• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim (güzel bir) doğum hediyesi almadı

Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Ben ne istersem link atıyorum ya da direkt kendim aliyorum. Yarım ağız söylemem hic cunku isime yaramayan bir sey çıkabilir. Bu sene kendim seçtim yine. Bilezik falan benlik şeyler değil ama cocuk doğduğunda 1 burma bilezik ederinde elektronik bir alet aldırdım (uzun zamandir istiyordum bahane oldu biraz) Doğum günümde istediğim pahali bir hobi aletini sipariş verdim.

Üzülmeye gerek yok yani karşındaki adam orali degilse kendin al adamin kartindan ne ugrasiyorsun? Beklersen metal kolye alir işte, ben olsam dalga mi geçiyorsun derdim. Liseli miyiz hayırdır yani
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Kocama çoçuk doğurduğumda da hediye almayacaksa ne zaman alacak ?
 
Ben de guzel bir hediye alsın isterdim ya 🫠 kırılmakta haklısınız ama 1 yılı geçmiş artık bir şekilde içiniz nasıl rahatlar bilmiyorum aşmanız gerektiğini düşünüyorum çünkü bu kendinize yük. Eşinizin haberi bile yok ama siz canınızı sıkıyorsunuz.
Benim de 10 güne doğumum olacak inşallah hiç konuşmadık doğum hediyesini.. ben söylemeyi sevmem soylersem hediye degil sipariş gibi geldigi için kendisinin düşünüp almasını isterim.
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Derde bak 🫣🫣🫣 benimki de düşünmüş çiçek alacakmış arkadaşı demiş ki o Kayserili çiçek alma.parasinj ver diye 😁 parasını da vermedi dert etmedim . Siz anne oluyor iseniz oda baba oluyor siz ne aldınız esinize
 
Belki parasi yoktur, ne desem bilemedim simdi, maddi durumunu siz daha iyi bilirsiniz. Ama parasi varsa istedigin seyin fotosunu at, ya da beraber gidin alin , ben oyle yapiyorum
 
Derde bak 🫣🫣🫣 benimki de düşünmüş çiçek alacakmış arkadaşı demiş ki o Kayserili çiçek alma.parasinj ver diye 😁 parasını da vermedi dert etmedim . Siz anne oluyor iseniz oda baba oluyor siz ne aldınız esinize
Kadının anne olmasıyla erkeğin baba olması bir mi? Siz bari kadın olarak yapmayın Allah aşkına. 😔
 
Cocugum yok ama hamile kalmak, cocuk dogurmak, sonrasinda bakmak cok buyuk bir ozveri, hediyeyi gectim , ozelikle dogum oranlarinin dustugu bu cagda bence annelere maas bile baglanmali.
Benim acayip simarik bir yegenim var acayip guzel bir elbise ve esofman aldim dogum gununde, oyuncak degil bu diye firlatti atti sevimsiz, iki tarafin da ilk torunu, evini oyuncak goturuyor, seneye dogum gununde annesine hediye almayi dusunuyorum, butun isi o kadincagiz yapti, sen ne yaptin ki diye 😅😅
 
Cocugum yok ama hamile kalmak, cocuk dogurmak, sonrasinda bakmak cok buyuk bir ozveri, hediyeyi gectim , ozelikle dogum oranlarinin dustugu bu cagda bence annelere maas bile baglanmali.
Benim acayip simarik bir yegenim var acayip guzel bir elbise ve esofman aldim dogum gununde, oyuncak degil bu diye firlatti atti sevimsiz, iki tarafin da ilk torunu, evini oyuncak goturuyor, seneye dogum gununde annesine hediye almayi dusunuyorum, butun isi o kadincagiz yapti, sen ne yaptin ki diye 😅😅
Tabi o çocuğun şımarık olmasının sorumlusu annesi ve babası

Majör bir şeyleri yanlış yapmışlar yetiştirirken
 
Sahte kolye almasaymış iyiymiş. Doğum için hediye alımmalı mı alınmamalı tartışılır ama siz söylemişsiniz. Bence söylediğiniz halde almaması sıkıntı
 
Derde bak 🫣🫣🫣 benimki de düşünmüş çiçek alacakmış arkadaşı demiş ki o Kayserili çiçek alma.parasinj ver diye 😁 parasını da vermedi dert etmedim . Siz anne oluyor iseniz oda baba oluyor siz ne aldınız esinize
Herkes sizin gibi az ilgiyi kabul etmek zorunda mı kocası doğuracaksa alabilir bi çiçeğe bile layık görülmemek....
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Vay be cidden ne sikintilar var Allah yardımcin olsun kardeş işin çok zor
 
Alır bacım daha🙈 Utanmadan belirtin bende doğum yapalı 1.5 sene oldu eşim sormuştu ne istiyosun diye düşüneyim dedim Halya düşünüyorum😂 Çünkü yeni, yeni almıştım bütün isteklerimi şimdi bu yaz hatırlatır isterim☺️ Sizede kibarca isteyin onlar biz gibi düşünemiyor az bir kısmı belki aklından bulur.. Sizi kıracağını sanmıyorum✨
 
Derde bak 🫣🫣🫣 benimki de düşünmüş çiçek alacakmış arkadaşı demiş ki o Kayserili çiçek alma.parasinj ver diye 😁 parasını da vermedi dert etmedim . Siz anne oluyor iseniz oda baba oluyor siz ne aldınız esinize
baba olurken 9 ay hamilelik ve doğum sancısı çekilmiyor
 
baba olurken 9 ay hamilelik ve doğum sancısı çekilmiyor
Benim eşim her işin ucundan tutup beraber yapsak da ya da çogu işi hamilelik sürecinde üstlense de bazen yine de bedavadan baba oluyor diye gıcıklanıyorum adama 😂 bi de baba oldu diye hediye alacakmışız 😑
 
Kadının anne olmasıyla erkeğin baba olması bir mi? Siz bari kadın olarak yapmayın Allah aşkına. 😔
Asla değil ama bu sistemle sürekli bir özel bilmem ne yaparak ha bire hediye hediye hediye ... Hediye beklersin gelmezse yapacak bişey yok ama gidipte bana şunu al diye de sipariş verilmez ama ya
 
Herkes sizin gibi az ilgiyi kabul etmek zorunda mı kocası doğuracaksa alabilir bi çiçeğe bile layık görülmemek....
Hi hı değer çiçekle gösteriliyor ya. Kusura bakmayın değer gösteriyor adı altında ben eşimden Ajda falan istemedim .eve geldigimde güzel bir süsleme yapmış minik bir buket gül bikac balon ve foto bana yetti .bunun lafını etmek nedir . Kayserili o parası ver diye geyik yapılmış güldük geçtik yani bana parai vermesi gerekti yada BİLEZİK
 
Gerçekten ?

Gercekten

Düzenledim eksik yazdığımı goUkmediyse tekrar yazabilirim .
Okudum eee senin kocan yapmış bu kadının yapmamış ve dert ediyor mesela herkese böyle misin her sıkıntısını anlatana böyle anlayışsızca mı yaklaşıyorsun?
 
Back
X