• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim (güzel bir) doğum hediyesi almadı

Siz müsaade etmediğiniz takdirde başınıza gelmez zaten 🥰😃 bekarsanız gönlünüze göre bir teklif ve eş dilerim 🤗
Teklif bekliyorum tamamen hazırlıksız bir şekilde, muhtemelen eşofman - tişört halimle yakalanacağım ama ne zaman bilinmez:halay::halay:
Teşekkür ederim güzel dileğinize, ben de istediklerinizin gönlünüzce olmasını dilerim:KK200:
 
Aynen hatta dediğiniz gibi aileler de bir şey alır genelde. Ben de bir gün doğurursam bekleyeceğim, 9 ay taşımışım kolay mı :KK47:
Evet doğum hediyesi bir gelenektir aile büyükleri bebişe altın bileklik, altın nazarlık veya çeyrek takarlar hatta. Ama "bana bunu al" denmezdi eskiden 😁
 
Yani aslında ben benim talebimle yapılan şeyler içime sinmediği için garipsiyorum bu hediye isteme olayını, ben istediğim zaman alınan birşey acaba gönülsüz mü aldı, ben birşey talep etmeseydim ne yapacaktı, kendi seçimi ne olurdu gibi düşündürür beni ve bu şekilde hiç mutlu olamam 🤷🏻‍♀️ ayrıca bu davranış hediyenin mantığına ters bence, hediye habersiz ve talep edilmeden olan birşeydir.
Artık kaç yıldır evliyiz bizde hediye olayı tamamen ihtiyaç ve seçme 😂 annemin eşi böyle değil direkt süpriz alır bize sorar ama pahalı bi hediyede beğenmeme riski var. Mesela benim kp süpürgemi kırdı doğum zamanımda yaptırırım dert etme dedim gitmiş bana süpürge almış oradaki satıcının kandırması ile kablosuz süpürge almış aşırı hantal kullanışlı değil. Aynısını bebek arabasında da yaptı gittim tekrar aldım. Doğumda da altın plaka üstünde bebeğimin ismi tarihi yazıyor ayak izi var düşünüyo alıyor ama ben beğenmedim bana sorsa daha hayırlıydı. Ben hediye alırken aldığım kişinin kullanmasını isterim mesela.doğum hediyemi seçmedim çünkü ben acil doğuma girdim girmeseydim ben seçecektim
 
Teklif bekliyorum tamamen hazırlıksız bir şekilde, muhtemelen eşofman - tişört halimle yakalanacağım ama ne zaman bilinmez:halay::halay:
Teşekkür ederim güzel dileğinize, ben de istediklerinizin gönlünüzce olmasını dilerim:KK200:
En güzeli ve mutluluk vereni aniden olandır, ben de teşekkür ederim 🤗💞
 
Aynen hatta dediğiniz gibi aileler de bir şey alır genelde. Ben de bir gün doğurursam bekleyeceğim, 9 ay taşımışım kolay mı :KK47:
ben bu tarz adetlerin geline /hanima gösterilen önem ve deger oldugu görüsündeyim. 25 yillik evli olmama ragmen esim bayramlari dahi atlamaz hala, rahmetli kayinvalidem/kayinpederimde ölesiye kadar üzerlerine düseni yapti. ekstra istenmesine bile gerek yok, en basta adetler ögrenilir ve herkes geregini yapar , budur bu!
 
Aynen hatta dediğiniz gibi aileler de bir şey alır genelde. Ben de bir gün doğurursam bekleyeceğim, 9 ay taşımışım kolay mı :KK47:
Bence de.doğrumayı bırak en az 2 sene yapişık yaşayacak bebek seninle.hediye almak zaten en kolayı.onu da yapsinlar.
 
Ben doğduğumda bile -36 sene önce- babam anneme doğum hediyesi olarak altın saat almış. Bi zahmet alsınlar. Hepi topu kaç kere doğum yapıyor bir kadın hayatta? Bir çiçek, şık bir hediye zor olmamalı erkek için.

Ama sizinki de sipariş vermenize rağmen almıyorsa adamın huyu bu demek ki, bilerek evlenmişsinizdir. Alışın buna.
 
Aynen hatta dediğiniz gibi aileler de bir şey alır genelde. Ben de bir gün doğurursam bekleyeceğim, 9 ay taşımışım kolay mı :KK47:
Yakın zamanda doğum yapan yeğenime( anneye) güzel değerli bir kolye aldım ben de, bebişe de birkaç güzel hediye, değerli hediyeyi ilk anda anneye vermek daha mantıklı, ilerde çocuk büyüdüğünde doğum gününde vs. değerli bir takı, vs. alinabilir
 
Artık kaç yıldır evliyiz bizde hediye olayı tamamen ihtiyaç ve seçme 😂 annemin eşi böyle değil direkt süpriz alır bize sorar ama pahalı bi hediyede beğenmeme riski var. Mesela benim kp süpürgemi kırdı doğum zamanımda yaptırırım dert etme dedim gitmiş bana süpürge almış oradaki satıcının kandırması ile kablosuz süpürge almış aşırı hantal kullanışlı değil. Aynısını bebek arabasında da yaptı gittim tekrar aldım. Doğumda da altın plaka üstünde bebeğimin ismi tarihi yazıyor ayak izi var düşünüyo alıyor ama ben beğenmedim bana sorsa daha hayırlıydı. Ben hediye alırken aldığım kişinin kullanmasını isterim mesela.doğum hediyemi seçmedim çünkü ben acil doğuma girdim girmeseydim ben seçecektim
Haklısınız, yani usül şöyle olmalı bence, hediyeyi alacak kişi ilk olarak kendisi dile getirmeli "sana şunu alacağım ne dersin, kendin seçmek ister misin" derse o zaman isteğinizi belirterek yönlendirebilirsiniz ama karşı taraf hiç bir eylemde bulunmadan bana hediye olarak şunu al demek bence hoş bir davranış değil
 
Evlilik teklifini aldığımda sevgilimle okuldan çıkıp yemek yemeye gitmiştik, o güne kadar ikimiz de evlilikten çok fazla bahsetmedik, ben yavaş yavaş kendimce bu ilişki nereye gidiyor diye düşünmeye başlamıştım aslında ama renk vermiyordum, yemek yerken sevgilim bir anda benimle evlenmeni çok istiyorum dedi 😃 gerçek bir sürpriz oldu ve benim yönlendirmemle olmadığı için "evet yaa bu adam beni istiyor"dedirten bir teklifti, organizasyon yapacaz diye beni de yormayan birşey oldu 🤣

Benim evlenme teklifim otobanda oldu ama oyle trafikli sehir ici otoban degildi sehirler arasi dag bayir aralarindaki tenha otobandaydik. 😁 heh orda motosikleti emniyet seridine cekip etmişti efsaneydi bence mekanda organizasyondan daha guzel bi andi ama bi tanecik bile fotograf yok. 🙄o sıkıntı.
Ama herkesin hikayesi farkli işte olmuyorsa onlar da kurguluyor he sasirmasalar daha iyi ama olsun. 😄
Ben de normalde hersey ayarlanmisken evlenecekleri belliyken evlilik teklifini sacma buluyordum ama artik rituele döndü sanirim.
 
Aslında dert değil ama bebeğim 1 yaşını geçmesine rağmen hala aklıma geldikçe canım sıkılıyor.

Hamilelikte eşime şakayla karışık doğum hediyemi unutmamasını ve bilezik istediğimi söyledim. Tabi bilezik olmasına gerek yok ama altın bir küpe bir bileklik falan olsa çok sevinirdim.
Eşim ise elinde bir çiçek bir de bebeğimin ismi yazılı olan kolye almış gelmiş, o da gümüş bile değil.
Şimdi maddiyatçı biri gibi gözüküyor olabilirim ama biraz daha değerli bir şey beklemekte haksız mıyım? Ki ben normalde altın/gümüş dışında takı takmıyorum. Yanlış anlamayın çok fazla olduğundan değil, genelde aynı şeyleri takıyorum. Aldığı kolyeyi de bi kaç defa taktım sonra kaldırdım kutusuyla.

Sonrasında da hatta söyledim aslında daha farklı bir şey beklediğimi ama yok yani bişey gelmedi. Maddi durumu var, problem bu değil. Etrafımda pırlanta telefon vs. alınanlara duyunca daha da gıcık oluyorum.

Zaten yıldönümlerinde doğum günlerinde de öyle bir önem vermez ama doğum olduğu için buna ayrı bir üzülüyorum.

Söylediğim gibi dert değil ama içimi dökmek istedim. Size eşleriniz bir hediye aldı mı ne aldı?
Tüh bedavaya doğurmuşum görüyo musun😄 doğum hediyesini de ilk defa bu siteden duydum yani
 
Benimki de ilkinde bir şey almadı, ikinci doğmadan aldırmaya başladım. Aslında bir önemi yok bizim gelir ve giderlerimiz ortak o yüzden pek takılmıyorum ama düşünmesini isterdim tabi. Önce robot süpürge aldırdım, vardı ama daha gelişmişini istedim. Link attım çocukların isimlerinden kolye yaptırttım. Baktım bilezik almıyor hesabımızdan çekip gittim aldım kendime sonra da mevlitte taktım. Anası, halası fark etmiş hemen 👀 kuskanma ne olur çalış senin de olur dedim ben de ahaha 😜

Akıllarına gelmiyor ve gerçekten manuel çalışıyorlar yani sen söylemezsen yapmıyorlar
 
ruhay seninki de ucuzcu galiba, pahalı hediyeler alsa burada kessin anlatırdın
Ben sizin benden ne kadar rahatsız olduğunuzun farkındayım.Eşimin iyi biri olmasından da rahatsız olduğunuzun farkındayım .Sizin seviyenizde şeyler yazıp aşağı çekmeye çalışmayacağım kendimi.Eşim de ben de gözü gönlü tok insanlarız maddiyatta gözümüz yok.Eşim manevi yönden derin olduğu kadar maddiyatta da cömert biridir.Eşimin manevi yönünü anlatmakta bir beis görmediğim için anlattım hep haklısınız.Ama eli açıklığını maddi boyutunu anlatmak benim kaliteme yakışmaz.Eşimin cömertliği sadece bana değil hiç tanımadığı insanlara bile var.Maddi durumu iyi olmayan insanların savunmasını bile hiç ücret talep etmeden alan bir insan.Eşimin karakterini sıkılmadan günlerce anlatabilirim ama bana aldıklarını burda anlatmak bana değil ama size yakışır belki de.
 
Dövmüyo sövmüyo daha ne istiyorsunuz der gibi. O kadar mutsuz evlilikte
Hiç öyle bir şey demedim ima da etmedim.Dövmüyorsa sorun edilecek bir şey yok dediğimi hatırlamıyorum demem de.Ben sadece değer vermek maddiyatla ölçülmez demek istedim.Eniştemi 44 yaşında kanserden kaybettik.Ablam boşanmayı düşündüğü sırada eniştemin hastalığını öğrendik.O durumda boşanamazdı zaten
 
Hiç öyle bir şey demedim ima da etmedim.Dövmüyorsa sorun edilecek bir şey yok dediğimi hatırlamıyorum demem de.Ben sadece değer vermek maddiyatla ölçülmez demek istedim.Eniştemi 44 yaşında kanserden kaybettik.Ablam boşanmayı düşündüğü sırada eniştemin hastalığını öğrendik.O durumda boşanamazdı zaten
Öyle bir şey dedin demedim, dediğin paralel mantık dedim. Bazı şeyler görgüdür, gelenektir. Siz yapmazsınız mutlusunuzdur onu bilemem. Ama doğum hediyesi diye bişey vardır ve bunun maddiyatçılıkla bir ilgisi yok. Eşim yabancı, hiç bilmez bizim adet madet bişeyi, böyle bişey var dedim aylar öncesinde, alabileceği en güzel takıyı alıp geldi. Verdiği değeri göstermenin bir yolu bana göre böyle hediyeleşme. Herşeyden önce hatıra bu. İlerde kızıma vereceğim çok güzel bir anı anne babasından. Tuhafiye işi de alıp gelmesin bi zahmet. Konu sahibi haklı.
 
Öyle bir şey dedin demedim, dediğin paralel mantık dedim. Bazı şeyler görgüdür, gelenektir. Siz yapmazsınız mutlusunuzdur onu bilemem. Ama doğum hediyesi diye bişey vardır ve bunun maddiyatçılıkla bir ilgisi yok. Eşim yabancı, hiç bilmez bizim adet madet bişeyi, böyle bişey var dedim aylar öncesinde, alabileceği en güzel takıyı alıp geldi. Verdiği değeri göstermenin bir yolu bana göre böyle hediyeleşme. Herşeyden önce hatıra bu. İlerde kızıma vereceğim çok güzel bir anı anne babasından. Tuhafiye işi de alıp gelmesin bi zahmet. Konu sahibi haklı.
Öyle bir şey dedin demedim, dediğin paralel mantık dedim. Bazı şeyler görgüdür, gelenektir. Siz yapmazsınız mutlusunuzdur onu bilemem. Ama doğum hediyesi diye bişey vardır ve bunun maddiyatçılıkla bir ilgisi yok. Eşim yabancı, hiç bilmez bizim adet madet bişeyi, böyle bişey var dedim aylar öncesinde, alabileceği en güzel takıyı alıp geldi. Verdiği değeri göstermenin bir yolu bana göre böyle hediyeleşme. Herşeyden önce hatıra bu. İlerde kızıma vereceğim çok güzel bir anı anne babasından. Tuhafiye işi de alıp gelmesin bi zahmet. Konu sahibi haklı.
Tamam
 
Konu sahibi kesinlikle haklı. Yeni çıkan bir şey değil ki doğum hediyesi bazıları şaşırmış. Benim ilk gebeliğim erken doğum olup bebeklerimi kaybetmeme rağmen eşim altın küpe ve yüzük hediye etmişti. Ben daha 4-5 aylık hamileyken almış. Bana biraz moral olsun diye sana almıştım bunu diye verdi
 
Belki dogum masrafi yeni masraflar fazla ust uste gelmistir. Bence de haklisin ama bunu dert etmek yersiz olmuş benim esim de almadi ama hic sorun da etmedim alsa guzel olurdu ama almasada olur. boyle şeyler bana biraz sığ geliyor.
Senin degerini bir hediye mi belirleyecek. Seni insanlara ezdirmiyorsa bir dedigini iki etmiyorsa bu alacağın kolyeden daha değerli. Bi adam ozellikle de durupdururken karisina pahali hediye alıyorsa orda esas bir sorun çıkıyor bilginiz olsun.
 
İster sipariş deyin ister maddiyatçılık. Akıl etmemiş adam işte durumu da varmış açıkça isteyip yavaş yavaş eğitecek kocasını konu sahibi. Herkesin karşısına her konuda ince düşünceli erkekler çıkmıyor veya sevgi dilleri farklı olabiliyor. Benim gebeliğim riskliydi ne oda süsü ne hediye gözüm görmedi, aklıma gelmedi. Ama sağ salim kavuştuktan sonra da biraz gelen paralar, biraz kendi param biraz kocamın parası aldık ufak bi takı yani, modeli sen seç dedi eşim. Benim babam da çoğu konuda ince düşünceli bir adam değildir ne bekleyeceğimi bile bilemezdim evlilikten, eşten başta. Öğreniyoruz yavaş yavaş. Hayata geriden başladık diye hep geride kalacak değiliz ya. 😃
 
Back
X