• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim ve ilk aşkı...

Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Eh inanmadım. Masada sen gör diye bırakması garip ama
 
Bu erkekler tam olarak ne istiyor ben anlamış değilim evli mutlu çocukluysan niye geçmişe kanca takarsın .böyle tipler evlenmemeli bence aklın onda bunda şunda kalacağına evde kal daha iyi
 
Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Bosver sen konuyu kapat bence. İnanacaksın zaten dünden hazırsın hem çocuklarına cok iyi baba(!)
 
Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Ayrıca eşiniz yazar olsa masasında zaten sürekli böyle anekdotlar olur zaten, siz bu yazıda bir şey gördünüz ki bunu eski sevgiliye bağladınız, aksi mümkün değil.
 
Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Siz ne yapmak istiyorsunuz tam olarak? Bu saçmalıklara inanmış gibi yapıp hayatınıza devam edip adamın sizin konforunu sağladığınız yuvada başka bir kadının hasretini çekmesine göz yummak mı? Yoksa kapıya koyup, hayatının dersini vermeyi mi? Çünkü bu adam kapıya konulup biraz da sizin hasretinizle ağlayarak günlük tutmayı hak ediyor gibi.
 
Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Birden Anna karenina 2 yazmaya karar vermiş herhalde
 
Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Güzel yazıyorsunuz ama biraz daha çaba.
 
Eşiniz yazarmış madem yazılarını nereye nasıl yazdığını bilmiyor musunuz? Çok garip
 
Siz on yıllık evliymişsiniz, bu eski sevgilisi kaç yıllık? Bana bu kadar yıl önceki eski aşkı unutamayan insanlar çok garip geliyor. İnatla ve ısrarla canlı tutmak lazım bu tür bir duyguyu, yoksa imkansız yani.
 
Bu duruma düşebileceğim asla aklıma gelmezdi. Boşanırsam daha iyi olacağıma asla inanmıyorum ailemle yapamam çocuklara tek başıma bakamam ama böyle hiç yaşayamam çünkü söylediklerine hiç inanmıyorum.
 
Eşimin benden önceki sevgilisine hala aşık olduğunu öğrendim bugün. Ne acı... İçim parçalanacakmış gibi hissediyorum. 10 küsür yıllık evliyım mutlu bir ailem var sanıyordum. Meğer öyle değilmiş... Eşim yıllar önce sevgilisiyle bir defa mesajlaştığını sonra kesinlikle görüşmediğini itiraf etmişti ve ben bunu yutmuştum. Hata benim biliyorum. Şimdi de dün gece kendi kendine yazdığı bir yazıyı gördüm. Paramparçayım. Öylesine yanlız kalınca yazdığı bir karalana kağıdı. Ve orada ona ne kadar minnettar olduğunu yazmış. Hayatımı mahvedebilirdin yapmadın bu nasıl bilgelik diye ona olan hayranlığını anlatmış. Hala inanamıyorum o kadar emek o kadar çaba çocuklar. Şimdi ne yapmalıyım?
Erkekleri bilmem de adam dediğin bir kişiyi sever bir kişiye aşık olur onunla da evlenir. Önceden çok sevdiği biri olmuşsa bile ölene kadar eşini onun gölgesinde yaşatmayacak kadar adamdır yani. Yok ayşeyi unutamıyorum yok fatmayı bilmem ne. Evdeki kadın seninle evlendi diye sevilmeyi haketmiyor yani bu o anlama geliyor. Siz bu adamı terk etseydiniz size de minnettar olurdu merak etmeyin ulaşamaması lazım sadece.
 
Esiniz yazar mi 🤣🤣 Turkiye'de birkac buyuk unlu yazar ve senaristten biri degilse zaten hicbir sey olamadim bari dram yazayim diyen tiplerden olabilir, yani muhtemelen siz memursaniz eve giren duzenli gelirin kaynagi sizsiniz, 2 cocukla bu adami niye cekiyorsunuz ki? Unlu bir yazarsa bu dediklerim gecersiz tabi.
 
Esiniz yazar mi 🤣🤣 Turkiye'de birkac buyuk unlu yazar ve senaristten biri degilse zaten hicbir sey olamadim bari dram yazayim diyen tiplerden olabilir, yani muhtemelen siz memursaniz eve giren duzenli gelirin kaynagi sizsiniz, 2 cocukla bu adami niye cekiyorsunuz ki? Unlu bir yazarsa bu dediklerim gecersiz tabi.
Yok hayır ünlü bir yazar falan değil sadece bir kaç dergide yazdığı köşeler var aynı zamanda çalışıyor tabi ki bir firmada. Yazıda yazdığını anlatmaya çalıştım sadece. Konuşunca sadece beni suçladı böyle yaptığım için özgürce yazamıyormuş bilmem ne. Ben yinede insanın hissetmediğini yazamayacağını düşünüyorum
 
Ay böyle bayık biriyle yıllar önce eşimden önce sevgili olmuştum bu halleri hüzünlü mahsun durusu gizemli ve hoş geliyordu Allah kurtardı da evlenmedim
O da durup durup hüzünlenirdi
Kendini çok yalnız hissederdi ağlardı 🤣
Ama bana da çok asikti pfjdlsls
Eminim benim arkamdan “hayatımı maffedebilirdi etmedi ah canım benim” falan diye düşünüyordur
Ama beni kendisi terk etmeme sebep olmuştu 🤣

Kendini ateşe atmışsın bacım bu manyak tipler acıdan besleniyor o duyguları gerçek değil bence sizi sevmese sizin yanınızda olmazdı
Yani o hüzünlü halleri sahte
Gerçek halleri bencil ve realist

Bu arada burcu balık mı 🤣
 
Yok hayır ünlü bir yazar falan değil sadece bir kaç dergide yazdığı köşeler var aynı zamanda çalışıyor tabi ki bir firmada. Yazıda yazdığını anlatmaya çalıştım sadece. Konuşunca sadece beni suçladı böyle yaptığım için özgürce yazamıyormuş bilmem ne. Ben yinede insanın hissetmediğini yazamayacağını düşünüyorum
Anladim, dram turu mu yaziyor hep boyle?
 
Back
X