“Hayatimi mahvedebilecekken yapmadin” demesi neden biliyor musunuz? Bu mesaj atmaktan baska boklar da yedi. Sana soyle asigim boyle asigim dedi, ya da bulustular filan. Kadin da bunlarin kanitlarini sana gosterip sizi bosatabilecekken yapmadi. Adam da diyor ki vayy hayatimi mahvetmedi ne erdemli kadin. Yani ustelik devlet memuruymussunuz adam da culsuz yazarin teki gibi gorunuyor. Tamam herkesin onu cok seven kocasi olacak, herkes buyuk bir ask yasayip mutlu bir aile olacak diye bir kural yok ama hem baskasina asik, hem mali acidan size katkisi, saygisi sevgisi olmayan adami evde besleyip ne yapacaksiniz ki? İyi babaysa bosandiginizda da olur. Ama bosanirsaniz cocuklari da bosverip kari kiz pesinde dolanacak ve siz iyi bir baba dahi olmadigini goreceksiniz. Belki de bunu gormekten korkuyorsunuz.