• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim ve ilk aşkı...

Tam olarak bunu hissediyorum hüzünlü halleri sahte bence de . Ama ben çok yorulduğumu hissediyorum bu duygu durum bozukluğundan. Ya aşırı romantık ya aşırı dramatik ya aşırı agresif offff
 
“Hayatimi mahvedebilecekken yapmadin” demesi neden biliyor musunuz? Bu mesaj atmaktan baska boklar da yedi. Sana soyle asigim boyle asigim dedi, ya da bulustular filan. Kadin da bunlarin kanitlarini sana gosterip sizi bosatabilecekken yapmadi. Adam da diyor ki vayy hayatimi mahvetmedi ne erdemli kadin. Yani ustelik devlet memuruymussunuz adam da culsuz yazarin teki gibi gorunuyor. Tamam herkesin onu cok seven kocasi olacak, herkes buyuk bir ask yasayip mutlu bir aile olacak diye bir kural yok ama hem baskasina asik, hem mali acidan size katkisi, saygisi sevgisi olmayan adami evde besleyip ne yapacaksiniz ki? İyi babaysa bosandiginizda da olur. Ama bosanirsaniz cocuklari da bosverip kari kiz pesinde dolanacak ve siz iyi bir baba dahi olmadigini goreceksiniz. Belki de bunu gormekten korkuyorsunuz.
 
Eşinizin hala aşık olduğunu düşünmüyorum eğer görüşme felan olmuyorsa yani 10 sene helede hayatında başka bir kadın varken kolay kolay aşk kalmaz bizler daha duygusaliz ben ölürüm dediğim adamı 1.5 senede unuttum yani unuttum derken içimde sevgi kırıntısı bile kalmadı minnet duyabilir saygı duyabilir ama aşk hiç sanmiyorum
 
Çocuklarına mükemmel bir baba ve bundan mahrum bırakmaya hakkım olmadığını düşünüyorum...
Size karşı normalde nasıl? Yani eski duygularını hala hatırlıyor olması boşanmak için tam bir sebep değil bence. Yani eğer babalığında,kocalığında bir problem yoksa. Yıllardır bir sıkıntı hissetmediyseniz.
Yazıda tam ne yazmış bilemiyorum ama aşk duyguysu değilde daha çok minnet duygusu yazmış gibi
 
Salağa bak terkedilmesine mi diyor bilgelik diye :))? Bazisi bi ömür bi temiz döv gene akillanmaz yemin ediyorum.
 
Arkadaşlar ben çalışıyorum devlet memuruyum eşim de yazar. Evet dayanamadım yüzleştik. Roman yazıyormuş muş konunun benimle onunla alakası yokmuş muş bana da okutmak için masada bırakmış falan filan. Bilmiyorum çok karmaşık duygularım. Mesajlaştığı kişi de o değilmil asla görüşmemiş falan bilmiyorum kafam çok karışık.
Yok o yapmamıştır kuzeni yazmıştır. İnanın.
 
Ben yinede insanın hissetmediğini yazamayacağını düşünüyorum
Ne alakasi var. Tolkien, lord of the rings alemini hissetti de mi yazdi. Fiction diye bir olgu var. Eşiniz yazarsa niye üstünüze aliniyorsunuz. Nasi bagladiniz on yil onceki sevgiliye iki satiri? Asil soru bu.
 
Hıı yılmaz erdoğan tarzı yazmak istiyormuş ben sanatına ket vuruyormuşum. Bayılacağım az kaldı
Yilmaz erdogan b.k gibi yazıyor yahu. Örnek aldigi adama bak. Ondandır işte ya. Halkin arabesk nabzi olayim diyordur. Nerden cikardin unutamadigini falan. Ayrıca melankolik bi yapisi varsa özellikle kendine duygusal malzeme yaratmak icin bile konusmus olabilir eski sevgilisiyle zamaninda. Bence cok ciddiye alma sen bu adami.
 
Size karşı normalde nasıl? Yani eski duygularını hala hatırlıyor olması boşanmak için tam bir sebep değil bence. Yani eğer babalığında,kocalığında bir problem yoksa. Yıllardır bir sıkıntı hissetmediyseniz.
Yazıda tam ne yazmış bilemiyorum ama aşk duyguysu değilde daha çok minnet duygusu yazmış gibi
Evet asıl sorun bu. Geçmiş duyguları yüzünden nasıl boşanacağım ki açıklanmaz bile. Ki kendisi asla yok diyor ve çevresinde de iyi olarak bilinen sakin bir adam.
 
Ne alakasi var. Tolkien, lord of the rings alemini hissetti de mi yazdi. Fiction diye bir olgu var. Eşiniz yazarsa niye üstünüze aliniyorsunuz. Nasi bagladiniz on yil onceki sevgiliye iki satiri? Asil soru bu.
Çünkü bence insan hissetmediğini yazamaz. Ama belki de geçmişte hissettiğini yazdı onu bilmiyorum
 
Ya adam gerçekten yazarsa rahat mı bıraksanız acaba? Her yazarın eşi dostu anasi babası yazdıklarından çıkarım yapıp ortaligi velveleye verse kimse yapamaz bu işi.
 
Evet asıl sorun bu. Geçmiş duyguları yüzünden nasıl boşanacağım ki açıklanmaz bile. Ki kendisi asla yok diyor ve çevresinde de iyi olarak bilinen sakin bir adam.
Sen çevreyi onu bunu bırak. Sen ne hissediyorsun ? Sence bu adam seni sevmiyor mu? O kadar yılda ne hissediyorsun? Ama gerçekten objektif olmalısın kendine. Sinirle kinle değil gerçekten yılları düşününce seni seviyor mu?
 
Çünkü bence insan hissetmediğini yazamaz. Ama belki de geçmişte hissettiğini yazdı onu bilmiyorum
İnsan hissetmedigini de gayet hissetmis gibi yazabilir. Yazar olmak zaten böyle biseydir. Hissetmeyi bekleselerdi bi ömür yazamazlardi. Söylediğiniz cümle saçma. Eşinizi anlamiyor oluşunuz ihtimal dahilinde.
 
Eeee sonuç zeynepciğimmm 😒🙄
 
Sen çevreyi onu bunu bırak. Sen ne hissediyorsun ? Sence bu adam seni sevmiyor mu? O kadar yılda ne hissediyorsun? Ama gerçekten objektif olmalısın kendine. Sinirle kinle değil gerçekten yılları düşününce seni seviyor mu?
Sevmediğini düşünmüyorum açıkçası çünkü hep fedakarlık yaptı bizim için her sorunu çözmek için çabaladı asla sırtını dönmedi ama bunların hepsi bana duyduğu vefa duygusuylada ilgili olabilir sonuçta
 
Sevmediğini düşünmüyorum açıkçası çünkü hep fedakarlık yaptı bizim için her sorunu çözmek için çabaladı asla sırtını dönmedi ama bunların hepsi bana duyduğu vefa duygusuylada ilgili olabilir sonuçta
Ya zaten aşk çok da kalıcı bir şey değil ki. Aşk zamanla sevgi,bağlılık,vefa.. gibi duygular toplamına dönüşüyor.
Yani o notta “keşke hiç ayrılmasaydık,bir tek seni sevdim,hala seni seviyorum…” gibi cümleler var mıydı
 
Back
X