• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim ve ilk aşkı...

Hıı yılmaz erdoğan tarzı yazmak istiyormuş ben sanatına ket vuruyormuşum. Bayılacağım az kaldı
Kuzum bu tipi tipi çok mu aradın?? Al seni serbest bıraktım sene sonunda kendinden Yılmaz Erdoğan çıkar bakalım çıkarabilirsen de.....Sor bakalım hangi yazarın eşi roman ya da hikayeyi sorgulayacak endişeler yaşar???
Adam bariz eski sevgiliye duygusal bağlılık duyuyor,onunla yaşayamadığı aşkın yasını tutup,hayalini kuruyor.Ama bunu utanmadan evinin geçimini,çocukların yetiştirilmesi yükünü büyük oranda sağlayan karısının yanında yapıyor,çok iğrenç ...
 
Ya zaten aşk çok da kalıcı bir şey değil ki. Aşk zamanla sevgi,bağlılık,vefa.. gibi duygular toplamına dönüşüyor.
Yani o notta “keşke hiç ayrılmasaydık,bir tek seni sevdim,hala seni seviyorum…” gibi cümleler var mıydı
Hayır tabiki. Sadece minnet duygusu vardı hayatımı mahfetmediğin için teşekkür ederim ne kadar bilge bir insanmışsın falan gibi saçmalıklar.
 
Kuzum bu tipi tipi çok mu aradın?? Al seni serbest bıraktım sene sonunda kendinden Yılmaz Erdoğan çıkar bakalım çıkarabilirsen de.....Sor bakalım hangi yazarın eşi roman ya da hikayeyi sorgulayacak endişeler yaşar???
Adam bariz eski sevgiliye duygusal bağlılık duyuyor,onunla yaşayamadığı aşkın yasını tutup,hayalini kuruyor.Ama bunu utanmadan evinin geçimini,çocukların yetiştirilmesi yükünü büyük oranda sağlayan karısının yanında yapıyor,çok iğrenç ...
Haklısın bence de böyle
 
Hayır tabiki. Sadece minnet duygusu vardı hayatımı mahfetmediğin için teşekkür ederim ne kadar bilge bir insanmışsın falan gibi saçmalıklar.
Bilemiyorum ben olsam o üzülürdüm tabi ama boşanmak için bir sebep mi bana göre değil. Ama bir süre mesafe koyar kırgınlığımı anlamasını isterdim
 
Sevmediğini düşünmüyorum açıkçası çünkü hep fedakarlık yaptı bizim için her sorunu çözmek için çabaladı asla sırtını dönmedi ama bunların hepsi bana duyduğu vefa duygusuylada ilgili olabilir sonuçta
Niye sen evliya misin ne vefasi duyacak ki karşılıksiz. Sevmeyen adam ugrasmaz. Sevildigini hissediosan da kurcalayip durma adamin yazdigini çizdiğini.
 
zor bir durum
bundan sonra ne yapılır bilemedim
ama ben geçici olarak geçmişe özlem duyduğunu düşünürdüm
sizi hiç sevmese niye sizle evlensin ki
 
Hayır tabiki. Sadece minnet duygusu vardı hayatımı mahfetmediğin için teşekkür ederim ne kadar bilge bir insanmışsın falan gibi saçmalıklar.
Biraz Oruç Aruoba fln mi okusa ki ya, ben uzulmeye basladim yilmaz erdogan ilkokul seviyesi, onun yolundan gitmese keske. ese dosta kepaze olduguyla kalir valla boyle :)
 
Hayır tabiki. Sadece minnet duygusu vardı hayatımı mahfetmediğin için teşekkür ederim ne kadar bilge bir insanmışsın falan gibi saçmalıklar.
Yani lafa baktiginda bunda üzülecek bir şey de yok gerçekten hissetmis bile olsa senin dedigin gibi. Onla olsaydi hayati mahvolacakmis gibi hissetmesi sence iyi bisey mi. Seninle olduguna şükür ediyor gibi gelmiyo mu senin kulagina da?
 
seni degil de baskasini seven biriyle ayni evde durman sence mantıkli mi ?? Mukemmel babaysa cocuklarina senin olmana gerek yok babalik gorevini yerine getirir gayet. Sorun senin bu bahane altina siginip seni sevmeyen bi adamdan kopamayisin kusura bakma seven sever sevmeyen defolup gider . Kendi degerinin farkina var , bu cok gurursuzca bi sey . Sevilmedigin yerde bi dk durma o bile cok
 
Yani lafa baktiginda bunda üzülecek bir şey de yok gerçekten hissetmis bile olsa senin dedigin gibi. Onla olsaydi hayati mahvolacakmis gibi hissetmesi sence iyi bisey mi. Seninle olduguna şükür ediyor gibi gelmiyo mu senin kulagina da?
Evet ama bir yandan da onu yüceltiyor gözünde büyütüyor bilgelik atfediyor of bilmiyorum hiç bir şey. Bir süre kendimi başka şeylere verip akışta kalacağım. Bakalım zaman ne getirecek.
 
Uzanamadığı ciger kıymetli gelmiş olay bu. Elde etse böyle sairlikler yapmazdı emin ol. Bosan diyen arkadaşlar ölmeyi bayılmak sanıyor herhalde.
 
Ben olsam ben de ilk aşkımı unutamıyorum derdim
 
Eşimin benden önceki sevgilisine hala aşık olduğunu öğrendim bugün. Ne acı... İçim parçalanacakmış gibi hissediyorum. 10 küsür yıllık evliyım mutlu bir ailem var sanıyordum. Meğer öyle değilmiş... Eşim yıllar önce sevgilisiyle bir defa mesajlaştığını sonra kesinlikle görüşmediğini itiraf etmişti ve ben bunu yutmuştum. Hata benim biliyorum. Şimdi de dün gece kendi kendine yazdığı bir yazıyı gördüm. Paramparçayım. Öylesine yanlız kalınca yazdığı bir karalana kağıdı. Ve orada ona ne kadar minnettar olduğunu yazmış. Hayatımı mahvedebilirdin yapmadın bu nasıl bilgelik diye ona olan hayranlığını anlatmış. Hala inanamıyorum o kadar emek o kadar çaba çocuklar. Şimdi ne yapmalıyım?
ne dense az kalır bir konu bu. eşinizle nasıl tanışmıştınız? eski sevgilisiyle neden ayrılmışlar ne kadar olmuş? bu arada yazdığı bu yazı ne zamana ait? sizinle bir yola çıkmadan önceye ait olabilir. önce sizin içinizde bu konuda netleşmeniz lazım gibi. eşinizle konuşmadınız herhalde. konuşmadan önce her türlü ihtimali göz önünde bulundurmanız gerekir. yani bunu bilerek devam etmeyi düşünüyorsanız bence konuşmayın. çünkü bu gerçek sürekli aranızda olur. ama yapamam ben diyorsanız konuşmakta fayda var. kendi kendinizi yiyip bitirmeyin size de yazık
 
Uzanamadığı ciger kıymetli gelmiş olay bu. Elde etse böyle sairlikler yapmazdı emin ol. Bosan diyen arkadaşlar ölmeyi bayılmak sanıyor herhalde.
Bazı arkadaşlar sadece yazmak için yazıyor çok haklısın bende çok büyük bir şey olmadan boşanmayı göze alacak biri değilim öyle olsa şimdiye kadar bin tane gerekçe bulurdum. Ama bu beni hep üzecek sanırım acaba gerçekmi yoksa dediği gibi bir roman evreni mi asla bilemeyeceğim
 
ne dense az kalır bir konu bu. eşinizle nasıl tanışmıştınız? eski sevgilisiyle neden ayrılmışlar ne kadar olmuş? bu arada yazdığı bu yazı ne zamana ait? sizinle bir yola çıkmadan önceye ait olabilir. önce sizin içinizde bu konuda netleşmeniz lazım gibi. eşinizle konuşmadınız herhalde. konuşmadan önce her türlü ihtimali göz önünde bulundurmanız gerekir. yani bunu bilerek devam etmeyi düşünüyorsanız bence konuşmayın. çünkü bu gerçek sürekli aranızda olur. ama yapamam ben diyorsanız konuşmakta fayda var. kendi kendinizi yiyip bitirmeyin size de yazık
Sonraki mesajlarda yazdım aslında. Tanışıp evlendik kısa sürede benden bir yıl kadar önce bitmiş ve hayata bakış açıları aileleri uyuşmadığı için ayrılmış. Kocam amatör bir yazar olduğunu sanan bir dramkolik galiba. Yazdiği notu önceki gece yazmış ve sözde roman yazmak için notlar biriktiriyormuş. Bende edebiyat tan anlamayan düz bir inanım gözünde
 
Sonraki mesajlarda yazdım aslında. Tanışıp evlendik kısa sürede benden bir yıl kadar önce bitmiş ve hayata bakış açıları aileleri uyuşmadığı için ayrılmış. Kocam amatör bir yazar olduğunu sanan bir dramkolik galiba. Yazdiği notu önceki gece yazmış ve sözde roman yazmak için notlar biriktiriyormuş. Bende edebiyat tan anlamayan düz bir inanım gözünde
en kötüsü de seni kandırmaya çalışması. bari adam gibi kabul etsin. bu arada çok mesaj var hepsini okumak takip etmek zor. tekrardan yazdığın için teşekkürler.
 
Gerçekten bu sözleri kağıda yazmış mı🤢 utanç komasına giriyorum şu an.
 
Back
X