eşimi sevmiyorum

treyy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Aralık 2014
Mesajlar
46
Emoji Skoru
8
Puanlar
13
Onu bir eş olarak hissetmiyorum ben onun için ihtiyaçlarını giderdiği biriyim .Etrafımdakiler "Hayat sana güzel"diyorlar ama bilmiyorlar ben sevgisiz
 
30dan büyüğüm iki çocuğum var
 
Konuştun mu eşinle peki?
Düzeltebilmek adına bir çabanız oldu mu bu durumu?
Yoksa sen kendi içinde mi üzülüyorsun eşine bir şey demeden?
 
Hayır defalarca konuştum.okadar çok yol denedimki en fazla üçbeşgün sonra yine aynı işin içinden çıkamıyorum
 
konunuzu ilgili bölüme taşıyorum. bilginize
 
Severek mi evlendiniz??
 
tam olarak sorun ne? neden sevmiyorsunuz size karşı ters tavrı mı var yoksa sadece his mi?
 
biraz açarsanız konuyu iyi olur.mesela size karşı nasıl neleri sevmiyorsunuz kötü huyları falanmı var.
 
Daha açık yaz böyle eşimi sevmiyorum demekle olmaz
 
Onu bir eş olarak hissetmiyorum ben onun için ihtiyaçlarını giderdiği biriyim .Etrafımdakiler "Hayat sana güzel"diyorlar ama bilmiyorlar ben sevgisizlikten ölüyorum.
hayat sana güzel derken ne demek istiyorlar?
 
Ana olmaz ki boyle
 
Eşi bunu tanimaymus.
"Hacan sen beni tanimaysan ben seni hic tanimayrum" demiş ama içinden mi demiş? adamın yüzüne mi demiş?
 
"Onu bir eş olarak hissetmiyorum" demişsiniz size bunu hissettiren şey nedir?
 
severek evlenmedim biraz mantık evliği gibi oldu.sebeblere gelince bir kadın kocası yokmuş gibi kendini bekar hissedebilirmi?adam domuz eti yemiş sıfır kıskançlık asla sohbet yok bir hafta konuşmayım gelip sormaz eve geç gelirim arkadaslarlayım derim kimmis diye bile sormaz neymiş bana güveniyormuş anlatmakla bitmez yanı şiştimmmmm
 
E boşan o zaman.
 
eşiniz de sizi sevmiyor olabilir mi?
 
bir çok kez o noktaya geldi ama iki çocukla nasıl geçinirim zırnık vermez bana
 
`