Onu bir eş olarak hissetmiyorum ben onun için ihtiyaçlarını giderdiği biriyim .Etrafımdakiler "Hayat sana güzel"diyorlar ama bilmiyorlar ben sevgisizlikten ölüyorum.
severek evlenmedim biraz mantık evliği gibi oldu.sebeblere gelince bir kadın kocası yokmuş gibi kendini bekar hissedebilirmi?adam domuz eti yemiş sıfır kıskançlık asla sohbet yok bir hafta konuşmayım gelip sormaz eve geç gelirim arkadaslarlayım derim kimmis diye bile sormaz neymiş bana güveniyormuş anlatmakla bitmez yanı şiştimmmmm