• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlatlarimi yetistiremedim

Kendinden yaşça büyük bir çocuğu boğmak üzereyken yakalamış annesi sizce bu normal mi ? Abartı mı? Öğretmen bir de veli ile uğraşmamak için geçiştiriyor bence.
Tekrar okudum da yanlış anlamışım. Büyük çocuk üyenin oğlunun boğazına yapışmış sanmıştım. Tam tersiymiş 😳
 
Yazim tarzinizdan birseyleri yapmaya calisiyor ama bukadar yaramazliga ofkeye inada karsi bir kere bile psikoloğa goturmemissiniz hem iyi olmaya calisip hemde cahil bir tarafinizmi var anlamadim anneniz kimki sizin cocuklari psikologa goturmenize izin vermiyor kendinizde beni dinlemedi diye verilen ilaci kullanmamissiniz yani sizde bence ilacliksiniz bunda ayip utanilcak bisey yok cocuklardada varsa davranis bozuklugu doktor ilac gerekli gorurse verir boyle yipranip aglayip dovunmektense ilac icebilirdiniz
 
Merhaba
Ben sizi iyi görmedim. Artık dağılmaya başlamışsınız. Önce lütfen kendiniz bir psikiyatriste gidin. Sonra çocukları götürün. Eşinize kizginsiniz ve ondan birşeyler bekliyorsunuz ki bu konuda sonuna kadar haklısınız ama adam yapmıyor. Onu bir tarafa bırakın. Siz kendinizi toparlayin, çocuklar biraz kendine gelsin. Sonra da bu adamla devam mı tamam mı ona bakarsınız. Ama lütfen derhal bir doktora gidin. Bu kadar zayıflamış sinirlerle hiç kimseye faydanız yok.
İyi anne kötü anne faslını geçin. Önce bir kafanızı toparlayin.
Kolaylıklar dilerim.
 
Dün hem cocuklar hem ben psikologa gittik benim icin ilac başlandı cocuklar icin ise bu yaramazlikladinin nedeni ne ogrenmek adina test yapildi sonuclarina gore yol izleyecegiz herkese tesekkur ederim
 
Bu kadar zor mu çocuk büyütmek ben artik cok yoruldum.. Gittikce akillanirlar diyorum sakinlerler diyorum ama olmuyor evde ki her türlu zulume katlaniyorum iki cocuk birbirini yiyor evde hep bağlık ciglik kardes kavgasi bir sekilde aşıyoruz her isi bir kenara biraktim onlarla ilgileniyorum yemekler yapiyoruz beraber pastalar yapiyoruz asla ellerine tv tablet vs vermedim Allah biliyor ya beyinleri ölmesin dedim aptallasmasinlar dedim. İkiside cok hareketli cok yaramaz okuldan birsey ogrenmeden gelirler saatlerce masada oturturum ki neyi dinlemedilerse onu ogretmek isterim. Yeri gelir kizarim sinirlerinim ama onlar benim evlatlarim biliyorum yaramazlar coğu cocuktan farklilar bunu ben biliyorum babalarinin sorumsuzlugunu bile ben sirtime yuklendim onun sorumluluklarinida aldim omzuma ama artik cok agir geliyor be.. cok yoruldum. Artik bu yüklendiğim hersey psikolojik olarak beni cok yordu bobreklerimin ikisindede kist memelerde kist omurgalarda kayma derken artik cok yiprandim..beni yipratan aslaa cocuklarim degil onlar benim herseyim ama beni yoran cevredeki insanlarin surekli yuzume nasil yaramazlar Allah sana sabir versin cok zorlar vb konusmalari birde gecenlerde kayinbabam cocuk tuvaletten pis cikti diye Cocuga egitim verilmeli tarzinda konusmasi oldu Ben sirf cocuklarima adamisim kendimi ne mucadeleler vermisim icime ata ata sagligimdan olmusum ne yapcagim bilmiyorum.. Yaslari 8 ve 5 gun gectikce buyuyecekler diyorum ama gun gectikce anlasamiyorlar buyuk olan herseye karsi cikiyor bir gun olsun odev yapmak istemiyor hergun yalvara yalvara yaptiriyorum bazende sen bilirsin yapmazsan yapma o senin sorumlulugun diyorum tamam diyip odevsiz gidiyor okula sasirdim inanin kucuk desen hep bir aglama hep bir dedigini ettirme cabasi... Ben herseyi kontrol edecegim derken herseyimi kaybetmisim . Cok yanlis yetistirmisim cocuklarimi ölsem gitsem bu dunyadan belki benden daha iyi yetistirirler cocuklarimi belkide onlarin bu yaramazliginin tek nedeni benim...
Gun boyu onlara cok darda kalmazsan asla vurmam bazen cok darliyorlar birbirlerime vuruyorular dayanamiyorum kıvırıyorum ama babalari işten geliyor en ufak seyde vuruyor deliriyorum sen bu cocuklarin birseyini ustlenmemişsin ne hakla vurursun.. Bugun buyuk oglum tuvalete girdi ona bagirdim cagirdim temiz birak deden bana cocuga terbiye ver dedi sirf sen pis biraktin diye dedim sonra bi ağit geldi girdim odaya kitlendim saatlerdir agliyorum gercekten iyi degilim baskalari yuzunden ben cocuguma bagirdim Allah bana bu baskiyi yapanlardan razi olmasin . iki cocugum babasiyla iceride ben odada agliyorum sirf onlara yansitmamak icin kendime gelmeye calisiyorum ama artik cok agir geliyor . Cocuklarla bir yere gitmek istemiyorum cunku yaramazlar gitmek istemiyorum cunku anlasamiyorlar kimseyle . Eve kapandik resmen annesine bile gitmeik istemez mi bi insan istemiyorum cunku huzur bulamiyoruz evde disariya gore daha sakinler
Eşiniz benim eşimin cinsinden kayınpeder de öyle .. benim kayınpeder de beni sürekli kızıma karşı dolduruyordu bi gün onun yüzünden kızımın bacaklarına vurdum o gün dedim bir daha o lanet insanların olduğu eve gitmeyeceğim.. sakın dolduruşa gelmeyin eşinizin de adam olması lazım önce
 
Hiperaktif olabilirler.Çünkü hiperaktif çocuklarda fazla harekete bağlı odaklanamama ve öğrenme geriliği sorunu oluyor.Öğretmenleri gerçekten iyiymiş .Ben her türlü paramı alırım öğretsem de öğretmesem de kafasında değil en azından
 
Çok nazlamışsınız çocukları ben onu anladım. Okulda öğrenmeden gelmiş de evde öğretmeye çalışmışsınız da… okuldan öğrenip gelecek ve ödevini yapmazsa istediği pastayı yiyemeyecek tarzı kuralları anasınıfından koymanız gerekirdi. Bunca yıpranmadan önce açsaydınız keşke konuyu.
 
Dün hem cocuklar hem ben psikologa gittik benim icin ilac başlandı cocuklar icin ise bu yaramazlikladinin nedeni ne ogrenmek adina test yapildi sonuclarina gore yol izleyecegiz herkese tesekkur ederim
Dr size ne ilacı verdi? Ve lütfen düzenli kullanin
 
Çok nazlamışsınız çocukları ben onu anladım. Okulda öğrenmeden gelmiş de evde öğretmeye çalışmışsınız da… okuldan öğrenip gelecek ve ödevini yapmazsa istediği pastayı yiyemeyecek tarzı kuralları anasınıfından koymanız gerekirdi. Bunca yıpranmadan önce açsaydınız keşke konuyu.
Okulda ogrenmeden gelen cocuga bende ögretmeseydimde okumayi yazmayi bile bilmeyip sinifta kalsaydi bos bos konusup canimi sıkmayin ya
 
Okulda ogrenmeden gelen cocuga bende ögretmeseydimde okumayi yazmayi bile bilmeyip sinifta kalsaydi bos bos konusup canimi sıkmayin ya
Muhtemelen büyük çocuk küçüğü kıskanıyor siz teksiniz başkaları da bu ilgi bölünmesini karşılamak yerine köstek olmuş
 
suçu kendinizde aramayın
çocuk yetiştirmek zor ve yıpratıcı
isterseniz pedagog yardımı alabilirsiniz
 
O kocayı boşayın. Ne demek vuracak her hangi biri benim çocuklarıma gözümün önünde. Allah korusun bir yerine saplarım bir şeyi.
Destek alın.
Çocuklara en ufak el kaldırmayın. Bunu yapma potansiyeliniz olduğunu düşünüyorum.
Siz düzelmeden çocuklar düzelmez.
 
Back
X