Annelik içgüdüsel bir şeydir.Ailenizin sizi yetiştirirken çok hatalar yaptigini,sizinde hatalar yaptiginizi soyluyorsunuz.Bu demek oluyor ki ona göre bir anne olacak,hataları tekrar etmeyeceksiniz.Birakin sizde deneme yanılma yoluyla tecrübe edinin.Planli,projeli,başkasından görerek anne baba olunmaz.Ani yaşayın,mutlu olmaya ve mutlu etmeye çalışın yeter.Zaten yavrunuz size yardımcı olacak.Aglayacak,gülecek,dış çıkarıp ek gıdaya geçtiğini,bezden sıkılıp tuvalet eğitimine geçmenizi size sinyal verecek.Lutfen kasmayin ve unutmayın MUTLU ANNELER MUTLU ÇOCUKLAR YETİSTİRİR.Mutlu olmaya bakin