- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 1.780
- Emoji Skoru
- 2.088
- Puanlar
- 83
- Konu Sahibi hayallervehayatlarrr
- #161
Burda karşı karşıya kalsan yüzüne söyleyemeyecekleri cümleleri sırf can acıtmak için klavye karşısında rahatça söyleyebilme özgürlüğü edinen bazı tipler var. Kadına boşanma kelimesini geçirmedi diye beğenmedi emojisini gönderen yok niye hemen çocuk yaptın diyen. Kadın kadının gerçek anlamda DÜŞMANIDIR. Yahu ne alaka hemen yapmasa 5 yıl sonra yapsa da aynı sonuç yine olabilirdi. Evlilik bi kumar işidir. Kadın boşanmayı aklından geçirmemiş diye alaya almak. 7 aylık bebek var ortada siz simülasyon içinde misiniz??? Neler düşünüyor aklından neler geçiyor kim bilir. Kolay mı çocuk varken böyle kararlar almak. Ben 7 yaşındaydım annem babam boşandı hala bunun travmatik etkileri vardır bende. Huzursuz anne babayla da yaşanmaz elbet çocuk kavga ortamında da büyümesi uygun değildir ama bi şans verilebilir. En azından o küçücük çocuk için. Lohusalık döneminde olduğun için bu hormonel dalgalanmalar zaten biyolojik bir durum. Biraz sende sakinleş eşini al karşına ağlamadan sızlanmadan net şekilde konuş gerekirse. Belki düzeltirsin. Bu yaşananları unutmayacaksın elbet o kesin ve net. Ama biraz da olsa düzeltme durumunuz olur belki