• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlilik böyle mi birşey mi, çok yoruldum

Burda karşı karşıya kalsan yüzüne söyleyemeyecekleri cümleleri sırf can acıtmak için klavye karşısında rahatça söyleyebilme özgürlüğü edinen bazı tipler var. Kadına boşanma kelimesini geçirmedi diye beğenmedi emojisini gönderen yok niye hemen çocuk yaptın diyen. Kadın kadının gerçek anlamda DÜŞMANIDIR. Yahu ne alaka hemen yapmasa 5 yıl sonra yapsa da aynı sonuç yine olabilirdi. Evlilik bi kumar işidir. Kadın boşanmayı aklından geçirmemiş diye alaya almak. 7 aylık bebek var ortada siz simülasyon içinde misiniz??? Neler düşünüyor aklından neler geçiyor kim bilir. Kolay mı çocuk varken böyle kararlar almak. Ben 7 yaşındaydım annem babam boşandı hala bunun travmatik etkileri vardır bende. Huzursuz anne babayla da yaşanmaz elbet çocuk kavga ortamında da büyümesi uygun değildir ama bi şans verilebilir. En azından o küçücük çocuk için. Lohusalık döneminde olduğun için bu hormonel dalgalanmalar zaten biyolojik bir durum. Biraz sende sakinleş eşini al karşına ağlamadan sızlanmadan net şekilde konuş gerekirse. Belki düzeltirsin. Bu yaşananları unutmayacaksın elbet o kesin ve net. Ama biraz da olsa düzeltme durumunuz olur belki
 
Bence iki tarafta da sevgi yok.adamda hiç yok orası kesin de.
Sanki sabah tanışıp akşamına evlenmişsiniz gibi.hic ortak yaniniz yok.birlikte vakit geçirmekten keyif almak yok.adam kolay yoluda bulmuş. Sizi kızdırıp sinirlendiriyor.sizde hemen parlayip krize giriyorsunuz .haklı iken haksız duruma düşüyorsunuz. Kocanız da bahane edip kusuyor size.butun sorumluluklarindan kurtulmuş oluyor. Ne evle. ne sizle.ne de bebeğinizle ilgilenmiyor.
İlk aşama da sakince tartışmayı öğrenmeniz gerekiyor.
 
Herr şeyi geçtim de bebeğime yani kalbime ben işteyken kimin bakacağına o karar verecek öyle mi!? Yakarım o evliliği. Ağır olsun. Bu konuda bile söz hakkınız yok. Mesleğiniz de var. Anlamıyorum…
 
Kocan, hamile karısına tost yapmaya bile yüzünü asan bir hayvanoğlu hayvan, hiç kusura bakma. Moralini bozmak istemem ama gerçekleri duymaya ve rasyonel davranmaya ihtiyacın var. Kendin için yapacağın en kötü şey “acaba ben mi abartıyorum” laflarıyla kendinden şüpheye düşmen. Çok haklısın ve aşırı insani normal beklentilerin var önce bunun bilincinde ol. Evlilik böyle bir şey değil. Ev-bebek bütün sorumluluk üzerine yıkılmış. Karısıyla bi yürüyüşe bile çıkmıyo. Kocan seni sevmiyor bunu kabul et bi, sevmek asla böyle bir şey değil. Bu adamlar düzelmez mayası bozuk. Düzelir mi acaba umuduyla yıllarını heba eder üstüne sinir hastası olursun.

Sana tavsiyem kocandan beklentilerini sıfırla ve boşuna kendini üzme. KESİNLİKLE işine geri dön sakın işini bırakmak gibi bir hata yapma. Paranı biriktir sonra bu adamdan boşanıp kendi düzenini kur. Nafakanı da al çocuğun için sakın gurur yapma bu gururluk bir mesele değil eşşek gibi bakacak çocuğuna.
Hayat çok uzun bir yolculuk sakın evlenip boşanmış çocuklu kadın olurum tribine girme 21. Yüzyılda yaşıyoruz. Her kadın çiçek gibi sevilmeyi hak eder. Kendine bunu reva görme.
 
Eşin tam bir hödük ve üzgünüm düzelesi de yok
 
Şu anda 9 aylık bebeği olan bir anne olarak yaşadığınız süreci çok iyi anlıyorum. Ancak bu süreçte ve öncesinde eşinizden destek görmemişsiniz. Emin olun bundan sonra da görmeyeceksiniz...Ya bu durumu kabullenip evladınızla kendinize göre yaşayıp eşinizi yok sayacaksınız yada gerçekten ayrılacaksınız. Bu arada ben ikinci evliliğini yapmış ve ilk evliliğini çocuğu 1 yaşına bastığında bitirmiş bir anneyim...Hayat zor kabul ediyorum ama huzursuz bir evde yaşamaktansa huzurlu olmayı tercih ederdim...
 
Ben de çalışıyorum bu arada, yeni geldi o evde oldu ben çalıştım, yani evdeydi dinlenmiş sayılır tüm gün değil mi, eve geldim ama benden yorgundu çoğu zaman, ben hızlı hızlı hızlı yemek yap ortalığı topla Bilmem ne(hamileyim bu arada) sonra da hadi dışarıda bi kahve içelim deyince de bizahmet bana zıt gitmesin istiyorum ya
Sonuna kadar haklısınız da bu evliliği sürdürmeyi yahu. Değmez. Taşa bu emeği verseniz dile gelir karşılık verirdi.
 
Bacımsu dalından olgunlaşmadan koparılmış armut misali éşin tatsız tuzsuz en iyisi sen bunu al karşına ciddi ciddi boşanma işini konuş. Prenses erkek modeli de bonus olarak var fabrika ayarlarında .koca olmayı beceremeyen baba olmuş ama ikisinde de ofsayt .nereden tutsan elinde kalır. Karar senin değişmez değişmez anayasanın ilk 3 maddesi gibi değiştirilemez değiştirilmesi teklif dahi edilemez bir model Allah yardımcın olsun en çokta bebişe üzüldüm çünkü baba modeli sorunlu
 
Back
X