Merhaba, hikayenizi okudum biraz kendi hikayeme benzettim. Eski eşimle 13 yıl evli kaldık. Bu süreçte beni anlamayan gezmek istediğimde işi olan diğer zamanlarda evde oturup telefon ve televizyondan başını kaldırmayan biriydi. Evliliğimizin 5. Yılında çocuğumuz oldu sonra da 7. Yılında 2. Çocuğumuz ama süreç yine değişmedi. İşe başlayınca anneanne babanne eve gelmeye başlayınca iyice bir rahatlık geldi. Çocukları sevmekten başka birşey yapmaz oldu. Benimde çok krizlerim oldu anlaşılmadığım için. Sonra umursamamaya başladım. Çocuklara anne baba oldum gezdim gezdirdim. Sırf çocuklar babasıyla aynı evde olsun diye boşanmadım. Ama sonra kendime ne kadar büyük bir kötülük yaptığımı anladım. Ben çok mutsuzdum ve sevmediğim biriyle aynı evde yaşamaya çalışıyordum. Boşanma kararı aldım ve şok oldu ekmek elden su gölden misali hayatı, bir anda altüst oldu. Boşanma sürecini zorlaştırmak için elinden geleni yaptı ama kararlı duruşumla boşandım. Ve çok geçmeden Allahın mucizesi gibi muhteşem bir insanla tanıştım. Ve hiç düşünmeden evlendim. Ve çok mutluyum. Çünkü benim mutluluğumu düşünen biri var. Sonra daha iyi anladım. Eşler size rakip değil aynı tarafta olmalıymış. Eski eşim beni hep rakip gibi gördü sanki benim üzülmem onu mutlu ediyor ve belki de 1,5-2 ay benimle konuşmuyordu.
Şunu yapın bunu yapın diyemem ama kendinizi önemseyin çocuk her türlü bakılır eşiniz olsa da olmasa da ama sizin mutluluğunuz çocuğunuz için daha önemli. Babasız büyümesin diye huzursuz bir evde büyüyeceğine ben boşanmayı tercih ettim. Ya eş terapisine gidip bu durumu çözmeniz lazım. Bekleyerek işler düzelmiyor daha da kötüleşiyor. Umarım sizin ve çocuğunuz için hakkınızda hayırlısı olur