• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Evlilik böyle mi birşey mi, çok yoruldum

Çok zıtsınız .Ben adama ne diyeyim.Siz istemissiniz bu evlilik herseyiniz olsun iş yok bişey yok sarmış siniz adama evlilige.Basta tepkileri ilimliymis adamın belki uyanmak istemiyor yorgun belki o gün piknik istemiyor bu konuşup çözülmez miydi.Gelin evi fiskos pembe kurdele gibi bir abartı var sizde .Tamam heves anlıyorum ama böylede olmazki .Adam demiş beraber karar veririz hep senin isteginle de olmaz diye .Sinir krizleri bı inatlasmalar .Tamam haklısınız mutlu edermi sizi.Ben sizdede hata görüyorum eşinizi hayatın merkezi her anın her keyifsizligin sorumlusu yapıyorsunuz bu evlilik böyle sürmez haberiniz olsun.Huzur yoksa bişey yok.Calisin iş hayati iyi gelir biraz hayatınızı iş vs doldurun .Bı sakin olun bı alan açın.Cocukla elbette ilgilenmeli elbette evde yardımcı olmalı fakat baştan bı inatlaşma ile giriş yapmışsınız
 
Banada size hayır denince kaldiramiyorsunuz gibi geldi hemen evlenip hemen çocuk yapınca bir adaptasyon süreci olur .Zaten gezip tozup evliliğin tadını çıkarmak isteyen korunur Korunmaya rağmen hamileliğe çok inanmam.Gercekten hap vs iğne korunuyorsa insan.Yani gezelim eğlenelim oyun bilmemnede bu kadar kavga edilirmi.O çalışıyor siz evde tüm gün asıl olayın başı burası.Cunku evde biriktiriyor sunuz kocam gelse konuşsam kocam gelse gezsem kocam gelse sarılsam
Oda binbir dert geliyor işten para işyeri sıkıntısı sabah erken kalkma yorulma.Tamam sizde ev işi zor lafım yok .Fakat baştan öylede olmaz zıt dik dik konuşmalar aşırı ilgi beklemeler sinir krizleri daha kaç yılda ne hale gelmiş
 
evlilik boyle birsey degil ama sorun tek tarafli da degil, inanilmaz yorucu birisiniz.
sevgiliyken bilmiyor muydunuz adamin usengec oldugunu? o zaman usengec olan planlari iptal eden neden evlenince etmesin?
ayrica adam yorgunsa hevessizse niye bagjrip cagiriyorsunuz, yarin gidin.
sinr krizi gecirip kendi kendini disari atip bagira bagira aglaman normal mi sirf dedigin sey olmadigi icin? bu tepki hani aldatilsan - yuvan yikilsa falan verilecek bir tepki.
bir de bunu "cok kez" yapmissiniz.
gercekten normal degil. boyle dramatik tepkiler veren biriyle yasamak hic kolay degil. bugun bebeginiz kucuk sevgi dolusunuz. yarin o buyuyup sizr öfleyip pöfleyince, dediklerinizi yapmayinca yine boyle asiri tepkiler mi vereceksiniz?
kendinize cekiduzen vermelisiniz bence. hislerinizle basa cikmayi ogrenmelisiniz.

esinizin hatasi yok mu?
cok var
ama bu adamin kendini gizledigini dusunmuyorum. usengec hep usengectir. sevgiliyken - nişanda "dedigim dedik" degil miydi? nisanda sizin isteklerinizi degil kendi istedigi kadarini yapmadi mi? bebegin altini degistirsin istiyorsunuz. evlenmeye karar verdiginiz adamin "yemek yapmam temizlim yapmam" kafasinda "kadin - erkek görevi" diye sartlanmis biri oldugunu bilmiyor musunuz? belli yani ayan beyan. sirf sevdim diye evlenip sonra "neden cocugun bezini degistjrmedi" kavgasi ediyorsunuz. evde dolan cöpü kokana kadar degistirmeyen birini koca yapip baba yapip gereksiz beklentilere girmissiniz.
evlendiginizdd 25mis yasiniz. cok mu aceleniz vardi da sizin istediginiz hayata uygun olmayan - bambaska kafada bir adami koca diye aldiniz?
 
Çok zıtsınız .Ben adama ne diyeyim.Siz istemissiniz bu evlilik herseyiniz olsun iş yok bişey yok sarmış siniz adama evlilige.Basta tepkileri ilimliymis adamın belki uyanmak istemiyor yorgun belki o gün piknik istemiyor bu konuşup çözülmez miydi.Gelin evi fiskos pembe kurdele gibi bir abartı var sizde .Tamam heves anlıyorum ama böylede olmazki .Adam demiş beraber karar veririz hep senin isteginle de olmaz diye .Sinir krizleri bı inatlasmalar .Tamam haklısınız mutlu edermi sizi.Ben sizdede hata görüyorum eşinizi hayatın merkezi her anın her keyifsizligin sorumlusu yapıyorsunuz bu evlilik böyle sürmez haberiniz olsun.Huzur yoksa bişey yok.Calisin iş hayati iyi gelir biraz hayatınızı iş vs doldurun .Bı sakin olun bı alan açın.Cocukla elbette ilgilenmeli elbette evde yardımcı olmalı fakat baştan bı inatlaşma ile giriş yapmışsınız
Ev işlerini bölüşme, çocukle ve eşle ilgilenme zaten kendiliğinden hayatın doğal akışında gerçekleşen şeyler olmalı zaten. Inatlaştın, zıtlaştın o yüzden ters tepti gibi bi şey olamaz. Eşler birbirlerine gerekli ilgiyi sevgiyi gösterse karşı taraf da bunu takıntı haline getirmez zaten. Çoğu erkek evlenene kadar ilgiye boğup evlendikten sonra kendi köşesine çekiliyor. Pikniğe gitmek zaten insanı dinlendiren bi etkinliktir veya haftada bir evden termosa çay koyup yürüyüş yapıp bi bankta oturmak atla deve değil. Çocuğunun yemeğini yedirip altını değiştirmek de ne var mesela?
 
Ev işlerini bölüşme, çocukle ve eşle ilgilenme zaten kendiliğinden hayatın doğal akışında gerçekleşen şeyler olmalı zaten. Inatlaştın, zıtlaştın o yüzden ters tepti gibi bi şey olamaz. Eşler birbirlerine gerekli ilgiyi sevgiyi gösterse karşı taraf da bunu takıntı haline getirmez zaten. Çoğu erkek evlenene kadar ilgiye boğup evlendikten sonra kendi köşesine çekiliyor. Pikniğe gitmek zaten insanı dinlendiren bi etkinliktir veya haftada bir evden termosa çay koyup yürüyüş yapıp bi bankta oturmak atla deve değil. Çocuğunun yemeğini yedirip altını değiştirmek de ne var mesela?
Ya iyi hoşta adamda bir gündemi sana iyilik yaramaz kafasına geldi.Cok beklenti var aşırı .Hep birşeyler dedim hep ben yapalım dedim onu dedim bunu dedim
Terapi alacak hale gelirmi bu kadar kısa yılda.Benim fikrim bu katılmaya bilirsiniz ben konu sahibinede hata görüyorum.Sûrec bu hale gelmeyebilirdi uyum yakalanmamis bu inatla bu tavırlarla bosaniyoruz konusuda gecikmex zaten.Ben gaz vermeyeceğim düzeltmek istiyorsa hala düzeltebilir.Ha istemiyorsa yıpranmaya devam edebilir.Nasılsa ikisinden biri bu huzursuzluk tan bıkıp karar verecek
 
Ev işlerini bölüşme, çocukle ve eşle ilgilenme zaten kendiliğinden hayatın doğal akışında gerçekleşen şeyler olmalı zaten. Inatlaştın, zıtlaştın o yüzden ters tepti gibi bi şey olamaz. Eşler birbirlerine gerekli ilgiyi sevgiyi gösterse karşı taraf da bunu takıntı haline getirmez zaten. Çoğu erkek evlenene kadar ilgiye boğup evlendikten sonra kendi köşesine çekiliyor. Pikniğe gitmek zaten insanı dinlendiren bi etkinliktir veya haftada bir evden termosa çay koyup yürüyüş yapıp bi bankta oturmak atla deve değil. Çocuğunun yemeğini yedirip altını değiştirmek de ne var mesela?
iste bu yüzden secip evlenmek lazim degil mi? sirf sevdim diye önünü ardini düsünmeden evlenilince bu oluyor. evlendigin gunden beri seni krizlere sokan, üşengeç, senin duygularini sallamayan, yemege dokunmayan evi toplamayan adamdan göre bile cocuk yaparsan da babaligi boyle oluyor.
bazen yoldaki isaretleri gormek lazim, "ama yol nasil güzel" diye bodoslama girersen böyle basit istekler icin bile kavga eder hale gelirsin işte
 
iste bu yüzden secip evlenmek lazim degil mi? sirf sevdim diye önünü ardini düsünmeden evlenilince bu oluyor. evlendigin gunden beri seni krizlere sokan, üşengeç, senin duygularini sallamayan, yemege dokunmayan evi toplamayan adamdan göre bile cocuk yaparsan da babaligi boyle oluyor.
bazen yoldaki isaretleri gormek lazim, "ama yol nasil güzel" diye bodoslama girersen böyle basit istekler icin bile kavga eder hale gelirsin işte
Ana bu talepler ben daha uzağa İşerim gibi bir yöntemle olmaz koca başta ilimliymis uyuma orta yolu bulmaya konu sahibi de illa diretmeye evliler böyle olur böyle yapar da takılı kalmış .Hop bebek olmuş .Niye uzmanlar iki yıldan önce çocuk yapmayın diyor keyfinden mi istersen iki tane patlat arka arkaya.Ortada bir kaos var bu ortama birde bebek ekliyorsun .Neyse olan olmuş.Fakat önce kaos çözülmeli ben haklıyım kocam pis tü kaka.İyi madem naparsan yap.Cozun degilki bu çözüm ariyorsan esnersin o adamida esnetirsin.İkiside esnemezse çat kırılır.
 
Bayramda eşiniz akrabalarını gezerken siz niye evde oturdunuz?
Gitseydiniz ya görüşmek istediğiniz akrabanıza.
Eşiniz sizi hiçe sayıyor.
Siz de o bir şey istemediğinde sinir krizi geçirmek yerine kendiniz yapsaydınız, ağlayıp sızlamak, güçsüz görünmek yerine biraz daha net olsaydınız belki daha farklı olurdu eşinizden gördüğünüz karşılık.
Siz dik durmamış sadece ağlayıp, sızlayıp, kriz geçirmişsiniz.
Çocuk da tamamen bağlamış zaten.
Buradan sağlam bir psikolojiyle çıkmanız zor malesef. Daha çocuğa kimin bakacağı var. Annem baksın lafını edemiyorsunuz. Çocuğun altını değiştirmekten aciz kocanız mı karar verecek buna? Çocuğunuz büyüyecek sürekli ağlayıp sızlayan, kriz geçiren bir anne buna karşılıklı dünya umrunda olmayan bir babanın olduğu evde mi büyüsün?
Boşanamayı hemen düşünmek zor gelebilir, yeni annesiniz, hayaliniz bu değildi ama bu şekilde de olmaz.
 
Son düzenleme:
1 buçuk yıldır evliyiz. 7 aylık bebeğimiz var. Evlendiğimiz günden beri sürekli kavga gürültü. Eşim hep benim istediğim olmayınca kavga çıkarttığımı, bana hayır deyince bunu kaldıramadığımı, herşeyin benim istediğim gibi olmayacağını söylüyor. Konuya burdan girdim çünkü tam olarak böyle olmasa da aslında böyle. Evlendik ben canımız ne isterse yaparız birlikte yemekler oyunlar gezmeler vs aklınıza ne gelirse. Aktivite yapmak istedim yorgunum sonra dedi ben istiyorum dedim kavga çıktı. Yürüyüş yapmak istedim canım istemiyor evde olalım dedi ben istiyorum kırma beni dedim yine olmadı kavga çıktı. Bi sabah uyandım dışarıda piknik kahvaltı için hazırlık yaptım eşim canım istemiyor gitmeyelim dedi diye kavga çıktı. Çünkü ben eşimle bişeyler paylaşmak istedim anı biriktirmek gülmek eğlenmek. O istemeyince mesela ne yaparsam yapayım onu kararından çevirememek beni çok kırdı kavga ettik bağır ş çağırış.. zaten evlendik bikaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim sanırım çok daha hassastım benim isteklerimi önemsesin ya da bozulduğumu anladığında tavrı değişsin istedim ama olmadı. Ben tavır yaptıkça memnuniyetsiz oldum. Sürekli bana “sen bişey istersin bana söylersin ben düşünürüm uygun değilse hayır derim senin buna saygı duyman lazım” dedi. Ben bunu kabul etmedim kararı sen değil biz vermeliyiz birbirimizin isteklerini önemsemeliyiz dedim olmadı. Ben bişey istiyorsam o istemiyorsa karşısında öleyim istersem yine olmaz.. sinir krizi geçirip hamileyken çok kez kendimi dışarı atıp bağıra bağıra ağlamışlığım var neden böyle oluyor çok mu şey istiyorum diye. Hala da öyle. Çocuğumuz oldu sorumluluklar alınsın istedim yeri geldi güzelce konuştum yeri geldi bağırdım kavga ettim sinir krizleri geçirdim olmadı. Ben sinir krizi geçirirken karşısında ağlayıp bağırırken “sen böyle yaptıkça sana hiçbişey yapasım gelmiyor” gibi cümleler söyleyip kendimi daha da aşağılık hissettirdi. Bebeğimizin bezini al sen de alış artık dedim diye “o kadar değil iyice saçmaladın” gibi cümleler söyleyip bunları normal kabul etmemi istedi ama bana normal değildi. Çok kötü bi lohusalık geçirdim sürekli ağlama depresyon. O süreçte de çok yalnız kaldım bunları düşündükçe eşime daha çok öfkeleniyorum. Bebeğimizin tüm bakımı bendedir uyutma besleme alt değişimi yemek yedirme vs. Emen bir bebek besleme tamam ama diğerlerinde en azından yapabilir o da baba sonuçta diyorum. Ev işlerinden anlamadığını söyler. Yemek yapmak zaten hiç yoktu. Temizlik vs bendedir arada bi ev çok dağınıksa öyle bi yüzeysel toparlar. Mesela hatırlıyorum Hamileliğimde çok zor geceler geçirdim sabahında bi tost yapıp kahvaltıyı sen hazırlasan mesela dedim diye surat yaptığı, sonrasında benim sinirlenip kavga ettiğimiz çok olmuştur. O böyle şeylerde sürat yapınca ben susamıyorum sinirlenip cevap veriyorum sonra kavga çıkıyor. Artık yorulduğumu bebeğimizin bakımıyla dnunda ilgilenmesu gerektiğini söylediğimde kavga çıkıyor nasıl oluyor bilmiyorum ama beni bi şekilde çıldırtıyor suçlu çıkarıyor sonra ben sinir krizi geçiriyorum. Ağlıyorum yanıma gelsin istiyorum daha çok kinleniyor günlerce ben konuşmasam konuşmuyor. En son ki tartışmamız da şuydu. Bayram da yakın bi akrabam aynı zamanda arkadaşım uzak şehirden geldi onu görmek istedim. Annemin teyzesinin kızı oluyor bu arada normal zamanda da sık sık annesiyle filan da görüşürüz çok severim. Ama eşim çok hoşlanmıyor kendisinden. O günde eşimin akrabalarını gezecektik hep. Akrabamızın geldiğini duyunca bi ara onlara da bayram ziyaretine uğramak istedim. Eşim yine o nerden çıktı şimdi o da evlendi gitti ama sürekli burda, zaten senin yakın akraban bile değil onlar kim vs şeklinde konuştu. Sevdiğim değer verdiğim insanlar bunu biliyor 1 saatlik benim için bayramlaşmaya gelecek. Niye böyle yapıyorsun dedikçe olay daha da büyüdü gitti. Ben de sinirle o zaman ben de seninle bayramlaşmaya hiçbişeyere gelmeyeceğim dedim. Sonuç o tek gitti herkesle bayramlaşmaya ben de evde durdum bayram boyunca. Sadece anne babaları ziyaret etmiş olduk ilk gün birlikte. Sen o kadın için benim akrabalarıma gelmiyorsun he diyip daha çok sinirlendi. 1 hafta oldu hala düşman gibi bakıyor bana. Beni suçluyor iç dünyasında ben de bana hayır deyip kestirip atmak her seferinde bu kadar m kolay ben o mutlu olsun diye yapardım en azından biçok şeyi diye düşünüp o neden yapmıyor diye daha çok üzülüyorum. Ayrıca bebeğimizle zaten doğru düzgün ilgilenmiyordu şimdi sıfıra indi gibi bişey. Südece gelip sevip öpüp gidiyor yanımdan. Uykusuzluk stres mahvetti beni bunun siniriyle bağırdım çağırdım niye beni bu kadar yalnız bırakıyorsun ilgilenmiyorsun çocukla hiç diye. Kavga da etsek hiç merhametin yok bana dedim. “Sana bundan sonra iyilik filan yok” demez mi. Bu cümle benim kopuşum oldu. Çocuğu Alıp 1 saat oyalamak bana iyilik olarak görüyor kendince. Ne kadar zıt düşünüyoruz halbuki. Yine kavga kıyamet. Asla anlaşıldığımı düşünmüyorum. O gün bugündür yemek de yapmıyorum evde kendine dışarıdan sipariş veriyor. Zaten çocuğumuz uykuyu sevmiyor kafam sersem oldu bikaç aydır bu konudan bide üstüne eşimin bu davranışlar mahvediyor beni. Ben sabaha kadar çocukla uğraş evle uğraş oyun oyna uyut derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Eşim tv televizyon ne bulursa film izliyor uyuyor takılıyor öyle benimle de konuşmuyor arada gelip çocuğu öpüp gidiyor.bunları yazarken bile tutamıyorum kendimi ağlıyorum gelip sarılsa yorgunluktan hüngür hüngür ağlayacağım omuzunda ama beni düşmanı gibi görüyor. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Hep kavga çıkaran beklentisi olan ben oluyorum. Ona kendini sürekli yetersiz hissettiriyormuşum hiç övmüyormuşum. Acaba diyorum bende mi gerçekten sorun çok mu abartıyorum. Sorumlulukların az da olsa paylaşıldığı isteklere değer verilen bi evlilik hayalim. Tabi ki her zaman benim dediğim olsun kafasında olduğumu düşünmüyorum ama yapılabilecek şeylerken neden bu kadar inatlaşılır ki.. sen istiyorsan yapalım dese kendimi o kadar değerli hissedeceğim ki artık bu duruma geldim. Bu arada bikaç ay sonra bende işe başlayacağım ve o zaman nasıl dlaçak tek başıma nasıl yetişeceğim herşeye bilmiyorum. Birileriyle konuşup dertleşmeye ihtiyacım var sanırım…
Evlilik böyle birşey değil eşiniz sizi eziyor manipüle ediyor tüm ev işlerini ve çocuk bakımı size atmış durumda
 
1 buçuk yıldır evliyiz. 7 aylık bebeğimiz var. Evlendiğimiz günden beri sürekli kavga gürültü. Eşim hep benim istediğim olmayınca kavga çıkarttığımı, bana hayır deyince bunu kaldıramadığımı, herşeyin benim istediğim gibi olmayacağını söylüyor. Konuya burdan girdim çünkü tam olarak böyle olmasa da aslında böyle. Evlendik ben canımız ne isterse yaparız birlikte yemekler oyunlar gezmeler vs aklınıza ne gelirse. Aktivite yapmak istedim yorgunum sonra dedi ben istiyorum dedim kavga çıktı. Yürüyüş yapmak istedim canım istemiyor evde olalım dedi ben istiyorum kırma beni dedim yine olmadı kavga çıktı. Bi sabah uyandım dışarıda piknik kahvaltı için hazırlık yaptım eşim canım istemiyor gitmeyelim dedi diye kavga çıktı. Çünkü ben eşimle bişeyler paylaşmak istedim anı biriktirmek gülmek eğlenmek. O istemeyince mesela ne yaparsam yapayım onu kararından çevirememek beni çok kırdı kavga ettik bağır ş çağırış.. zaten evlendik bikaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim sanırım çok daha hassastım benim isteklerimi önemsesin ya da bozulduğumu anladığında tavrı değişsin istedim ama olmadı. Ben tavır yaptıkça memnuniyetsiz oldum. Sürekli bana “sen bişey istersin bana söylersin ben düşünürüm uygun değilse hayır derim senin buna saygı duyman lazım” dedi. Ben bunu kabul etmedim kararı sen değil biz vermeliyiz birbirimizin isteklerini önemsemeliyiz dedim olmadı. Ben bişey istiyorsam o istemiyorsa karşısında öleyim istersem yine olmaz.. sinir krizi geçirip hamileyken çok kez kendimi dışarı atıp bağıra bağıra ağlamışlığım var neden böyle oluyor çok mu şey istiyorum diye. Hala da öyle. Çocuğumuz oldu sorumluluklar alınsın istedim yeri geldi güzelce konuştum yeri geldi bağırdım kavga ettim sinir krizleri geçirdim olmadı. Ben sinir krizi geçirirken karşısında ağlayıp bağırırken “sen böyle yaptıkça sana hiçbişey yapasım gelmiyor” gibi cümleler söyleyip kendimi daha da aşağılık hissettirdi. Bebeğimizin bezini al sen de alış artık dedim diye “o kadar değil iyice saçmaladın” gibi cümleler söyleyip bunları normal kabul etmemi istedi ama bana normal değildi. Çok kötü bi lohusalık geçirdim sürekli ağlama depresyon. O süreçte de çok yalnız kaldım bunları düşündükçe eşime daha çok öfkeleniyorum. Bebeğimizin tüm bakımı bendedir uyutma besleme alt değişimi yemek yedirme vs. Emen bir bebek besleme tamam ama diğerlerinde en azından yapabilir o da baba sonuçta diyorum. Ev işlerinden anlamadığını söyler. Yemek yapmak zaten hiç yoktu. Temizlik vs bendedir arada bi ev çok dağınıksa öyle bi yüzeysel toparlar. Mesela hatırlıyorum Hamileliğimde çok zor geceler geçirdim sabahında bi tost yapıp kahvaltıyı sen hazırlasan mesela dedim diye surat yaptığı, sonrasında benim sinirlenip kavga ettiğimiz çok olmuştur. O böyle şeylerde sürat yapınca ben susamıyorum sinirlenip cevap veriyorum sonra kavga çıkıyor. Artık yorulduğumu bebeğimizin bakımıyla dnunda ilgilenmesu gerektiğini söylediğimde kavga çıkıyor nasıl oluyor bilmiyorum ama beni bi şekilde çıldırtıyor suçlu çıkarıyor sonra ben sinir krizi geçiriyorum. Ağlıyorum yanıma gelsin istiyorum daha çok kinleniyor günlerce ben konuşmasam konuşmuyor. En son ki tartışmamız da şuydu. Bayram da yakın bi akrabam aynı zamanda arkadaşım uzak şehirden geldi onu görmek istedim. Annemin teyzesinin kızı oluyor bu arada normal zamanda da sık sık annesiyle filan da görüşürüz çok severim. Ama eşim çok hoşlanmıyor kendisinden. O günde eşimin akrabalarını gezecektik hep. Akrabamızın geldiğini duyunca bi ara onlara da bayram ziyaretine uğramak istedim. Eşim yine o nerden çıktı şimdi o da evlendi gitti ama sürekli burda, zaten senin yakın akraban bile değil onlar kim vs şeklinde konuştu. Sevdiğim değer verdiğim insanlar bunu biliyor 1 saatlik benim için bayramlaşmaya gelecek. Niye böyle yapıyorsun dedikçe olay daha da büyüdü gitti. Ben de sinirle o zaman ben de seninle bayramlaşmaya hiçbişeyere gelmeyeceğim dedim. Sonuç o tek gitti herkesle bayramlaşmaya ben de evde durdum bayram boyunca. Sadece anne babaları ziyaret etmiş olduk ilk gün birlikte. Sen o kadın için benim akrabalarıma gelmiyorsun he diyip daha çok sinirlendi. 1 hafta oldu hala düşman gibi bakıyor bana. Beni suçluyor iç dünyasında ben de bana hayır deyip kestirip atmak her seferinde bu kadar m kolay ben o mutlu olsun diye yapardım en azından biçok şeyi diye düşünüp o neden yapmıyor diye daha çok üzülüyorum. Ayrıca bebeğimizle zaten doğru düzgün ilgilenmiyordu şimdi sıfıra indi gibi bişey. Südece gelip sevip öpüp gidiyor yanımdan. Uykusuzluk stres mahvetti beni bunun siniriyle bağırdım çağırdım niye beni bu kadar yalnız bırakıyorsun ilgilenmiyorsun çocukla hiç diye. Kavga da etsek hiç merhametin yok bana dedim. “Sana bundan sonra iyilik filan yok” demez mi. Bu cümle benim kopuşum oldu. Çocuğu Alıp 1 saat oyalamak bana iyilik olarak görüyor kendince. Ne kadar zıt düşünüyoruz halbuki. Yine kavga kıyamet. Asla anlaşıldığımı düşünmüyorum. O gün bugündür yemek de yapmıyorum evde kendine dışarıdan sipariş veriyor. Zaten çocuğumuz uykuyu sevmiyor kafam sersem oldu bikaç aydır bu konudan bide üstüne eşimin bu davranışlar mahvediyor beni. Ben sabaha kadar çocukla uğraş evle uğraş oyun oyna uyut derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Eşim tv televizyon ne bulursa film izliyor uyuyor takılıyor öyle benimle de konuşmuyor arada gelip çocuğu öpüp gidiyor.bunları yazarken bile tutamıyorum kendimi ağlıyorum gelip sarılsa yorgunluktan hüngür hüngür ağlayacağım omuzunda ama beni düşmanı gibi görüyor. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Hep kavga çıkaran beklentisi olan ben oluyorum. Ona kendini sürekli yetersiz hissettiriyormuşum hiç övmüyormuşum. Acaba diyorum bende mi gerçekten sorun çok mu abartıyorum. Sorumlulukların az da olsa paylaşıldığı isteklere değer verilen bi evlilik hayalim. Tabi ki her zaman benim dediğim olsun kafasında olduğumu düşünmüyorum ama yapılabilecek şeylerken neden bu kadar inatlaşılır ki.. sen istiyorsan yapalım dese kendimi o kadar değerli hissedeceğim ki artık bu duruma geldim. Bu arada bikaç ay sonra bende işe başlayacağım ve o zaman nasıl dlaçak tek başıma nasıl yetişeceğim herşeye bilmiyorum. Birileriyle konuşup dertleşmeye ihtiyacım var sanırım…

Haklı olduğunuz kadar haksız yanlarınız da var. Bazen çiftler birbirinin yorgunluğunu da almalı.

Evlilikte, sürekli yaramaz çocuklar gibi hoplanıp zıplanmaz..

Bir de çalışmayan taraf çalışan eşin ne yaşadığını, yorgunluğunu anlayamıyor.

Madem anı biriktirmek istiyorsunuz. Bunu gece gündüz bir şeyler yapmak yerine hafta da bir kaliteli vakit geçirme üzerine planlayın

Böyle şikayet etmeye devam ederseniz birbirinizi çok yorarsınız.
 
1 buçuk yıldır evliyiz. 7 aylık bebeğimiz var. Evlendiğimiz günden beri sürekli kavga gürültü. Eşim hep benim istediğim olmayınca kavga çıkarttığımı, bana hayır deyince bunu kaldıramadığımı, herşeyin benim istediğim gibi olmayacağını söylüyor. Konuya burdan girdim çünkü tam olarak böyle olmasa da aslında böyle. Evlendik ben canımız ne isterse yaparız birlikte yemekler oyunlar gezmeler vs aklınıza ne gelirse. Aktivite yapmak istedim yorgunum sonra dedi ben istiyorum dedim kavga çıktı. Yürüyüş yapmak istedim canım istemiyor evde olalım dedi ben istiyorum kırma beni dedim yine olmadı kavga çıktı. Bi sabah uyandım dışarıda piknik kahvaltı için hazırlık yaptım eşim canım istemiyor gitmeyelim dedi diye kavga çıktı. Çünkü ben eşimle bişeyler paylaşmak istedim anı biriktirmek gülmek eğlenmek. O istemeyince mesela ne yaparsam yapayım onu kararından çevirememek beni çok kırdı kavga ettik bağır ş çağırış.. zaten evlendik bikaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim sanırım çok daha hassastım benim isteklerimi önemsesin ya da bozulduğumu anladığında tavrı değişsin istedim ama olmadı. Ben tavır yaptıkça memnuniyetsiz oldum. Sürekli bana “sen bişey istersin bana söylersin ben düşünürüm uygun değilse hayır derim senin buna saygı duyman lazım” dedi. Ben bunu kabul etmedim kararı sen değil biz vermeliyiz birbirimizin isteklerini önemsemeliyiz dedim olmadı. Ben bişey istiyorsam o istemiyorsa karşısında öleyim istersem yine olmaz.. sinir krizi geçirip hamileyken çok kez kendimi dışarı atıp bağıra bağıra ağlamışlığım var neden böyle oluyor çok mu şey istiyorum diye. Hala da öyle. Çocuğumuz oldu sorumluluklar alınsın istedim yeri geldi güzelce konuştum yeri geldi bağırdım kavga ettim sinir krizleri geçirdim olmadı. Ben sinir krizi geçirirken karşısında ağlayıp bağırırken “sen böyle yaptıkça sana hiçbişey yapasım gelmiyor” gibi cümleler söyleyip kendimi daha da aşağılık hissettirdi. Bebeğimizin bezini al sen de alış artık dedim diye “o kadar değil iyice saçmaladın” gibi cümleler söyleyip bunları normal kabul etmemi istedi ama bana normal değildi. Çok kötü bi lohusalık geçirdim sürekli ağlama depresyon. O süreçte de çok yalnız kaldım bunları düşündükçe eşime daha çok öfkeleniyorum. Bebeğimizin tüm bakımı bendedir uyutma besleme alt değişimi yemek yedirme vs. Emen bir bebek besleme tamam ama diğerlerinde en azından yapabilir o da baba sonuçta diyorum. Ev işlerinden anlamadığını söyler. Yemek yapmak zaten hiç yoktu. Temizlik vs bendedir arada bi ev çok dağınıksa öyle bi yüzeysel toparlar. Mesela hatırlıyorum Hamileliğimde çok zor geceler geçirdim sabahında bi tost yapıp kahvaltıyı sen hazırlasan mesela dedim diye surat yaptığı, sonrasında benim sinirlenip kavga ettiğimiz çok olmuştur. O böyle şeylerde sürat yapınca ben susamıyorum sinirlenip cevap veriyorum sonra kavga çıkıyor. Artık yorulduğumu bebeğimizin bakımıyla dnunda ilgilenmesu gerektiğini söylediğimde kavga çıkıyor nasıl oluyor bilmiyorum ama beni bi şekilde çıldırtıyor suçlu çıkarıyor sonra ben sinir krizi geçiriyorum. Ağlıyorum yanıma gelsin istiyorum daha çok kinleniyor günlerce ben konuşmasam konuşmuyor. En son ki tartışmamız da şuydu. Bayram da yakın bi akrabam aynı zamanda arkadaşım uzak şehirden geldi onu görmek istedim. Annemin teyzesinin kızı oluyor bu arada normal zamanda da sık sık annesiyle filan da görüşürüz çok severim. Ama eşim çok hoşlanmıyor kendisinden. O günde eşimin akrabalarını gezecektik hep. Akrabamızın geldiğini duyunca bi ara onlara da bayram ziyaretine uğramak istedim. Eşim yine o nerden çıktı şimdi o da evlendi gitti ama sürekli burda, zaten senin yakın akraban bile değil onlar kim vs şeklinde konuştu. Sevdiğim değer verdiğim insanlar bunu biliyor 1 saatlik benim için bayramlaşmaya gelecek. Niye böyle yapıyorsun dedikçe olay daha da büyüdü gitti. Ben de sinirle o zaman ben de seninle bayramlaşmaya hiçbişeyere gelmeyeceğim dedim. Sonuç o tek gitti herkesle bayramlaşmaya ben de evde durdum bayram boyunca. Sadece anne babaları ziyaret etmiş olduk ilk gün birlikte. Sen o kadın için benim akrabalarıma gelmiyorsun he diyip daha çok sinirlendi. 1 hafta oldu hala düşman gibi bakıyor bana. Beni suçluyor iç dünyasında ben de bana hayır deyip kestirip atmak her seferinde bu kadar m kolay ben o mutlu olsun diye yapardım en azından biçok şeyi diye düşünüp o neden yapmıyor diye daha çok üzülüyorum. Ayrıca bebeğimizle zaten doğru düzgün ilgilenmiyordu şimdi sıfıra indi gibi bişey. Südece gelip sevip öpüp gidiyor yanımdan. Uykusuzluk stres mahvetti beni bunun siniriyle bağırdım çağırdım niye beni bu kadar yalnız bırakıyorsun ilgilenmiyorsun çocukla hiç diye. Kavga da etsek hiç merhametin yok bana dedim. “Sana bundan sonra iyilik filan yok” demez mi. Bu cümle benim kopuşum oldu. Çocuğu Alıp 1 saat oyalamak bana iyilik olarak görüyor kendince. Ne kadar zıt düşünüyoruz halbuki. Yine kavga kıyamet. Asla anlaşıldığımı düşünmüyorum. O gün bugündür yemek de yapmıyorum evde kendine dışarıdan sipariş veriyor. Zaten çocuğumuz uykuyu sevmiyor kafam sersem oldu bikaç aydır bu konudan bide üstüne eşimin bu davranışlar mahvediyor beni. Ben sabaha kadar çocukla uğraş evle uğraş oyun oyna uyut derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Eşim tv televizyon ne bulursa film izliyor uyuyor takılıyor öyle benimle de konuşmuyor arada gelip çocuğu öpüp gidiyor.bunları yazarken bile tutamıyorum kendimi ağlıyorum gelip sarılsa yorgunluktan hüngür hüngür ağlayacağım omuzunda ama beni düşmanı gibi görüyor. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Hep kavga çıkaran beklentisi olan ben oluyorum. Ona kendini sürekli yetersiz hissettiriyormuşum hiç övmüyormuşum. Acaba diyorum bende mi gerçekten sorun çok mu abartıyorum. Sorumlulukların az da olsa paylaşıldığı isteklere değer verilen bi evlilik hayalim. Tabi ki her zaman benim dediğim olsun kafasında olduğumu düşünmüyorum ama yapılabilecek şeylerken neden bu kadar inatlaşılır ki.. sen istiyorsan yapalım dese kendimi o kadar değerli hissedeceğim ki artık bu duruma geldim. Bu arada bikaç ay sonra bende işe başlayacağım ve o zaman nasıl dlaçak tek başıma nasıl yetişeceğim herşeye bilmiyorum. Birileriyle konuşup dertleşmeye ihtiyacım var sanırım…
Bence ikinizinde hatalı tarafları var ve evet evlilik böyle bir şey değil. Eşinizin tavrı sizi yalnız bırakması kafasına göre yaşam sürmesi yaptıkları vs tabiki yanlış. Tüm bunların dışında eğer sizin hareketlerinizle alakalı değilse eşiniz zaten böyle bir insandı sadece gün yüzüne çıkmış oldu. Bu yüzden tam tanımadan ilişkide zaman geçirilmeden çocuk yapılmamalı. Evliliğe adaptasyon zaten yıpratıcı bir süreç aynı evdeki hareketler haller davranışlar çözülene kadar çok kez çatışma yaşanıyor ve siz daha bunları atlatmadan çocuk yapmışsınız. En iyi diyebileceğimiz birbirlerini çok seviyorlar diyebileceğimiz bir evliliklerde bile çocuk sonrası fazlasıyla kopmalar iletişim bozuklukları yaşanıyor zaten. Bunun dışında Lohusa değilsiniz artık bebeğiniz 7 aylık olmuş bence daha sağlıklı davranabilirsiniz. Hepimizin çocukları aynı emin olun ne atakları bitiyor ne dişi ne krizleri artık bebeğinize adapte olmuş olmalısınız. Eşinizle kavga ederek durumu toparlayamazsınız gördüğünüz gibi gün geçtikçe daha da kötüye gitmişsiniz. Belki eşinizinde problemleri var içine attığı dertleri var eşinizle samimi bir şekilde dertleşmeyi denediniz mi? Zaten hayat zor siz daha da zorlaştırıyorsunuz eşinizde herkes gibi geçim derdi ailevi problemler çocuk sorumluluğu vs ile uğraşıyor. Ya da siz nasıl eşim böyle davranıyor diye şikayet ediyorsanız belki o da sizin durmadan kavga çıkarmanızdan ısrarcı davranışlarınızdan söylenmenizden rahatsız olabilir. Empati kurarak bu açıdan da düşünmelisiniz. Kavga etmek, durmadan isteğiniz olmadığında söylenmek yerine anlayışla karşılayın biraz. İlgi gösterin ama akışına bırakın darlamayın karşınızdaki insanı. Tamam siz hiç vakit geçirmemekten yoksayılmaktan bahsediyorsunuz ama istekleriniz bu şekilde gerçekleşmez zaten. Ayrıca her dakika birlikte vakit geçirmek zorunda değilsiniz kişilerin özel alanları olmalı atıyorum yürüyüş yapmak istediniz eşinizde istemedi tek çıkın yürüyün hava alın. Eğer siz ılımlı davrandığınız halde değişim görmüyorsanız da eşinizin karakteri budur değiştiremezsiniz. Evlilik sevgiyle değil karşılıklı anlayış ve saygıyla yürür ve çift olarak siz bu sınırları aşıyorsunuz.
 
Eşiniz berbat biri ona diyecek bir şey bulamıyorum ama siz muhtaç, çocukça davranıyorsunuz. Bunun bir yolu vardır. Sorun konuşulur. Karşılık bulamıyorsa sadece duygusuz şekilde gözlemlenir. O sırada kendi hayatına bakılır. Plan yapılır, yol çizilir. Gidilir veya gidilmez.
Sinir krizi geçirmek, kendini oraya buraya atmak yetişkin dünyasında olmaması gereken şeyler. Tam olarak eşinizi yöneten tarafa kendinizi de çocuk tarafına koyuyorsunuz. Ben biriyim ezik değilim diye böyle dramaların diğerinden farkı yok. Elinizden geleni yapmak istiyorsanız, sürekli kocanızı denemek yerine kendi hayatınıza bakın. Belli ki bir süre boşanmayacaksınız. Sizin gezmeye tozmaya anıya kadar tonla başka probleminiz var.
 
Banada size hayır denince kaldiramiyorsunuz gibi geldi hemen evlenip hemen çocuk yapınca bir adaptasyon süreci olur .Zaten gezip tozup evliliğin tadını çıkarmak isteyen korunur Korunmaya rağmen hamileliğe çok inanmam.Gercekten hap vs iğne korunuyorsa insan.Yani gezelim eğlenelim oyun bilmemnede bu kadar kavga edilirmi.O çalışıyor siz evde tüm gün asıl olayın başı burası.Cunku evde biriktiriyor sunuz kocam gelse konuşsam kocam gelse gezsem kocam gelse sarılsam
Oda binbir dert geliyor işten para işyeri sıkıntısı sabah erken kalkma yorulma.Tamam sizde ev işi zor lafım yok .Fakat baştan öylede olmaz zıt dik dik konuşmalar aşırı ilgi beklemeler sinir krizleri daha kaç yılda ne hale gelmiş
Ben de çalışıyorum bu arada, yeni geldi o evde oldu ben çalıştım, yani evdeydi dinlenmiş sayılır tüm gün değil mi, eve geldim ama benden yorgundu çoğu zaman, ben hızlı hızlı hızlı yemek yap ortalığı topla Bilmem ne(hamileyim bu arada) sonra da hadi dışarıda bi kahve içelim deyince de bizahmet bana zıt gitmesin istiyorum ya
 
Evlilik aşamasında sadece gözüne kaşına mı bakıyorsunuz adamların, bebeğe bakmayan ev işi yapmayan adamla flört/nişanlılık sürecinde ileriye yönelik ne konuştunuz?
 
1 buçuk yıldır evliyiz. 7 aylık bebeğimiz var. Evlendiğimiz günden beri sürekli kavga gürültü. Eşim hep benim istediğim olmayınca kavga çıkarttığımı, bana hayır deyince bunu kaldıramadığımı, herşeyin benim istediğim gibi olmayacağını söylüyor. Konuya burdan girdim çünkü tam olarak böyle olmasa da aslında böyle. Evlendik ben canımız ne isterse yaparız birlikte yemekler oyunlar gezmeler vs aklınıza ne gelirse. Aktivite yapmak istedim yorgunum sonra dedi ben istiyorum dedim kavga çıktı. Yürüyüş yapmak istedim canım istemiyor evde olalım dedi ben istiyorum kırma beni dedim yine olmadı kavga çıktı. Bi sabah uyandım dışarıda piknik kahvaltı için hazırlık yaptım eşim canım istemiyor gitmeyelim dedi diye kavga çıktı. Çünkü ben eşimle bişeyler paylaşmak istedim anı biriktirmek gülmek eğlenmek. O istemeyince mesela ne yaparsam yapayım onu kararından çevirememek beni çok kırdı kavga ettik bağır ş çağırış.. zaten evlendik bikaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim sanırım çok daha hassastım benim isteklerimi önemsesin ya da bozulduğumu anladığında tavrı değişsin istedim ama olmadı. Ben tavır yaptıkça memnuniyetsiz oldum. Sürekli bana “sen bişey istersin bana söylersin ben düşünürüm uygun değilse hayır derim senin buna saygı duyman lazım” dedi. Ben bunu kabul etmedim kararı sen değil biz vermeliyiz birbirimizin isteklerini önemsemeliyiz dedim olmadı. Ben bişey istiyorsam o istemiyorsa karşısında öleyim istersem yine olmaz.. sinir krizi geçirip hamileyken çok kez kendimi dışarı atıp bağıra bağıra ağlamışlığım var neden böyle oluyor çok mu şey istiyorum diye. Hala da öyle. Çocuğumuz oldu sorumluluklar alınsın istedim yeri geldi güzelce konuştum yeri geldi bağırdım kavga ettim sinir krizleri geçirdim olmadı. Ben sinir krizi geçirirken karşısında ağlayıp bağırırken “sen böyle yaptıkça sana hiçbişey yapasım gelmiyor” gibi cümleler söyleyip kendimi daha da aşağılık hissettirdi. Bebeğimizin bezini al sen de alış artık dedim diye “o kadar değil iyice saçmaladın” gibi cümleler söyleyip bunları normal kabul etmemi istedi ama bana normal değildi. Çok kötü bi lohusalık geçirdim sürekli ağlama depresyon. O süreçte de çok yalnız kaldım bunları düşündükçe eşime daha çok öfkeleniyorum. Bebeğimizin tüm bakımı bendedir uyutma besleme alt değişimi yemek yedirme vs. Emen bir bebek besleme tamam ama diğerlerinde en azından yapabilir o da baba sonuçta diyorum. Ev işlerinden anlamadığını söyler. Yemek yapmak zaten hiç yoktu. Temizlik vs bendedir arada bi ev çok dağınıksa öyle bi yüzeysel toparlar. Mesela hatırlıyorum Hamileliğimde çok zor geceler geçirdim sabahında bi tost yapıp kahvaltıyı sen hazırlasan mesela dedim diye surat yaptığı, sonrasında benim sinirlenip kavga ettiğimiz çok olmuştur. O böyle şeylerde sürat yapınca ben susamıyorum sinirlenip cevap veriyorum sonra kavga çıkıyor. Artık yorulduğumu bebeğimizin bakımıyla dnunda ilgilenmesu gerektiğini söylediğimde kavga çıkıyor nasıl oluyor bilmiyorum ama beni bi şekilde çıldırtıyor suçlu çıkarıyor sonra ben sinir krizi geçiriyorum. Ağlıyorum yanıma gelsin istiyorum daha çok kinleniyor günlerce ben konuşmasam konuşmuyor. En son ki tartışmamız da şuydu. Bayram da yakın bi akrabam aynı zamanda arkadaşım uzak şehirden geldi onu görmek istedim. Annemin teyzesinin kızı oluyor bu arada normal zamanda da sık sık annesiyle filan da görüşürüz çok severim. Ama eşim çok hoşlanmıyor kendisinden. O günde eşimin akrabalarını gezecektik hep. Akrabamızın geldiğini duyunca bi ara onlara da bayram ziyaretine uğramak istedim. Eşim yine o nerden çıktı şimdi o da evlendi gitti ama sürekli burda, zaten senin yakın akraban bile değil onlar kim vs şeklinde konuştu. Sevdiğim değer verdiğim insanlar bunu biliyor 1 saatlik benim için bayramlaşmaya gelecek. Niye böyle yapıyorsun dedikçe olay daha da büyüdü gitti. Ben de sinirle o zaman ben de seninle bayramlaşmaya hiçbişeyere gelmeyeceğim dedim. Sonuç o tek gitti herkesle bayramlaşmaya ben de evde durdum bayram boyunca. Sadece anne babaları ziyaret etmiş olduk ilk gün birlikte. Sen o kadın için benim akrabalarıma gelmiyorsun he diyip daha çok sinirlendi. 1 hafta oldu hala düşman gibi bakıyor bana. Beni suçluyor iç dünyasında ben de bana hayır deyip kestirip atmak her seferinde bu kadar m kolay ben o mutlu olsun diye yapardım en azından biçok şeyi diye düşünüp o neden yapmıyor diye daha çok üzülüyorum. Ayrıca bebeğimizle zaten doğru düzgün ilgilenmiyordu şimdi sıfıra indi gibi bişey. Südece gelip sevip öpüp gidiyor yanımdan. Uykusuzluk stres mahvetti beni bunun siniriyle bağırdım çağırdım niye beni bu kadar yalnız bırakıyorsun ilgilenmiyorsun çocukla hiç diye. Kavga da etsek hiç merhametin yok bana dedim. “Sana bundan sonra iyilik filan yok” demez mi. Bu cümle benim kopuşum oldu. Çocuğu Alıp 1 saat oyalamak bana iyilik olarak görüyor kendince. Ne kadar zıt düşünüyoruz halbuki. Yine kavga kıyamet. Asla anlaşıldığımı düşünmüyorum. O gün bugündür yemek de yapmıyorum evde kendine dışarıdan sipariş veriyor. Zaten çocuğumuz uykuyu sevmiyor kafam sersem oldu bikaç aydır bu konudan bide üstüne eşimin bu davranışlar mahvediyor beni. Ben sabaha kadar çocukla uğraş evle uğraş oyun oyna uyut derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Eşim tv televizyon ne bulursa film izliyor uyuyor takılıyor öyle benimle de konuşmuyor arada gelip çocuğu öpüp gidiyor.bunları yazarken bile tutamıyorum kendimi ağlıyorum gelip sarılsa yorgunluktan hüngür hüngür ağlayacağım omuzunda ama beni düşmanı gibi görüyor. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Hep kavga çıkaran beklentisi olan ben oluyorum. Ona kendini sürekli yetersiz hissettiriyormuşum hiç övmüyormuşum. Acaba diyorum bende mi gerçekten sorun çok mu abartıyorum. Sorumlulukların az da olsa paylaşıldığı isteklere değer verilen bi evlilik hayalim. Tabi ki her zaman benim dediğim olsun kafasında olduğumu düşünmüyorum ama yapılabilecek şeylerken neden bu kadar inatlaşılır ki.. sen istiyorsan yapalım dese kendimi o kadar değerli hissedeceğim ki artık bu duruma geldim. Bu arada bikaç ay sonra bende işe başlayacağım ve o zaman nasıl dlaçak tek başıma nasıl yetişeceğim herşeye bilmiyorum. Birileriyle konuşup dertleşmeye ihtiyacım var sanırım…
Eşiniz pisliğin önde gideni. Bu evliliği devam ettirmek istediğinizden emin misiniz? Ömrümüzü boşa harcamış olursunuz bu adamla gencliginize yazik
 
Çok haklısınız ama aslında bi yandan da dik ve net olduğum için bu kadar sorun yaşıyoruz. Nasıl anlatabilirim ama durum ne yazık ki böyle. Böyle daha ne kadar devam eder onu hiç bilmiyorum
Siz dik ve net değilsiniz sadece eşit haklar istiyorsunuz. Manipuleye gelmeyin
 
Ben de çalışıyorum bu arada, yeni geldi o evde oldu ben çalıştım, yani evdeydi dinlenmiş sayılır tüm gün değil mi, eve geldim ama benden yorgundu çoğu zaman, ben hızlı hızlı hızlı yemek yap ortalığı topla Bilmem ne(hamileyim bu arada) sonra da hadi dışarıda bi kahve içelim deyince de bizahmet bana zıt gitmesin istiyorum ya
Benim anladığım boşanmak istemiyorsunuz .Çocuğunuz var.Evlendiginiz kişi bu.Bende diyorumki madem çözülmedi bir ben bir o gitti.Şimdi bakın ne yapabilirsiniz.Önce üzülmeyi sonra sinir olmayı sonrada ağlamayı bırakın.Kendi kendinize evde bir alan oluşturun.Bir müddet ateşkes.Sonrada duruma göre şekil alın.Siz kendi hayatınızda keyifli kendine yeten bir kadın imajını hayata geçirirseniz eşlik etme isteği ve yanınızda yer alma arzusu güncellenir zaten.Ha yok ben kavga böyle memnunum asabi karşılıklı çetele hata tutarak höt öküzün teki eşim diye devam istiyorsanız hiç karışmam iyi forumlar .Olay terapiye gelmiş siz hala kahve diyorsunuz adam iyilik yaramaz kafasına gelmiş sizde canı cehenneme moduna tamam.Benim yorumlar iptal .
 
Haklı olduğunuz kadar haksız yanlarınız da var. Bazen çiftler birbirinin yorgunluğunu da almalı.

Evlilikte, sürekli yaramaz çocuklar gibi hoplanıp zıplanmaz..

Bir de çalışmayan taraf çalışan eşin ne yaşadığını, yorgunluğunu anlayamıyor.

Madem anı biriktirmek istiyorsunuz. Bunu gece gündüz bir şeyler yapmak yerine hafta da bir kaliteli vakit geçirme üzerine planlayın

Böyle şikayet etmeye devam ederseniz birbirinizi çok yorarsınız.
Ben her gün birşey yapalım demiyorum ki ona, demedim de. Bu haftada bir olayını ona söylemiştim bi kere. Ailem günümüz olsun diye. Yok olmadı o günü de tutturamadık. Ben hadi dedim o gün o y
Düzgün insan yaramıyor bunlara bakma sen.düzgün adama denk gelseler bu sefer bunlar adama dünyayı dar ediyor.kadinlar dünyasında kaosla beslenen, toksik ilişki yaşamaktan zevk alan belli bir kitle var.bir de dediğin gibi dengiyle evli olmayan kimseye denk gelmedim valla.bir şekilde su akıp yolunu buluyor.ona buna şikayette bulunup, mağdur taklidi yaparak da zevk alan belli bir kadin oranı var.birazdan üyelik iptali gelir 😄
bu anlattıklarım size sürekli kaos çıkardığım durumunu nasıl gösterdi. Ben her gün bişey yapalım her gün eğlenelim mutlu olalım kafasında değilim. Ona ayrıca alanda tanıdığımı düşünüyorum ve kendime de tabi ki. Arkadaşlarımızla vakit geçirip evimize gelebiliyoruz normal bir şekilde hiçbi sorun yok. Bu sinir krizleri de hemen olmadı tabi ki. Benim sinir krizi geçirmemin sebebi onun hayır demesi de değil aslında, tavrı üslubu. Bişey istiyorum ya o istediğim onun için hiç önemli değil onun keyfi gelirse düşünür onu yapar ya da. Hamileyim son ayıma kadar ben de çalıştım. Bi gün çalışıyor bi gün evde o. Onun evde olduğu benim çalıştığım çok gün oldu ben koşa koşa eve gelip onun evde de olsa yorgun halini düzeltmeye çalıştım enerji vermeye mutlu etmeye. Karşımda da duvar görmek istemiyorum ya.
 
Buarada evet çocuğa kim bakacak?diğer konunuza 70 yorum gelmiş, kaaleye alıp cevap vermemişsiniz.
Bu konuda da insanlar yazacak yazacak, siz de yine ağlayıp zırlayıp tepinip kocanızın ayakları dibine kıvrılacaksınız belliki.
Dik durmaktan demişsiniz dik duruş ağlayıp sinir krizleri(!) geçirip geri he demek değil yalnız.
Üstelik çalışacaksınız yakında maddi gücünüz var, anladığım kadarıyla anneniz de çocuğa bakabilir. Bunlara rağmen ayaklarınızın üstünde durup rest çekemiyorsunuz.
Hemcinslerimin bu kadar ezik olmasını hazmedemiyorum gerçekten
Çocuğa hem annem hem kayınvalidem bakacak gibi duruyor. Aslında ben anlaşılamayınca gözlerim doluyor tutamıyorum kendime. Ama ben a diyorum karşımdaki z diyor ve beni suçluyor. Aslında en başında ben açtım konuyu benim rahatsız olduğum bu konu vardı. İş bana dönüyor bir anda. Yani günlerdir konuşmuyoruz şimdi gidip konuşsam hala beni suçluyor belki de konuşmak istemiyorum diyecek, konuşmasam ona daha çok kızıyorum içten içe,
 
Back
X