- Katılım
- 14 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 902
- Emoji Skoru
- 2.952
- Puanlar
- 33
- Yaş
- 38
Gelinlik fiyatlarını tam olarak bilmiyorum ama burada diğer üyeler 40 bin liranın ortalama ve hatta ucuz olduğunu yazmışlar. Nişanlınız ya finansal olarak düşünemiyor ya da bencilin teki çünkü gelinlik provası için 7 saatlik yolu defalarca gitmeniz gerekecek. Gelinlik dikimi öyle paça yaptırmak gibi tek seferlik bir şey sanıyor herhalde, çalışan biriyseniz nasıl izin alacaksınız vs. o da ayrı bir dert. Gelinlik illa çok pahalı olunca güzel olacak diye bir şey yok ama zaten ortalama fiyatta bir şey için bu kadar sızlanmak bana garip geliyor. Kadın olarak daha çocukluktan beri gelinlik merakımız var, kız ailelerinde hayali olan bir şey. "Alırız iki çeyrek yeaaa" kafası bana tuhaf geliyor, bütçen azsa baştan söylersin bu kadar ayırabilirim diye veya dersin ki daha başka yerlere bakalım, en azından sizin şehrinizde bir terzi bulsaydı. Gelinlik dikimi yetenek ve marifet istiyor, bu işte uzmanlaşmamış kişiler o kadar iyi dikemiyor, potluk vs. oluyor bir yerde riskli oluyor.
Ben normal hayatımda da bu sitede de evlilik aşamasında her şeyi üstlenmiş sonra bu yüzden eşine ve eş ailesine çok bilenen kadın gördüm. Günümüz ekonomik koşullarında dört başı mamur düğün yapmak zaten toplumun büyük bir kısmı için zaten mümkün değil. Siz zaten istekleri ekstrem olan bir kadında değilsiniz belli ki. Bir kadın olarak ne kadar fedakarlık edersem o kadar sevilirim kafasına girmeyin bence. Bilmiyorum belki yanlış düşünüyorum ama bana kalırsa bir erkekte olması gereken en önemli şeylerde biri "sağlayıcı" zihniyete sahip olması, en azından buna yatkın olması. Bu huyları evlilikte devam ederse her şeyi gereksiz görecek, altın biriktirilir mi bilmiyorum genelde bu tür kısılan paralar sağa sola harcanıyor.
Ben normal hayatımda da bu sitede de evlilik aşamasında her şeyi üstlenmiş sonra bu yüzden eşine ve eş ailesine çok bilenen kadın gördüm. Günümüz ekonomik koşullarında dört başı mamur düğün yapmak zaten toplumun büyük bir kısmı için zaten mümkün değil. Siz zaten istekleri ekstrem olan bir kadında değilsiniz belli ki. Bir kadın olarak ne kadar fedakarlık edersem o kadar sevilirim kafasına girmeyin bence. Bilmiyorum belki yanlış düşünüyorum ama bana kalırsa bir erkekte olması gereken en önemli şeylerde biri "sağlayıcı" zihniyete sahip olması, en azından buna yatkın olması. Bu huyları evlilikte devam ederse her şeyi gereksiz görecek, altın biriktirilir mi bilmiyorum genelde bu tür kısılan paralar sağa sola harcanıyor.