Gerçekten kafanızda bitirdiyseniz gitmeyin, darp raporu alın,uzaklaştırma kararı çıkartın o gitsin evden. Evi terketmek kusur, yok yere elinizi zayıflatmayın. Ama dedim ya, gerçekten bitirdiyseniz. Blöf yapayım, burnunu sürteyim diyorsanız aman ellemeyin oturun oturduğunuz yerde. O blöfleriniz ya elinizde patlıyor, ya da iki özre çiçeğe geri döndüğünüz evde daha beteri bekliyor.