• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gonapeptyl igne kullananlar bakin acil

derya2834

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Ekim 2022
Mesajlar
154
Emoji Skoru
24
Puanlar
48
Yaş
30
6 mayis ta 2 yumurtamin oldugunu ve doktorum gonapeptyl igne verdi sag sol iki gobek yerinden vhrdum gun asiri ikiski önerdi ara ara kasik agrim oluyodu su zamana kadar ama bugun bel agrisi da eklendi test icin erken 6 gun gecti en erken ne zaman test yapsam cikar erken ogrenen varmi aranizda allah icin yazin
 
6 mayis ta 2 yumurtamin oldugunu ve doktorum gonapeptyl igne verdi sag sol iki gobek yerinden vhrdum gun asiri ikiski önerdi ara ara kasik agrim oluyodu su zamana kadar ama bugun bel agrisi da eklendi test icin erken 6 gun gecti en erken ne zaman test yapsam cikar erken ogrenen varmi aranizda allah icin yazin
Selam canım geçen ay bende kullandım ve şu an hamileyim nasipse haftaya salı kalp atışını duyacağız. Ben yumurtlamadan 10 gün sonraki testte negatif görmüştüm. Sonrasında 15. Günde pozitifi silik çizgiyle gördüm reglye 3 gün kala. İğne sonrası 5. Günden itibaren hafif kasık ağrıları halsizlik uyku hali bel ağrısı vs yaşıyordum. Sonrasında ben 10 unda test yapıp negatifi görünce bi ümitsizliğe kapıldım ve test yapmayı bıraktım sonra o gün göğüs hassasiyeti artınca tekrar test yaptım.

Şu an için rahat bırak kafan ne kadar rahat olursa vücut o kadar iyi regl en azından yaklaşsın şu an çok erken.

Kuzenim ağrı olursa tutuyor demişti daha önceden o da yaşadığı için bu durumları inanmamıştım ama sanırım doğru.

Bol su tüket bol bol dinlen ve biraz akışına bırak evet zor ama emin ol en doğrusu bu…
 
Selam canım geçen ay bende kullandım ve şu an hamileyim nasipse haftaya salı kalp atışını duyacağız. Ben yumurtlamadan 10 gün sonraki testte negatif görmüştüm. Sonrasında 15. Günde pozitifi silik çizgiyle gördüm reglye 3 gün kala. İğne sonrası 5. Günden itibaren hafif kasık ağrıları halsizlik uyku hali bel ağrısı vs yaşıyordum. Sonrasında ben 10 unda test yapıp negatifi görünce bi ümitsizliğe kapıldım ve test yapmayı bıraktım sonra o gün göğüs hassasiyeti artınca tekrar test yaptım.

Şu an için rahat bırak kafan ne kadar rahat olursa vücut o kadar iyi regl en azından yaklaşsın şu an çok erken.

Kuzenim ağrı olursa tutuyor demişti daha önceden o da yaşadığı için bu durumları inanmamıştım ama sanırım doğru.

Bol su tüket bol bol dinlen ve biraz akışına bırak evet zor ama emin ol en doğrusu bu…
Teşekkür ederim ama 10 sene oldu 5 düşük var inşallah bu sefer isteyen herkes kucagina alir hayırlısıyla 20 sinde test yapcam inşallah
 
6 mayis ta 2 yumurtamin oldugunu ve doktorum gonapeptyl igne verdi sag sol iki gobek yerinden vhrdum gun asiri ikiski önerdi ara ara kasik agrim oluyodu su zamana kadar ama bugun bel agrisi da eklendi test icin erken 6 gun gecti en erken ne zaman test yapsam cikar erken ogrenen varmi aranizda allah icin yazin
birşey sorucam ben de 4 tüp bebek denemem var acaba bende böyle yaparsam olur mu illa doktor mu takip etmesi gerekiyor yada bir kadın doğumcuya gidip öyle yapabilir miyim inşallah sizinde sımsıkı tutunur
 
birşey sorucam ben de 4 tüp bebek denemem var acaba bende böyle yaparsam olur mu illa doktor mu takip etmesi gerekiyor yada bir kadın doğumcuya gidip öyle yapabilir miyim inşallah sizinde sımsıkı tutunur
Doktora gidin bence bende xok sorun oldu yapisiklik oldu rahim t seklinde oldu ameliyat oldum 3 ay korunmadik olmayince gittim bu igneyi verdi ayrica bende tup bebek yaotim 4 sene once hic tutmadi bende
 
Back
X