Selam canım geçen ay bende kullandım ve şu an hamileyim nasipse haftaya salı kalp atışını duyacağız. Ben yumurtlamadan 10 gün sonraki testte negatif görmüştüm. Sonrasında 15. Günde pozitifi silik çizgiyle gördüm reglye 3 gün kala. İğne sonrası 5. Günden itibaren hafif kasık ağrıları halsizlik uyku hali bel ağrısı vs yaşıyordum. Sonrasında ben 10 unda test yapıp negatifi görünce bi ümitsizliğe kapıldım ve test yapmayı bıraktım sonra o gün göğüs hassasiyeti artınca tekrar test yaptım.
Şu an için rahat bırak kafan ne kadar rahat olursa vücut o kadar iyi regl en azından yaklaşsın şu an çok erken.
Kuzenim ağrı olursa tutuyor demişti daha önceden o da yaşadığı için bu durumları inanmamıştım ama sanırım doğru.
Bol su tüket bol bol dinlen ve biraz akışına bırak evet zor ama emin ol en doğrusu bu…