gunaydin canim..seninle dogumumuz yakindir..ne zaman hstneye gidicen..ben en son 24 ocakta gitmistim 7 haftaliktim..haftaya persembe gidicen..simdiden bana heycan basti..Guunydin kizlarrr
Günaydın canım akşamları çok giremiyorum ben ya isten yorgun geliyorum 8 buçuk gibi uykum geliyor hemen uyuyorumBejan19 Melegiimm22 min123 @84zmr @manolyammmm LovePink_
Melan-kolik5 melankoliq13 Emineeemm @nesliklndr etiketleyemedigim diger kizlarrr
Huhuuu nerdesinizzz
Tekrar çok geçmiş olsun.. İyi olmasına çok sevindim.. Allah sağlıklı güzel ömür versin babanaKızlar babamın bugun sonucunda smdilik skıntı yok demis doktor martın 13üne gün vermis tkrar gitcek icimiz bi nevide olsa rahatladı cok sükür iyi dilekleriniz ve dualarınız icin Allah razı olsun hepinizden
Bnde en son o zamn gttim canim on iki haftalikken gitmeyi dusunuyorum bndegunaydin canim..seninle dogumumuz yakindir..ne zaman hstneye gidicen..ben en son 24 ocakta gitmistim 7 haftaliktim..haftaya persembe gidicen..simdiden bana heycan basti..
Telefonumu gorumcemlerde unutmustum kuzumBejan19 Melegiimm22 min123 @84zmr @manolyammmm LovePink_
Melan-kolik5 melankoliq13 Emineeemm @nesliklndr etiketleyemedigim diger kizlarrr
Huhuuu nerdesinizzz
Telefonumu gorumcemlerde unutmustum kuzum
Bejan19 Melegiimm22 min123 @84zmr @manolyammmm LovePink_
Huhuuu nerdesinizzz
Taaa ben sana ölürum kiiiBni soran yok zaten Bn gelmesemde olur hııhh
Eminim kii çoook guzelsin kuzummmKizlar sizlerle knusuyorum ya arkadas gibiyiz bazen merak ediyorum gercekden herkes cok samimi cidden resim olarak canlandiriyorum bazen
Oyyy kuzummm gecmis olsunnBurdayimm canim..anca girebildim.esim belinden rahatsizlandi onunla ilgileniyoruz..kayinvalidemlere geldik..dr la ugrasiyoruz filan..
Ben kendimi zor goruyorum ,bulantilarim devam ediyor..
canim ben o zaman 12 haftalk olucam..Bnde en son o zamn gttim canim on iki haftalikken gitmeyi dusunuyorum bnde
Saol kuzum sende oylesinn☺Eminim kii çoook guzelsin kuzummm
Vallavalla mı
Burdayiz kuzuKmse yokmii
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?