Allah razı olsun mesajınız iyi geldi Rabbim bizlere anne olmayı nasip etsin aratmasın hastalıkla sınamasın inşallahHaklısınız hepimiz aynı duygular içerisindeyiz ama zaten biz ne yaparsak yapalım bu elimizde olan birşey degil tabikide hiçbirşey yapmadan zamana bırakmak olmaz. Siz zaten korunmuyorsunuz saglıklısınız bir gebelil geçirmişsiniz rutin kontrolleriniz yaptırmışsınız artık gerisi rabbimdenteslimiyet çok önemli bu noktada zor ama en azından içinizi ferahlatır inşallah tez vakitte güzel haberler alırsınız, alırız inşallah