• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Haklısınız hepimiz aynı duygular içerisindeyiz ama zaten biz ne yaparsak yapalım bu elimizde olan birşey degil tabikide hiçbirşey yapmadan zamana bırakmak olmaz. Siz zaten korunmuyorsunuz saglıklısınız bir gebelil geçirmişsiniz rutin kontrolleriniz yaptırmışsınız artık gerisi rabbimden ♥️ teslimiyet çok önemli bu noktada zor ama en azından içinizi ferahlatır inşallah tez vakitte güzel haberler alırsınız, alırız inşallah
Allah razı olsun mesajınız iyi geldi Rabbim bizlere anne olmayı nasip etsin aratmasın hastalıkla sınamasın inşallah
 
Kızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
Benim fikrim 3 vitamin kulan ondan sonra tedavi bemde 8 yıldır evlıyım 5 yıl hep tedavı oldum hsg tup bebek ama hıc biri vitamin kulandırmadılar şuan araya 2.3 yıl koydum kendıme yeter dedım gecen ay basladım ne oldu kımyasal bu ayda devam edıyorum daha adet donemimdeyım ne olur bılmiyorum dıyer ay da yıne tup bebek doktora muane olacam demdm o ki vitamin bu ılacı arastır yumurta kalıtesıne ıyımışş koenzim Q10
 

Eklentiler

  • 3344.webp
    3344.webp
    32,4 KB · Görüntüleme: 19
Kızlar merhaba 2.5 yıllık evliyim yaklaşık 1 yıldır çocuk düşünüyoruz kasım ayında hamile kaldım ancak 8. Haftada 6 haftada kalbi durduğunu öğrenip vakumlu kürtaj oldum doktor adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi 16 şubatta adet oldum ve çocuk isteğim olduğu için femara ve ovitrelle kullandık sağda ve solda büyüyen iki yumurta vardı ancak negatif bu ay yine femara kullandım çatlaama iğnesi için doktora gittiğimde çatladığını gördük ideal zamanlarda ilişki zaten olmuştu ancak bugün yine adet oldum kafaya takmayayım diyorum ama elde değil. Burada kürtajdan sonra yapışıklık olduğu için hsg olanları gördüm doktoruma sordum istersen yapabiliriz tıkanıklık yoksada gebe kalmayı kolaylaştırıyor dedi. Burtomda aneztezili 15 bin anestezisiz 10 bin dediler. Çok kararsızım bir ay daha femara ile denesem mi yoksa hiç beklemeden hsg çektirsem mi çok mu acele davranıyorum bilemiyorum. Lütfen benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazsın.
Yaşım 30 tüm değerlerim normal hafif pkos görünümü var eşimde ileri hız biraz düşük ancak sperm sayısı çok fazla olduğu sorun olmadığını söyledi doktor
Mesela eşinin morfoloji nasıl örnek çünkü ben eşimle morfoloji ye takiliyorduk bizde çok uğraştım tam 1 yıl önce hamile kaldım ama o zamana kadar çok uğraştım hsg cekilebiliris. Bı zararı yok bende çekildim ama olmadı tabi o ara ayrı vi durum
 
Yani herhangi bir test yaptırdınız mı kalp durma sebebini öğrenmek için.
Bende kilo olduğu için doktor kan pıhtı olabilir dedi kan pıhtı testi yaptırdım ve yatkınlık çıktı gebe kalırsam kan sulandırıcı kullanıyorum şuanda da düzenli olarak her gün aspirin kullanıyorum
Bende kullanıyorum trombofoki testi yaptırmıştım
81 mg ecopirin sizin kaç mg
 
Lütfen canını sıkma ve doktorunu değiştir öncelikle sana iyi gelecek bir doktor bulmaya çalış yumurtalarda pcos görüntüsü olabilir her ihtimale karşı İnositol kullanmalısın bana çok iyi geldi. Orzax Markasının proceive f ürünü kullandım uzun süre ama içerik daha iyi olduğu ve burada da hakkında olumlu yorumlar gördüğüm için maxijuno kullanmaya başladım daha 1 hafta olmadı. Eşimde aynı şekilde ileri hız biraz düşük doktor sorun olmadığını söyledi ama yinede 6-7aydır takviye kullanıyor. Bence siz ve eşinizde kullanın benim doktorum eşim için proxymen önerdi özellikle ileri hızda etkili olduğunu söyledi şuan onu kullanıyor öncesinde 2-3 paket promenk man kullandı. Bende pcos var insülin direnci d vit demir b vit oldukça düşüktü ayrıca Prolaktin 30 ve tsh 6 idi doktor öncelikle bunları düzelt dedi hepsi hamdolsun düzene girdi değerlerim normale döndü ama kadın doğum doktoru tavsiyesiyle hala ilaçlarımı kullanmaya devam ediyorum.


Yumurta büyütme (femara vs ) çatlatma iğnesi vs bunlar bir tedaviye başlamada ilk yöntemler genelde doktorlar 3-6 ay arasında bunları deniyor ( sebepsiz infertilite varsa) eğer gebelik olmazsa aşılama onda da olmazsa tüp bebek

Ben ilk şehir hastanesine gidiyordum orada doktor 1 sene sonra bunları yapacağını söylemişti ama ben düşük sonrası başka doktora gittim gebelik istediğimi beklemek istemediğimi söyledim bana düşük sonrası direkt femara başladı. İlk ay femara ve çatlatma iğnesi oldu ikinci ay femara kullandım ama kendiliğinden çatlamıştı gebelik olmadı maalesef dün adet sonrasıydı HSG çekildim ( yakın tarihte gebelik olduğu için doktorum tüplerimin kapalı olmadığını düşündüğünü ancak hsg sonrası gebelik şansı arttığı için yönlendirdi). Tüplerim elhamdülillah açık bir sorun görünmüyor 3. defa femaraya başladım nasip artık bundan sonrası.

Bazen böyle takip yapmak stres yapıyor hiç bakmayayım akışına bırakayım diyorum sonrada zaman kaybetmek istemiyorum ne yapılması gerekiyorsa yapmalıyım sonrası nasip diyorum
Provieve f ve m yi kullandık eşimle bu ay ancak gebelik olmadı malesef siz ne kadar kullanmıştınız
Birde bıraktıktan sonra ayrı olarak inositol mğ aldınız önerebileceğiniz kaliteli inositol var mı
 
Benim fikrim 3 vitamin kulan ondan sonra tedavi bemde 8 yıldır evlıyım 5 yıl hep tedavı oldum hsg tup bebek ama hıc biri vitamin kulandırmadılar şuan araya 2.3 yıl koydum kendıme yeter dedım gecen ay basladım ne oldu kımyasal bu ayda devam edıyorum daha adet donemimdeyım ne olur bılmiyorum dıyer ay da yıne tup bebek doktora muane olacam demdm o ki vitamin bu ılacı arastır yumurta kalıtesıne ıyımışş koenzim Q10
Evet hiçbir problem yoksa bile vitamin takviye almak çok önemli biz eşimle yaklaşık 7 aydır takviye kullanıyoruz kullandığım İnositol takviye içinde var bu vitaminler ayriyeten mörssler omega 3 kullanıyorum. Bu kullandığınız takviyeyi biliyorum bu da güzel bir takviye.
 
Mesela eşinin morfoloji nasıl örnek çünkü ben eşimle morfoloji ye takiliyorduk bizde çok uğraştım tam 1 yıl önce hamile kaldım ama o zamana kadar çok uğraştım hsg cekilebiliris. Bı zararı yok bende çekildim ama olmadı tabi o ara ayrı vi durum
Eşimin testleri normal çıktı normal çıktı sadece ileri hız biraz düşüktü ancak ama sperm sayısı çok fazla çuktı o yüzden bir kaç farklı doktor sonucunun iyi olduğunu problem olmadığını söyledi yinede takviye kullandı hep şuanda proxymen kullanıyor
 
Bende kullanıyorum trombofoki testi yaptırmıştım
81 mg ecopirin sizin kaç mg
100 mg ecopirin ayrıca hamile kalırsam kan sulandırıcı iğne kullanacağım doktor gebelikte kalp durma yaşadığım için pıhtı eğilimim olsa bile kullanmak işi garantiye alır dedi
 
Provieve f ve m yi kullandık eşimle bu ay ancak gebelik olmadı malesef siz ne kadar kullanmıştınız
Birde bıraktıktan sonra ayrı olarak inositol mğ aldınız önerebileceğiniz kaliteli inositol var mı
Ben provie f kullandım 2 ay hamile kaldım ha onun sayesinde diyemem ama güzel bir takviye zate doktorum bana önermişti ama şimd içindeki vitaminlerin daha yoğun olduğu maxijuno kullanıyorum henüz birinci paketteyim ama hakkında iyi şeyler duydum bir kaç farklı markayı içerik olarak karşılaştırdığımda en iyisi olarak maxijuno çıktı içinde İnositol ve diğer takviyeler var
Ben maxijuno ve omega 3 ayrıyeyen Pregnom Max kullanıyorum bunu da doktorum kullanmamı istedi
Eşime proxymen kullanıyor doktor tavsiyesi
 
Provieve f ve m yi kullandık eşimle bu ay ancak gebelik olmadı malesef siz ne kadar kullanmıştınız
Birde bıraktıktan sonra ayrı olarak inositol mğ aldınız önerebileceğiniz kaliteli inositol var mı
Ayrıca bu tarz takviyeleri en az 3 ay kullanmak gerekiyor etkisi 3 ay sonra geliyor çünkü kadın yumurtası erkek spermi 3 ayda kendini yeniliyor sıkılmadan her gün kullanın
 
100 mg ecopirin ayrıca hamile kalırsam kan sulandırıcı iğne kullanacağım doktor gebelikte kalp durma yaşadığım için pıhtı eğilimim olsa bile kullanmak işi garantiye alır dedi
Evet benimde aynı şekilde gebe kalabilirsem tabi :/
 
Ben provie f kullandım 2 ay hamile kaldım ha onun sayesinde diyemem ama güzel bir takviye zate doktorum bana önermişti ama şimd içindeki vitaminlerin daha yoğun olduğu maxijuno kullanıyorum henüz birinci paketteyim ama hakkında iyi şeyler duydum bir kaç farklı markayı içerik olarak karşılaştırdığımda en iyisi olarak maxijuno çıktı içinde İnositol ve diğer takviyeler var
Ben maxijuno ve omega 3 ayrıyeyen Pregnom Max kullanıyorum bunu da doktorum kullanmamı istedi
Eşime proxymen kullanıyor doktor tavsiyesi
Biraaz pahalı ürünler bende thannc duydum oda cok iyiymiş sanırım bugün son previece f saşemi içeceğim başka bişey alayım dedim bende söylediklerinize de bakıcam teşekkürler
 
Eczaneden mi aldınız ilaçları
Ayrıca bu tarz takviyeleri en az 3 ay kullanmak gerekiyor etkisi 3 ay sonra geliyor çünkü kadın yumurtası erkek spermi 3 ayda kendini yeniliyor sıkılmadan her gün kullanın
 
Biraaz pahalı ürünler bende thannc duydum oda cok iyiymiş sanırım bugün son previece f saşemi içeceğim başka bişey alayım dedim bende söylediklerinize de bakıcam teşekkürler
Ben onu hiç duymadım canım bence elindekini bir kutu daha kullan çünkü o iyi bir takviye erkek için olanları bilmşyorum eşime doktor başka takviye vermişti dediğim gibi biz 2. Kutu birince hamile kaldım sonra 8. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım sonrasında başka takviyeye geçtik yine doktor önerisiyle tavsiye ederim
 
Ben onu hiç duymadım canım bence elindekini bir kutu daha kullan çünkü o iyi bir takviye erkek için olanları bilmşyorum eşime doktor başka takviye vermişti dediğim gibi biz 2. Kutu birince hamile kaldım sonra 8. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım sonrasında başka takviyeye geçtik yine doktor önerisiyle tavsiye ederim
İnositol hariç icindekileri ayrıca alıyorum aslında ama bir bakıcam belkide tekrar previece alırım teşekkür ederim çok inşallah en kısa zamanda evlat sahibi olursun♥️
 
Eşimin testleri normal çıktı normal çıktı sadece ileri hız biraz düşüktü ancak ama sperm sayısı çok fazla çuktı o yüzden bir kaç farklı doktor sonucunun iyi olduğunu problem olmadığını söyledi yinede takviye kullandı hep şuanda proxymen kullanıyor
İnşallah olur rabbim gönlüne göre versin çok zor bir süreç stres yapma takma akışına bırak dicem olmuyoo asla ovulasyon testi yap net garanti olarak öyle değerlendir ben onu da yaptım onun faydası oldu bana
 
Evet hiçbir problem yoksa bile vitamin takviye almak çok önemli biz eşimle yaklaşık 7 aydır takviye kullanıyoruz kullandığım İnositol takviye içinde var bu vitaminler ayriyeten mörssler omega 3 kullanıyorum. Bu kullandığınız takviyeyi biliyorum bu da güzel bir takviye.
İyi bari ama herşey de nasip bunu unutmalım tevekul ve gayret edıp bekliyecez hakkınız da hayırlısı olsun
 
Ben provie f kullandım 2 ay hamile kaldım ha onun sayesinde diyemem ama güzel bir takviye zate doktorum bana önermişti ama şimd içindeki vitaminlerin daha yoğun olduğu maxijuno kullanıyorum henüz birinci paketteyim ama hakkında iyi şeyler duydum bir kaç farklı markayı içerik olarak karşılaştırdığımda en iyisi olarak maxijuno çıktı içinde İnositol ve diğer takviyeler var
Ben maxijuno ve omega 3 ayrıyeyen Pregnom Max kullanıyorum bunu da doktorum kullanmamı istedi
Eşime proxymen kullanıyor doktor tavsiyesi
Bu Proceive f yi adetken de kullanabilir miyim peki
 
Back
X