- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 343
- Emoji Skoru
- 110
- Puanlar
- 33
Hiç arkadaşım yok aslında küçüklükten beri çekingen ve içe kapanık biriydim ama yinede herkese karşı nazik ve esprili olduğum için kolay arkadaş ediniyordum ama sonra hayatımda yaşanan bazı olaylardan sonra üçüncü gözüm açılmış gibi hissediyorum ve etrafımdaki insanlari direk çıkarttım. Bu soruyu sorma amacım da acaba ben doğru mu yaptım yoksa hatalarım oldu mu diye merak ediyorum.
Küçüklükten beri öyle çok kalabalık arkadaş grubum yoktu bir veya iki kişiyle samimi olurdum sonra lisedeyken 4-5-6 kişilik arkadaş gruplarım olmaya başladı ve genelde en çok konuşan, espriler yapan, her buluşmaya gelen, buluşmaları ayarlayan falan bendim sonra grubumdaki kizlar kendi aralarında ufak tartışmalar oldu ve onları her defasında bir araya getirip barıştıran bendim ve zamanla bunun beni yorduğunu hissettim çünkü arada kalmaktan çok yorulmuştum böylelikle de grubumuz ikiye bölündü biz beş kişi kalmıştık ikiye iki bölündü ve ben her iki grupta da birlikteydik iki grupta birbirinin arkadasindan konuşuyordu ama asla laf tasimadim ve hep konuyu kapatiyordum. Sonra bir arkadaşımın sürekli beni yersiz yere eleştirdiğini farkettim. Birisi bana güzel bir iltifat etse o tam tersini söylerdi. " Hayır zayıf değilsin kilo almışsın" " bu kıyafet sana yakışmamış" " saçların çok kötü olmuş " " iş bulamadın mi hala hiçbir şey yapamıyorsun" " sen bunu beceremezsin" gibi bir sürü laflar söylüyordu sonra bende bu arkadaşımla bir gün tartıştık ve bana küfür ettiği için gruptan çıktım ve bir daha konuşmadık öbür gruptan arkadaşlarım ise birisi evlenince kendi hayatına devam etti bizi umursamadı diğer arkadaşımda sevgili yaptı diye durduk yere kıskançlık yapıyordu ozentilik yapmaya başlamıştı böylelikle onunla da arkadaşlığımi bitirmek istediğimi söyledim ve nazikçe birbirimizle vedalaştık. O lise grubumdan sonra da birileriyle hiç yakın arkadaşlık kuramadım. Üniversitede falan da sadece bir kızla arada konuşurduk ama okul bitince o evlendi ve taşındı aramızdaki iletişim koptu. Iş yerinde falan da samimi olduğum bir insan yok ve şuan gittiğim birkaç kursda bile yakın arkadaşlık kuramiyorum cunku artık eskisi gibi insanları alttan alamıyorum veya en ufak kaba davranışta arama mesafe koyup uzaklaşıyorum. Acaba ben mi abartiyorum bilemedim
Küçüklükten beri öyle çok kalabalık arkadaş grubum yoktu bir veya iki kişiyle samimi olurdum sonra lisedeyken 4-5-6 kişilik arkadaş gruplarım olmaya başladı ve genelde en çok konuşan, espriler yapan, her buluşmaya gelen, buluşmaları ayarlayan falan bendim sonra grubumdaki kizlar kendi aralarında ufak tartışmalar oldu ve onları her defasında bir araya getirip barıştıran bendim ve zamanla bunun beni yorduğunu hissettim çünkü arada kalmaktan çok yorulmuştum böylelikle de grubumuz ikiye bölündü biz beş kişi kalmıştık ikiye iki bölündü ve ben her iki grupta da birlikteydik iki grupta birbirinin arkadasindan konuşuyordu ama asla laf tasimadim ve hep konuyu kapatiyordum. Sonra bir arkadaşımın sürekli beni yersiz yere eleştirdiğini farkettim. Birisi bana güzel bir iltifat etse o tam tersini söylerdi. " Hayır zayıf değilsin kilo almışsın" " bu kıyafet sana yakışmamış" " saçların çok kötü olmuş " " iş bulamadın mi hala hiçbir şey yapamıyorsun" " sen bunu beceremezsin" gibi bir sürü laflar söylüyordu sonra bende bu arkadaşımla bir gün tartıştık ve bana küfür ettiği için gruptan çıktım ve bir daha konuşmadık öbür gruptan arkadaşlarım ise birisi evlenince kendi hayatına devam etti bizi umursamadı diğer arkadaşımda sevgili yaptı diye durduk yere kıskançlık yapıyordu ozentilik yapmaya başlamıştı böylelikle onunla da arkadaşlığımi bitirmek istediğimi söyledim ve nazikçe birbirimizle vedalaştık. O lise grubumdan sonra da birileriyle hiç yakın arkadaşlık kuramadım. Üniversitede falan da sadece bir kızla arada konuşurduk ama okul bitince o evlendi ve taşındı aramızdaki iletişim koptu. Iş yerinde falan da samimi olduğum bir insan yok ve şuan gittiğim birkaç kursda bile yakın arkadaşlık kuramiyorum cunku artık eskisi gibi insanları alttan alamıyorum veya en ufak kaba davranışta arama mesafe koyup uzaklaşıyorum. Acaba ben mi abartiyorum bilemedim