Sütlü cafe Neslihan'nın 1,5 yıl öncesine kadar ben de müdavimiydim...ayda 2 kez gidiyordum...Öncesi de sonrası da hep aynıydı bence neslihanın, sadece başta anlayamıyoruz kötü olduğunu, zamanla ortaya çıkıyor....ilk başta çıkan 2-3 şey yüzxden tüm söyledikleri çıkacak zannediyoruz, ama bekledikçe öyle olmadığını, bildiklerinin yalnızca ufak tefek şeylerle sınırlı kaldığını görüyoruz...., Neslihan sadece anı çok iyi bilir, o yüzden adamın hayatında biri var mı yok mu bilebilir tabii, ama geleceği bilmiyor, çok fazla bizim düşüncemizden etkileniyor fal bakarken...