• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Evet Koray olumsuzda söylüyor o kişiyle mi evlilik görmedim dedi.iyi ozmn..Tutkunun tarihleri çıkmaz ama onu soleyim ne demek 19 20de sana evlilik yok insnanınboyle kısıtlayamaz hadi o kişiyle olma der ama evlilik yok ne demk ya neyse onu boşverirsek Koray iyi tarihi çıkmıyor bana ama ya ...ama biliyor yani..hande duygusal hayatı bilmiyor vicdansız ama ailemde ne hastalık dediyse çıktı kufurlu birşey yazıcaktımda neyse ya..
Koray banada tarihleri patladi amma oldu olmasi mumkun olmayan bisey
 
Vallahi b
Öyle ya takılmış gidiyorlar Safiye Hande Koray vs gözlerinin önünde iyi olsa bile buradan reklam olmadan gitmez Asmin can mesala Gamze nin 10/1 olamayacak falcı ama bizim millet reklam marketing seviyor birde handeyi ballandıra ballandıra anlatıyor Hande ye 10 kez gittim artık şu ne yapıyor diyordu vs yeğenimin ismini biliyor doğan yeğenini konuştuk bu kadar kanka muhabbeti vardı aramızda kardeşi Gamze nin kafesine bile gittim Nişantaşı’nda ama 1 şey bil be sadece kişilik analizleri iyi mantıksal akıl yürütme yapıyor bir çok falcıda soru vb yöntemlerle akıl yürütme yapıyor ; Janset burada reklam oluyor hadi jansete ; düzenbaz Asmin can reklamı yapılıyor hadi oraya
Vallahi ben burda hic bi zaman reklam yaomatim oyle bi amacimda yok zaten turkiyede diilim falcilarada gelince gidiyorum . Lakin bana Can ve Janset coooook iyi bakmistir bunuda soyleyeyim o yuzden tavsiye ettim ben, kotu olanlarida soyluyorum zaten
 
Vallahi b

Vallahi ben burda hic bi zaman reklam yaomatim oyle bi amacimda yok zaten turkiyede diilim falcilarada gelince gidiyorum . Lakin bana Can ve Janset coooook iyi bakmistir bunuda soyleyeyim o yuzden tavsiye ettim ben, kotu olanlarida soyluyorum zaten
Sen niye üzerine alındın anlamadım ben sana bişey söylemedim candan memnun kalmadım ama Janset görece iyiydi ;can 1.çelişki 2. Çok soru soruyor 3.birşeyler satmaya çalışıyor ve falı bahtsızlık üzerine kurdu ki kimse bana böyle bir yaklaşımda bulunmadı şimdiye kadar sana teşekkür ederim üzerine alınacak birşey yok bu sayede Janset i tanımış oldum
 
Koray banada tarihleri patladi amma oldu olmasi mumkun olmayan bisey
Koray i çok severim. Olumlu olumsuz söyler. Kötüleri de der. Düşünün bu adam değer verio sakin birakma sevio der hep ama çok ilginç ki evlilik istemio der. Cidden de ole. Tarihleri tutturan çok çok az. Takımayin bence tarihlere kimse yüzde yüz bilemez. Ama can çok attı bana. Ama ordakiler sordum bize çıktı bildi dediler. Janset i hep iyi diye duydum. Ama kısmet olmadı.
 
Sütlü cafe Neslihan'nın 1,5 yıl öncesine kadar ben de müdavimiydim...ayda 2 kez gidiyordum...Öncesi de sonrası da hep aynıydı bence neslihanın, sadece başta anlayamıyoruz kötü olduğunu, zamanla ortaya çıkıyor....ilk başta çıkan 2-3 şey yüzxden tüm söyledikleri çıkacak zannediyoruz, ama bekledikçe öyle olmadığını, bildiklerinin yalnızca ufak tefek şeylerle sınırlı kaldığını görüyoruz...., Neslihan sadece anı çok iyi bilir, o yüzden adamın hayatında biri var mı yok mu bilebilir tabii, ama geleceği bilmiyor, çok fazla bizim düşüncemizden etkileniyor fal bakarken...
Safiye çok ukala,söyledikleri deçıkmıyor
 
Koray i çok severim. Olumlu olumsuz söyler. Kötüleri de der. Düşünün bu adam değer verio sakin birakma sevio der hep ama çok ilginç ki evlilik istemio der. Cidden de ole. Tarihleri tutturan çok çok az. Takımayin bence tarihlere kimse yüzde yüz bilemez. Ama can çok attı bana. Ama ordakiler sordum bize çıktı bildi dediler. Janset i hep iyi diye duydum. Ama kısmet olmadı.

koray kim? kacirmisim ben onu
 
koray kim? kacirmisim ben onu
Eskiden melekere çalışan şu an taksim fal sokağında asmin cafe de cumalar izinlidir ve 9 da çıkar. Bazen cuma gidip geri döndüm hatta o şekilde emreyi baktırdım kotuydu çok bi de çok övdü ler. Kesinlikle enerji işi bu işler. Ama Janset i deniycem çok duydum iyi diye. Kaç kişiden iyi yorum duydum ama varsa beğenmeyen ler yazsın. Bakın bir safiye icin iyi yorum var bi de kotu var düşünün yani... Bu arada ufuk ta iyi asmindeki. Angels da biriz abla vardı. Onu da begenir dim. Arayacak mi derdim bugün saat gece 11 derdi arardi. Ayy biriz ablam çok özledim. Olsa ona giderdim. Angels burcu da iyiydi ayrılmış angels daki diğerleri berbat.
 
Eskiden melekere çalışan şu an taksim fal sokağında asmin cafe de cumalar izinlidir ve 9 da çıkar. Bazen cuma gidip geri döndüm hatta o şekilde emreyi baktırdım kotuydu çok bi de çok övdü ler. Kesinlikle enerji işi bu işler. Ama Janset i deniycem çok duydum iyi diye. Kaç kişiden iyi yorum duydum ama varsa beğenmeyen ler yazsın. Bakın bir safiye icin iyi yorum var bi de kotu var düşünün yani... Bu arada ufuk ta iyi asmindeki. Angels da biriz abla vardı. Onu da begenir dim. Arayacak mi derdim bugün saat gece 11 derdi arardi. Ayy biriz ablam çok özledim. Olsa ona giderdim. Angels burcu da iyiydi ayrılmış angels daki diğerleri berbat.
Zaten sadece cengiz kalmış bi de bir kadin var.
 
Eskiden melekere çalışan şu an taksim fal sokağında asmin cafe de cumalar izinlidir ve 9 da çıkar. Bazen cuma gidip geri döndüm hatta o şekilde emreyi baktırdım kotuydu çok bi de çok övdü ler. Kesinlikle enerji işi bu işler. Ama Janset i deniycem çok duydum iyi diye. Kaç kişiden iyi yorum duydum ama varsa beğenmeyen ler yazsın. Bakın bir safiye icin iyi yorum var bi de kotu var düşünün yani... Bu arada ufuk ta iyi asmindeki. Angels da biriz abla vardı. Onu da begenir dim. Arayacak mi derdim bugün saat gece 11 derdi arardi. Ayy biriz ablam çok özledim. Olsa ona giderdim. Angels burcu da iyiydi ayrılmış angels daki diğerleri berbat.

Evrt benmde son günlerde koray favorim..Ay janset beğenmeyen yassın demişsin ben beğenmedim hep iki seçenekten bahsetti başkalarınada öyle bahsetmiş herkes bilir fala ihtiyac yok secenklerln oldugunu bilmen için..ve yönlendirme yapıyor kendince dgru oldugunu dusundgnu şeylere yonlendiriyır ki.falcıda hiççç sevmem bunu..bunn dısında geçmiş bilgisi çook iyi ama okadar asilliğe falda gerek yok..sadece patpatpat soylesin yeter...ben begenmdim okdr para artı yol saçma
 
Evrt benmde son günlerde koray favorim..Ay janset beğenmeyen yassın demişsin ben beğenmedim hep iki seçenekten bahsetti başkalarınada öyle bahsetmiş herkes bilir fala ihtiyac yok secenklerln oldugunu bilmen için..ve yönlendirme yapıyor kendince dgru oldugunu dusundgnu şeylere yonlendiriyır ki.falcıda hiççç sevmem bunu..bunn dısında geçmiş bilgisi çook iyi ama okadar asilliğe falda gerek yok..sadece patpatpat soylesin yeter...ben begenmdim okdr para artı yol saçma
Her ay jansete giden biri olarak bende de başka birini görünce söyler ama ben ondan hiç bahsetme şuan düşündüğüm kişiye bakalım derim ve ona bakar. Çok takıntılı biri oldugımdan bana da tavsiye verir böyle yapma etme diye o açıdan tavsiyeleri hep işime yaramıştır. Geçmiş ve an konusunda çok iyi oldugunu düşünüyorum ama gelecek için kesin çıkar diyemem. Bence iyi falcı şuanı iyi bilen ve ne yapmam gerektiğini söyleyen falcıdır benim beklentim bu ama kişiden kişiye beklentiler değişir o yüzden haklısınız:)
 
Evrt benmde son günlerde koray favorim..Ay janset beğenmeyen yassın demişsin ben beğenmedim hep iki seçenekten bahsetti başkalarınada öyle bahsetmiş herkes bilir fala ihtiyac yok secenklerln oldugunu bilmen için..ve yönlendirme yapıyor kendince dgru oldugunu dusundgnu şeylere yonlendiriyır ki.falcıda hiççç sevmem bunu..bunn dısında geçmiş bilgisi çook iyi ama okadar asilliğe falda gerek yok..sadece patpatpat soylesin yeter...ben begenmdim okdr para artı yol saçma
Saol yorumun için. Ben diycem bana ani sole yeter. Seçenek bende istemem. Ama zaten diycem olumsuzları söyleyin diyecem.
 
Her ay jansete giden biri olarak bende de başka birini görünce söyler ama ben ondan hiç bahsetme şuan düşündüğüm kişiye bakalım derim ve ona bakar. Çok takıntılı biri oldugımdan bana da tavsiye verir böyle yapma etme diye o açıdan tavsiyeleri hep işime yaramıştır. Geçmiş ve an konusunda çok iyi oldugunu düşünüyorum ama gelecek için kesin çıkar diyemem. Bence iyi falcı şuanı iyi bilen ve ne yapmam gerektiğini söyleyen falcıdır benim beklentim bu ama kişiden kişiye beklentiler değişir o yüzden haklısınız:)
Dediğin gibiyse bana yeter saol teşekkür ederim.
 
Gelecek için dediği çıktığı da oldu çıkmadığı da. Gelecek beklentisi için gidiyorsanız pek tavsiye edemem siz bilirsiniz
Yok yok geleceği kimse bilemez tam. Ben an icin gidiorum bana o yeter. Gerisi boş.
 
Bncrde geleceği kimse bilemez..ama falcı tqvsiyesi yüzüne fazlaca hata yapmış insanlar var brncr yapmamalılar
 
Bncrde geleceği kimse bilemez..ama falcı tqvsiyesi yüzüne fazlaca hata yapmış insanlar var brncr yapmamalılar
Var tabii hatta sole ki eski sevgilim için bütün falcilar kimse yok bunda dedi. Sana donus dedi. Kadın enerjisi yok dediler. Sadece neslihan bir kız var sarışın renkli gözlü dovmeli aynı evde gozukuo lar dedi aralarında beraberlik var dedi. Ama sonra öğrendim ki sadece onun dediği doğru. Yani boşuna kaç ay bekledim
 
Var tabii hatta sole ki eski sevgilim için bütün falcilar kimse yok bunda dedi. Sana donus dedi. Kadın enerjisi yok dediler. Sadece neslihan bir kız var sarışın renkli gözlü dovmeli aynı evde gozukuo lar dedi aralarında beraberlik var dedi. Ama sonra öğrendim ki sadece onun dediği doğru. Yani boşuna kaç ay bekledim

Bu saydıklarında dahil herhalde..ben ne kdr fal baktıraamda biri yok deselerde inanmam bir şüphe içimde hep olurum eger admn tavırlarıda şüpheliyse tabiki fal demek mantıgı devre dışı bırakmak değil zaten bir adam uzak davranıyorsa yzede doksan baskası vardır ki falcı yok diyorsa bile inanmak saflıktır.araştırmak lszm yada yol vernek..yoksa burayı okuyan erkkleer ya şu kızlara bakın herseye inanıyorlar nede saflar diye akıl yürütmesinler boşuna:)
Sana kimler yok dedi.bi yazarmsn birdaha baktırmayalım
 
Bu saydıklarında dahil herhalde..ben ne kdr fal baktıraamda biri yok deselerde inanmam bir şüphe içimde hep olurum eger admn tavırlarıda şüpheliyse tabiki fal demek mantıgı devre dışı bırakmak değil zaten bir adam uzak davranıyorsa yzede doksan baskası vardır ki falcı yok diyorsa bile inanmak saflıktır.araştırmak lszm yada yol vernek..yoksa burayı okuyan erkkleer ya şu kızlara bakın herseye inanıyorlar nede saflar diye akıl yürütmesinler boşuna:)
Sana kimler yok dedi.bi yazarmsn birdaha baktırmayalım
Kadınlar kahvesi Remziye dedi. Bakirkoy deki herkes dedi. Yani çok var tam hatirlamiorum. Ama çok kişi dedi. Sadece neslihan var dedi. Başka kimse demedi. Sadece o farklı dedi diye onu diorum. Yoksa aklımda kalmazdı. Eskiden iyiydi neslihan... sen gittin mi janset e
 
Kadınlar kahvesi Remziye dedi. Bakirkoy deki herkes dedi. Yani çok var tam hatirlamiorum. Ama çok kişi dedi. Sadece neslihan var dedi. Başka kimse demedi. Sadece o farklı dedi diye onu diorum. Yoksa aklımda kalmazdı. Eskiden iyiydi neslihan... sen gittin mi janset e

Yok hani kuzey hande koray felanda dedimi son günlerde konuştuğumuz onu sordum.jansete gittim begenmedin gerekçesinide yukarı yazdım en bayagı tabaka fal çeşidi sıkışınca iki kişi arasında kalcaksın yorumunu yapanlrdırki etik bulmuyorsan falı bırak kardeşim.
Boyle.falcılara uyuz oluyorum ki onların piride tutkudur...
 
Kızlar ben bugün Lulu arkadaşımızın önerisiyle Düş Cafe(Avcılar)'ye Nesibe Abla'ya gittim.İnanılmaz tatlı bir bayan bayıldım yani=) Çoğu şeyi bildi ve söylediklerinin de çıkacağına inanıyorum o yüzden.Umarım hepimizin umdukları çıkar.
Yok hani kuzey hande koray felanda dedimi son günlerde konuştuğumuz onu sordum.jansete gittim begenmedin gerekçesinide yukarı yazdım en bayagı tabaka fal çeşidi sıkışınca iki kişi arasında kalcaksın yorumunu yapanlrdırki etik bulmuyorsan falı bırak kardeşim.
Boyle.falcılara uyuz oluyorum ki onların piride tutkudur...
Banada iki kişi arasında kalacaksın demişti ; biraz çelişkili şöyle yeni bir aşk var dedi eskisiyle toparlamaya çalışacaksınız ama eskisi yeniden sonra dönecek kronolojik olarak yenisi gelecek sonra eski ile toparlamaya çalışacaksını eskisiyke olmaz demedi eskisine döndüğümde yeniye beni beklemi diyeceğim biraz saçma mesela Gamze yeni ile konuşacaksın ama istediğin şeyleri hissetmeyeceksin demişti sonrasında eskisi dahil olacak vs dedi Hande mesela yenisi gelecek ama sadece arkadaş olcaksınız dedi edi yeni birisiyle tanışacaksın sonra eskisi seni kaybedeceğini düşünecek senin naifliğini seni sevdiğini anlayacak ondan sonra dönecek Janset bir çok kimsenin söylem diği analizleri yaptı eskisinin şimdiki ilişkisi kişilerin analizi vs bence tek handikap duygusal durumdu net olamaması ki bu normal sen karar vereceksin dedi
 
Back
X