• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Kendime verdigim 2015 için fal sezonunu kapattim sözümü tutamayarak Tugba icin cafeyi aradım. Yarın izinliymiş..Bu bir işaret mi yoksaa? :))
Adamın düşünce ve hislerini iyi aktarabilecek birisine ihtiyacım var :/
Tugba bu konuda iyi midir, ey gidenler?
Ya da kimi önerirsiniz?
 
Haha benimde böyle sözüm
Kendime verdigim 2015 için fal sezonunu kapattim sözümü tutamayarak Tugba icin cafeyi aradım. Yarın izinliymiş..Bu bir işaret mi yoksaa? :))
Adamın düşünce ve hislerini iyi aktarabilecek birisine ihtiyacım var :/
Tugba bu konuda iyi midir, ey gidenler?
Ya da kimi önerirsiniz?
Hahahah benimde böyle sözüm var ama bende zor tutuyorum bence işaret: D
 
Eyleme fal baktırdım tekrar tutarlıtdu yine yakın tarihler verdi farklı şeylerde söyledi bakalım seviyorum enerjisini çıkarmı çıkmazmı bilmem ama terapi gözüyle bakıyorum fala:)
 
Ben şimdi kime gitcem? Bana aşağıdakilerin dışında önerisi olan var mı? Telefon ile baktırma işi bana çok uygun değil.
Melekler Emre ve Eren gittim
Bunk Cafe Kerim gittim
Melekler Çiğdem,Canan ve Andaç gittim
Kırpık Cafe Şahcihan gittim
Sarmaşık Cafe Hasan ve Figen gittim
Mi Cafe Hande gittim
Dejavu Neşe, Yiğit, Edi gittim
Symbol Can, Yağmur (du galiba), Toprak gittim
Asmin Cafe ismini unuttum gittim
Cafe ismlerini hatırlamadıklarım Bakırköy'de Seyhan, Neslihan ve Emel gittim
Taksim'de Odakulenin karşısındaki gay adama gittim (ki 50 TL'ye göre kötü bir faldı bence)

hangileri çıktı? ;)
 
:KK66:
Sen gitmis miydin Tugba ya da Yeter'e? Hangisini tavsiye edersin?
Ya gittim canım ben tuğbayı daha çok sevdim neden dersen daha uzun baktı istediğim soruları sordum ama karşı tarafın düşüncelerini öğrenmek istediğini söylemiştin yeter o konuda baya şey söylüyor yani ikisini de beğendim ama dedikleri tarihlere var daha . :KK59:Ben ikisine de git derim karar veremedim açımcası:oops::KK70:
 
Üsküdar'daki falcı Arzu'ya nasıl ulaşabileceğimi bilen var mı acaba?
 
Kendime verdigim 2015 için fal sezonunu kapattim sözümü tutamayarak Tugba icin cafeyi aradım. Yarın izinliymiş..Bu bir işaret mi yoksaa? :))
Adamın düşünce ve hislerini iyi aktarabilecek birisine ihtiyacım var :/
Tugba bu konuda iyi midir, ey gidenler?
Ya da kimi önerirsiniz?
Karşı düşğnceler için ben sana yeteri önerebilirim
 
kizlaaar ayrin handeye gidiyorum.bu besiktas ihlamurdere caddesi nerde yaa?nasil gidecem ben avcilardan oraya?zincirlikuyuda inip ayakla yurusem cok mu surer??
 
kizlaaar ayrin handeye gidiyorum.bu besiktas ihlamurdere caddesi nerde yaa?nasil gidecem ben avcilardan oraya?zincirlikuyuda inip ayakla yurusem cok mu surer??
Zincirlikuyu.dan kabatas otobuslerine bin, besiktas Alkım Kitabevinde in, Alkım'la TEB bankası arasından girip dümdüz ilerliyorsun, ileride solda bi sokakta olması lazım Mi Cafe. Sokak ismi soylemislerdir mutlaka sana..Zincirlikuyudan u sogukta yürüme. Hem epeyyce yol var..
 
Ya gittim canım ben tuğbayı daha çok sevdim neden dersen daha uzun baktı istediğim soruları sordum ama karşı tarafın düşüncelerini öğrenmek istediğini söylemiştin yeter o konuda baya şey söylüyor yani ikisini de beğendim ama dedikleri tarihlere var daha . :KK59:Ben ikisine de git derim karar veremedim açımcası:oops::KK70:
Ahh yaktın beni.. param kalmadı yahuu, kredi kartım doldu taştı bu adam dönmedi kaldı..
Şiir yazdım resmen..
Ayy ikisine de gitmicem galiba :)
Haftasonu tekrar degerlendireyim ben bu konuyu en iyisi :))
 
BİR YOLUNVAR a aslaaaaa fal baktırmayın
pazar günü 12:07 de fal gönderdim ödeme sayfasında mobil ödeme seçtim gelen mesajı cevapladım ödemenin yapıldıgına dair sms te aldım ama site sayfası tam 45 dk evet tamıtamına 45 dk sayfayı yenılemeyın ödeme kontrol edılıyor dedı
ve falım yorumcuya ulaşmadı profilimde bekleyen fallar arasındada yoktu
desteğe yazdım durumu anlattım bir cevap vereceklerine sanki işlem yeni onaylanmış gibi bir mail geldi siteden falınız ulaşmıştır diye , hadi bunları geçtim olur site aksaklıktır vs vs vs falcı İLKAY GÜR normalde 85 dk da yorum yaptıgı yazıyor profilinde fakat akşamın 9 u oldu ses yok kadın hala aldıgı 7 kısı ıle çevrimdışı . yine yazdım site destek bana dediki fal gönderim süresi 8 saattir eğer süre geçerse iptal etme hakkına sahipsiniz
pazartesi oldu aksam 21:40 baktım hala ses yok yine yazdım önce falcının özel sebeplerinden dolayı gecikti istemiyosanız iptal edin gibi bişey yazdılar (bin pişman oldum baktırdığıma baktıracağımada ) sonra iptal edilince mobil ödeme olduğu için nasıl anlayacağım geri geldiğini ödememin dedim bana mail olarak falınız yorumlanmış mailinizi kontrol edin demesinlermii
maile bakıyorum gelen yok siteden giriş yapıp bekleyen fallarıma bakıyorum hala beklıyor . bekleyen fallarımdaki görüntüyü foto çekip yolladım , özür dileriz karışıklık olmuş falınız hala bekliyor ilginiz anlayışınız vsvsvs ASLAA YANILIPTA BİR YOLUNVAR A fal baktırmayın heryerde yazıcam kimse madur olmasın. aramızda siteden online fal baktırmayanlarda var bilmeseniz ilgilenmeseniz ödediğiniz parayla kalıcaksınız bu ne biçim bi sitedir böyle

İlkayda bende iki gün beklemiştim. Merak etme bu duruma benzerleri her sitede oluyor. Bir yolun vara özel değil yani...
 
Ahh yaktın beni.. param kalmadı yahuu, kredi kartım doldu taştı bu adam dönmedi kaldı..
Şiir yazdım resmen..
Ayy ikisine de gitmicem galiba :)
Haftasonu tekrar degerlendireyim ben bu konuyu en iyisi :))
Kız gitme o zaman :D boşver sözünü tut , en güzeli:21:
 
Canim bildiğin adam parayi aldıktan sonra uyduruktan bir analiz yapti soru sormak için aradım telefonu suratima kapatti.
Adam radyeatezi ilmi altında resmen dolandırıcılık Yapıyor. Site adi kuantum terapi şifa enerji
Adamin ismi adem canim ben 100tl m gitti kimsenin gitmesin.
Malum faldan umudu kesen ler enerji uzmanına yöneliyor.
Adam çok pişkin 100tl mi aldınız size hakkımı helal etmiyorum diye yazdıim.sayfasinda dinden bahseden adamın hakkimi helal edip etmedigim umrunda değil.
 
Back
X