• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Hande anı biliyo karşı tarafı da iyi analiz ediyo hatta kafandaki kişinin hayatında biri var mı yok mu onu da sölüyo ama maalisef hepimizin ortak sorunu gelecek çıkmadı canım :KK51:

bana hoşlandığım kişinin şu an beni çok beğendiğini ilk gördüğünde çok etkilendiğini şu an aklının bende olduğunu söyledi ama inansam mı bilemiyorum üzülmek istemiyorum o yüzden sordum teşekkür ederim
 
bana hoşlandığım kişinin şu an beni çok beğendiğini ilk gördüğünde çok etkilendiğini şu an aklının bende olduğunu söyledi ama inansam mı bilemiyorum üzülmek istemiyorum o yüzden sordum teşekkür ederim
Yani fal bu belli olmuyo tabi,sonuçta falcılar geçmişi ve şu anı bilebiliyorlar ama gelecek aynı paralelde ilerlemeyebiliyo çoğu zaman,o yüzden bunca yıllık fal tecrübelerimden öğrendiğim bişey varsa o da hayal kırıklığına uğramak istemiyorsan baktırdığın fallardan çok etkilenip beklenti içinde olmamak gerekiyo bence:KK39:
 
kızlar herkese merhaba. yıllardır foruma girer bakarım. üye değildim. türkiye'de ne kadar falcı ne kadar hoca vardır kim nasıldır kim iyidir kim işin ehlidir kim yok artık denecek şeyleri becerebilir kim dolandırıcıdır. hemen hemen herkesi bilirim. ancak gidemediğim bulamadığım ve meraktan çatladığım ve çok büyük saygı duyduğum biri var ki 2012'de falan forumda adı geçmiş. ekşi sözlükte bile bahsedilmiş. falcı melahat varmış edirne'de. bu kadın nerededir şu anda. numarası var mıdır? adresi var mıdır çok çok ukde kaldı içimde. bilgisi olan var mı? bikaç yıldır hiç bahsedilmemiş. sanırım en son ''milletten kazandığı paralarla villa aldı'' diye bi laf çıkınca radyo programını fırçalamış. ama radyoda ve edirne'de o kadar çok saygı duyuluyormuş ki özür dilemişler. yalnız villası olmasına karşın edirne'de harabe gibi bir yerdeymiş. terminalde bile çocuklar gelip millete ''melahat'i mi arıyorsunuz. 10 liraya götürürüz.'' falan diyorlarmış. bir zamanlar bu kadar meşhurken bu kadın neden kayboluyor? hayatta mı? yeri yurdu var mı? bilen ne olur cevap versin. son günlerde artık rüyalarıma giriyor
 
kızlar herkese merhaba. yıllardır foruma girer bakarım. üye değildim. türkiye'de ne kadar falcı ne kadar hoca vardır kim nasıldır kim iyidir kim işin ehlidir kim yok artık denecek şeyleri becerebilir kim dolandırıcıdır. hemen hemen herkesi bilirim. ancak gidemediğim bulamadığım ve meraktan çatladığım ve çok büyük saygı duyduğum biri var ki 2012'de falan forumda adı geçmiş. ekşi sözlükte bile bahsedilmiş. falcı melahat varmış edirne'de. bu kadın nerededir şu anda. numarası var mıdır? adresi var mıdır çok çok ukde kaldı içimde. bilgisi olan var mı? bikaç yıldır hiç bahsedilmemiş. sanırım en son ''milletten kazandığı paralarla villa aldı'' diye bi laf çıkınca radyo programını fırçalamış. ama radyoda ve edirne'de o kadar çok saygı duyuluyormuş ki özür dilemişler. yalnız villası olmasına karşın edirne'de harabe gibi bir yerdeymiş. terminalde bile çocuklar gelip millete ''melahat'i mi arıyorsunuz. 10 liraya götürürüz.'' falan diyorlarmış. bir zamanlar bu kadar meşhurken bu kadın neden kayboluyor? hayatta mı? yeri yurdu var mı? bilen ne olur cevap versin. son günlerde artık rüyalarıma giriyor

onu bende bir ara araştırmıştım. bazıları hacca gitti fal bakmayi bıraktı bazilari da vefat etti yazmis. tam olarak bilen biri yok sanirim suan.
 
onu bende bir ara araştırmıştım. bazıları hacca gitti fal bakmayi bıraktı bazilari da vefat etti yazmis. tam olarak bilen biri yok sanirim suan.

kurtuluş arap melahat ya da kör melahat olarak bilinen biri var. o melahat edirneli melahat mı acaba
 
kurtuluş arap melahat ya da kör melahat olarak bilinen biri var. o melahat edirneli melahat mı acaba
hayir arap melahat başka biri edirnedeki degilmis. hatta ona giden kişiler vardı burada. bende gidecektim vazgeçtim. artık yaslandigi için güzel bakamiyor dendi.
 
hayir arap melahat başka biri edirnedeki degilmis. hatta ona giden kişiler vardı burada. bende gidecektim vazgeçtim. artık yaslandigi için güzel bakamiyor dendi.

hadi ya. o değilse gitmeye gerek yok o halde. teşekkürler canım. inşallah bilen birisi çıkar ya
 
ya birçoğu melahat gibi kaybettiklerim. şehir şehir gezerken arkadaş eş dost tavsiyesiyle gittiklerim. adını numarasını bildiklerimin hiçbir numarası yok. o aklımda kalan bikaç kişi var. acaba onlar şansa mı tutturdu çünkü 2.defa gitmedim. yoksa iyiler miydi çok emin değilim. ki zaten o etkilendiklerim de bilgileri olan kişiler değiller şu anda. nevşehirde bi kadın vardı adını hatırlamıyorum. zaten gitsem bulamam. istanbulda ümraniye'de vardı bi tane kedilerle yaşayan enteresan kadın. onun da adını hatırlamıyorum evini de bulamam. diğer birçoğu sıradan. öyle önerilecek kadar iyi değiller
 
ya birçoğu melahat gibi kaybettiklerim. şehir şehir gezerken arkadaş eş dost tavsiyesiyle gittiklerim. adını numarasını bildiklerimin hiçbir numarası yok. o aklımda kalan bikaç kişi var. acaba onlar şansa mı tutturdu çünkü 2.defa gitmedim. yoksa iyiler miydi çok emin değilim. ki zaten o etkilendiklerim de bilgileri olan kişiler değiller şu anda. nevşehirde bi kadın vardı adını hatırlamıyorum. zaten gitsem bulamam. istanbulda ümraniye'de vardı bi tane kedilerle yaşayan enteresan kadın. onun da adını hatırlamıyorum evini de bulamam. diğer birçoğu sıradan. öyle önerilecek kadar iyi değiller
edirneye gittiğinde taksici bile götürüyor seni çingene mahallesindeki yerine,malesef fal bakmayı bırakmış ünlü bir sitede oturuyormuş ,ifritleri eski harabe evde kaldığı için bakım yapaMıyormuş.
 
Yani fal bu belli olmuyo tabi,sonuçta falcılar geçmişi ve şu anı bilebiliyorlar ama gelecek aynı paralelde ilerlemeyebiliyo çoğu zaman,o yüzden bunca yıllık fal tecrübelerimden öğrendiğim bişey varsa o da hayal kırıklığına uğramak istemiyorsan baktırdığın fallardan çok etkilenip beklenti içinde olmamak gerekiyo bence:KK39:

Benim aklımdaki tek soru falcılar hakkındaki henuz anda hayatımızda olmayan kişilrri nasıl bılebılıyorlar
mesela bir bucuk yıl once baktırmıştım topraga ve utkuya ıkısıde yenı bi aşk gorup nerde tanışcağımıza kadar gormuşlerdi... o kişiyle tanışmadan bir hafta once tutkuya bakturdıgımdada harfini verip benımle gıreceği diyalogu bilmişti o kişi daha ortada bile yokken....
bunları nasıl bilebilirler hayret ediyorum
 
Benim aklımdaki tek soru falcılar hakkındaki henuz anda hayatımızda olmayan kişilrri nasıl bılebılıyorlar
mesela bir bucuk yıl once baktırmıştım topraga ve utkuya ıkısıde yenı bi aşk gorup nerde tanışcağımıza kadar gormuşlerdi... o kişiyle tanışmadan bir hafta once tutkuya bakturdıgımdada harfini verip benımle gıreceği diyalogu bilmişti o kişi daha ortada bile yokken....
bunları nasıl bilebilirler hayret ediyorum
Valla o kadarını bilebilmişlerse helal olsun ben daha rastlamadım öyle bi falcıya,hep yeni bi kişi var diyolar ama hala eskisiyle cebelleşip duruyorum yıllardır,zaten falcılara gitme amacımız gelecekten haber almak bildiklerinde de nasıl biliyolar diye şaşırmamak gerekiyo diye düşünüyorum,gerçi ben bilemediklerinde de çok şaşırmıyorum artık:KK53:
 
Valla o kadarını bilebilmişlerse helal olsun ben daha rastlamadım öyle bi falcıya,hep yeni bi kişi var diyolar ama hala eskisiyle cebelleşip duruyorum yıllardır,zaten falcılara gitme amacımız gelecekten haber almak bildiklerinde de nasıl biliyolar diye şaşırmamak gerekiyo diye düşünüyorum,gerçi ben bilemediklerinde de çok şaşırmıyorum artık:KK53:

al bendende o kadar bende şaşırmıyorum gecen sene bu yenisinede ihtimal vermemiştim ama oldu belkide attılar tuttular ama bilmiyorum gecen hafta sayısıZ falcıya gıttım bi iki tanesi yeni aşk gordu yine ben neymişim dıyorum vay beeee atma ıhtımallerı varmı kii desem gecen senekiler nasıl bıldı ozmn dıyorum tarottaki kişi kartları yuzunden sanırım
 
Destina ya baktıran var mı?
farklı falcıları soruyorum onlara da cevap yok heeee:=)
 
Benim aklımdaki tek soru falcılar hakkındaki henuz anda hayatımızda olmayan kişilrri nasıl bılebılıyorlar
mesela bir bucuk yıl once baktırmıştım topraga ve utkuya ıkısıde yenı bi aşk gorup nerde tanışcağımıza kadar gormuşlerdi... o kişiyle tanışmadan bir hafta once tutkuya bakturdıgımdada harfini verip benımle gıreceği diyalogu bilmişti o kişi daha ortada bile yokken....
bunları nasıl bilebilirler hayret ediyorum


Aynı şeyi bende yaşamıştım nermin mi beriman mı neydi bir o birde tutku da ki yaşını boyunu söyleyeni mi dersin aynen dediğin gibi kelimesine konuşulanlar mı dersin hatta ilk tanıştığımızda üzerinde hangi renk gömlek olacağını bile söylemişti , inancım gereği evet geleceği Allah'tan başka kimsenin bilemeyeceğini düşünüyorum ama baktırdığım öyle fallar var ki galiba bu yetenek ilahi anlamda gerçekten bazılarına veriliyor bu konuyu sormuştum hatta nasıl bu kadar şeyi bilebilirsin diye , söylediklerimin hepsini yaşaman mümkün değil ama bir çoğunu yaşayacağına eminim demişti diğer olmayanlarda büyük ihtimalle kaderinde olması gereken ve zaten olacak olan yolda ilerlemeni sağlayacaktır gibi birşey demişti , bence bu gerçekten çok güzel bir yetenek ama bazı fal bakanlar galiba pekte öyle düşümüyor anladığım kadarıyla kendi hayatlarını çok zor bir hale getiriyormuş
 
Aynı şeyi bende yaşamıştım nermin mi beriman mı neydi bir o birde tutku da ki yaşını boyunu söyleyeni mi dersin aynen dediğin gibi kelimesine konuşulanlar mı dersin hatta ilk tanıştığımızda üzerinde hangi renk gömlek olacağını bile söylemişti , inancım gereği evet geleceği Allah'tan başka kimsenin bilemeyeceğini düşünüyorum ama baktırdığım öyle fallar var ki galiba bu yetenek ilahi anlamda gerçekten bazılarına veriliyor bu konuyu sormuştum hatta nasıl bu kadar şeyi bilebilirsin diye , söylediklerimin hepsini yaşaman mümkün değil ama bir çoğunu yaşayacağına eminim demişti diğer olmayanlarda büyük ihtimalle kaderinde olması gereken ve zaten olacak olan yolda ilerlemeni sağlayacaktır gibi birşey demişti , bence bu gerçekten çok güzel bir yetenek ama bazı fal bakanlar galiba pekte öyle düşümüyor anladığım kadarıyla kendi hayatlarını çok zor bir hale getiriyormuş

Bana 3 falında da baktırdığim iki kişi hakkında farklı farklı şeyler söylemesine ragmen kısmen dedıgını yaşadım ben tutkunun... sonucu hep farklı soyluyor mesela atıyorum m harfli bırıyle tanışcagın var şunları şunları soylıycek sana sonuç şu dıyor ya 3ay sonra gelıyorum sonucu farklı soyluyor buyuzden bılemedım napcağımı her fal farklı hemde aynı falcılara rağmen.... uzak gecmişte gorduklerine olumlu dıyolar yaklaşınca zaman olumsuz goruyorlar nedense bu adam mesela bır yıl once herkes kaderın dıyodu şimdi cıkkkkk...

Destina mı destan mı acaba şu esmer arap mı neydi o adamsa aman ha diyeyim :)

yok bu sarısın symbol taksımde hıçç giden yok mu yaaa
 
Halkalidaki nermindenmi bahsoldu giden memnun olan varmı acaba ben ona 4 kez baktırdım çıkan şeyler oldu ama buyuk beklemede bakalım çıkarsa bildiririm
 
Hiç çıkan fal yok mu :110: benim daha yok cafe bias mehmet,telefonda tutku,gökçe ve kuzey e baktirdim en yeniler symbol fulya,niyet cafe raşo ve mandal ada yi merak ediyorum
 
Hiç çıkan fal yok mu :110: benim daha yok cafe bias mehmet,telefonda tutku,gökçe ve kuzey e baktirdim en yeniler symbol fulya,niyet cafe raşo ve mandal ada yi merak ediyorum
Mandal ada nasıldı beğendinizmi? bizde baktırdık yeni fazla olumlu konuştu sanki emin olamadım:işsiz:
 
Back
X