• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Ben 2 gun once yelize baktirdim diger baktirdigim iki kisinin tam tersini soyledi digerleri de biri adanadan bi arkadasimdi biri de mirza idi.
Mirza evet o kisinin hayatinda biri var ama bununla olmayacak dedi Yelizse bunla olacak evlenecekler dedi :)

Bilemedim valla kafam allak bullak oldu
 
Ben 2 gun once yelize baktirdim diger baktirdigim iki kisinin tam tersini soyledi digerleri de biri adanadan bi arkadasimdi biri de mirza idi.
Mirza evet o kisinin hayatinda biri var ama bununla olmayacak dedi Yelizse bunla olacak evlenecekler dedi :)

Bilemedim valla kafam allak bullak oldu
Birinin A dediğine diğeri B diyor işte. Sonra bizim kafalar karışıyor. Ama falcılar genellikle karşı tarafın hayatında başka biri varsa bununla olmayacak der. Benim eski erkek arkadaşım, en fazla 1 ay sonra ayrılırlar dedikleri kızla 6 sene sonra nişanlanmıştı.
Yine de size hangisi mantıklı geliyorsa onu dikkate alın derim. :)
 
Birinin A dediğine diğeri B diyor işte. Sonra bizim kafalar karışıyor. Ama falcılar genellikle karşı tarafın hayatında başka biri varsa bununla olmayacak der. Benim eski erkek arkadaşım, en fazla 1 ay sonra ayrılırlar dedikleri kızla 6 sene sonra nişanlanmıştı.
Yine de size hangisi mantıklı geliyorsa onu dikkate alın derim. :)
sanırım rekor buymuş hahah 6 sene nedir ya vay vay vay.:)
haklısınız, hep söylenen söz işte "fala inanma falsız kalma" ne olacağı varsa oluyor yaşanıyor zaten..
 
O zaman meşhur soruyu sorayım herkesin yaptığı gibi : Mirza'nın dedikleri çıkan oldu mu yakın zamanda? :)
 
Yeşilköy'deki Esra hanıma baktırdım ben de arkadaşlar. Falı fena değildi, beğendim yani. Sallamadı, çok isabetli yorumlar yaptı. Çıkar çıkmaz şimdilik bilemiyorum tabi.
 
Bana verdiği vade maalesef gecti mirzanın :KK43: ama anda cok cok iyi ,ufak bir dedigi de cıkmıstı
Yakın zamanda baktırmadım yazdan önceydi ama yine de cevap vereyim :) Bana çıkan falları olmuştu.

Teşekkür ettim kızlar moral oldu :) fal böyle bişe zaten, ucuz terapi, motivasyon benim için :D

Vade konusunda tabi böyle farklar 3-4-5 ayları bulmuyorsa olabilir diyelim ne diyelim, yeter ki hayırlısı olsun :)
 
Teşekkür ettim kızlar moral oldu :) fal böyle bişe zaten, ucuz terapi, motivasyon benim için :KK70:

Vade konusunda tabi böyle farklar 3-4-5 ayları bulmuyorsa olabilir diyelim ne diyelim, yeter ki hayırlısı olsun :)
yeter ki dediği olsun ben beklemeye razıyım aynen :)
 
yeter ki dediği olsun ben beklemeye razıyım aynen :)
Zaten aslında ben çok çok az yaşadım "tam dediği tarihte oldu" denen olayları. ya da kimi diyo saatine kadar verdi falan bilmiyorum bana biraz ekstrem geliyo onlar :) tarih aralığı en temizi, bu ay ya da 10-20si arası falan gibi..
 
tarihleri bilemem de olacak olan şey acaba sizin de beklediğiniz şey mi ondan da bir şüphe etmek lazım. Herkes bana bekle dedi, bekledim bir şey olmadı. Yine bir şey olmaz ama ben üzerime düşeni yapayım dedim, ölüm gibi bir şey oldu. Olayı net olarak bilemese de bugünkü duruma en yakın konuşan Tutku oldu. Gelecek ama keşke hiç gelmese, bence sen kaçmaya bak demişti:(
 
tarihleri bilemem de olacak olan şey acaba sizin de beklediğiniz şey mi ondan da bir şüphe etmek lazım. Herkes bana bekle dedi, bekledim bir şey olmadı. Yine bir şey olmaz ama ben üzerime düşeni yapayım dedim, ölüm gibi bir şey oldu. Olayı net olarak bilemese de bugünkü duruma en yakın konuşan Tutku oldu. Gelecek ama keşke hiç gelmese, bence sen kaçmaya bak demişti:KK43:
Ben şimdiye kdr 2 ay icinde 10 kisiye falan gittim biliosunuz.hepsi arayacak dönecek dedi.ama olmuyor :( hakkaten beklemekten yoruldum en sonunda bende senın gibi ben bisi yapıcam dayanamayıp ama bu kdr beklemısken de beklıyım brz daha diyorum
 
Ben şimdiye kdr 2 ay icinde 10 kisiye falan gittim biliosunuz.hepsi arayacak dönecek dedi.ama olmuyor :KK43: hakkaten beklemekten yoruldum en sonunda bende senın gibi ben bisi yapıcam dayanamayıp ama bu kdr beklemısken de beklıyım brz daha diyorum
Valla bu forumdaki nerdeyse herkesten yaşça büyüğüm, onun için abla tavsiyesi olarak düşünebilirsiniz dediklerimi. Bekleyerek ömrünüzü çürütmeyin. Ha çok yakın zamanda kavga vs gibi bir olay olmuşsa birkaç gün beklenebilir. Ama benim gibi aylarca beklemeyin, yapabileceğiniz, diyebileceğiniz bişey varsa harekete geçin. Ben ne zamandır aklımda olan şeyi yaptım ve adamın da derdini çok net anladım. Çözebileceğimiz bir şey değil ama kafamdaki milyon tane acabadan kurtuldum. Daha düne kadar kavuşalım diye dua ederken, şimdi sadece acı çeksin istiyorum. Çok acı çeksin. Herkes mutlu olsun ama o olmasın. Özlemle, beklentiyle yaşamak daha kötü, öfkeyle yaşamak bile daha az acı verici. Millet en kötü sosyal medyada falan görüyor adamın başkasıyla olduğunu. Benim başıma gelenler hiç birinizin başına gelmesin.
 
Valla bu forumdaki nerdeyse herkesten yaşça büyüğüm, onun için abla tavsiyesi olarak düşünebilirsiniz dediklerimi. Bekleyerek ömrünüzü çürütmeyin. Ha çok yakın zamanda kavga vs gibi bir olay olmuşsa birkaç gün beklenebilir. Ama benim gibi aylarca beklemeyin, yapabileceğiniz, diyebileceğiniz bişey varsa harekete geçin. Ben ne zamandır aklımda olan şeyi yaptım ve adamın da derdini çok net anladım. Çözebileceğimiz bir şey değil ama kafamdaki milyon tane acabadan kurtuldum. Daha düne kadar kavuşalım diye dua ederken, şimdi sadece acı çeksin istiyorum. Çok acı çeksin. Herkes mutlu olsun ama o olmasın. Özlemle, beklentiyle yaşamak daha kötü, öfkeyle yaşamak bile daha az acı verici. Millet en kötü sosyal medyada falan görüyor adamın başkasıyla olduğunu. Benim başıma gelenler hiç birinizin başına gelmesin.

Yaptıgı çok çirkin bir davranış mış sizinkinin.. hiç. şaşırmadım ama onlardan beklenir ego larıın maşallahı var nede olsa... bende 9aydır bir duurm yuzunden sıkındayım çok eskrem şeyler yaşadım, bilirim.. artık dua bile rahatlatmıyor dimi.. sonra bir. aydınlık yaşıyorsun aydınlanma.. herseye somutmuş diyorsun.. ayyy çok kötü bilirim...
tutku sana ne dedi ki
fal tam bir pişmanlık onıda bilirim
 
Ben şimdiye kdr 2 ay icinde 10 kisiye falan gittim biliosunuz.hepsi arayacak dönecek dedi.ama olmuyor :KK43: hakkaten beklemekten yoruldum en sonunda bende senın gibi ben bisi yapıcam dayanamayıp ama bu kdr beklemısken de beklıyım brz daha diyorum

kimlere gittin... beni o çok olumsuz konusanlar bile kandırdı ve çok ilginç şeyler ogrendim karsı taraf hakkında onlarda yalancı yani ama ogrendimde işçişten ve geçti. çok kötü birşey oldu çok kötü.. bir ara tepsit yazıcam inşallah herkes bırakır bu falı..
aslınfa fal deilde erkekelre bakışın değişmesi daha dogru olır fal içki gibi birşey geçici rahatlama veriyo sonuçta süreçte yardımcı oluyor
 
kimlere gittin... beni o çok olumsuz konusanlar bile kandırdı ve çok ilginç şeyler ogrendim karsı taraf hakkında onlarda yalancı yani ama ogrendimde işçişten ve geçti. çok kötü birşey oldu çok kötü.. bir ara tepsit yazıcam inşallah herkes bırakır bu falı..
aslınfa fal deilde erkekelre bakışın değişmesi daha dogru olır fal içki gibi birşey geçici rahatlama veriyo sonuçta süreçte yardımcı oluyor
gecen gun yazmıstım tespitlerimi.Tutkudan mirzaya yumurtacı nazifeden fulyaya asmin can suşu şengül ayhan ve niceleri ... :) binnaz da baktırdıklarımı yazmıyorum bile..
 
Merhabalar
Ben daha önce Taksim'de Kadınlar Kahvesinde Remziye ve Peline baktırdım. İkisi de fena değildi remziye genelde basit şeyleri söylüyor doğum günü olacak gibi falan ancak çokta iyi değil pelin ise ilk iki falında birçok şeyi bildi geleceğe dair ve şok olmuştum ancak son baktırdığımda hiçbir şeyi bilemedi ve çok pişman oldum. Daha önce kapriss de imam ve melihe baktırmıştım berbattı paranıza yazık olur. Şimdi ise bakırköyde nalan uçar ve andaçı övüyorlar. Baktıranlarınız varsa nasıldılar memnun kaldınız mı?
Pelini gecen sene nasıl övüyorlar bir hışım koştum arkadaşımla:)
Kızlar fal baktırıyor aman Allahım çıkanın agzı kulaklarında 10 kişi geliyorlar bunu bildi onu bildi...
Neyse rahat 3 saat bekledikten sonra, dikkat ettim kalabalık gruplar halinde gelen bayanlar aralarında Ahmeti bilsin, Mehmet bana dönsün konuşuyorlar yani zaten aralarında konuşuyorlar... Dedim bunları duyabilirler mi acaba:S
Sonra arkadaşım dedi ki ben yalan konuşucam bakalım ne diyecek bana:) Başladı üçüncü evliliğimde rahat etim kızımın hastalığı inşallah iyi olur vs vs...
Arkadaş ne evlendi ne çocuğu var... Daha oturur oturmaz için rahat etsin çocuğun düzelecek, bir evlilik daha yapma artık kaçıncı bu diyince, bir kahkaha geldi masadan ne oldu dedim... İyi dinliyorlar, ne dediysem bana saydırıyor dedi:) Kimse hiçbir şey diyemedi o kadına sakın inanma derim:)
Remziye ye gelince de yıllar evvel baktırdım hatuna, kağıdı al yaz dedi. Aman ne yorumlar ne yorumlar söyledi bana, bir tanesi de çıkmadı:)
 
tarihleri bilemem de olacak olan şey acaba sizin de beklediğiniz şey mi ondan da bir şüphe etmek lazım. Herkes bana bekle dedi, bekledim bir şey olmadı. Yine bir şey olmaz ama ben üzerime düşeni yapayım dedim, ölüm gibi bir şey oldu. Olayı net olarak bilemese de bugünkü duruma en yakın konuşan Tutku oldu. Gelecek ama keşke hiç gelmese, bence sen kaçmaya bak demişti:KK43:
Tutku bende tutmadı cnm....söylediği şeylerin birçoğunu yaşamadım, sadece asıl mesele için olumsuz konuşmuştu, ama durum o kadar olumsuzdu ki zaten aksi düşünülemezdi, ama işle ilgili söyledikleri, başka insanlarla ilgili söylenenler hiiç tutmadı
 
Tutku bende tutmadı cnm....söylediği şeylerin birçoğunu yaşamadım, sadece asıl mesele için olumsuz konuşmuştu, ama durum o kadar olumsuzdu ki zaten aksi düşünülemezdi, ama işle ilgili söyledikleri, başka insanlarla ilgili söylenenler hiiç tutmadı

Aynen bndede oyle
 
Tutku bende tutmadı cnm....söylediği şeylerin birçoğunu yaşamadım, sadece asıl mesele için olumsuz konuşmuştu, ama durum o kadar olumsuzdu ki zaten aksi düşünülemezdi, ama işle ilgili söyledikleri, başka insanlarla ilgili söylenenler hiiç tutmadı
Ya olaylar birebir tutmadı hatta söz konusu adamla ilgili sözleri bana aşırı saçma gelmişti. Bu adam senin hayattaki sınavın, hatta dikkat etmezsen felaketin bile olabilir demişti. İnanmamıştım çünkü adam o ana kadar sessiz, ezik, tam bir etkisiz eleman portesi çizmişti. Çok kurcaladım, çok sordum Tutkuya ne olabilir ki yani en fazla diye. Lafı döndürdü durdu, açıklayamadı bir türlü. Ama gelinen noktada Tutku haklı çıktı diyebilirim. Bu güne kadar tüm falcılar gelecek mi gelmeyecek mi meselesine takıldılar. O demişti, gelecek ama gelmesi hayırlı değil, keşke sen ondan kaçabilsen, bu zaafın seni mahvedecek diye.
 
Back
X