- Katılım
- 11 Ekim 2017
- Mesajlar
- 1.381
- Emoji Skoru
- 2.845
- Puanlar
- 133
Evet ya, ben de şimdi onu söyleyecektim. Kafedeyken 40 değil miydi? Nasıl bir kahramanlık yapmış da o fiyata değer bulmuş kendini ben de anlamadım:)kuzey 60 tl mi olmuş yaa? Geçen sene 40’tı. Asla değmez.