• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Ben kuzeye baktırdım yakın zamanda. Öyle ahım şahım bir fal değildi ama güzeldi. Kesinlikle sallamadı veya herkese tutacak yuvarlak şeyler söylemedi. Geçmişimi ve şu anki hayatımı bildi bence baya. Gelecek hiç belli olmaz gerçi. 60 tl bence de çok ama.
 
Zaten sadece o d
Anı bilse ne olur derken, söylediklerinin içeriği önemli tabii. Benim dışımdaki şeyleri bana haber verebiliyorsa tabii ki önemli, sana bunu bilebilmeleri iyi olmuş, her ne kadar üzücü olsa da. Bana böyle bir tespiti de olmadı hiç kimsenin.
Zaten sadece o dedi. Başkası demedi. Bi de hande rahim de bir tane miyom var içi temiz dedi yok dedim bende. Gerçi yoktu sonra gidip baktırdım 2 hafta sonra bir miyom var o da sorum teşkil etmez dedi doktor. Bunlar benim bilmediklerimdi başkaları bana demis oldu. Bi de işte tutku iki is fırsatı çıkacak dedi. Biriyle gorusmustuj ikinci kere gorusucez din dedi ama olmaz dedi seni orada göremiyorum dedi. Bir de bir kadin var o da cagiracak ama havada kalacak dedi. Bire bir yaşadım ve bunlardan haberim yoktu bunlar direk yakın geleçeklerdi. Ama iki hafta içinde olan şeyler di. Ondan önce baktırdigimda tutkuya bu çocuğu göreceksin üstünde açık mavi bir tişört olacak dedi ve biz karşılaşır konuştuk ve üstüne direk baktım açık mavi tişört vardı bu da yakın gelecekti. Hatta neslihan bana bakarken ben Hiçkira hickira agladim masada aldatio dediği an. Çünkü kimse dememisti. Ve dediği kişi küt diye buldum çünkü tarifi ve harfler oydu. Şimdi iyi ki çıktı ortaya diye seviniyorum. Yani pembe tablolar pek ise yaramıyor bence.
 
Evet ya, ben de şimdi onu söyleyecektim. Kafedeyken 40 değil miydi? Nasıl bir kahramanlık yapmış da o fiyata değer bulmuş kendini ben de anlamadım:)
Yine de iyi melekler 50 tl fallari 0. 10 tl ekler kuzey e baktırırım. Bin kat iyi
 
Bakırköy Mandal cafe Ayten hanım ile ilgili fikri olan var mı?
 
Ben bugun melekler çınar i da deNedim. Tek kelime berba. Bu kadar baştan sagma fal görmedim. Bi de ünlülere bakiorum dio. Acayip kötü. Melekler de sadece ahmet iyi diyebilirim o da wow değil ama olsun yine idare eder resmen 50 tl çöpe gitti.
Herşeyinle çelişkilisin Hande reklamı yaptığını sanıyorsun mesaj atıp Gamze nasıl Gamze’ye gittim yoktu diyorsun birden çınar çıkıyor burada güven kazanmak adına başkalarına b. Atma Hande Yılmaz Yok salı nesibeye randevu aldın sonra aynı gün ve saatte jansete gittin pes sen hiçbir yere gitmiyorsun amacın sadece otorite oluşturup başkalarını hamdeye yönlendirmek
 
Herşeyinle çelişkilisin Hande reklamı yaptığını sanıyorsun mesaj atıp Gamze nasıl Gamze’ye gittim yoktu diyorsun birden çınar çıkıyor burada güven kazanmak adına başkalarına b. Atma Hande Yılmaz Yok salı nesibeye randevu aldın sonra aynı gün ve saatte jansete gittin pes sen hiçbir yere gitmiyorsun amacın sadece otorite oluşturup başkalarını hamdeye yönlendirmek
Şaka mi yapiosun handeyi neden reklam.yapiyim.ben nesibe ye gitmedim. Gidecem de demedim.belki haftaya dedim. Gamze ye gittim orada yoktu ondan çınar a gittim. Kotuydu. Janset e bizzat gittim. Teşvikiye de alt katta bir yer merdivenler ıniorum genç bir kız 100 tl ye 3 kartla bakio ve uzun bakio. Hande nin reklamını niye yapiyimkuzey ve tutkuya da telefonla baktırdım. Ne alaka hande ya övdüm mu ben handeyi iyice oku anliorum neden seni şikayet edio buradakiler. Özelden benimle konusuosun numara veriosun sonra reklam diosun. Gerçekten tuhaf bir yaklas. Gamze ordamiymis 1 haftadır aç sor bakalım. Normal birsey solemiosun. Çınar a gittim begenmedim. Bunu solemek doğal hakkım. Janset i kuzey i tutku yu begendim onlarda mi reklam. Ayy çok garip. Bence sen kimseye gitme kimseye inanmazsınız. Boşuna gider durursun. Neslihan için yukarda neler yazdım iyi olarak iyice oku o da mı reklam. Hande için ben iyi kötü demiorum. Bana bir kaç şey bildi. Tutku da bildi hatta tutkunun direk dediğini yukarda yazdım. Onunda mi reklamini yapiorum. Niye yapiyim ayrıca. Bilenlere bildi bilmeyenlere bilMedi. Ne cikarim var
 
Ben kuzeye baktırdım yakın zamanda. Öyle ahım şahım bir fal değildi ama güzeldi. Kesinlikle sallamadı veya herkese tutacak yuvarlak şeyler söylemedi. Geçmişimi ve şu anki hayatımı bildi bence baya. Gelecek hiç belli olmaz gerçi. 60 tl bence de çok ama.
Bence kuzey kötü deil sadece kısa bakıyor. Bana çok pahali gelmedi sole ki 50 tl zaten her yerde 10 tl fazla verip baktırırım. En azından bir şeyleri bilio.
 
Herşeyinle çelişkilisin Hande reklamı yaptığını sanıyorsun mesaj atıp Gamze nasıl Gamze’ye gittim yoktu diyorsun birden çınar çıkıyor burada güven kazanmak adına başkalarına b. Atma Hande Yılmaz Yok salı nesibeye randevu aldın sonra aynı gün ve saatte jansete gittin pes sen hiçbir yere gitmiyorsun amacın sadece otorite oluşturup başkalarını hamdeye yönlendirmek
Bi de iyice arka sayfaları oku. 10 kişiyi daha övgümus onlarda reklam mi?? Dmek baya neslihan reklamı da yapiorum. 10 kişinin reklamını yapiorum demek ki ben. Çınar kötü dedim diye niyeyapiosun bunu çok mu begendin çınar i git bakalım beğenecek misin?? Nesibe avcilar da haftaya giderim ben sana dedim aç yazdOklarimi oku. Janset e gittim onun yerine. Ahmet iyi dedim sadece meleklerden ahmet in de reklamını yapiorum herhalde. Baya reklamci olmuşum ben ahmet neslihan tutku kuzey hande nesibe baksana baya var.
 
Merhaba
Göker in numarasını bana özelden yazar mısınız lütfen :(
 
Birde symbol nihalin numarasını verir misiniz lütfen fazlasıyla zor durumdayım
 
Bence kuzey kötü deil sadece kısa bakıyor. Bana çok pahali gelmedi sole ki 50 tl zaten her yerde 10 tl fazla verip baktırırım. En azından bir şeyleri bilio.
Ben öyle kolay kolay beğenmem çok da fal baktırmam kuzeyin numarası Baydır vardı bir baktırayım dedim. Ya gerçekten bildi şuanı hayatımdaki insanla olan durumumuzu ayrıntılarıyla bildi geçmişimi bildi. Enerjimiz turmuş da olabilir tabii ki
Gelecek hakkında nasıldır kuzey? Ya da kişilik analizinde?
 
Göker nasıl? O da telefonda bakıyor sanırım iyi midir?
 
Ben öyle kolay kolay beğenmem çok da fal baktırmam kuzeyin numarası Baydır vardı bir baktırayım dedim. Ya gerçekten bildi şuanı hayatımdaki insanla olan durumumuzu ayrıntılarıyla bildi geçmişimi bildi. Enerjimiz turmuş da olabilir tabii ki
Gelecek hakkında nasıldır kuzey? Ya da kişilik analizinde?
Kişilik analizi çok iyi ama gelecek çıkmadı bende.
 
İstanbul;
  • Yenibosnada bir kadın var arkadaşımın annesi gitmiş gittim evine elinde tesbih sürekli dua okuyodu sonra geçelim içeri dedi. Geçtim yerde hamun açma tahtası, yanında küçük tüp üstünde kurşun önünde yasin-i şerif, bir defter, tesbih hem kendi başını hemde benim başıma tülbent geçirip şöyle dedi ben yıldızname bakıyorum rahat olmanı istiyorum sadece dinle dedi sonra. Her baktığında başımdan kurşun döktü kardeşim, babam, iş yerimdeki kişilere kadar isimleriyle bildi geçmişte yaşadığım en son ilişkimi bildi daha birçok şeyi bildi sonra kurşunu verdi bunu göğsünden ayırma üçgün dedi sakın dedi niye dedim korkuturlar dedi korktum biraz. 10gün sonra gel dedi ama korktuğum için gidemedim belki haftaya giderim.
  • Asyam kafede Ergin var onuda çok beğendim. Çok iyiydi.
  • Yaren diye bir kız var eskişehirde ama ben istanbulda baktırdım hergün açıp falını dinliyorum :))) çok değişik fal baktı
  • Janset çok olumlu şeyler söyledi, anı herşeyi güzel bildi ama tabi yukarıda saydıklarımda iyi değil.
Benim beşiktaşta olay falcı Gülşah denen kadın nasıl iyimi bilen varmı bir de ona baktırmak istiyorum randevu alamadım bir türlü yok hastayım yok bugün olmaz?
 
İstanbul;
  • Yenibosnada bir kadın var arkadaşımın annesi gitmiş gittim evine elinde tesbih sürekli dua okuyodu sonra geçelim içeri dedi. Geçtim yerde hamun açma tahtası, yanında küçük tüp üstünde kurşun önünde yasin-i şerif, bir defter, tesbih hem kendi başını hemde benim başıma tülbent geçirip şöyle dedi ben yıldızname bakıyorum rahat olmanı istiyorum sadece dinle dedi sonra. Her baktığında başımdan kurşun döktü kardeşim, babam, iş yerimdeki kişilere kadar isimleriyle bildi geçmişte yaşadığım en son ilişkimi bildi daha birçok şeyi bildi sonra kurşunu verdi bunu göğsünden ayırma üçgün dedi sakın dedi niye dedim korkuturlar dedi korktum biraz. 10gün sonra gel dedi ama korktuğum için gidemedim belki haftaya giderim.
  • Asyam kafede Ergin var onuda çok beğendim. Çok iyiydi.
  • Yaren diye bir kız var eskişehirde ama ben istanbulda baktırdım hergün açıp falını dinliyorum :))) çok değişik fal baktı
  • Janset çok olumlu şeyler söyledi, anı herşeyi güzel bildi ama tabi yukarıda saydıklarımda iyi değil.
Benim beşiktaşta olay falcı Gülşah denen kadın nasıl iyimi bilen varmı bir de ona baktırmak istiyorum randevu alamadım bir türlü yok hastayım yok bugün olmaz?
Ergin eskiden meleklerde olan Ergin mi??
 
Back
X