• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kadınlar günümü kutlamaması normal mi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

herguzelseyealinmak

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mart 2026
Mesajlar
57
Emoji Skoru
-6
Puanlar
1
Yaş
20
Öncelikle tüm kadınlarım 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum 19 yaşındayım kendimi tam olarak kadın olarak görüyorum genç kız kategorisine girdimi düşünüyorum sevgilimin bütün quizş vardı ve yoğun bir quiz kadınlar günümü kutlamadı normal mi böyle şeylere takılmıyorum ama arkadaşlarım normal olmadığını söyledi kendisi biraz odun yanlış anlamayın üstüme düşer sever eder ama aşırı ince düşünmez babam bile kutlamadı daha anlam aramayacağım ua
 
Sabahın ilk ışıklarıyla kadınlar günü kutlaması mı bekliyorsunuz? Belki gün içinde kutlarlar ya da kutlamazlar. Ne önemi var ki?
Yani akşam fonda konuştuk biraz odun kutlamaz diye tahmin ediyorum bu önemli bir şey mi çok
 
Ya anlamadım çevremdekiler kutlaması gerektiğini söylüyor ben mi çok anlam veremiyorum
 
Ya anlamadım çevremdekiler kutlaması gerektiğini söylüyor ben mi çok anlam veremiyorum
Çevrenizdekilerin kendi fikri o. Sizin de kendi fikriniz neyse odur. Ben kimseden kadınlar günü kutlaması beklemiyorum şahsen. Her gün kadın cinayeti işlenen bir ülkede birilerinin kadınlar günümü kutlaması pek de anlamlı gelmiyor bana.
 
Yani akşam fonda konuştuk biraz odun kutlamaz diye tahmin ediyorum bu önemli bir şey mi çok
akşam 7 martti
bacim senin sorunun ne?
kadinlar gunu kutlanmasina bile takiliyorsan git kendine odun diye tanimlamayacak birini sec. benim esim dunya prenses gunumu bile kutlar, 8 marta gelesiye
madem derdin bu odun odun adam bulup yontasiya odun bulma, boyle seylerle sevgisini gostermeyi seven birini bul
 
Öncelikle tüm kadınlarım 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum 19 yaşındayım kendimi tam olarak kadın olarak görüyorum genç kız kategorisine girdimi düşünüyorum sevgilimin bütün quizş vardı ve yoğun bir quiz kadınlar günümü kutlamadı normal mi böyle şeylere takılmıyorum ama arkadaşlarım normal olmadığını söyledi kendisi biraz odun yanlış anlamayın üstüme düşer sever eder ama aşırı ince düşünmez babam bile kutlamadı daha anlam aramayacağım ua
Ah sizin kadınlığınız düşmüş bu durumda :( çok üzgünüm artık kadın olarak kabul edilemiyorsunuz :(
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X