• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kadınlar günümü kutlamaması normal mi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Öncelikle tüm kadınlarım 8 Mart kadınlar gününü kutluyorum 19 yaşındayım kendimi tam olarak kadın olarak görüyorum genç kız kategorisine girdimi düşünüyorum sevgilimin bütün quizş vardı ve yoğun bir quiz kadınlar günümü kutlamadı normal mi böyle şeylere takılmıyorum ama arkadaşlarım normal olmadığını söyledi kendisi biraz odun yanlış anlamayın üstüme düşer sever eder ama aşırı ince düşünmez babam bile kutlamadı daha anlam aramayacağım ua
Daha genç bir kız olduğunuzdan dolayı kutlanmamış olabilir. Bu mantıkla düşünmüşlerdir. Çünkü malumumuz yaşadığımız yerde evlilere kadın bekarlara kız diye baktıkları için( saçma bi ayrım) bundan kutlanmamış olabilir. Çokta gerekli değil yani
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X