kınamda nişanlığımı tekrar giyeyimmi yoksa sadece bindallımımı giyeyim???

jaleli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2009
746
1
düğüne son 13gün kaldı
kınamda nişanlığımımı tekrar giyeyimmi acaba yoksa sadece bindallımımı giyeyim
benim niyetim bindallımı giymek sadece ama cevremdekiler nişanlığınıda giy diyorlar
ne dersiniz kızlar???

 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2560 gün geçti.

hfzbrl

papatya
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2009
51
0
Canım bence nişanlığınıda giy derim çünkü bi daha nerde giyeceksin ki bindallınıda kına yakılırken giyersin yerimseniben
 

hfzbrl

papatya
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2009
51
0
Benimde düğünüm bayramdan iki hafta sonra olucak bende nişanda giydiğim kıyafeti giyicem sonrada bindallı banada herkes kınada gelinliğini giy falan diyorlar çünkü benim nikahtan olucak düğün olmucak ama ben istemiyorum gelinliğimi kına gecesinde giymeyi kirlenicek sonuçta.
 

jaleli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2009
746
1
haklısın hfzbrl gelinliğini bencede giyme düğün gününe süpriz olsun
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2560 gün geçti.

hfzbrl

papatya
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2009
51
0
Aynen canım süpriz olsun merak etsinler biraz.Kınada şu yaz sezonu indirimi falan girerse bi abiye elbise daha almayı istiyorum ama içimde heves var çünkü ben nişanda elbisemi kabarık istememiştim ama illa kabarık olsun dediler bende kabarık diktirdim tualetimi ama şimdi kınada onu giydikten sonra şöyle güzel bi abiye elbise giysem daha sonra fena olmaz yani dimi sırnaşık şey
 

_loading_

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2009
1.729
1
ben kınamda önce nişanlığımı giyicem ardından bindallı bizim oralarda hep öyle olur
 

niltt

N & G... 24.05.09
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2008
6.876
81
38
valla canım bana sorarsan kına farklı olsun,aynı kıyafeti giyinme sağdan soldan bi sürü laf söz ederler falan "aa aynı şeyi giyinmiş falan"diye en iyisi bindallı giy,daha bi geleneksel olur:KK66:ben farklı giyinmiştim sağdan soldan gereksiz laflar duymayayım diye valla
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3102 gün geçti.

kuzularinannesi

A new day, A new start...
Pro Üye
16 Aralık 2008
42.871
11.577
bence de aynısını giyme , daha farklı bi abiye elbise olabilir mesela

ben kınamda 3 tane abiye elbise, sonra da bindallı giymiştim

buarada nişan kıyafetinin rengine bayıldım
 
Son düzenleme:


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 67 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 164 cm. Başlangıç Kilom :83 Kg. Şimdiki Kilom :82 Kg.
B

baklava0909

Ziyaretçi
bencede nişanlığını giy,kına yakılırkende bindallını giyersin.mutluluklar dilerim.
 

jaleli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Nisan 2009
746
1
tsekkür ederim kızlar fikirleriniz için
abiyede alacağım desem fazla olur gelinliğime 2250 tl ödedik bindallıda aldık ayrıca abiye iyi olabilirdi aslında ama :KK43:
neyse daha zamanım var karar vermek için öptüm hepinizi a.s.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2560 gün geçti.

derinss

Guru
Pro Üye
26 Eylül 2007
14.919
16.567
Önce bir abiye(nişan kıyafetinde olur) sonra bindallı..
bindallı zaten kiralanıyor maliyeti çok az..
 

sonbahar14

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
1 Nisan 2009
12.342
0
cnm nişanlığını giy önce hem kırmızıda rengi güzel olur.
sonra bindallı giyersin. gelinliğini düğün günü giy derim.
 

combine

Guru
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2009
1.382
669
Canım benim kızım da öönce senin ki gibi kırmızı kabarık nişanlığını giyecek çünkü çok sverek diktirmişti neticede abiye herhangi bir yakının düğünündede giyilebilir ama böyle kabarık şatafatlı bir elbise sadece kendi nişan veya kınandw giyilir diye düşünüyorum,ardından güzel bir abiye ve kına yakılırken de hintlilerin giydiği gelinliklerden giyecek bence sende nişanlığını giyebilirsin çok ta şık olur....