• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar ailem eşimden borç istiyor

Kapandığında kendileri açmışlar borç 30 bin mi ne olmuş açtıkları için evet vicdan yapıyorum unutamıyorum bana dediklerini haksızmıyım acaba ben 🥺

Kaçak kullanmışlar bir de elektriği ödemek yerine. Lütfen yardım etmeyin, mümkünse bir süre de görüşmeyin. Benim babam da emekli bir maaşı var, annem hayatta kocamdan para istemez babam da.
 
Haklısınız allah razı olsun içimi rahatlattınız birde evde ne olursa mesela diyelim annem bize küstğ kardeşime ve babama da kızar görüşme onlarla diye onlarda annemi dinler bir defasında benim oğluma vermişlerdi hava makinesini tartıştı annem kocamla çabuk hazırlan dedi bana hazırlandım çarşıya gittik eşimle yürüyerek araba açık kalmış gidip arabadan geri almışlar verdikleri makineyi 😢 sonra eşim aldı tabi yenisini mesele para değildi varken ihtiyacı olan kullansın boş para harcanmasın dı birde annem bir defasında biz yeni evliyken bizi ayırmak için geçmişte yaşadığım arkadaşlıktan bahsetti kocama senin karın o.rosbu dedi 😭 bende bağırıp çağırdım ağladım eşim bana sarıldı eve gelmek istedşm de eşim dedi annen hasta biraz sakin falan bilmiyordu adam o zamanlar bunların gerçek yüzünü allah cezalarını versin çok uzduler beni sevgilisi olan geçmişte o.rusbumu oluyor yani :(
Ayyy psikolojik hasta olmamak için uzak dursan Allah seni anlar .Ben bile anladım ki ben aciz bir kulum.Ne rezillik ne can düşmanlığı valla bu nasıl anne bu anneyse ben neyim.Benim annem ne .Yemin ederim bu anne varken dert aramaniza hiç gerek yok.Allah kurtarsın keşke bir kliniğe yatirsaydiniz zamanında hem kendisi hem çevresi için iyi olurmuş .Kendi düşünsün ne biçim biri .Komşu olsa selam vermem Hasta bildiğin hasta ve tehlikeli eşiniz bunu ciddiye alıp size zarar da verebilirdi hala anne diyorsunuz.Annelik bu değil artık bunu farkedin olurmu
 
Evet öyle oldu hayır ailesini kendine karıştırmaz anlatmaz bu olayları üzülüyorum kendimi kullanılmış hissediyorum bize gelince yok vs diyip inanmıyorlar intihar edecem diyor babanız ceza evine girerse beni aramayın vs diyor sinirlerim bozuldu eşime ne deyip kapatabilirim bu konuyu nasıl unuturum ona çok sinirlerim bozuldu

Eşine de ki artık para yollamayacağız. Sen kazansan maaşından göndersen okey de adam çalışacak senin anne babana mı gönderecek? Ne demek bir bize gelince mi yok, ne saçma sapan bir aile ya, niye kocanızı muhatap ediyorsunuz zaten. İlgilenme, engelle bir süre gitsin.
 
Haklısınız allah razı olsun içimi rahatlattınız birde evde ne olursa mesela diyelim annem bize küstğ kardeşime ve babama da kızar görüşme onlarla diye onlarda annemi dinler bir defasında benim oğluma vermişlerdi hava makinesini tartıştı annem kocamla çabuk hazırlan dedi bana hazırlandım çarşıya gittik eşimle yürüyerek araba açık kalmış gidip arabadan geri almışlar verdikleri makineyi 😢 sonra eşim aldı tabi yenisini mesele para değildi varken ihtiyacı olan kullansın boş para harcanmasın dı birde annem bir defasında biz yeni evliyken bizi ayırmak için geçmişte yaşadığım arkadaşlıktan bahsetti kocama senin karın o.rosbu dedi 😭 bende bağırıp çağırdım ağladım eşim bana sarıldı eve gelmek istedşm de eşim dedi annen hasta biraz sakin falan bilmiyordu adam o zamanlar bunların gerçek yüzünü allah cezalarını versin çok uzduler beni sevgilisi olan geçmişte o.rusbumu oluyor yani :(
Senin kafan yerinde mi kızım? Bunu diyen kadınla niye görüsuyorsun? Allah kocana sabır versin ya
 
Ayyy psikolojik hasta olmamak için uzak dursan Allah seni anlar .Ben bile anladım ki ben aciz bir kulum.Ne rezillik ne can düşmanlığı valla bu nasıl anne bu anneyse ben neyim.Benim annem ne .Yemin ederim bu anne varken dert aramaniza hiç gerek yok.Allah kurtarsın keşke bir kliniğe yatirsaydiniz zamanında hem kendisi hem çevresi için iyi olurmuş .Kendi düşünsün ne biçim biri .Komşu olsa selam vermem Hasta bildiğin hasta ve tehlikeli eşiniz bunu ciddiye alıp size zarar da verebilirdi hala anne diyorsunuz.Annelik bu değil artık bunu farkedin olurmu
Eşim biliyordu hasta olduğunu ama bu kadsr kötü olduğunu bilmiyordum sonradan sordu bana bunu ve söyledim vardı sevgilim dedim bişi yaşamadığımı eşim biliyordu zaten af edersiniz kız olarak evlendim o da biliyordu ama annem eşimin ikinci kocam oldunu düşünoyrdu pis zihniyetli kadın işte.... Defalarca söyledik ama yatırmadılar babamlar annemde istemedi falan derken bu hale geldi işte :(
 
Eşim biliyordu hasta olduğunu ama bu kadsr kötü olduğunu bilmiyordum sonradan sordu bana bunu ve söyledim vardı sevgilim dedim bişi yaşamadığımı eşim biliyordu zaten af edersiniz kız olarak evlendim o da biliyordu ama annem eşimin ikinci kocam oldunu düşünoyrdu pis zihniyetli kadın işte.... Defalarca söyledik ama yatırmadılar babamlar annemde istemedi falan derken bu hale geldi işte :(
Şiştîm .Bütün üyeler yazmış görüşmeyin kendinizi duygusal olarak kötü hissetmeyin sizin aranızda normal anne evlat bağı yok.Sizin ilişkiniz menfaat ilişkisi.Sizi doğuran insan para verir istediğini yaparsanız susuyor hatta gene susmuyor.Sizin namusa kadar laf edip ajitasyon yaparak sizinle oynuyor .İntahar ederim dermi insan evladına ayrıca ederse o onu ilgilendirir o canı da veren alan siz değilsiniz.Kim kimin yüzünden yaparsa yapsın sebep oldu diye birşey yok yapmasaydı var .Bunada üzülmem delisi olan her gün ölüsü olan bir gün ağlar .Allah kurtarsın sizi
 
Benim bildigim aileler cocuklarina harcar para verir vs
Sizin aile yiyici tiplermis
Ne demek bize gelince paraniz yok demek
Ne bicim aile bu
Madem onlardan kacmak icin 18de evlendiniz
Neden yuzgoz oluyorsunuz bu kadar?
Esim kumar oynamis batmis 1 milyon borc oldu simdi de siz bize destek cikin diyin bakalim nasil yok oluyorlar piyasadan
 
Eşim biliyordu hasta olduğunu ama bu kadsr kötü olduğunu bilmiyordum sonradan sordu bana bunu ve söyledim vardı sevgilim dedim bişi yaşamadığımı eşim biliyordu zaten af edersiniz kız olarak evlendim o da biliyordu ama annem eşimin ikinci kocam oldunu düşünoyrdu pis zihniyetli kadın işte.... Defalarca söyledik ama yatırmadılar babamlar annemde istemedi falan derken bu hale geldi işte :(
Yok yok anladım sizde normal değilsiniz size or... iftirası atan annenizi silmek yerine yıllarca kocayı çocuğu alıp kapılarında yatmışsınız,onları silmek için daha ne olsun ne istersiniz mesela çocuk damattan değil demelerini mi????
 
Benim bildigim aileler cocuklarina harcar para verir vs
Sizin aile yiyici tiplermis
Ne demek bize gelince paraniz yok demek
Ne bicim aile bu
Madem onlardan kacmak icin 18de evlendiniz
Neden yuzgoz oluyorsunuz bu kadar?
Esim kumar oynamis batmis 1 milyon borc oldu simdi de siz bize destek cikin diyin bakalim nasil yok oluyorlar piyasadan
Böyle desem kesin boşa gel derler zengi koca vs bulurum diye😑
 
Yok yok anladım sizde normal değilsiniz size or... iftirası atan annenizi silmek yerine yıllarca kocayı çocuğu alıp kapılarında yatmışsınız,onları silmek için daha ne olsun ne istersiniz mesela çocuk damattan değil demelerini mi????
Böyle bir iftiara atsalar bile inanmak imkansız kaynanam var alt katta kuş uçsa duyarlar heryer akraba burda birde artık kendimi rahatlatıp günah olmadığına inanıp bağımı koparmak için yazdım buraya yoksa me işim vsr burda bir çözüm aramak için buradaydım saolsun insanlar da motive edip gözümü açtılar acaba benmi yanlış yapıyorum fslan diyordum çok şükür anladım artık
 
Hee zengin koca da kapida bekliyordu zaten
Bosa gel demezler masrafsin onlarin gozunde
Kaç defa dedilerki adamda bıkmıştı artık ben rahatlattım kendine gel ben kimsenin aklıyla hareket etmem dedim falan rahatladı o da
 
Kaç defa dedilerki adamda bıkmıştı artık ben rahatlattım kendine gel ben kimsenin aklıyla hareket etmem dedim falan rahatladı o da
Anlatamadim sanirim
Her aradiklarinda onlar demeden borc isteyeceksiniz
Haciz gelecek az yardim edin diyeceksiniz
Zamanla aramayi azaltirlar sonra da hic aramazlar zaten
Sizin tamamen gorusmemeye niyetiniz mi yok anlamadim
 
Anlatamadim sanirim
Her aradiklarinda onlar demeden borc isteyeceksiniz
Haciz gelecek az yardim edin diyeceksiniz
Zamanla aramayi azaltirlar sonra da hic aramazlar zaten
Sizin tamamen gorusmemeye niyetiniz mi yok anlamadim
Derim bu mantıklı geldi bana biraz zaman geçsin ama aradan şimdi istersem yalan söylediğim anlaşılır birkaç gün sonra isterim onlarda uzaklaşır zamanla
 
Kocan bir gün sana sinirlenip bunların hepsini başına kakmaya başlarsa görürsün gününü. Benim babamın durumu çok iyiydi, teyzemler istedi verdi. Teyzem de nasılsa verenin durumu iyi diye geri ödemedi utanmadı.

Babam senelerce her fırsatta annemin başına kaktı. Annemin hep boynu büküktü, haksızlığa uğrasa gık diyemedi. Seninkinin kakmayacağının garantisi yok, insan oğlu çiğ süt emmiş.
Adam kaksada çiğ süt emmiş dememki haklı az bile yapıyor söylüyor derim burda hem adamı sevmiyor sapik diyorlar konu sahibinden yaşı 8 yaş fark var diye hem devamlı adamdan para istiyorlar sürekli bir kez degilki bu .
 
Adam kaksada çiğ süt emmiş dememki haklı az bile yapıyor söylüyor derim burda hem adamı sevmiyor sapik diyorlar konu sahibinden yaşı 8 yaş fark var diye hem devamlı adamdan para istiyorlar sürekli bir kez degilki bu .
Genc kiz verdik parasini odesin zihniyetindeler
 
Genc kiz verdik parasini odesin zihniyetindeler
Hiç sormayın yaaa her sıkışmada arıyorlar bu zamana kadar verdik zaten eşim baktıki çalışmıyorlar bize yıkıyorlar durumu bıktı adam enayi yerine koyuyorlar olsada vermem diyor artık diğer verdikleride merhametinden di baktı ki değer bilmiyorlar onca lafı söylüyorlar adam artık vermem asla diyor haklıda bende ver demem aslaa
 
Böyle bir iftiara atsalar bile inanmak imkansız kaynanam var alt katta kuş uçsa duyarlar heryer akraba burda birde artık kendimi rahatlatıp günah olmadığına inanıp bağımı koparmak için yazdım buraya yoksa me işim vsr burda bir çözüm aramak için buradaydım saolsun insanlar da motive edip gözümü açtılar acaba benmi yanlış yapıyorum fslan diyordum çok şükür anladım artık
Çok acı "böyle bir iftira atamazlar diyemiyorsunuz atsalar her yer akraba kimse inanmaz diyorsunuz" Şahit olarak kv gösterebilecek kadar çaresizsiniz ,sürekli kendini açıklama şahit arama derdindesiniz......
 
Back
X