• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kızlar çok acil bakar mısınız

momylife107

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Haziran 2026
Mesajlar
12
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
26
cuma günü hamile olduğumu öğrendim öğlen 12:30 ta kan verdim 40.08 çıktı bugün pazar sabah 9:15 te kan verdim 70.90 çıktı %77 artmış bir kere kimyasal yaşadığım için çok korkuyorum sizce artış nasıl 🥺
 
Cevap verirseni çok sevinirim sabahtan beri ağlıyorum çünkü🥺
 
cuma günü hamile olduğumu öğrendim öğlen 12:30 ta kan verdim 40.08 çıktı bugün pazar sabah 9:15 te kan verdim 70.90 çıktı %77 artmış bir kere kimyasal yaşadığım için çok korkuyorum sizce artış nasıl 🥺
Bence artış güzel canım, benim kızım geç döllenme idi ben bu kadar artış görmüyordum.
 
cuma günü hamile olduğumu öğrendim öğlen 12:30 ta kan verdim 40.08 çıktı bugün pazar sabah 9:15 te kan verdim 70.90 çıktı %77 artmış bir kere kimyasal yaşadığım için çok korkuyorum sizce artış nasıl 🥺
Artışında anormal bir durum yok canım bebeği çok erken öğrenmişsin o zamanla katlanarak çoğalır benim arkadaşımda 40 ile öğrendi şimdi oğlu oluyor🥹
 
Artışında anormal bir durum yok canım bebeği çok erken öğrenmişsin o zamanla katlanarak çoğalır benim arkadaşımda 40 ile öğrendi şimdi oğlu oluyor🥹
Yaaa gerçekten mi hayırlı olsun kuzum benim ben aslında sayıya değilde artışa üzüldüm en az 80-90 olmalıydı diye düşünüyorum iki katı kuralı varya🥺
 
Artışında anormal bir durum yok canım bebeği çok erken öğrenmişsin o zamanla katlanarak çoğalır benim arkadaşımda 40 ile öğrendi şimdi oğlu oluyor🥹
Yaa nasıl içim rahatladı canım çok sağol sabahtan beri ağlıyorum her yerde iki katı artış olması lazım yazıyor diye
 
Yaa nasıl içim rahatladı canım çok sağol sabahtan beri ağlıyorum her yerde iki katı artış olması lazım yazıyor diye
Tam iki katı olmayabilir önemli olan düzenli artması üzme kendini daha yolun başındasın güzel başla güzel olsun her şey
 
Tam iki katı olmayabilir önemli olan düzenli artması üzme kendini daha yolun başındasın güzel başla güzel olsun her şey
Çok sağol canım bide tam aynı saatte vermek gerekiyordu belkide bilemiyorum gerçi 3 saatte etkilemez ama
 
Çok sağol canım bide tam aynı saatte vermek gerekiyordu belkide bilemiyorum gerçi 3 saatte etkilemez ama
Bence biraz sakin ol derim canım stres bu süreçte çok olumsuz etkiler veriyor sen oluruna bırak her şeyi o vakti zamanı gelince öyle güzel olur ki tüm bu günler aklına bile gelmez senden ricam biraz daha sakin ol her şeyi kafaya takma
 
Kızlar bana da bakar mısınız? Testte çizgi sonuç ekranında görünmüyor. Sadece kontrol çizgisi görünüyordu. Testi açtığımda ikinci çizgiyi de gördüm. Sizce gebelik var mı? Sonuç ekranında görünmüyor ama. Böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz kızlarım
 
Kızlar bana da bakar mısınız? Testte çizgi sonuç ekranında görünmüyor. Sadece kontrol çizgisi görünüyordu. Testi açtığımda ikinci çizgiyi de gördüm. Sizce gebelik var mı? Sonuç ekranında görünmüyor ama. Böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz kızlarım
 

Eklentiler

  • 102005.webp
    102005.webp
    7,3 KB · Görüntüleme: 4
Back
X