• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kocamla tartistik ztn hep beni aldattı defalarca ben affettim çok seviyorum diye gitmedim

sssksks

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mart 2026
Mesajlar
55
Emoji Skoru
-92
Puanlar
1
Yaş
27
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
 
Yahu size evden git diye mesaj atmış akabinde arayıp özür dilemiş affetmişsiniz sonra da ipe un sermiş. Belli ki biri adama akıl vermiş evden kovmuşsun boşanma davasında kusurlu olursun diye. O yanlış hamlesini düzeltmiştir aklınca
Yahu size evden git diye mesaj atmış akabinde arayıp özür dilemiş affetmişsiniz sonra da ipe un sermiş. Belli ki biri adama akıl vermiş evden kovmuşsun boşanma davasında kusurlu olursun diye. O yanlış hamlesini düzeltmiştir aklınca.
annesi akil veriyor çünkü oraya gittimde konuşma şeklimden yıkıcı olduğu belliydi oğlum sshipsiz değil karisizmi klmis oğlum bn 2sinede bakarım diye söyleniyordu bende sahipsiz değilim rezil olacak olan sizsiniz dedim sen oğlunu at o zaman dedim niye bakıyorsun barındırıyorsun sen böylemi annesin dedim vicdansız 6 gundur aramadın sormadın bugün burda konuşmaya hakkın yok dedim sen erkek oglancisin ne ypsa nede olsa erkektir kafasındasın oğlunu pohpohlayarak büyütmüşsün terbiye vermemişsin evlendirmişsin kurtulmuşsun şimdi eş nedir nasıl konuşulur bilmiyor bile oturup 2 nasihat versen bu şekilde olmazdı ayy cldirdum oğlum da oğlum diye ortada konuşup durdu tam sövülecek dövulecek tipten bnı aramayan o hesap soranda o
 
Back