• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kocamla tartistik ztn hep beni aldattı defalarca ben affettim çok seviyorum diye gitmedim

sssksks

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mart 2026
Mesajlar
55
Emoji Skoru
-92
Puanlar
1
Yaş
27
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
 
Yok Hyır ikimizde ilkiz severek evlendik nikah işinde rahat davrandık böyle olacağını bilmiyordum
Resmi nikah yoksa zaten velayet ortak olmaz çocugunuzu gidip alabilirsiniz ama siz hala kocamda kocam diyorsunuz ortada olmayan bir yuva için.
 
Peki deseki barışalım diyip eve girse çocuğu da alıp gitse olur yani bir kullanıcı yazmıştı çocuk anne anne diyordur şimdi
Benim yaptığım yorum resmi nikah ile evli olanlar için geçerliydi konu sahibinin nikahı yokmuş velayet ortak olmaz gidip çocugunu alabilir.
 
Benim yaptığım yorum resmi nikah ile evli olanlar için geçerliydi konu sahibinin nikahı yokmuş velayet ortak olmaz gidip çocugunu alabilir.
Hamileyim İnan çocuk için içim çok yandı. Sanki ağlaması kulağıma geliyor gibi oldu. Rabbim iyi anne baba olabilmeyi nasip etsin herkese.
 
Yani canım ayrıl diyipte vebaline giremem direkt ama duygusal değilde mantık çerçevesi içinde bak yok ben illa boşanmıcam diyorsan bırak arayıp sorma koşsun peşinden ilgilenme ama böyle bir durumda hiç doğru değil aşk karın doyurmuyor huzurda vermiyor yeri gelince ki oğlunuzdan önce eşinize nu kadar takmamalısınız o çocuk her halükarda zaten size verilecek mantıklı olun biraz
Hanımlar bu kadar sinir edecek bir yorum yazmadım öyle gözüküyor ama sakin olurmusunuz ne yazarsam yazayım zaten kendi bildiğini okuyacağı için vebale girmek istemedim
 
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
Aldattığını kanıt sürüp boşanabilirsiniz çocuğu büyük ihtimalle size verirler hafta sonu babasında kalır belki. Pişman falan olması sizin için ne ifade ediyor? Ayrılır ayrılmaz karı kız bakmak ne yani tanışma sitesi vs vs. Kimsede huzur bulamaz hayatı boyunca zamparalık yapar böyle giderse oysaki siz daha iyilerine layık görmelisiniz kendinizi.
 
Aldattığını kanıt sürüp boşanabilirsiniz çocuğu büyük ihtimalle size verirler hafta sonu babasında kalır belki. Pişman falan olması sizin için ne ifade ediyor? Ayrılır ayrılmaz karı kız bakmak ne yani tanışma sitesi vs vs. Kimsede huzur bulamaz hayatı boyunca zamparalık yapar böyle giderse oysaki siz daha iyilerine layık görmelisiniz kendinizi.
Nikah yok ortada zaten, resmi olarak evli degillermis.
 
Aslında o şekilde degıl bunlara göre dini nikah daha önemli dedim ya karşı tarafın düşüncesi biraz farklı benim hatam ise onlara uyup geçiştirmek oldu
Aynen gördün işte dini nikahın önemini. Senin kocan yok yuvan yok ki. ,oluk kocanda tabi bırakmışsın. Senin dersin çocuk değil koca. Sen nasıl evladını bırakırsın ya.. Allah bilir sen 18 bile değilsindir değil mi
 
Benden özür dile diye kavga edildiğini hiç duymamıştım. Blöf yapmışsın basmış gitmiş adam.
 
Aslında konu özür dilemesi veya gönül alması değil,zaten saygısızlığına alıştırmış,onu bir başkası ile mutlu görmekten korkuyorsunuz,adam da herşeyi yapacak (aldatacak, bağırıp kızacak,belki inkar bile etmeyecek bir karakter var),o kadar zor bi durum ki, psikolojik olarak da sizi anlamaya çalışıyorum ama,bu konu daha da karmaşıklaşacak gibi duruyor,hataları, baştan savmaları ,hele ki resimleri kaldırması, herşey sallantıda görünüyor,en iyi yapacağınız şey,asla sizden haberi olmasın, çocuğu bir şekilde alıp,asla muhatap olmamanız, böyle narsist bir adam anca daha önce ne yaptıysanız, onları yapamadığınızda en azından durur düşünür
Teşekkür ederim düşünceniz için en azından dalga geçerek yorum yapmamışsınız ben ztn yaptığım hataları yanlışları savunmuyorum benimde çok tolerans gösterildiğim oldu narsist biri bunu bende bılıuorum bugün gittim oglumu almak için kapilarins bana neler çektirdiler kapidan içeri almadılar oğlu tembih etmiş vermeyin demiş sirf inadından bende kapıyı itekleyerek girdim içeri beni dışarı atmaya çalıştı git dedi oglumu verin ben giderim dedim meraklı değilim size dedim oglumu almadan gitmiyorumdedim göstermediler oraya kilitlemişler oglumu sırf gormim diye bu kdar vicdansız bir kaynana
 
Teşekkür ederim düşünceniz için en azından dalga geçerek yorum yapmamışsınız ben ztn yaptığım hataları yanlışları savunmuyorum benimde çok tolerans gösterildiğim oldu narsist biri bunu bende bılıuorum bugün gittim oglumu almak için kapilarins bana neler çektirdiler kapidan içeri almadılar oğlu tembih etmiş vermeyin demiş sirf inadından bende kapıyı itekleyerek girdim içeri beni dışarı atmaya çalıştı git dedi oglumu verin ben giderim dedim meraklı değilim size dedim oglumu almadan gitmiyorumdedim göstermediler oraya kilitlemişler oglumu sırf gormim diye bu kdar vicdansız bir kaynana
polise gittin mi
 
Kocanizla konuşmak için oglunuzu bahane etmek nedir ya? O yaşta bir çocuk bu kadar zaman anneden nasıl ayrı kalır??? O evi başına yıkar, yıkmadan önce çocuğumu alır çıkarım. Tek derdiniz kocaymış ama... Gerçekten bazen bazı olayları aklım almıyor. Bunun yaşla falan alakası yok, evlenip çocuk yapmaya cesaret ettiğinize göre gayet de yaşınız başka şeyleri düşünmek.icin de yeterli.
 
Aldattığını kanıt sürüp boşanabilirsiniz çocuğu büyük ihtimalle size verirler hafta sonu babasında kalır belki. Pişman falan olması sizin için ne ifade ediyor? Ayrılır ayrılmaz karı kız bakmak ne yani tanışma sitesi vs vs. Kimsede huzur bulamaz hayatı boyunca zamparalık yapar böyle giderse oysaki siz daha iyilerine layık görmelisiniz kendinizi.
Teşekkür ederim huylu huyumdan vazgeçmez ztn cocgumu zorla aldım kapilara kitlemisler oglumu ben oraya gittim diye zorla içeriye daldım kovuyorlardı beni keşke 2 3 günde gitseydim ama tartışma çıkacağını için ki tartışmanın alasını çıkardım kaynanamla kavga ettik bana vermiyorum oglunu diye bagirirp çağırdı tabi bende ona bagırdım oglumu vermeden gitmiyorum dedim buraya oğlumu görmeye geldim dedim oglun bu satten sonra benim umrunda bile değil oğlunu haklı çıkartma kesindesin sen sen böylemi ogluna akıl veriyorsun dedim ne gelse senin oğlum oğlum deyip pohpohlamandan geldi dedim kuran kitap diyorsun ama oglun zina yapıyor gunah bulasiyor ina agzini açıp tek laf edemiyorsun burda gelinlerini kotuluuorsun sen oğluma zorla bakiuorsun ondan bu sinirin dedim kapı Dışarı eden oglun oglumu benden koparan oglun aldatan hakaret eden oğlun kötü olan ben oldum binayı başlarına yıktım millet toplandı oglumu kaciriyorlar dedim göstermiyorlar dedim ben buraya kavgaya gelmedim oglumu görmeye gelmiştim taki kaynanam beni kapıdan içeri almayana kdar oglumu göstermeyene kdar falan filan işte aldım çıktım geldim kayinbabam sakinleştirdi beni ilgilendi benimle evine git falan kızım biz onla konuşacağız dediler ben baba evine dondum tabi artık nasıl olacak bilmiyorum
 
polise gittin mi
Polise gerek kalmadı kayinbabam oradaydı diye sakin ol hepsi oglumu vereceğiz diye söylendiler hayır sindi oglumu gorecem dedim hayırdır 6 gundur yazıyorum arıyorum kimse vermiyor oğlum için buradayım kayinvalidem olacak insan sana vermiyorum vallah vermiyorum billah vermiyorum dedi bende sen vallah vereceksin billah vereceksin arkamdan öylece benide izleyeceksin dedim sende vicdan yok ben ilk günden kapılara gitmedim tartışma çıkacağı için hani nede olsa verirler diye düşündüm ama baktım inat etmisler gittim öyle yaşandı işte
 
Kocanizla konuşmak için oglunuzu bahane etmek nedir ya? O yaşta bir çocuk bu kadar zaman anneden nasıl ayrı kalır??? O evi başına yıkar, yıkmadan önce çocuğumu alır çıkarım. Tek derdiniz kocaymış ama... Gerçekten bazen bazı olayları aklım almıyor. Bunun yaşla falan alakası yok, evlenip çocuk yapmaya cesaret ettiğinize göre gayet de yaşınız başka şeyleri düşünmek.icin de yeterli.
Yanlış okumuşsun yazmak için bahane etmedim normalde yazmazdım oglum için mecbur yazdım demek istedim
 
Teşekkür ederim huylu huyumdan vazgeçmez ztn cocgumu zorla aldım kapilara kitlemisler oglumu ben oraya gittim diye zorla içeriye daldım kovuyorlardı beni keşke 2 3 günde gitseydim ama tartışma çıkacağını için ki tartışmanın alasını çıkardım kaynanamla kavga ettik bana vermiyorum oglunu diye bagirirp çağırdı tabi bende ona bagırdım oglumu vermeden gitmiyorum dedim buraya oğlumu görmeye geldim dedim oglun bu satten sonra benim umrunda bile değil oğlunu haklı çıkartma kesindesin sen sen böylemi ogluna akıl veriyorsun dedim ne gelse senin oğlum oğlum deyip pohpohlamandan geldi dedim kuran kitap diyorsun ama oglun zina yapıyor gunah bulasiyor ina agzini açıp tek laf edemiyorsun burda gelinlerini kotuluuorsun sen oğluma zorla bakiuorsun ondan bu sinirin dedim kapı Dışarı eden oglun oglumu benden koparan oglun aldatan hakaret eden oğlun kötü olan ben oldum binayı başlarına yıktım millet toplandı oglumu kaciriyorlar dedim göstermiyorlar dedim ben buraya kavgaya gelmedim oglumu görmeye gelmiştim taki kaynanam beni kapıdan içeri almayana kdar oglumu göstermeyene kdar falan filan işte aldım çıktım geldim kayinbabam sakinleştirdi beni ilgilendi benimle evine git falan kızım biz onla konuşacağız dediler ben baba evine dondum tabi artık nasıl olacak bilmiyorum
Ah hayırlısı olsun insanlar çok kötü. Kayınvalideler olmasa keşke bazen.
 
Gururda yapıyorum hani o suçlu kufur eden hareket eden o bana istemiyorum diyen o hala onu düşünen ben yazdım aradım isteseydi birazda olsa mesj yazardı ama yazmadı aramadı suan ne yapacağım sizce neden böyle yapıyor eğer gidersem tukurdugumu yalayacagim herkez bana ondan adam olmaz hep aksatır seni diyorlar ama ben seviyorum o ama sevdiğini söyleyip fırsat buldukça pis şeylere yöneliyor fikir verin kaç gündür aynı pijamalarla evdeyim ölugobiyim çok çaresizim yazsam o daha kendini hint kumaşı sanacak bebeğe kaynanam gil bakıyor bu arada offfff
Yahu size evden git diye mesaj atmış akabinde arayıp özür dilemiş affetmişsiniz sonra da ipe un sermiş. Belli ki biri adama akıl vermiş evden kovmuşsun boşanma davasında kusurlu olursun diye. O yanlış hamlesini düzeltmiştir aklınca.
 
Back
X