• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kocamla tartistik ztn hep beni aldattı defalarca ben affettim çok seviyorum diye gitmedim

sssksks

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mart 2026
Mesajlar
55
Emoji Skoru
-92
Puanlar
1
Yaş
27
Bana yardım edin suan 6 gun oldu baba evindeyim esım hiçbirsekilde bana yazmadı aramadı bir oğlumuz var 2 bucuk yasında ben güderken oğlumda bunda kaldı tabi ben ertesi gün istedim ama kesinlikle vermeyeceğim diye haber yollatmış görümcemle mesele ise bana değer saygı vermemesi hep yalan dolan işler çevirmesi ztn aldatmayı saymıyorum hep aldattı ben onu affettim oturdum oturduğum yerde aldatmasına rağmen gitmedim baba evine duygularım o yogunki ona oda bunu çok iyi biliyor onu sevdiğimi kıskançlık krizlere girdigimi aşık olduğumu farkında en son bana işte 15 gun once arefe günü tartıştık bana kuzenleri yanında kufur etti s..git git bıktım senden bıktım nedir senden çektiğim üst üste aradım diye aramaminda sebebi vardı mesajlara bakmiyordu ve telefonlara bakmıyordu ne olursa olsun açmalı açmasa bile mesj çekmeli o an eli kanda değildi kuzeniyle yemek yiyorlardı bende arayınca ban haraketler yağdırdı ilk degıldı elemanlar yanindada defalarca laf etmisligi var hep sabır ettim ama bana mesj çekti git baba evine gelme dedi bende sinirlendim aldım oğlumu gittim beni gördü nereye demedi sadece aradı hicbirsey olmamış gibi seni alacam bı hava alak dedi özür dilerim hakını helal et dedi Tm dedim aradan geçti beni aramış duymamışım bende aradım tekrar Şansına küs gidecektik açmadın teli dedi affettirmek isteyen insan böylemi yapar dur gelip seni aliyorum der o kendi için beni çağırdı maç izlemeye aradan beni çıkarmak için çağırdı yoksa insan konuşmaya yıgenini çağırır mı tek gelir sonra bende gittim dedi gitmiyoruz dışarı bende hayır gideceğiz özür dileyeceksin dedim o ise inad etti hayır evimize gideceğiz dedi ben hayır konuşmamız lazım bukdar basit olmamalı ddim evde konuşamam dedim çocuk var hazır annemlerdeyken çocuk dışarı çıkalım konuşalım dedim o inat ben inat öyle oyle oda böyle olmaz dedi bitirmek istiyorum dedi bende Tm dedim sen bana bir özürü çok görüyorsun yazıklar olsun dedim arkdas olsa cafelerde gidersin dedim indim arabadan cocuguda goturdu öyle kaldım bayram geçti gitti yazmadı aramadı ben yazdım görümceme oğlum için vermiyormuş göstermiyormuş oglunu dedi anneyidr tembihlemiş dedi kayınbabayı aradım oda evine don o neden gelmiyor dedim kizinbosver sen gel dedi oğlu gelmiyor demek beni ayağına getirecek inad etmiş denek özür dilemem dye ama suçlu olan odur ben sadece gönlümün alınması istedim çocukta onda olunca belki ondan ki sinirlendi hani benide defalarca aldattı yalan dolan oda benim onun kahrini çektiğimi fedakar deli gibi seven kıskanan herseyine rağmen yanında olan iyi biri olduğumu biliyor ama işte değer vermiyor bana sırf seviyorum diye bence bana böyle umursamaz davranıyor kaybeteme korkusu yok Bugunde 6 gun oldu en sonda istagram resimleri kaldırmış anlamlı yazı paylaşmış sustuysam bitmiştir gibisinden ben yokken bu arada evde ağlıyorken o gidip tanışma siteleri indirmiş tiktoktan kari kızlara bakmis yollu kızlara anladınız siz ben hala seviyorum buna rağmen bende az once yazdım dayanamayıp çocuk bahanesinden aradım reddetti yazdım oğlumu görmek istiyorum senle derdim yok bittiyse bitti oglumu koparamazsın diye cvp yok tekrar aradım açmadı bırdaha yazmadım kime yazsam kimse yuz vermiyor kayinbabam ise baba evinde kal kızım sana oğlun yok geliyorsan evine gel oraya veremeyiz cocgu dedi kapattılar kocam da beni seviyordu sözde ama bak hemende sildi acaba pişman olurmu sizce çok korkuyorum yazmak istemiyorum ona bilmiyorum ne yapım sizce
 
Evlilik disi dogan cocuklar otomatik anneye velayetlidir. Al polisi yanina cocugumu kacirdilar de git kapilarina al. Adamla muhabbet olsun diye mesaj atip durma. Ay allahim cildiricam.
Amacım muhabbet olsun diye değil aslında yazmamam gerekiyordu orta yolu bulurum diye düşündüm kavga çıkmasın diye ama bunlar belli kavga tartışma istiyor bende o dilden konuşurum
 
Bu konuda üzüldügum tek sey o küçücuk bebek oldu. Cocugundan uzaksin tek derdin seni aldatan rezil eden bi adam mi yani ? Bi de bahane edip aradim diyosun cocugun yaninda degil nasil nefes aliyosun sen saka misin ? Adamin sana zerre saygisi yok ne özürü diyosun aldatmanin özürü mu olur. Ona buna laf atacagina git kendine bak ben ne kadar ezik bi insanim diye. Cocugun icin biraz ayaklarinin uzerinde dur ya
 
Zaten ağız dolusu kocammm kocammm demenizden belliydi kocanız olmadığı.

Bu devirde nikahsız yaşamak üstüne çocuk yapmak iyi cesaret valla, neyinize güvendiniz acaba?

Tertemiz kurtulmanın peşinde adam sizden,derdiniz çocuk olsa şimdiye elli kere alırdınız,sizin derdiniz kocanız olmayan koca.

Yaşınızda 27 küçül de cebimize gir, kocaman kadınsın Allah akıl fikir versin.
 
Resmi nikaha zaman yok cocuk yapmaya var
Resmi nikah yapmayan adam baştan ben bekar hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim demiş oluyor zaten
Çocuğunuz üzerinde hak iddia edemiyor babalık davası vb açması lazım yani çocuğunuzu polis eşliğinde gidip alabilirsiniz ama sanki çocuğa bakabilecek düzeyde sağlıklı düşünemiyorsunuz yazdıklarınıza bakarsak öncelikli olarak psikolojik destek alın
 
Aslında o şekilde degıl bunlara göre dini nikah daha önemli dedim ya karşı tarafın düşüncesi biraz farklı benim hatam ise onlara uyup geçiştirmek oldu
Ne önemlisi seni istedikleri zaman kapinin önüne bes Parasiz sokaga atmak icin haklarini yasal haklarini savunma diye

Kapisss
 
Resmi nikaha zaman yok cocuk yapmaya var
Resmi nikah yapmayan adam baştan ben bekar hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim demiş oluyor zaten
Çocuğunuz üzerinde hak iddia edemiyor babalık davası vb açması lazım yani çocuğunuzu polis eşliğinde gidip alabilirsiniz ama sanki çocuğa bakabilecek düzeyde sağlıklı düşünemiyorsunuz yazdıklarınıza bakarsak öncelikli olarak psikolojik destek alın
Dümdüz koca delisi yav ne psikolojik desteği, dolu var böyle çoluk çocuğu asla görmez gözleri ziyan ederler faydasız bir herifin peşinde dolanacağız diye.

Çocuğu da herif nikah kıysın diye yapmıştır zaten, çocuk her türlü maşa yani yeter ki koca kaçmasın, ama elinde patlamış işte.
 
Aslında o şekilde degıl bunlara göre dini nikah daha önemli dedim ya karşı tarafın düşüncesi biraz farklı benim hatam ise onlara uyup geçiştirmek oldu
İyi o zaman madem dini nikah önemli dini kanunlara göre de çocuk babanındır baba da kalır.

İşinize gelince dini kanun işiniz bitince medeni kanun.
 
Hayır imam nikahı kıyildi resmiyette o şehir dışına gidip geliyordu iş için yogun iş hayatı vardı rahat davrandık gün aldık ama işte bu yaşananlar oldu çok geç kaldik
Yok be ablacim ne cok gec kalmasi estagfurullah. Alti ustu üç yıldır nikah kiyamamissiniz ahshd
 
Neden dini nikah hiç sordun mu? Belki de resmiyette başkası var. Adam seni parmağında oynattı aldı çocuğu döndü evine. Sen de asalak gibi kocam demeye devam et. Oğlunu al hazır resmiyet yokken yeni bir hayata başla. Ama o kadar eminim ki üyelik iptali yapıp o adamın kollarına atılacağından. 2. Çocuktan sonra yine zırladığında burda görüşürüz
 
Hemde severek diyo, o halay çekildiyse nikah akdi gerçekleşmiştir belediyede imza falan ne gerek var.
Yoğun iş temposundan yapamamışlar vah vah. Çocuk askere gidecek bu da otursun nikahsız başını beklesin hırt herifin
 
Yoğun iş temposundan yapamamışlar vah vah. Çocuk askere gidecek bu da otursun nikahsız başını beklesin hırt herifin
Birkac sene daha beklerlerse cocuk davetli olarak nikaha katilir. Kac kisiye kismet olur anne babasının nikahinda altin takmak :D
 
Evlilik disi dogan cocuklar otomatik anneye velayetlidir. Al polisi yanina cocugumu kacirdilar de git kapilarina al. Adamla muhabbet olsun diye mesaj atip durma. Ay allahim cildiricam.
Amacım muhabbet olsun diye değil aslında yazmamam gerekiyordu orta yolu bulurum diye düşündüm kavga çıkmasın diye ama bunlar belli kavga tartışma istiyor bende o dilden konuşurum
Birkac sene daha beklerlerse cocuk davetli olarak nikaha katilir. Kac kisiye kismet olur anne babasının nikahinda altin takmak :D
sizede makara çıktı sizler yorum yapmayın lutfen
 
Amacım muhabbet olsun diye değil aslında yazmamam gerekiyordu orta yolu bulurum diye düşündüm kavga çıkmasın diye ama bunlar belli kavga tartışma istiyor bende o dilden konuşurum

sizede makara çıktı sizler yorum yapmayın lutfen
Makara cikmadi da Allah askina 2,5 yasinda cocuk yapip evcilik oynayan insanlarin "nikaha vakit bulamadik" demesi komik yani. Boyle bahane bulacaginiza "yapmadık kardesim nikahsız yasadik, var mi" deyin gecin. Akli basinda insanlariz, vakitsizlikten nikah kiydiramamayi yemiyoruz.
 
Aslında konu özür dilemesi veya gönül alması değil,zaten saygısızlığına alıştırmış,onu bir başkası ile mutlu görmekten korkuyorsunuz,adam da herşeyi yapacak (aldatacak, bağırıp kızacak,belki inkar bile etmeyecek bir karakter var),o kadar zor bi durum ki, psikolojik olarak da sizi anlamaya çalışıyorum ama,bu konu daha da karmaşıklaşacak gibi duruyor,hataları, baştan savmaları ,hele ki resimleri kaldırması, herşey sallantıda görünüyor,en iyi yapacağınız şey,asla sizden haberi olmasın, çocuğu bir şekilde alıp,asla muhatap olmamanız, böyle narsist bir adam anca daha önce ne yaptıysanız, onları yapamadığınızda en azından durur düşünür
 
Adam seni her seferinde aşağılayıp aldatıyor sen bayramda aramadı gönlümü almadı derdindesin. Çocuğa yazık böyle anne babanın yanında dindon oluyor. 0-2 yaş aralığı çocuğun en kritik dönemlerinden kişiliği oluşmaya başlıyor, temel güven meselesi kurulmuyor çocukta. Ama anası babası kendi derdinde. Yazık valla
 
Hala kocam da kocam diyor. Senin bir kocan yok farkında mısın? Sen evli değilsin ya hani. O yüzden kocan yok. Bu arada is yoğunluğu vs muhabbetini geç. Adam ya resmiyette başkasıyla evlidir ya da boşanma aşamasındadır. Başka bahane komik oluyor😁
Herkes çocuğu al demiş ama ben pek emin değilim.Kimin yanında daha iyi bakılacaksa orda kalsın. Senin için çocuğun öncelik olmayacağı ortada.
 
Back
X