• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Komşu sorunu

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Toplanti yapılıp ortak karar alinmasi ve yeni tasinan dairelerin de gorebilecegi sekilde asılması en mantiklisi.

Ama toplantida çoğunluk tadilat saatini 10-11 belirlerse sizin de toplantida cocugum diye herkese diretmeyip kabul etmeniz gerekiyor cikan karari.
en azından tadilat yapalacak gğnlerde gğndüzden haber verilmesini isteriz. dediğim gibi çocuğu araçta uyuturum veya günlerce sürecekse ailemin evine giderim.
 
Konunun en başında da eşinizin asker ya da polis olup olmadığı sorulmuş ve memur demiştiniz. Tekrar sorulmuş ve tekrar memur demişsiniz. Alacağınız cevabı, aslında eşinizin neye güvenip bu kadar rahat kapılara çıkabildiğini bildiğiniz için evet cevabını vermeyi o kadar istememişsiniz ki.

Sizde farkındasınız tepkileriniz normal değil. Rahatsız olmanız normal. Matkap sesinden, gürültüden ya da park sorunundan herkes Rahatsız olur. Burda herkes sizinle hemfikir. Sorun olan ve sizin anlamak istemediğiniz nokta tavırlarınız. Üstten üstten emrivaki, benim dediğim olacak tarzı yaklaşımınız. Biz mükemmeliz herkes olmalı egonuz. Bu kadar rahat kapılara dayanma ve emir verme durumu da tam da eş mesleğine ve o beylik tabancaya dayanıyor maalesef.
 
cocuk ağlayınca odaya geliyor. ben de yazsana gruba diyorum. 2-3 kez yazdığı görülmeyince gidiyor. ben git demiyorum ama ilk ben mesaj at diyorum.
Yapmayın derim. Bir gün bu ısrarlı tavrınıza sert cevap verir ve sonu kötü biter. Artık kimsenin tahammülü kalmamış durumda. Üstelik eşinizin silahı da var, öfke kontrolünü sağlayamayabilir.
 
Mesele çocukların uyuduğu saat değil ki.
İsterseniz 7 de uyutun .
Ama kimse sizin çocuğunuz erken uyuyor diye size uymak zorunda değil
ben de kimsenin tadilatına uymak zorunda değilim o mantıkla.

ben diyorum ki karşılıklı anlayış olsun. siz diyorsunuz ki hayır, madem tasınıyorlar siz çocuğunuzun düzenini esnetin.
 
Çok basit. TSK mensupları ve polisler alında hiç ihtiyçları olmasada evde ve hatta üstünde silah bulundurur. Çünkü bu silahlar, kırılgan egolarının yapıştırıcısı ve hatta cinsel organlarının devamı gbi erkekliğni pekiştirir. İnsanlar arası ilişkilerde de maalesef bu silahların çok güvenerek iletişimi inşa ederler.
O esnada izne giderken evde bırakan ponçik kocam 🥰🥰
 
ciddi bir şey soracağım. çocuğunuz gece her ağladığında mesaj ile uyarılsanız, kapınıza gelinse vs. ne yapacaksınız? 1 gün idare etmek istemediğiniz insanlara her gün yük oluyormus gibi mi hissedeceksiniz, yoksa çocuk bu napalım mı diyeceksiniz?
cevap verir misiniz çok merak ettim
 
Yapmayın derim. Bir gün bu ısrarlı tavrınıza sert cevap verir ve sonu kötü biter. Artık kimsenin tahammülü kalmamış durumda. Üstelik eşinizin silahı da var, öfke kontrolünü sağlayamayabilir.
esim kimsenin kapısına silahla gitmedi. tüm bu olaylara rağmen birinde hariç sesini dahi yükseltmedi.
 
Kızlar o kadar leş bir sehirde, o kadar leş bir binada oturuyorum ki artık kafayı yiyeceğim.

Olayları sırayla anlatacağım, biz mi sıkıntılıyız yoksa tepki göstermekte haklı mıyız siz söyleyin.

1. cocuk normalde 8de uyuyordu. Ama bina yeni ve tasınan çoktu. Bir gün alt katımızdan saatlerce süren matkap sesi oldu. Bekleyelim dedik, saat 10 oldu hala devam ediyor. Esim de uyarmaya indi. Adam diyor ki gündüz çalışıyoruz, vaktimiz yok. 12ye kadar hakkımız var yapabiliriz ses dedi. Esim de sinirlendi. Bizim kücük cocugumuz var, bitirin işinizi, yarın yapın ne yapacaksanız dedi. Çalışıyoruz gündüz dedi. Esim de o zaman saat 9a kadar yapın ne yapacaksanız dedi. Kavga çıktı, yönetici geldi ayırdı vs.

2. Geçen gün bu sefer üst kattan matkap sesi geliyor. Saat 9. Esim yine gitti uyardı. Kücük bebeğimiz var, saat 9dan sonra yapmasanız olur mu dedi. Adam cok güzel karşıladı. Haklısınız ama 2 saatlik bir işimiz var bitirsek olur mu dedi. Esim olmaz dedi, cocuk uyuyacak. Adamın esi arkadan yapacak bir sey yok, bizim de yerleşmemiz lazım falan dedi. Esim de saat 9.30a kadar bitirin işinizi dedi. Adam tamam abi, yarın devam ederiz dedi.

3.Aracı otoparkın en köşesine çekiyoruz cünkü aracımız büyük. Normalde sorun yoktu hep park ettiğimiz yer. Bu arada bizim girdiğimiz yere de otopark dolu olsa kimse çekmiyor çünkü oradan çıkmak zor. Binada kadın bir sürücü daha var o üzün istedi ilk girişe park ediyor, ileri park edemediği için ama giriş çıkışı engellemiyor. Bir adam da gelmiş tam o aracın yanına bırakmış. iki araç yanyana park edince giriş tamamen kapandı. Aracın üzerinde numarası vardı, aradım. Camideyim, yarım saate gelirim dedi. Ne yarım saati? Otoparkta bekliyorum gelin hemen dedim. Adam geldi diyor ki bu da buraya park etmiş, onu ara o alsın aracını. Dedim o kadın izin istedi, hep oraya bırakıyor. Ön taraf boş neden oraya bırakmadınız dedim. Arkama çekiyorlar önde diyor. Dedim e siz komple giriş çıkışı kapattınız, normal mi? Kücük cocugumuz var acil bir şey olur, her defasında sizi arayıp bulamayız, koymayın bir daha buraya dedim.

Çıktık. 2-3 saat işim vardı bir geldim adam yine oraya koymus arabayı. Ben de inadına tam arkasına park ettim. Bildiğiniz tampunumu dayadım arabaya. Yönetici esimi aradı, senden şikayet ediyorlar arabanı arabasının arasına park etmissin dedi. Esim de direkt gruba, bilerek o sekilde part ettiğimizi, bir dah o sekilde park ederlerse yine öyle park edeceğimizi söyledi. Tabii ki kimse cevap yazmadı. Yönetici sadece herkese bir yer ayarlayalım, herkes kendi yerine park etsin dedi.

4.Simdi yine cocugu uyutucam dan dan sesler, bir sey çakıyorlar sanırım. Ara sıra da matkap sesi geliyor. Esim evde değil, arayı söyledim. Gruba yazdı 3-4 kez kimse cevap vermiyor ve ses devam ediyor. En son yöneticiyi aradı. Yönetici de açar açmaz telefonu “buyur x bey, bu sefer ne şikayetin var” diye açmış. Esim de hayırdır abi, nasıl bir uslüp bu demiş. Hep sen şikayet ediyorsun, insanlar da senin arabandan şikayetci vs demiş. Esim açıklamış hani böyle böyle, hep bu sorunları yasıyoruz vs. Adam da deniş ki haklısın ama hepsi memur, çekiniyorum insanları aramaya demiş.

Simdi Allah askına biz mi soeunluyuz? Binanın gıcığı biz miyiz? Gün içinde de gürültülü bir bina zaten ama buna bir sey demiyoruz, normal herkesin işi var. Ama ben aksam 9dan sonra çamaşır makinesi dahi çalıştırmıyorum. Daha önce yasadığım tüm binalarda bu hassasiyet vardı cünkü. Burda yok. Benim esim de memur. Su an gece calisiyor mesela, sabah gelip yatacak. biz o durumda dahi olan seslere laf etmiyoruz. Biz mi cok ılık g*tlüyüz?
Yer belirtilmemiş bir otoparkta hep aynı yere biz parkediyoruz konusu bence yanlış. Herkesin yeri belli olsa tamam ama siz kendinize yer belirleyip buraya bırakan olursa arkasına yanaşırım diyemezsiniz. Bir de sanki kendi alanınızmış gibi diğer arac sahibini aramamışsınız izin aldı diyerek,adamı arayıp getirmişsiniz,siz karar veremezsiniz kim nereye park edebilir/edemez,ortak alanda,adam haklı burada. Bu konuda hatalısınız bence,diğer konularda hak verebilirim ama 2 saat idare ederdim ben güzellikle rica eden olursa ses konusunu,sonuçta her gün yaşanacak bir hadise değil. Üst katıma yeni evli bir çift taşındı yakın zamanda,sabah çıkıp aksam geliyorlardı,akşam 9a,10a kadar 1 hafta birşeyler yaptılar evde matkapla oğlum korkmasına rağmen birsey demedim,zaten süreklilik arz etmedi,illaki bitti tadilat.
Bir kaç gün idare edilebilecek şeyler bunlar bence. Büyütülecek bir durum yok.
 
ben de kimsenin tadilatına uymak zorunda değilim o mantıkla.

ben diyorum ki karşılıklı anlayış olsun. siz diyorsunuz ki hayır, madem tasınıyorlar siz çocuğunuzun düzenini esnetin.
Yooo zorundasınız apartmanda yaşıyorsanız akşamın dokuzunda kimse sizin için hayatını durdurmayacaktır.
Yalnız böyle devam ederseniz delinin delisi her zaman vardır başınız çok ağrır.
 
Konunun en başında da eşinizin asker ya da polis olup olmadığı sorulmuş ve memur demiştiniz. Tekrar sorulmuş ve tekrar memur demişsiniz. Alacağınız cevabı, aslında eşinizin neye güvenip bu kadar rahat kapılara çıkabildiğini bildiğiniz için evet cevabını vermeyi o kadar istememişsiniz ki.

Sizde farkındasınız tepkileriniz normal değil. Rahatsız olmanız normal. Matkap sesinden, gürültüden ya da park sorunundan herkes Rahatsız olur. Burda herkes sizinle hemfikir. Sorun olan ve sizin anlamak istemediğiniz nokta tavırlarınız. Üstten üstten emrivaki, benim dediğim olacak tarzı yaklaşımınız. Biz mükemmeliz herkes olmalı egonuz. Bu kadar rahat kapılara dayanma ve emir verme durumu da tam da eş mesleğine ve o beylik tabancaya dayanıyor maalesef.
ben ilk üye olduğum dönemde esimin mesleğini, bölümünü hep açıkladım burda yani egm personeli olması yüzünden gelecek tepkilerden bir çekincem yok. ama esim daha hassas bir bölüme gecti ve mesleğini söylemememi istedi. dısarıda dahi esime işi sorulduğunda direkt “memurum” der. cünkü bilinmesi sorun yaratabilecek bir durum. ben de o yüzden 1 yıldır neredeyse mesleği hakkında hep memur dedim geçtim.
 
ben ilk üye olduğum dönemde esimin mesleğini, bölümünü hep açıkladım burda yani egm personeli olması yüzünden gelecek tepkilerden bir çekincem yok. ama esim daha hassas bir bölüme gecti ve mesleğini söylemememi istedi. dısarıda dahi esime işi sorulduğunda direkt “memurum” der. cünkü bilinmesi sorun yaratabilecek bir durum. ben de o yüzden 1 yıldır neredeyse mesleği hakkında hep memur dedim geçtim.
bu arada esim isi dısında üzerinde tabancasını asla tasımaz cünkü ben evde olmasından dahi huzursuz olurum.

çıkış noktasını anlıyorum ama esimle ilişkilendirmediğim için üstünde durmuyorum. sadece mesleğini söylemekte neden çekindiğimi açıklıyorum.
 
Lütfen bu yorumumu her asker, polis eşi üstüne alınmasın, bazı asker polis eşleri kendilerini de asker polis sanıyor. Toplumda bazı insanların ürktüğü çekindiği meslekler ya , bu kadınlar akrabaları komşuları arkadaşları vs üstünde de eşin titrini kullanarak baskı kurmaya çalışıyor . Yanılıyor muyum?
 
bunu arada esim isi dısında üzerinde tabancasını asla tasımaz cünkü ben evde olmasından dahi huzursuz olurum.

çıkış noktasını anlıyorum ama esimle ilişkilendirmediğim için üstünde durmuyorum. sadece mesleğini söylemekte neden çekindiğimi açıklıyorum.

Evde duruyor sonuçta di mi? Ki evde dahi saklanmasına gerek yok.
Ama hareketlerinden belli ki avuç içi kadar yerde mafyacılık oynar gibi davranıyor.
Siz dünyayı eşinizin gözünden görmeye alışmışsımız belli ki ve bu olan biten her şey size çok normal geliyor ama normal değil bunlar. Bir gün eşinizd ne bağımsız olarak hayatı deneyimlere şansınız olursa ne eşinizin tepkisinin ne de yaşananların normal olmadığını anlayacaksınız.
 
esim kimsenin kapısına silahla gitmedi. tüm bu olaylara rağmen birinde hariç sesini dahi yükseltmedi.
O an yanında olmayabilir ama büyük bir kavgada eve gelip almayacağı ne malum? Ya da komşunuzda olup olmadığını biliyor musunuz? Pazardan elma alır gibi silah alıyorlar. Polis, asker fark etmez olay bir kurşuna bakıyor. O yüzden sakin olmakta, ısrarlı davranmamakta fayda var.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X