Kızlar ben çok fena grip oldum 3.gün bugün ateş var biraz mide bulantısı boğazlarım acıyodu ama bugn hafifledi baş ağrısı ve halsizlik dün doktora gittim antibiyotik verdi yutuyorum ama şu son zamanlardaki domuz gribi çok şüphelendiriyor beni kendimi yiyip bitiriyorum mafoldumben
canim seninki büyük ihtimal grip deyil üsütmüssündür. atesin nekadar? grip olunca tüm vucudun siddetli agirmasi gerekir. doktorada gitmissin zaten ona sormadinmi süphelerini, emin olmak istiyorsan kan testi yaptir ama oda pahaliymis herkese yapmiyorlarmis.:gitme:
korkmayın ilaçlarınızı kullanın,sıcak şeyler için ve bol bol meyve yiyin. dinlenin. doktorlar soğuk algınlığı ilaçla 1 haftada dinlenerek 7 günde geçer diyo... yani dinlenmek ilaç kadar faydalı...
Tşk ederim hepinize kızlar.. Ateşim bugün 37.2 çıktı hep dünde 37.8 çıktı ama ben kendimi ateşli zannediyordum vucudum bana yanıyor gibi geliyor ama ateşim yok. ılık duş aldım biraz rahatladım boğazlarım afifledi ancak öksürük,bulantı vucudumda ağrı devam ediyor
aynı şeyleri bende yaşadım hala da yaşıyorum.bitürlü iyileşemedim.bir iki gün iyi oluyorum sonra tekrarlıyor.ne olduğumu anlamadım.
bende doktora gittim antibiyotik verdi.ama hala düzelemedim tam olarak
gecmıs olsun
walla bu domuz grıbınden bende cok tırsıyorum..
ama sızın belırtırler arkdasların dedıgı gıbı tam da domuz grıbı degıl..
keske kan testı yaptırsaydınız ıcınız rahat ederdı..