Korkuyorum.

kelebekmkelebek

Evli , Mutlu , ikiz annesi ❤️
Pro Üye
Anneler Kulübü
Katılım
14 Mart 2008
Mesajlar
6.116
Emoji Skoru
5.336
Puanlar
723
Kızlar ben çok fena grip oldum 3.gün bugün ateş var biraz mide bulantısı boğazlarım acıyodu ama bugn hafifledi baş ağrısı ve halsizlik dün doktora gittim antibiyotik verdi yutuyorum ama şu son zamanlardaki domuz gribi çok şüphelendiriyor beni kendimi yiyip bitiriyorum mafoldumben
 
Geçmiş olsun..
Bence hiç kafanızda büyütmeyin...
Havaların ayarsızlığından herkes grip inanın..:teselli:
 
Evet alt komşumda grip ama onun ateşi yok benim olunca ben korktum
 
canim seninki büyük ihtimal grip deyil üsütmüssündür. atesin nekadar? grip olunca tüm vucudun siddetli agirmasi gerekir. doktorada gitmissin zaten ona sormadinmi süphelerini, emin olmak istiyorsan kan testi yaptir ama oda pahaliymis herkese yapmiyorlarmis.:gitme:
 
domuz gribinden neden bu kadar korkuyorsunuz?

önlemlerinizi sıkı tutun

rahatttttttttttttttttttttttttttttttttt :lepi:
 
ilaçlarını al ve dinlen. hafiflemezse tekrar doktora gidersin.
ama rahat ol.
 
domuz gribinde çok şiddetli ağrı seyrediyormuş canım. geçmiş olsun içini ferah tut
 
Ben de kas-kemik ağrısı, ateş, kuru öksürük olarak biliyorum etkilerini. Korkmana gerek yok, kendine iyi bak, dinlen yeter.
 
korkmayın ilaçlarınızı kullanın,sıcak şeyler için ve bol bol meyve yiyin. dinlenin. doktorlar soğuk algınlığı ilaçla 1 haftada dinlenerek 7 günde geçer diyo... yani dinlenmek ilaç kadar faydalı...
 
korkma bak bugün biraz dah iyiymişsin bunları düşünme bol bol sıvı tüket..iyileşiyorsun...
 
Tşk ederim hepinize kızlar.. Ateşim bugün 37.2 çıktı hep dünde 37.8 çıktı ama ben kendimi ateşli zannediyordum vucudum bana yanıyor gibi geliyor ama ateşim yok. ılık duş aldım biraz rahatladım boğazlarım afifledi ancak öksürük,bulantı vucudumda ağrı devam ediyor
 
aynı şeyleri bende yaşadım hala da yaşıyorum.bitürlü iyileşemedim.bir iki gün iyi oluyorum sonra tekrarlıyor.ne olduğumu anlamadım.
bende doktora gittim antibiyotik verdi.ama hala düzelemedim tam olarak
 
Canım bende kullanıyorum antibiyotik soğuk algınlığı spreyler herşey kullanıyorum ama tam oılarakda iyileşemedim
 
geçmiş olsun
griple soğuk algınlığını karıştırmamak lazım.
 
domuz gribi de olmuş olsanız geçer korkmayın bu kdr yaw her grip olan ölmüyo ya
 
Doğru diyosun canm ama işte böyle bi olayın üzerine hasta olunca insan karıştırıyo:)
 
gecmıs olsun
walla bu domuz grıbınden bende cok tırsıyorum..
ama sızın belırtırler arkdasların dedıgı gıbı tam da domuz grıbı degıl..
keske kan testı yaptırsaydınız ıcınız rahat ederdı..
 
bence domuz gribi degilsin 3 gün oldu diyon eger öle olmuş olsaydın şimdiye daha kötü olurdun rahat ol iyleşmek üzeresin
 
`