evet,sinir olurum bu huya ama,bazen benim esimde yapar boyle,nedenini bi tek kendi bilir,pireyi deve yapar yani,,,,
ama sana tavsiyem hic ustune dusme boyle zamanlarda,daha bi kendilerini naza cekiyolar,siniri gecince kendi konusmaya basliycak zaten,yani benim esim oyle yapiyo,
uzuldugunu de belli etme,gayet rahat ve huzurlu ol,kimsenin seni uzmesine izin verme,konusmazsa konusmasin,cokda tin de gecyerimseniben