• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

manipulatif eş

miniminimom

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Şubat 2025
Mesajlar
828
Emoji Skoru
601
Puanlar
23
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum
 
Kendisine ben niye gidiyorum sen s... gideceksin deseydin.
Mala bak.
Sözünü tut demişse valizini eline verecektin hadi bay bay diyeceksin.
Ev babasının malıysa bilemem
ya öyle manipulatif biri ki asla boşanmaz zaten ya da evden gitmez gitmemi de istemez ama konuşmaz da günlerce küs kalır haklı cümkü o . ben desen şuan fevri halde karar verip bu olaydan boşanmak için ugraşamadım kaldı ki bebeğim kucagımda şurdan şuraya zor gidiyorum. yani cok can sıkıcı bi durum
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum

O ilk kullandığı "s. Git" ne demek oluyor? Boşanmalıksın demekten daha beter değil mi?

Sen babasının hizmetçisi misin. Sabah kalkıp yol derdi çekmiyor, yemek pişirmiyor. Online çalışıp +bebeğe bakan birisinin başında sürekli iş bekleyen müdür yoktur. Neye yani bu tavırlar. Adam olsun gitsin daha fazla maaş alsın, evde hem karısının parasını yiyecek hem kadına küfür edecek hem hizmetçilik bekleyecek.

Haklısın, sakın alttan alma.
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum
Tam bosanmalik zaten durum bence de dediğinizin akadasında . Terbiyesiz düşüncesiz adam
 
ya öyle manipulatif biri ki asla boşanmaz zaten ya da evden gitmez gitmemi de istemez ama konuşmaz da günlerce küs kalır haklı cümkü o . ben desen şuan fevri halde karar verip bu olaydan boşanmak için ugraşamadım kaldı ki bebeğim kucagımda şurdan şuraya zor gidiyorum. yani cok can sıkıcı bi durum
Küserse küssün..yazın görev listesi asın heryere. Yapsın. Gerekirse bir iki gece otelde kalın.
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum
Bana s.ktir git diyecek adamı ertesi sabah avukata vermezsem benim adım Zehra değil.Bazı şeyleri hafife almayın.Sinirli olmak,yorgun olmak insana canının istediğini söyleme hakkı vermiyor.Hiç barışmaya falan çalışmayın.İstiyorsa o adım atsın.
 
Yardımcı, bakıcı vs tutun versin parasını

Yok öyle hayat. Param cebimde dursun karım hizmetçilik yapsın

Bir kere grip olduğunda da aşırı ajite olmuştun sanki?

Sorumluluklar ağır geliyor
Daha çok kavga edersiniz böyle giderse
 
O ilk kullandığı "s. Git" ne demek oluyor? Boşanmalıksın demekten daha beter değil mi?

Sen babasının hizmetçisi misin. Sabah kalkıp yol derdi çekmiyor, yemek pişirmiyor. Online çalışıp +bebeğe bakan birisinin başında sürekli iş bekleyen müdür yoktur. Neye yani bu tavırlar. Adam olsun gitsin daha fazla maaş alsın, evde hem karısının parasını yiyecek hem kadına küfür edecek hem hizmetçilik bekleyecek.

Haklısın, sakın alttan alma.
resmen beynimle oynuyor sadece benim bagırdıgımı konuşuyoruz onun o kelimeleri sarfetmemiş gibi sanki ben durduk yere bagırmışım gibi konuşuyor iletişim kuramıyoruz
 
resmen beynimle oynuyor sadece benim bagırdıgımı konuşuyoruz onun o kelimeleri sarfetmemiş gibi sanki ben durduk yere bagırmışım gibi konuşuyor iletişim kuramıyoruz
Boşanın o zaman size saygısı da yok sevgisi de

Ezdikçe eziyor sizi
 
tamam hemen boşanayım .
Anlamıyorum ki adam size açık açık küfür ediyor üstüne pişkin pişkin küsüyor. Bugün küfür eden yarın şiddet de gösterir. Çünkü gıkınızın çıkmadığını biliyor nasılsa istediğim gibi eziyorum kafasında. Okumuş, çalışan bir kadınsınız bunlar sizin için boşanma sebebi değilse biz daha ne diyebiliriz…
 
Anlamıyorum ki adam size açık açık küfür ediyor üstüne pişkin pişkin küsüyor. Bugün küfür eden yarın şiddet de gösterir. Çünkü gıkınızın çıkmadığını biliyor nasılsa istediğim gibi eziyorum kafasında. Okumuş, çalışan bir kadınsınız bunlar sizin için boşanma sebebi değilse biz daha ne diyebiliriz…
gıkım mı cıkmıyor ? yazdıklarımı okumadınız sanırım. yani lütfen genellemeyi bırakın benim yazdıklarıma odaklanın. küfredince tepki verdim hem de ortalıgı yıkacak kadar. i
 
gıkım mı cıkmıyor ? yazdıklarımı okumadınız sanırım. yani lütfen genellemeyi bırakın benim yazdıklarıma odaklanın. küfredince tepki verdim hem de ortalıgı yıkacak kadar.
tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım

yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle.

Anlattıklarınıza odaklandım zaten tam olarak bunları yazdınız. Üçüncü gözden bakınca susan, alttan alan taraf hep sizsiniz
 
ben boşanmıcam gibi keskin bi cümle kurmadım ki neden ilk adımı boşanma olmayan insana bu kadar yüklenip ne halin varsa gör deniliyor ?
Estağfurallah sizin hayatınız sonuçta ama isterim ki hiçbir kadın bu saygısızlıklara katlanmasın ama işi gücü olan kadının fırsatı varken böyle adamları eş diye taşımaması taraftarıyım.
 
ben boşanmıcam gibi keskin bi cümle kurmadım ki neden ilk adımı boşanma olmayan insana bu kadar yüklenip ne halin varsa gör deniliyor ?
Kimse ne halin varsa gör demiyor.

Siz tam boşamalıksın demişsiniz. Adam da size meydan okuyup boşa o zaman demiş. Siz de susmuşsunuz. Boşamayacağınızdan %10000 emin olduğu için rahat rahat küfür de ediyor küsüyor da. Aşırı derecede yüz bulmuş. Normalde boşanma lafı geçtiğinde karşıdakinin korkması lazımdı bu sizden zerre korkmuyor.
 
Sizin yardım çığlıklarınızı duymuyor. Aslında bu umursamamak, değer vermemek. Karşınızda geçinmeye gönlü olmayan insan varken evlilik sürdürmek çok zordur. Sizdeki modelde bu. Sabah kahvaltı öğle yemeği hazırlamayın bırakın hazırlasın niye herşeyi altın tepside sunuyorsunuz. Kendinizi paraladıkça değerli olmayacaksınız en sonunda yapmasaydın olacak önce bunu bilin. Buna göre yol alın. Oturun konuşun demek çok isterim ama karşıdaki anlamadıktan sonra konuşmakta boşuna, yorulmakta....
 
Anlattıklarınıza odaklandım zaten tam olarak bunları yazdınız. Üçüncü gözden bakınca susan, alttan alan taraf hep sizsiniz
bebeğimin yanında tartışmak istemediğim için uzatmadım. diğer tamam ile başlayan kırptıgınız cümle ise boşanmaya tamam demem zaten ?
 
Back
X