• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

manipulatif eş

Bu arada evden çalışan taraf siz olsaydınız eşiniz %90 "sen bütün gün evde rahat rahat çalışıyorsun, seninki de çalışmak mı, ben sabahın köründe kalkıp işe gidiyorum yoruluyorum" deyip iş güç yapmayacak, belki çocuğunuzla bile ilgilenmeyecekti.
haklısınız şimdi bile daha cok yoruldugunu söylüyor benden daha fazla dinlenmesine ragmen
 
bu konuda bir tuhaflık var nasıl online çalışıp çocuğa bakmak mümkün oluyor anlamadım? benim evimde bakıcı var ve yaklaşık 7-8 aylık olduktan sonra mümkün değil aynı odada bile çalışamadım. eşin bunu başardıysa helal olsun ama yine de kafamda sorular oluştu bu çocuğun ilgiye oyuna ihtiyacı var eşin çalışırken yapamaz kim kitap okuyor gün içinde kim parka çıkarıyor kim etkinlik yaptırıyor kim şarkı söylüyor bu çocuğa? öylece kendi kendine büyüyor mu yani?
bizim evde bakıcı varken bile ben inanılmaz yoruluyorum mental olarak insan bitiyor zaten yan odada bile olsa çocuk devamlı sesini duydukça zihnim hep orda oluyor. eşim akşam gelince direk veriyorum çocuğu zaten tüm gün zihnim orda bir molaya ihtiyacım oluyor. şimdi o da ben çalıştım çocuğa bakamam derse kim bakacak yani sorumluluk paylaşmamız lazım.
siz en iyisi bir bakıcı tutun veya kreşe verin. eşinize de hak verdim çünkü. boşanma vs diyorsun da hem çalışıp hem çocuğa bakamazsın boşanırsan. illaki bakıcı/kreş bulacaksın. bari boşanmadan bul.
 
Esiniz hem evden çalışıyor hem bebek mi bakiyor gerçekten cok zor evden calismanin ofisten calismaktan farki yok birde bebek bakmak. Sizde zor durumdasiniz disardan yorgun geliyorsunuz. Destek alsaniz yardimci tutsaniz isler kolaylasir
 
Back
X