• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

manipulatif eş

Sizin yardım çığlıklarınızı duymuyor. Aslında bu umursamamak, değer vermemek. Karşınızda geçinmeye gönlü olmayan insan varken evlilik sürdürmek çok zordur. Sizdeki modelde bu. Sabah kahvaltı öğle yemeği hazırlamayın bırakın hazırlasın niye herşeyi altın tepside sunuyorsunuz. Kendinizi paraladıkça değerli olmayacaksınız en sonunda yapmasaydın olacak önce bunu bilin. Buna göre yol alın. Oturun konuşun demek çok isterim ama karşıdaki anlamadıktan sonra konuşmakta boşuna, yorulmakta....
haklısınız
 
öncelikle yazımı okuyan kız kardeşlerim şunu bilmenizi istiyorum belki de yanlış düşünüyorum bilmiyorum..gercekten ben bu evlilikte cok yoruldum ama karşımdaki kişiler ailecek o kadar kaotikler ki boşanmanın ,boşanma sürecinin bana huzur vermeyecegine cok eminim. eşimin siyasi bi mahkemesi var eger yargıtay onaylarsa cezaevine girecek. işin aslı bu mahkemeyi bekliyorum zaten cezaevine eger girecekse(ki masum oldugu için girmesini asla istemem) boşanmamın o kaosu yaşamamın bi anlamı yok. yani beklemedeyim.
 
O ilk kullandığı "s. Git" ne demek oluyor? Boşanmalıksın demekten daha beter değil mi?

Sen babasının hizmetçisi misin. Sabah kalkıp yol derdi çekmiyor, yemek pişirmiyor. Online çalışıp +bebeğe bakan birisinin başında sürekli iş bekleyen müdür yoktur. Neye yani bu tavırlar. Adam olsun gitsin daha fazla maaş alsın, evde hem karısının parasını yiyecek hem kadına küfür edecek hem hizmetçilik bekleyecek.

Haklısın, sakın alttan alma.
Çok güzel belirtmiş bir fazlasını yazamam katılıyorum
 
son kavgamızdan sonra konuşmak istediğimde beni istemediğini söyledi.

bak sen beni tahrik ediyosun konuyu sen başlatıyosun ve beni cıldırtana kadar konuşuyosun diye anlatmaya başladım ve bana bagırdı git defol dedi.

tamam dedim o zaman boşanalım

Yukarıdaki alıntılar başka bir konunuzdan, aşağıdakilerse bu konunuzdan👇

bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi

tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan.

Kusura bakmayın ama eşinizin de sizin de ağzınızın ayarı yok, ikinizin de evliliğinize birbirinize saygınız yok.
Eşiniz her kavgada size yürü git diyor, af buyurun defol git s… git diyor, siz de bu sözlerden tetikleniyorum deyip boşanma blöfünü koyuyorsunuz ortaya.

İkinizinde öfke sorunu var gibi görünüyor, aranızdaki iletişim dili de sağlıklı değil, beraber terapi almalısınız yoksa eşiniz size saygısızca küfürlü konuşmaya siz de eşinize boşanma blöfü yapmaya devam edersiniz, birbirinize davranışlarınız çocuğunuzu da etkiliyor, yanında kavga etmiyoruz diyeceksiniz de, çocuk en fazla yan odada oluyordur kavga esnasında, huzursuzluklarınızı şu an anlamlandıramasa da anlıyor, ileride anne babayla iletişim sorunu yaşamasını istemiyorsanız ikinizde kendinize çekidüzen vermelisiniz.
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum

ya dünden razı ya da boşanmayacağınızdan emin. saygı sınırı aşılmış. kritik eşikte ilişkiniz. hayırlısı olsun.
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum
Ya boşanmak biraz fazla bu kavga için ama ikiniz de bebişle uğraşmaktan bunalmışsınız biraz sorumluluk çok fazla. Böyle her olayda kendini haklı gören adamların çok afedersin ağzına s.çıverceksin ki en azından için soğusun. Ben bi de ertesi gün tekrar yürü git demesine takıldım ben kesin kafaya bişey fırlatırdım

Dip not: daha önce açtığınız konularda da eşiniz size sürekli bu kelimeleri kullanmış iletişim probleminiz olduğu aşikar
 
Ya boşanmak biraz fazla bu kavga için ama ikiniz de bebişle uğraşmaktan bunalmışsınız biraz sorumluluk çok fazla. Böyle her olayda kendini haklı gören adamların çok afedersin ağzına s.çıverceksin ki en azından için soğusun. Ben bi de ertesi gün tekrar yürü git demesine takıldım ben kesin kafaya bişey fırlatırdım

Dip not: daha önce açtığınız konularda da eşiniz size sürekli bu kelimeleri kullanmış iletişim probleminiz olduğu aşikar
kesinlikle. ve bu duruma cok üzülüyorum kavga dışında bu tarz cümleler kurmaz hatta cogu kavgada da kurmaz ama arada böyle oluyor. en son ki tartışmamız da kendini haklı görüp küsüyor hep ben gidiyordum bu sefer bende küsüyorum bakalım nereye kadar gidecek.
 
Yukarıdaki alıntılar başka bir konunuzdan, aşağıdakilerse bu konunuzdan👇





Kusura bakmayın ama eşinizin de sizin de ağzınızın ayarı yok, ikinizin de evliliğinize birbirinize saygınız yok.
Eşiniz her kavgada size yürü git diyor, af buyurun defol git s… git diyor, siz de bu sözlerden tetikleniyorum deyip boşanma blöfünü koyuyorsunuz ortaya.

İkinizinde öfke sorunu var gibi görünüyor, aranızdaki iletişim dili de sağlıklı değil, beraber terapi almalısınız yoksa eşiniz size saygısızca küfürlü konuşmaya siz de eşinize boşanma blöfü yapmaya devam edersiniz, birbirinize davranışlarınız çocuğunuzu da etkiliyor, yanında kavga etmiyoruz diyeceksiniz de, çocuk en fazla yan odada oluyordur kavga esnasında, huzursuzluklarınızı şu an anlamlandıramasa da anlıyor, ileride anne babayla iletişim sorunu yaşamasını istemiyorsanız ikinizde kendinize çekidüzen vermelisiniz.
uykusuz ac ve susuz bi insanın o kelimelere karşı cevabıydı benimkisi baya bi tahammülüm sıfırlanmıştı. zen budisti gibi sakin kalamadım maalesef. ama haklısınız umarım saygıyı tekrar kazanırız ne diyeyim
 
uykusuz ac ve susuz bi insanın o kelimelere karşı cevabıydı benimkisi baya bi tahammülüm sıfırlanmıştı. zen budisti gibi sakin kalamadım maalesef. ama haklısınız umarım saygıyı tekrar kazanırız ne diyeyim
Bu ilk kavganız değil, çoğunlukla kavgalarınız benzer sözlerle son buluyormuş diğer konularınızda yazmışsınız, eşiniz sizi yürü git defol git diye kışkırtıyormuş siz de boşanalım diyormuşsunuz, yani bugünün mevzusu değil bunlar bir süredir belki de evliliğinizin başından beridir 🤷‍♀️ aranızdaki tartışmalarda saygı yok, iletişim ve sakince konuşma da yok, böyle siz de yıpranıyorsunuz evliliğiniz de yıpranıyor, ortada bir bebek de var ve bir önceki mesajımda dediğim gibi siz kavga ederken yan odada bile olsa bebek her şeyi duyuyor birbirinize sarf ettiğiniz sözleri şu an anlamıyor belki ama huzursuzluğu biliyor, eğer böyle devam ederseniz çocuğunuz sizden öğrendiği dili uygulayacak yani kavga dilini, şimdi dizinizin dibinde o yüzden olabilecekleri kestiremiyorsunuz lakin okul çağına geldiğinde hele ergenlikte evdeki huzursuzluk onu dışarı itecek.

Birbiriniz için yapmasanız da çocuğunuz için sağlıklı iletişim kurmayı öğrenmek zorundasınız, belli ki bunu yardım almadan başaramıyorsunuz bu sebeple ikinizin de sakin olduğu birbirinizi yanlış anlamadığınız bir vakitte konuşun ve birlikte terapi almak için uzlaşın😌
 
Bu ilk kavganız değil, çoğunlukla kavgalarınız benzer sözlerle son buluyormuş diğer konularınızda yazmışsınız, eşiniz sizi yürü git defol git diye kışkırtıyormuş siz de boşanalım diyormuşsunuz, yani bugünün mevzusu değil bunlar bir süredir belki de evliliğinizin başından beridir 🤷‍♀️ aranızdaki tartışmalarda saygı yok, iletişim ve sakince konuşma da yok, böyle siz de yıpranıyorsunuz evliliğiniz de yıpranıyor, ortada bir bebek de var ve bir önceki mesajımda dediğim gibi siz kavga ederken yan odada bile olsa bebek her şeyi duyuyor birbirinize sarf ettiğiniz sözleri şu an anlamıyor belki ama huzursuzluğu biliyor, eğer böyle devam ederseniz çocuğunuz sizden öğrendiği dili uygulayacak yani kavga dilini, şimdi dizinizin dibinde o yüzden olabilecekleri kestiremiyorsunuz lakin okul çağına geldiğinde hele ergenlikte evdeki huzursuzluk onu dışarı itecek.

Birbiriniz için yapmasanız da çocuğunuz için sağlıklı iletişim kurmayı öğrenmek zorundasınız, belli ki bunu yardım almadan başaramıyorsunuz bu sebeple ikinizin de sakin olduğu birbirinizi yanlış anlamadığınız bir vakitte konuşun ve birlikte terapi almak için uzlaşın😌
siz söyleyince eski konumu tekrar okudum ve unuttugum cogu şeyi hatırladım. evet hep aynı kavgalar yaşıyoruz. degersiz hissettiriyor beni ve bende deliye dönüyorum. umarım uzlaşırız gercekten huzurlu bir yuva istiyorum bunun için elimden geleni yapıyorum.
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum
Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır.Sakin bir anında ben dili kullanarak güzelce konuşun.Düzelir üzülmeyin.
 
siz söyleyince eski konumu tekrar okudum ve unuttugum cogu şeyi hatırladım. evet hep aynı kavgalar yaşıyoruz. degersiz hissettiriyor beni ve bende deliye dönüyorum. umarım uzlaşırız gercekten huzurlu bir yuva istiyorum bunun için elimden geleni yapıyorum.
Umarım beni yanlış anlamıyorsunuzdur, amacım sizi kötü hissettirmek, yermek, eleştirmek değil, biraz evlilik tecrübesi biraz hayat tecrübesi aktarımı benimkisi.

Evlilikler tek taraflı çabayla yürümez, eşinizin de çabalaması gerekiyor, size sarf ettiği sözler hiç hoş değil kabul edilir de değil, benzetmem hoş görülsün ama selamın aleyküm aleyküm selam der gibi sürekli ağzında küfür, bunu bugün size yapıyor çocuğunuz büyüdüğünde ergenlikle beraber ebeveyn-çocuk çatışmaları başladığında aynı küfürleri kızınıza da ederse, çocuğunuz sizin gibi evde tepkiyle kalmaz ciddiye alır olmadık şeyler yapar üzülen sizler olursunuz.

Siz de kavgalar esnasında yapmayacaksanız boşanırım demeyin, bir süre sonra blöf olduğu anlaşıldığından erkek boşanırım lafını ciddiye almıyor çünkü.

Belli ki aranızda sorunlar var, öfkelerinizi bastırmayı başarıp sakinleştikten sonra sıkıntıları masaya yatırmayı başarabilseniz çözeceksiniz, ortam hararetlendiğinde birinizin uzaklaşması lazım, eşiniz yürü git vs demek yerine biraz gitsin işyerinde dursun veya sakinleşene kadar yürüsün, siz de kafanızı dağıtın o yokken, kavgayı baskılayıp sakinleşmenizin bir çözüm yolu vardır illa ki.
 
Umarım beni yanlış anlamıyorsunuzdur, amacım sizi kötü hissettirmek, yermek, eleştirmek değil, biraz evlilik tecrübesi biraz hayat tecrübesi aktarımı benimkisi.

Evlilikler tek taraflı çabayla yürümez, eşinizin de çabalaması gerekiyor, size sarf ettiği sözler hiç hoş değil kabul edilir de değil, benzetmem hoş görülsün ama selamın aleyküm aleyküm selam der gibi sürekli ağzında küfür, bunu bugün size yapıyor çocuğunuz büyüdüğünde ergenlikle beraber ebeveyn-çocuk çatışmaları başladığında aynı küfürleri kızınıza da ederse, çocuğunuz sizin gibi evde tepkiyle kalmaz ciddiye alır olmadık şeyler yapar üzülen sizler olursunuz.

Siz de kavgalar esnasında yapmayacaksanız boşanırım demeyin, bir süre sonra blöf olduğu anlaşıldığından erkek boşanırım lafını ciddiye almıyor çünkü.

Belli ki aranızda sorunlar var, öfkelerinizi bastırmayı başarıp sakinleştikten sonra sıkıntıları masaya yatırmayı başarabilseniz çözeceksiniz, ortam hararetlendiğinde birinizin uzaklaşması lazım, eşiniz yürü git vs demek yerine biraz gitsin işyerinde dursun veya sakinleşene kadar yürüsün, siz de kafanızı dağıtın o yokken, kavgayı baskılayıp sakinleşmenizin bir çözüm yolu vardır illa ki.
estagfurullah yanlış anlamıyorum tabi ki buraya yazma nedenim 3. bir göz tarafından değerlendirilmesi ve tavsiyelerinizi almak.. teşekkür ederim 🙏
 
Evden çalışıyor demişsiniz hem çalışıp hem bebek bakmak kolay mı? Nasıl yapıyor? Bir dönem evden çalıştım benim de bebeğim 14 aylıktı imkansız imkansız anca annem gelip baktı diğer odada onu bile yapamadık ofis sistemine geçtim kreşe verdim yani
 
kızlar 14 aylık bebeğim var ben çalışıyorum eşim ise evde online çalışıyor. evim ile iş yerim arası yürüme mesafesiyle 5 dk falan. ben işteyken bebeğe eşim bakıyor fakat öğle arası geldiğimde ya da iş çıkışı gelir gelmez ben alıyorum zaten. bana evde hic zaman kalmıyor. ev işleri bebeğimin sorumlulugu üstüne bir de gece uykusuzlugum..tahammül sınırım kalmadı cok. ama eşime sorsanız en cok yoruluyor tüm gün bebeğe bakıyormuş. dediğim gibi sabah 08:00de veriyorum bebeğimin altını alıyorum üzerini değiştiriyorum kahvaltısını hazırlıyorum yiyeceklerini vs. ondan sonra teslim ediyorum öğlen gelince öğle yemegini yediriyorum oynuyorum bebeğimle iş cıkışı ise bi yandan yemek yaparken bi yandan bebeğimle pynuyorum gece desen full bende. eşim titiz bi insan oldugu için bana yardım etmekten ziyade kendi konforu için evi temizler yemegi ben yaptıysam bulasıkları makineye dizer ama bunu da yeri gelir başıma kakar.

neyse dün akşam yemegimizi yedik ben sofrayı topladım sadece bulaşıklar kaldı dizilecek. onu da sen yap dedim. baktım evi de süpürmeye falan kalkmış ben söylemeden. heralde yoruldu sindiremedi içine attı ki en ufak bişey de patlayacaktı. bebeğim ayrılık kaygısı yaşıyor kucagımdan hic inmiyor yere bıraktıgım an aglıyor. beraber tuvaletteydik (bana tuvalet bile yaptırtmadıgı için) eşime seslendim “aşkım şarj aletini getirir misin sana zahmet” bana bagırdı ordan “zaten yeni uzandım sen alsan ne olur ?” bende dedim ki “bebek fırsat vermiyor ki gelip alayım” neyse gercekten de niyetim kavga vs değil getirmese de uzatmazdım yani takılmazdım olaya ama öyle bir hışımla getirdi ki söylendi durdu bişey dediğimde “yürü git yaa” dedi o lafını sindiremeyip patladım bende “ne diyosun ya” dedim bana alabilirdin kendin “si.. git” dedi ben dellendim iyice o lafına karşılık . bana bu şekilde konuşamazsın ne diyosun falan…neyse bebeğim bu tartışmaya maruz kaldıgı için daha da öfkelendim ve tam boşamalıksın diye bi laf cıktı agzımdan. sen misin onu diyen boşa o zaman bilmem ne diye tartışmayı uzattı kapıyı kapattım kızımın yüzüne güldüm tartışmadım. ertesi gün oldu konuşmak istedim ama beyfendi kendinş haklı gördüğü için seninle konuşmak istemiyorum yürü git dedi yine . bu yürü git lafı beni cok tetikliyor saygısızlık yapmasını yediremiyorum hem de yorgun uykusuz oruclu bir anneyken. sonra bana git dün dediğin şeyin arkasında dur git gibş laf etti boşanmayı kast ederek. tamam kavgalarda boşanma kelimesini kullanmamaya dikkat ederdim söylememem gerekirdi ama beni cok tahrik edimce söyleyiverdim. yine beni kışkırtınca tamam dedim cıktım odadan sinirle. gercekten anlaşılamamak beni cok üzüyor. tek isteğim huzurlu bir yuva beni seven bir eş ama hep buradan imtihan oluyorum. gercekten cok kötüyüm kimseye de anlatamıyorum
Bence çocuğunuz küçük ikiniz de hem çalışıp hem bebeğe bakınca zorlanıyorsunuz. Zamanla rahatlarsınız ve kavgalarınız da azalır diye düşünüyorum. 🌺
 
Evden çalışıyor demişsiniz hem çalışıp hem bebek bakmak kolay mı? Nasıl yapıyor? Bir dönem evden çalıştım benim de bebeğim 14 aylıktı imkansız imkansız anca annem gelip baktı diğer odada onu bile yapamadık ofis sistemine geçtim kreşe verdim yani
Ben eşi çalışmıyor gibi anladım ama
 
Eşiniz de evden çalışıyor farkındaysanız. Benim evden çalışan arkadaşımın evine bakıcı geliyor. Zırt online toplantı, zurt mail geldi hata olmuş, kadın bakamaz ki bebeğine başından kalkmıyor bilgisayarın … eşinizin de temposu böyleyse hiç yorulmuyor sanmayın. Sizin gibi dönüşümlü çocuk bakan kimi tanıdıysam o yılları nefretle anıyor. Hemen bakıcı tutun ya da kreşe verin.
 
ben boşanmıcam gibi keskin bi cümle kurmadım ki neden ilk adımı boşanma olmayan insana bu kadar yüklenip ne halin varsa gör deniliyor ?
İlk adımı boşanma olmayan birisi de kavga sırasında da olsa böyle bir laf etmesin, gördüğün gibi adam bir taraflarına takmamış seni.
Bir dahaki sefere sen de ona s. Git de bakalım hoşuna gidecek mi? Hatta el arttır, senin bastığın toprağı s.kerim falan de öyle takılın karşılıklı.
 
Eşinizin sözleri yenilir yutulur gibi değil çok büyük saygısızlık. Ancak evde hem çalışıp hem de bir bebeğin sorumluluğunu almak hiç kolay değil, hele ki bir erkek için. Anladığım kadarıyla ev işlerinde de yardımcı oluyor. Çocuk olunca kim ne derse desin anne kadar kimse yorulamaz,o konuda size hak veriyor, gün içinde devamlı gitngel hiç kolay degil. Ama belli ki ikiniz de yorulmussunuz l, bence oturup insan gibi konuşmayı deneyin, son kez en azından.
 
Back
X