- Katılım
- 22 Şubat 2025
- Mesajlar
- 828
- Emoji Skoru
- 601
- Puanlar
- 23
- Konu Sahibi miniminimom
- #61
haklısınız şimdi bile daha cok yoruldugunu söylüyor benden daha fazla dinlenmesine ragmenBu arada evden çalışan taraf siz olsaydınız eşiniz %90 "sen bütün gün evde rahat rahat çalışıyorsun, seninki de çalışmak mı, ben sabahın köründe kalkıp işe gidiyorum yoruluyorum" deyip iş güç yapmayacak, belki çocuğunuzla bile ilgilenmeyecekti.