• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Misafir çocuğu

İğrenç yetiştiriyorlar ya şu çocuklarını
Özgür yetiştirecekler ya
Öyle deme konu sahibi kızıyo arkadaşım da arkadaşım diyor. Sizin çocuklarınız asosyal benimki de mi öyle olsun diyor. Konu sahibi de pek normal değil sanki.
 
Ailenin haberi yok söylesem mi acaba. Çocuğun yaşı büyük ablaları var annesi ile de epey yakınız güzelce söylesem ayıp mi olur ya da ablalarina mi desem diye düşünüyorum. Annesini tanıyorum yani öğrense kesinlikle kızar çocuğuna, terbiye verir eminim
Söyle çocuğum çok ağladı oyuncağı kırıldığı için de konuyu bu şekilde açabilirsin
 
Benzer durum benimde başıma geldi hele kız çocuklarınım oyuncakları daha alengirli, barbie evleri, polly poket chealsa vs evler teknesi bir sürü ıvır zıvırı ve cidden pahalı bunlardan birini gelip kırdılar onca oyun oynandı ne kayboldu ne kırıldı bi çocuk geldi darmaduman etti gitti, diğer gelmesinde çekmeceler oluyor ya plastik oyuncaklar için onların hepsini dökmüş hepsini ama bir tane dolu yok her şey birbirine girmiş guaj boya çıkartmış halıya dökmüş (halı çöp çıkmadı boya) varya çıldırmıştım. En son bazamın bi bölümünü ayırdım komple kaldırıyorum. Robot kedi var mesela 3-4 bin olmuş piyasası tutturdu vardı sizde ver ver diye hayır babası kızıyo kaldırdı dedim. Neyseki babalardan çekiniyor biraz. Sizde söyleyin babası kızıyo kırılınca masraf tekrar almak vs diye kaldırdım diyin.
 
Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Bizim de böyle bir komşumuz var. Annesini acayip seviyorum ama büyük kızı tam bir kabus, zorba, bencil bir çocuk. Her gelmek istediğinde annesinin yanında kasıtlı ve saçma bahanelerle kabul etmedim. Annesini de öyle seviyorum ki bir süre sonra büyük kızını evime istemediğimi anladı.
Ne yapalım, çocuğumdan kıymetli değil
 
Bizim de böyle bir komşumuz var. Annesini acayip seviyorum ama büyük kızı tam bir kabus, zorba, bencil bir çocuk. Her gelmek istediğinde annesinin yanında kasıtlı ve saçma bahanelerle kabul etmedim. Annesini de öyle seviyorum ki bir süre sonra büyük kızını evime istemediğimi anladı.
Ne yapalım, çocuğumdan kıymetli değil
Tebrik ediyorum. Bunun tam tersini düşünenler de vardır. Ama benim huzurum dışında kimsenin çocuğu ve arkadaşlığı önemli değil.
 
Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Annesinin egitemedigine siz birsey yapamazsiniz. Evde kendi esyalarina zarar verdiginde kimse gikini cikarmiyor demekki boslamislar. Esiniz hakli, arkadasinizi uyarmayin. Bugune kadar yapmayan sizin soyleminizle harekete gecmez. Sorun cikardiginizla kalirsiniz. Cocuk gelicegi zaman oyuncaklari ulasmayacagi bir yukseklige koyun gozden cikardiginiz bir iki oyuncak birakin ortada olsun bitsin.
 
Keşke bu misafir gibi anneler de görüş bildirse bu platformda 😂

Ne var canım, çocuğum hepinizden önemli, pahalı oyuncaklarınızı kırar da döker de, sizin çocuğunuzu ağlatır da falan deseler de ne düşünüyorlar bilsek 😂

Ama ölü taklidi yaparlar genelde
 
Ben de çocukla konuşabilirsiniz diye düşündüm. İnsan bazen çok kızabiliyor ama nihayetinde karşıdaki bir çocuk eğer ailesi tarafından kötü yetiştirilmediyse içinden gelen ani bir kıskançlıkla ya da tamamen içini merak ederek kırıyor olabilir.
Kırıcı olmadan çocukla bu konuyu konuşsanız kesinlikle etkili olacaktır. Benim de aynı yaşlarda bir kızım var ve inanın anlattığınızda gayet de güzel anlıyor herşeyi.
Yok işe yaramıyor ben denemiştim. Çareyi eve almamakta buldum.
 
Çocuğunuz peki bu çocuktan ne öğreniyor, bir hiç değil mi?

Bu karakterde bir çocukla mı sosyalleşecek çocuğunuz? Bu mu vizyonunuz?
Böylesi, çocuğunuza bile zarar verebilir oda da onları yalnız bırakmayın.

Umarım bir kahve arkadaşını kaybetmemek uğruna çocuğunuzun da huyu suyu bozulmaz.
 
Benim oğlumun oyuncakları çok pahalı değil, kırılma durumları da çok yok. O yüzden hiçbir şeyi kaldırmadan ben veriyorum çocuklara oynuyorlar. Bi kere amcasının hediyesi olan dyson tarzındaki süpürgesinin bi yerini bi çocuk kırdı, annesi mahçup oldu diye pek bir şey demedim, sonra da onu kaldırdık başka misafirler geleceği zaman. Siz de kırılacak şeyleri bırakmayın ortada. Arkadaşınız farkındaysa durumun ben öyle biriyle görüşmem. Yok farkında değilse ve söylemeden halletmek istiyorsanız kaldırın olsun bitsin
 
Ailenin haberi yok söylesem mi acaba. Çocuğun yaşı büyük ablaları var annesi ile de epey yakınız güzelce söylesem ayıp mi olur ya da ablalarina mi desem diye düşünüyorum. Annesini tanıyorum yani öğrense kesinlikle kızar çocuğuna, terbiye verir eminim
İyi de ne kadar süre tek bırakıyorsunuz ki ne annesinin ne sizin haberiniz oluyor kırılan oyuncaktan.
Sık sık kontrol edilir,kapı kapatılmaz bizim evde mesela odada oynanacaksa ki sizin çocuğunuz küçük henüz,bırakmayın tek odada.
Kırılan oyuncak geri gelir ama çocuğunuza da birşey olabilir, üzerine birsey atar,dolap düşer ne bileyim bir dolu şey sayabilirim size ev kazası,oyun kazası olarak.
Annesi de kalkıp bakmıyor siz de öyle yani ne denir bilemedim. Sizin yanınızda oynasınlar yada ne bileyim değerli şeyleri kaldırın onlar gelmeden ama tek bırakmayın bunun altını tekrardan çizmek istiyorum,aşırı tehlikeli bu durum.
 
yaaa bir tek ben rahatsız oluyorum sanıyordum. hatta bir ara acaba kendi cocugum olunca diğer cocuklara tahammülüm mü azaldı diye düsünüyordum. cocuk sonucta falan diye. ama rahatsız oluyorum. kendi oyuncaklarına dokundurtmuyor bile ama bize gelince oğlumun tüm oyuncaklarını sahipleniyor. benim oğlum henüz 13 aylık ama onları izlerken üzülüyorum oğluma 😩

ben bir sey diyemedim ama esim en son görüştüğümüzde direkt “madem oğlumla birlikte oynamıyorsun bir daha gelme” dedi cocuga 😂 annesi falan da saka sandı. her geldiğinde izinsiz mutfak dolaplarını karıltırıyor, oğlumun yediği bir seyi görünce hemen tutturuyor falan. gecen muz yiyordu mesela, oğlum iki dk mama sandalyesine koydu muzu hemen gidip yemiş. kücük olduğu için kendini ve oyuncaklarını da savunamıyor, hala pıtı pıtı her yere peşinden gidiyor, oynamak istiyor.
Muzu yese ne olacak ? Canı çekmiş yazık ya
 
Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
tabiki söyleyeceksiniz, görüşmek istemiyorsa görüşmeyecek.
 
Muzu yese ne olacak ? Canı çekmiş yazık ya
ikisine de verdim zaten. o, onunkini bitirdikten sonra oğlumunkini yedi. ayrıca yine istese verirdim zaten mevzu benim oğlanın elinde ne görse alması ondan. yoksa muzunda değilim 😂
 
Kıskanıyor herhalde
hep öyleymiş. çok sımartıldı ki ailesi de kabul ediyor. evden içeri girdiği gibi odalara, mutfağa giriyor. cocuga asla “hayır, o bizim değil” öğretilmemiş. her sey onun. kücük de değil yani 5 yasında. karsısındaki çocuk da sizin cocugunuz olunca insan ister istemez sinirleniyor. benim evimde ben mesela “hayır, oraya giremezsin” diyorum gidip babasına soruyor bu defa. babası da izin veriyor. çünkü izin vermezse cocuk vurmaya başlıyor. tabii ki yetiştirilme tarzı bu cocugunda ama kendi cocugunuz kücük emrah gibi kenarda durup kendi oyuncaklarına dahi dokunamadığında üzülüyorsunuz. yoksa cocuk iletişimine larısan biri değilim. güvenli sınırlarda inatlaşıp, didişebilirler.
 
hep öyleymiş. çok sımartıldı ki ailesi de kabul ediyor. evden içeri girdiği gibi odalara, mutfağa giriyor. cocuga asla “hayır, o bizim değil” öğretilmemiş. her sey onun. kücük de değil yani 5 yasında. karsısındaki çocuk da sizin cocugunuz olunca insan ister istemez sinirleniyor. benim evimde ben mesela “hayır, oraya giremezsin” diyorum gidip babasına soruyor bu defa. babası da izin veriyor. çünkü izin vermezse cocuk vurmaya başlıyor. tabii ki yetiştirilme tarzı bu cocugunda ama kendi cocugunuz kücük emrah gibi kenarda durup kendi oyuncaklarına dahi dokunamadığında üzülüyorsunuz. yoksa cocuk iletişimine larısan biri değilim. güvenli sınırlarda inatlaşıp, didişebilirler.
Babası nasıl başkasının evinde izin veriyor evime asla almazdım olacak iş degil
 
Bu sorunun çözümünü buradaki kimse veremez bence. bu sizin arakdaşınızla aranızdaki ilişkiye bağlı. Durumu siz bu ilişkiye göre çözeceksiniz. Laftan anlamayan biriyse araya mesafe girecek. Konuşarak anlaşan biriyse tatlı dille anlatacaksınız. Kırılan alıngan biriyse şaka yollu olayı gözlerinin içine solacaksınız. Yani duruma göre değişir
 
Back
X