Misafir çocuğu

Seninkileri de gorcez deyınce diğer iki çocuğunuzu gösterip ben çocuklarımdan razıyım dıyerek iki çocuğunuzu da opseydiniz catlasaydi orta yerinden

Dıger çocuklarınız büyük mü. Onlara zarar veriyor mu
Her ikimizinde 2 cocuklari buyuk. Kizim 11 oglum 15 yasinda. Cok seviyorlar hatta kizimda oglumda cok ilgilenir. Ama arkadas cok rahat yani çocuk hareketli olur anlarim buna bisey diyemeyiz. Pesinden zarar vermesin diye dolasiriz bu farkli bi durumdur. Ama bizim ekstra sorunumuz maalesef pis olmasi. Gezerken corba yedirir agzini koltuklara siler cocuk. Eline herseyi verir. Balik bile yedi cocuk eliyle sonra annesi saldi ortaliga elini kuru peçeteyle silip. Yani cocuk kural bilmiyor. Ben aliyorum elini yikiyorum esim aliyor elini yikiyor vs. Bu yuzdende biz suclu oluyoruz aslinda bize gönül koyuyor bide mudahale ediyoruz diye.disarda yapmam ama evimde yagli balikli ellerle koltuklari ellemesini istemem yani. Ayrica kendi cocugumuzda olsa onumuzdeki yiyecekleri minciklattirmak hos olmaz bence baskasinin evinde hicmi hic hos olmaz
 
Bakın bu konuda haklısınız benim kızım 2buçuk yaşında patlamış mısır bisküvi falan yediğinde 2 kap alıp oyun oynuyor birinden diğerine aktarıyor dökülüyor tabi kendi evimizde sıkıntı yapmıyorum ancak misafirlikte direkt söylüyorum sofra serelim veya hiç mısır patlatmayalım diye ev sahibi titiz olsun olmasın ben kendim rhatsız oluyorum. Sırf ayıp olmasın diye ev sahibi bana canın sağolsun desin istemiyorum bir kere de bir arkadaş akülü araba almış çocuğuna salonda duruyor kızım da kapısı açılıyor sanıp kapısını çekmeye çalıştı uyardım onu hadi başka şeyle oynayalım dedim ev sahibi aa olurmu çocuk o falan dediama biliyorum yani 15 binlik oyuncak neden kırılsın yazıktır
 
O kadar haklısınız ki
 
İnsallah benim minik kizim beni utandırmasın
Utandiracagini düşünmüyorum
Kimseyi kinamadik
Rahatsız olduk rahatsızlığımizi dile getirdik
Evrende hali hazırda bı hata yapsa da yaksam çırasini dıye beklemiyordur bencegönlünüz ferah olsun agız tadıyla gelsin miniginiz
 
Bunu bence görmezden gelebilirsiniz böyle çirkin anlatmanız hoş değil. Benim çocuğum yapmaz ama bazı çocuklar yapabiliyor. Çok laf edecek birşey olduğunu düşünmüyorum çocuk küçükse.
5 yasında, oğlum 14 aylık. bir sey demedim zaten ama sürekli olunca insan kendi cocuguna üzülüyor.
 
Eve çağırmayın. Dışarıda görüşün. Yaz geliyor bahaneniz olur hava güzel diyerek azalarak bitirin görüşmeyi ya da o veledi büyüyünce görüşmeyi normale çevirin.
Hiç tahammül edemem böyle cocuklara. Avm de mesela yerlerde yatan ağlayan çocuklar görüyorum tüylerim diken diken oluyor. Çocuğun avm de ne işi var hadi onu geçtim kozmetik mağazasında erkek çocukla ne yapıyor insanlar. Yemek yerseniz orada zıplıyor tuvalete gitseniz başka bir zirilti.
 
gorusmeye devam etmek istiyorsaniz mumkun oldugunca azaltin yinede ve her geldiklerinde bir bahaneyle cocuguunuzun butun oyuncaklari onemli esyalari cocugunuzun odasina koyun kapiyi kilitleyin, anahtari bulamadik, oda ilaclandi, anahtarini yanlislikla annem goturmus cebinde vs gibii basit bahaneler bulun, bir zaman sonra anlarlar. herkez farkli dusunur saygim var. ben yerinizde olsam oyle insanlarla gorusmem, cocugunuza da kotu ornek oluyor, cocukluk hatiralari yok ediliyor, cocugunuzun piskolojisi icinde iyi degil, sizin kendi cocugunuza degilde diger cocuga deger verdigi izi dusunebilir. disarda gorusmeyi tekliff edin ne siz ona gidin nede o size gelsin. size ne uygunsa oyle yapin kendi hayatiniz ivin en iyi olani siz kendiniz bilirsiniz. erkekler herseyi herzaman bizim gibi dusunemezler. esinize de anlatin dusuncelerinizi o da fikir verebilir belki ortak karar alir ona gore davranirsiniz. cocugunuza yazik etmeyin en onemlisi o bence
 
Yani birşey diyemiyorum annenin yapısı nasıldır vs ama,şöyle söyliyim büyük oğlum o kadar naif sakinken küçüğü aşırı hareketli çıktı ve gittiğimiz yerlerde inanın hiç rahat edemiyorum .Bu benim suçum değil inanın elimdw değil önüne geçemiyorum, sonuçta iki evladı da ben yetiştirdim ,çareyi pek kimseye gitmemekte buldum artık biraz durulana kadar,şöyle söyliyim direk dile getirilmese de babanesinin bile bizden rahatsız oldugunu düşünüyorum tabi bunu eşime söylediğimde ne alakası var sen öyle anlıyorsun torunu diyor ama ben anlıyorum işte ..Bana kim gelirse gelsin dağıtsınlar,kırsınlar(benimkilerde pek sağlam oyuncak bırakmaz çünkü) :) Ama ben evimde rahatım kimseye gidip rahatsızlık vermek ve kendim rahatsız olmak istemiyorum,en azından birkaç sene böyle..:)
 
zaten diyorum ya ebeveynleri yüzünden böyle davranıyor cocuk da. arayıp aksam gelicez diyorlar, ne diyeyim?
Bu aksam musait degiliz baska zaman ben sizi davet edeyim olur mu?

Bu aksam bi yere davetliyiz

Bu aksam kuzenlerim gelecek baska sefere ins

Bu aksam evde yokuz kusura bakmayin

Vs vs bi ton cevap var sec begen al
 
Bu aksam musait degiliz baska zaman ben sizi davet edeyim olur mu?

Bu aksam bi yere davetliyiz

Bu aksam kuzenlerim gelecek baska sefere ins

Bu aksam evde yokuz kusura bakmayin

Vs vs bi ton cevap var sec begen al
ne zaman müsaitsiniz diyor o zaman. iftara gelmek istedi mesela bi gün, bir hafta çok doluyum dedim, tamam haftaya salı geliriz diyor
 
ne zaman müsaitsiniz diyor o zaman. iftara gelmek istedi mesela bi gün, bir hafta çok doluyum dedim, tamam haftaya salı geliriz diyor
Ben sana haber veririm diyip vermiycen iste

Haftaya sali geliriz dediginde söz vermiyim isim cikabilir diyeceksin

E sen demeyi bilmiyorsun millet gelir tabi

Bide ikramlar iyiyse hic gitmez

1 paket biskuvi accan geldiklerinde de

Bende senin gibiydim millet yiyemediklerini paket yaptiriyordu
 
`