• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Misafir çocuğu

Görüşmeyeceksiniz. Kimsenin bok gibi yetiştirilmiş çocuğunu çekmek zorunda değiliz. Bi kez başıma geldi. Küçük ama döken saçan bi çocuk. Mısır verdim ellerine her yerden topladım bisküvileri kırdı ezdi süpürge elimde gezdim günah yani basılmasın dedim. Elinde bardakla gezdi içine de tükürüyodu o suyu koltuklara döktü hep. Ertesi gün koltuk yıkadım. Bir daha da o kişiyle görüşmedim. Ha küçük çocuk yapabilir bunları ama annesi rahat rahat oturdu resmen asla dur demek peşini toplamak yok. Bunun normal geldiği insanla da ben görüşmek istemem zaten.
 
Görüşmeyeceksiniz. Kimsenin bok gibi yetiştirilmiş çocuğunu çekmek zorunda değiliz. Bi kez başıma geldi. Küçük ama döken saçan bi çocuk. Mısır verdim ellerine her yerden topladım bisküvileri kırdı ezdi süpürge elimde gezdim günah yani basılmasın dedim. Elinde bardakla gezdi içine de tükürüyodu o suyu koltuklara döktü hep. Ertesi gün koltuk yıkadım. Bir daha da o kişiyle görüşmedim. Ha küçük çocuk yapabilir bunları ama annesi rahat rahat oturdu resmen asla dur demek peşini toplamak yok. Bunun normal geldiği insanla da ben görüşmek istemem zaten.
Zaten sorun o çocuklar değiller ki hiç bir şeye dur demeyen ebeveynleri. Kural yok, bir şey yok, çocuk salonun ortasına sıçmak istese aaa annecim ama diyip geçiyorlar. Ben de tahammül edemiyorum böylelerine. Benim yol nizam öğrettiğim çocuğumla aynı ortama sokmuyorum böylelerini. İsteyen bozulsun, küssün hiç umrumda değil valla
 
Annesine söyledim iyi ki söyledin çok merakli bir çocuk bizim evde eşyaları kırıp içini kontrol etmek istiyor ama başkalarında böyle yaptığını bilmiyordum dedi hatta keske ilk seferinde söyleseydin dedi, bundan sonra gözümüzün önünde oynayacaklarına dair karar aldık sorunu çözdük
 
Öyle deme konu sahibi kızıyo arkadaşım da arkadaşım diyor. Sizin çocuklarınız asosyal benimki de mi öyle olsun diyor. Konu sahibi de pek normal değil sanki.
Jxjdxjjdsz aynen aşko normal değilim. Gayet de konuştuk ve çözdük çözüm oyuncak kaldırmak veya ilişkiyi kesmek değil açık iletişimle çoğu şeyin çözülebileceğine inanıyorum ve öyle de oldu.
 
Bu sorunun çözümünü buradaki kimse veremez bence. bu sizin arakdaşınızla aranızdaki ilişkiye bağlı. Durumu siz bu ilişkiye göre çözeceksiniz. Laftan anlamayan biriyse araya mesafe girecek. Konuşarak anlaşan biriyse tatlı dille anlatacaksınız. Kırılan alıngan biriyse şaka yollu olayı gözlerinin içine solacaksınız. Yani duruma göre değişir
Haklısınız benzer bir durum bayramda baska biriyle oldu, çocuğu karadut özünü yere döktü cocuktur olabilir evet ama annesi kılını kipirdatmadi ben tek başıma sildim temizledim mahçup bile olmadi iliskiyi tamamen kestim. Bu anlattığım başka biriydi. Konuyu açtığım arkadaşa da durumu anlattım olgunlukla karşıladı çocuğunu uyaracagini söyledi, bundan sonra gözümüzün önünde oynayacaklari şeklinde karar aldık ve bir sonraki gelişinde güzel bir oyuncak almıştı. Durumu çözdük
 
yaaa bir tek ben rahatsız oluyorum sanıyordum. hatta bir ara acaba kendi cocugum olunca diğer cocuklara tahammülüm mü azaldı diye düsünüyordum. cocuk sonucta falan diye. ama rahatsız oluyorum. kendi oyuncaklarına dokundurtmuyor bile ama bize gelince oğlumun tüm oyuncaklarını sahipleniyor. benim oğlum henüz 13 aylık ama onları izlerken üzülüyorum oğluma 😩

ben bir sey diyemedim ama esim en son görüştüğümüzde direkt “madem oğlumla birlikte oynamıyorsun bir daha gelme” dedi cocuga 😂 annesi falan da saka sandı. her geldiğinde izinsiz mutfak dolaplarını karıltırıyor, oğlumun yediği bir seyi görünce hemen tutturuyor falan. gecen muz yiyordu mesela, oğlum iki dk mama sandalyesine koydu muzu hemen gidip yemiş. kücük olduğu için kendini ve oyuncaklarını da savunamıyor, hala pıtı pıtı her yere peşinden gidiyor, oynamak istiyor.
Sizinki de ayıp yahu, sizinki muz yerken çocuğa vermediniz mı? Ne kadar kötü insan var cidden heryerde
 
Siz oyuncak kirilmasin diye degil cocuklariniz belli bir yasa gelene kadar guvenlikleri icin yalniz oynamalarina musaade etmeyin. Odada yalniz biraktiginiz cocuklar oyuncak kirar, oyuncakla digerinin kafasina vurur, pencereyi acip asagi sarkar, diger cocugu iter, ceker vb vs Siz arkadasinizla sohbetinizden vazgececeksiniz, cocuklari bir araya getirmek icin bulusuyorsaniz. Yok birbirinizle sohbet icin bulusuyorsaniz cocuksuz bulusacaksiniz. Cocuk bunlar. Kirar , döker, kiskanir, gelisimsel olarak daha bir cok asama yasayacaksiniz. Temel kural yalniz birakmamak, gozunuzu ayirmamak, izlemek, eslik etmek, ebeveyninin yaninda cocugu uyarnak. Ama bunu cocugunuz hangi cocukla oynarsa oynasin yapmalisiniz.
 
Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Hayır söyleme arkadaigindan olursun mu?

Ben çok yakın arkadaşımın cocuguna uc ay sabrettim
En son 'bıdaha cocuksuz buluşalım' dıye mesaj attım valla.

Arkadasliginizdan olmayi sizin tavrınız değil onun tavrı belirler
Arkadaşımı kaybetmemeliyim dıye o dusunsun


Benimki düşündü mesela
Olur arkadaşım tamam arkadaşım dedi demeseydi de kayıp saymazdim insanın biraz utanması olur ama hele şuna bak mahçup olmak yerine, iyi ki bitti derdim
 
Sizinki de ayıp yahu, sizinki muz yerken çocuğa vermediniz mı? Ne kadar kötü insan var cidden heryerde
defalarca yazmış, bir de ben yazayım :)

ikisine de muz vermiş. çocuk kendi muzunu yedikten sonra o üyenin çocuğunun muzunu da elinden almış yemiş. bebeğin elinde ne görse alıyormuş, açlıktan can çekmesinden değil
 
Sizinki de ayıp yahu, sizinki muz yerken çocuğa vermediniz mı? Ne kadar kötü insan var cidden heryerde
tabii ki de ikisine de verdim. anneyim ya hu ben. evine gelmiş cocuga “sen bak, oğlum yesin” mi diyeceğim 😂 kendininkine ağzına tıkıp oğlum kendininkini masaya koyduğu an alıp yedi.
 
Arkadasiniza cocugunu tarif ederken "öküz gibi oynuyor böyle çocuklar" ve "kendininkini agzina tikip" gibi ifadelerinizi de kullanmadiginizi umuyorum :)
 
tabii ki de ikisine de verdim. anneyim ya hu ben. evine gelmiş cocuga “sen bak, oğlum yesin” mi diyeceğim 😂 kendininkine ağzına tıkıp oğlum kendininkini masaya koyduğu an alıp yedi.
Bunu bence görmezden gelebilirsiniz böyle çirkin anlatmanız hoş değil. Benim çocuğum yapmaz ama bazı çocuklar yapabiliyor. Çok laf edecek birşey olduğunu düşünmüyorum çocuk küçükse.
 
Hayır söyleme arkadaigindan olursun mu?

Ben çok yakın arkadaşımın cocuguna uc ay sabrettim
En son 'bıdaha cocuksuz buluşalım' dıye mesaj attım valla.

Arkadasliginizdan olmayi sizin tavrınız değil onun tavrı belirler
Arkadaşımı kaybetmemeliyim dıye o dusunsun


Benimki düşündü mesela
Olur arkadaşım tamam arkadaşım dedi demeseydi de kayıp saymazdim insanın biraz utanması olur ama hele şuna bak mahçup olmak yerine, iyi ki bitti derdim
Benimde en yakin arkadaşımın cocugu asiri hareketli kuralsiz yetisiyor. El yıkamak yok. Cikolatayi geze geze yer yasida cok büyük değil.3 yas. Camlari aynalari yalar konsol unite altinda bisey birakmaz cikarir. İnanin o kadar sknti yasiyorum ki bize gelince. Ertesi gun bastan temizlik yapiyorum.limon soda bardaginin icine elini sokup limonu mincikladi kac sefer. Hic gelsinler istemiyorum. Aradiginda gelecek gibi olursa bahane uydurdum. Zaten zorlu bi hamilelik geciriyorum. Riskli donemden geciyorum. Ben müdahale ettigimdede oyle yapilmaz dedigimdede biyik altindan seninkinide gorcez dedi😅 ama hicbir sekilde kural koymuyor kalkip pesindende gitmiyor. Bakalim ben nasil basa cikacam o arkadasimla.yakında tekrar gelmeye baslar. Bu arada 3. Çocuğuma hamileyim. Diğer çocuklarımi hep kuralli olması gerektiği gibi kimseyi rahatsiz etmeyecek sekilde yetistiren bir anneyim
 
Benimde en yakin arkadaşımın cocugu asiri hareketli kuralsiz yetisiyor. El yıkamak yok. Cikolatayi geze geze yer yasida cok büyük değil.3 yas. Camlari aynalari yalar konsol unite altinda bisey birakmaz cikarir. İnanin o kadar sknti yasiyorum ki bize gelince. Ertesi gun bastan temizlik yapiyorum.limon soda bardaginin icine elini sokup limonu mincikladi kac sefer. Hic gelsinler istemiyorum. Aradiginda gelecek gibi olursa bahane uydurdum. Zaten zorlu bi hamilelik geciriyorum. Riskli donemden geciyorum. Ben müdahale ettigimdede oyle yapilmaz dedigimdede biyik altindan seninkinide gorcez dedi😅 ama hicbir sekilde kural koymuyor kalkip pesindende gitmiyor. Bakalim ben nasil basa cikacam o arkadasimla.yakında tekrar gelmeye baslar. Bu arada 3. Çocuğuma hamileyim. Diğer çocuklarımi hep kuralli olması gerektiği gibi kimseyi rahatsiz etmeyecek sekilde yetistiren bir anneyim
Seninkileri de gorcez deyınce diğer iki çocuğunuzu gösterip ben çocuklarımdan razıyım dıyerek iki çocuğunuzu da opseydiniz catlasaydi orta yerinden haspam
 
Benimde en yakin arkadaşımın cocugu asiri hareketli kuralsiz yetisiyor. El yıkamak yok. Cikolatayi geze geze yer yasida cok büyük değil.3 yas. Camlari aynalari yalar konsol unite altinda bisey birakmaz cikarir. İnanin o kadar sknti yasiyorum ki bize gelince. Ertesi gun bastan temizlik yapiyorum.limon soda bardaginin icine elini sokup limonu mincikladi kac sefer. Hic gelsinler istemiyorum. Aradiginda gelecek gibi olursa bahane uydurdum. Zaten zorlu bi hamilelik geciriyorum. Riskli donemden geciyorum. Ben müdahale ettigimdede oyle yapilmaz dedigimdede biyik altindan seninkinide gorcez dedi😅 ama hicbir sekilde kural koymuyor kalkip pesindende gitmiyor. Bakalim ben nasil basa cikacam o arkadasimla.yakında tekrar gelmeye baslar. Bu arada 3. Çocuğuma hamileyim. Diğer çocuklarımi hep kuralli olması gerektiği gibi kimseyi rahatsiz etmeyecek sekilde yetistiren bir anneyim
Dıger çocuklarınız büyük mü. Onlara zarar veriyor mu
 
Merhaba, çok sevdiğim bir arkadaşım var aynı zamanda eşimin akrabasi oluyor. Bire giden bir çocuğu var, evime her geldiklerinde çocuğumun oyuncaklarindan birini kırıyor hep de sorunsuz en güzel oyuncaklar oluyor. Bugün de geldiler atari vardi sorunsuz çalışıyordu ben bile cok seviyordum bugün de onu paramparça etmis, bizim çocuk okulda kavanozdan kar küresi yapmıştı onun suyunu bosaltmis. Bizimki de hic sesini çıkarmıyor yaşı küçük olduğu için. Arkadaşımı kırmak istemiyorum ama çok da zoruma gidiyor ve çocuğunun eğitilmesi gerekiyor kendi çocuğum bunu yapsa bana soylemelerini isterdim ama eşime danıştım hayir soyleme arkadasligindan olursun diyor. Bir iki olsa tamam ama her gelişinde heeerr seferinde aynısı oluyor öneriniz nedir?
Merhaba öncelikle haklısınız ben de benzer bir durum yaşadım eşinizşn dediği gibi bir seçim yapfım ya ciddi ciddi rahatsızlığı dile getirip gücenmelerine de katlanacaktım ya da susup sinir olcaktım ben söyledim ve gücendiler ancak ben konuyu net şekilde çözüme ulaştırılması gerektiğini söyledim neuseki arkadaş sağduyulu çıktı ve çocuklar görüşmesi biz ayrı buluşalım dedi çok da iyi oldu . çünkü onun 2 çocuğu var yaşları çok yakın olmadı yani kısacası
 
Ay aklıma geldi de bu aile safi zarar zaten. Anası da hafif kilolu. Hafif dediğim 130+ mutfağımda kamp sandalyesi var eşim sigara içerken oturuyor. Ucunun bezi çıkmış metal boşta. Hanımımız oturdu sigara içerken ancak o metal uç çamaşır makinesinin camına yaslanmış durumdaydı. Güzelce ucu makinaya yaslanmış biraz geri kayar mısın dememle beraber oturduğu yerde sandalyeyi geri bir çekti simsiyah camım carrrrt diye çizildi şok oldum. Suratıma baktı güldü. Oda son gelişleri oldu bidaha asla gelebilme imkanları yok. Düşündükçe insan deliriyor. Bebesi her gelişinde bi oyuncak yürütür, anası ayrı zarar verir. Babası mutfak halıma sigara düşürmüştü halım 1 aylıktı yine canım sağolsun demişti dkdhdkdj bu insan kocamın kuzeni olunca anca eşime gelmesinler biz gidelim madem diyebiliyorum😂😂😂
9 aylık hamile halimle bana gelirlerdi hizmet ederdim bide utanmadan çocuğun arkasını toplamazdı karnım burnumda koltuk altından oyuncak toplardım😂😂😂
Bacının eseri de ektediir
Bacım kardeşim sen evinin adresini değiş bunlara da verme 🤣
 
Back
X