- Katılım
- 6 Mayıs 2019
- Mesajlar
- 948
- Emoji Skoru
- 589
- Puanlar
- 103
- Konu Sahibi MoonlitSoul
-
- #1
Hangi İngilizce eğitimi alıyor online mıBen kızımı devlet okuluna veriyorum.
Şuan 8.5 yaşında 3. Sınıfa gidiyor.
1. Sınıftan beri ingilizce eğitimi alıyor. Bu sene +4 yıl kampanyalı fiyattan yazdırdım. Amacım okul devam ettiği müddetçe dil anlamında dışarıdan desteklenmesidir.
Ek olarak dans kursuna gidiyor.
Evde online özel Matematik dersi alıyor.
Doping hafıza uygulamasına kayıtlı.
Özel okul bana mantıksız geliyor.
Şu yazdıklarım 1 yıllık özel okul parası etmez.
Hem maddi anlamda hem de egitim anlamında geleceğe yönelik yatırım yapıyorum.
Özel okula kolay kolay vermem.
Bu arada neden ek ders aldırıyorsunuz çocuğa geride mi ?Ben kızımı devlet okuluna veriyorum.
Şuan 8.5 yaşında 3. Sınıfa gidiyor.
1. Sınıftan beri ingilizce eğitimi alıyor. Bu sene +4 yıl kampanyalı fiyattan yazdırdım. Amacım okul devam ettiği müddetçe dil anlamında dışarıdan desteklenmesidir.
Ek olarak dans kursuna gidiyor.
Evde online özel Matematik dersi alıyor.
Doping hafıza uygulamasına kayıtlı.
Özel okul bana mantıksız geliyor.
Şu yazdıklarım 1 yıllık özel okul parası etmez.
Hem maddi anlamda hem de egitim anlamında geleceğe yönelik yatırım yapıyorum.
Özel okula kolay kolay vermem.
Okullardaki İngilizce eğitimi yeterli değil benim görümce de gönderiyor. Speaking yapıyorlarmış. Okulda her öğrenciyle ayrı ayrı speaking/ reading yapacak vakit yok.Bu arada neden ek ders aldırıyorsunuz çocuğa geride mi ?
Matematiği kastetmiştimOkullardaki İngilizce eğitimi yeterli değil benim görümce de gönderiyor. Speaking yapıyorlarmış. Okulda her öğrenciyle ayrı ayrı speaking/ reading yapacak vakit yok.
Hayır. Pekiştirsin temeli iyi olsun diye bol bol pratik yaptırıyorumBu arada neden ek ders aldırıyorsunuz çocuğa geride mi ?
Haftasonu sınıf egitimi şeklinde ilerliyoruz. 3 yıldır gidiyor, +4 yıl bu sene yazdırdım. Düzenli devam etsin diyeHangi İngilizce eğitimi alıyor online mı
Devlet okuluna verin. Özele verdiğiniz para ile de çocuğu istediği kurslara goturebilirsinizOğlum 3 senedir bulunduğumuz şehirdeki köklü bir koleje gidiyor 1. sınıfta şuan. Geçen senelerden okula ve arkadaşlarına alıştığı için bu sene de alternatifleri araştırmadan buraya gönderdik ama tabi bu sene sınıflar dağıtıldı ve iyi arkadaşlarıyla aynı sınıfa denk gelemedi. Öğretmenimiz de yeni geldi bu sene ama şansımıza biz iyi anlaşıyoruz oğlum da öyle ilgili bize karşı. Bazı veliler şikayetçi öğretmenden çok ters olduğunu söylüyorlar ama biz bir problem yaşamadık.
Ancak içime sinmeyen şeyler var, biraz problemli çocukları attıkları bir sınıf olmuş sanki öğretmen yeni geldiği için de ona vermişler gibi geldi bana. Okulun akademik ve İngilizce eğitiminden de çok memnun değilim, 3 senedir İngilizce gören çocuklar hala my name is kısmındalar mesela. Evde sürekli ben destekliyorum dil anlamında.
Devlet okuluna geçmeyi düşünüyorum sınıfların 20 kişi olduğu proje okulu var gönderebileceğim. Ama oğlum sessiz sakin bir çocuktur uyum sağlar mı dışlanır mı sonradan geldiği için emin olamıyorum. Bir yandan tr şartlarında el bebek gül bebek olmasını istemiyorum o yüzden de geçiş yapmak istiyorum. Bu sene fiyatlar çok yüksek ve bizi zorlayacak. Ödediğimiz meblağlara göre beklentimi hiç karşılamıyor benim. Benim gibi düşünüp özelden devlete geçenler neler yaşadınız çocuğunuz uyum sağladı mı paylaşabilir misiniz?
Oğlum 3 senedir bulunduğumuz şehirdeki köklü bir koleje gidiyor 1. sınıfta şuan. Geçen senelerden okula ve arkadaşlarına alıştığı için bu sene de alternatifleri araştırmadan buraya gönderdik ama tabi bu sene sınıflar dağıtıldı ve iyi arkadaşlarıyla aynı sınıfa denk gelemedi. Öğretmenimiz de yeni geldi bu sene ama şansımıza biz iyi anlaşıyoruz oğlum da öyle ilgili bize karşı. Bazı veliler şikayetçi öğretmenden çok ters olduğunu söylüyorlar ama biz bir problem yaşamadık.
Ancak içime sinmeyen şeyler var, biraz problemli çocukları attıkları bir sınıf olmuş sanki öğretmen yeni geldiği için de ona vermişler gibi geldi bana. Okulun akademik ve İngilizce eğitiminden de çok memnun değilim, 3 senedir İngilizce gören çocuklar hala my name is kısmındalar mesela. Evde sürekli ben destekliyorum dil anlamında.
Devlet okuluna geçmeyi düşünüyorum sınıfların 20 kişi olduğu proje okulu var gönderebileceğim. Ama oğlum sessiz sakin bir çocuktur uyum sağlar mı dışlanır mı sonradan geldiği için emin olamıyorum. Bir yandan tr şartlarında el bebek gül bebek olmasını istemiyorum o yüzden de geçiş yapmak istiyorum. Bu sene fiyatlar çok yüksek ve bizi zorlayacak. Ödediğimiz meblağlara göre beklentimi hiç karşılamıyor benim. Benim gibi düşünüp özelden devlete geçenler neler yaşadınız çocuğunuz uyum sağladı mı paylaşabilir misiniz?
Ortaokul için özel daha mantıklı diyorsunuz yani.Oğlum ortaokula kadar özelde okudu
Sonra devlet lisesini kazandı orda devam ediyor
Hepsinin ayrı ayrı artısı eksisi var
Özel okul öğretmenleri davranış olarak daha yumuşak idareci
İngilizce oğlum kabul etmese de çok iyi öğretildi
Güvenlik konusunda kafam çok rahat idi
Sınıf kalabalık değildi
Hijyen iyiydi
Bir sürü satranç buz pateni müzik aletleri çalmak yüzme öğrenmek gibi artıları oldu
Kötü yanları arkadaşları iyi ama iletişimleri zayıftı
Yan yana gelince sohbet yoktu hiç birbirleri hakkında bilgi sahibi değillerdi
Sınıf ortamında rekabet yoktu kimsenin ders umrunda değildi sanki
Yemek pahalı ve güzel değildi
İstedikleri kadar yiyemiyorlardı
Müdür gelirse yemeye ,dağıtıyorlar ,gelmezse bizi üzmeyin diyolarmışçocuk yemek istediği için üzülen çalışanları vardı
Devlet okuluna geleyim
Çok çok iyi öğretmenleri de var hiç sevmediği öğretmenleri de
Sevdiği öğretmenin dersleri çok iyi
Bir yıl hazırlık okudu özelde okumanın rahatlığını yaşadı hala yaşıyor
Devletten gelen arkadaşları baya zorlandılar hala devam ediyor zorlukları
Arkadaşları ile iletişimi çok iyi farklı okullardan gelen çocukların kattığı bir sürü şey oldu
Onunla beraber biz de öğreniyoruz
Toplu taşımayla tanıştı gözüm arkada kalsa da öğrenmesi kendi başarabilmesi hoşuma gidiyor
Okulunfa çok fazla öğrenci klubü bulunuyor baya sosyal
Sınıf mevcudu 30 oğlumun eski okullarına göre çok yüksek 6 kişilik sınıflarda okumuşluğu oldu çünkü
Hijyen okul çalışanları yapıyor ama kalabalık çabuk kirleniyormuş
Yemek ucuz ama kötü
Eğitim bana göre öğretmenler elinden geleni yapıyor
Oğlum da harıl harıl bir çalışma yok
Tabi benimki büyük
20 kişilik bir sınıf olsa gönderir miydim bilmiyorum çünkü yaşadığım semt kötüydü malum İstanbul
Şimdiki okulunu kazanmasa yine özelden devam ederdim
Eğer çevre iyi ise denenebilir yaşı küçük ,orta sınıfta vermektense şimdi vermek daha iyi olabilir alışması açısından(tabi öğretmen arkadaşlar daha iyi bilir)
Ortaokul için özel daha mantıklı diyorsunuz yani.
Benim de bu aralar kafam bu konuda çok karışık. Oğlum seneye ilkokulu şehrin köklü bir kolejinden bitirecek. Okulu disiplinli güzel. Memnunuz. Ama her sene yüzde kırk zamdan da bıktık.
Ortaokulda iyi bir indirim yakalayamazsa devlete geçsin diyordum ortaokulda. Bir ini iyi ortaokul var adresimiz tutmuyor ama şansımı denerim belki kayıt parasıyla hallederiz diyordum. Siz böyle yazınca yanlış mı yapıyorum dedim şimdi.
Ben ilkokulda özel okulu gereksiz buluyorum hele ki 20 kişilik sınıf gibi bir alternatif varsa,ama Mevla zorlamayacaksa güvende olsun diye gönderilir,zorlayacaksa göndermeye gerek yok ilkokulda,benim oğlum da ortaokula başlayacak bayağı ikilemde kaldım,ilkokulu devlette okudu,ortaokulda yaş biraz daha büyüdüğü,arkadaşlardan daha kolay etkilendikleri ve çevremdeki ortaokulda sınıf mevcutları 50 ye dayandığı için,ortaokul kaydını özele yaptım amacım ilerde güzel bir devlet lisesi kazanması..Yani ben aslında ortaokul kademesinde olabilirse özel okul diyorum..Daha denemedim umarım verdiğimiz paraya değer...Oğlum 3 senedir bulunduğumuz şehirdeki köklü bir koleje gidiyor 1. sınıfta şuan. Geçen senelerden okula ve arkadaşlarına alıştığı için bu sene de alternatifleri araştırmadan buraya gönderdik ama tabi bu sene sınıflar dağıtıldı ve iyi arkadaşlarıyla aynı sınıfa denk gelemedi. Öğretmenimiz de yeni geldi bu sene ama şansımıza biz iyi anlaşıyoruz oğlum da öyle ilgili bize karşı. Bazı veliler şikayetçi öğretmenden çok ters olduğunu söylüyorlar ama biz bir problem yaşamadık.
Ancak içime sinmeyen şeyler var, biraz problemli çocukları attıkları bir sınıf olmuş sanki öğretmen yeni geldiği için de ona vermişler gibi geldi bana. Okulun akademik ve İngilizce eğitiminden de çok memnun değilim, 3 senedir İngilizce gören çocuklar hala my name is kısmındalar mesela. Evde sürekli ben destekliyorum dil anlamında.
Devlet okuluna geçmeyi düşünüyorum sınıfların 20 kişi olduğu proje okulu var gönderebileceğim. Ama oğlum sessiz sakin bir çocuktur uyum sağlar mı dışlanır mı sonradan geldiği için emin olamıyorum. Bir yandan tr şartlarında el bebek gül bebek olmasını istemiyorum o yüzden de geçiş yapmak istiyorum. Bu sene fiyatlar çok yüksek ve bizi zorlayacak. Ödediğimiz meblağlara göre beklentimi hiç karşılamıyor benim. Benim gibi düşünüp özelden devlete geçenler neler yaşadınız çocuğunuz uyum sağladı mı paylaşabilir misiniz?
Tam gün olan ama adres çıkmayan bir okulu kestirdim gözüme. Eğer dışardan kayıt alıyorsa orası diyorum. Bir tane çok popüler okul var. Mevcutlar 40 kişiymiş. Çok geldi bana. Ama özelden devlete geçip yine de memnunsan cidden yapılabilir demek ki. Çocuk adapte olur mu diyordum biraz dabenim küçük ilkokulu özelde ortayı devlette okudu. iyi bir lise kazandı devletten devam ediyor.
hiç kafan karışmasın çocuk çalışırsa devlet özel farketmez. zaten 2 sene sonra lgs değişiyor.