• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Pcos amh 6

Rahim filmini anestezisiz çektirdim. Hazırlık sürecinde önce oraya bişeyler yerleştiriyor çubukla iç kısmı siliyor falan acısız ama rahatsız edici bir işlem. İlaç verdikten sonra adetin en şiddeti ağrısı gibi oluyor 30 saniye falan sürdü benim tüplerim açıktı. Tüpleri kapalı olanlar belki daha çok acı hissedebilir. Bence strese gerek yok bidaha olsam aneztezili olurdum.
 
Rahim filmini anestezisiz çektirdim. Hazırlık sürecinde önce oraya bişeyler yerleştiriyor çubukla iç kısmı siliyor falan acısız ama rahatsız edici bir işlem. İlaç verdikten sonra adetin en şiddeti ağrısı gibi oluyor 30 saniye falan sürdü benim tüplerim açıktı. Tüpleri kapalı olanlar belki daha çok acı hissedebilir. Bence strese gerek yok bidaha olsam aneztezili olurdum.
 
Vajinal muayene kadar sürüyor mu işlem çoğu bayılacak gibi oldum vs yazmışlar . Son çare çekeceğim başka yolu yok sanırım
 
10-15 dk sürdü. Benim doktorum vajinal muayenede rahatsın onuda yaparsın dedi. Ama bence vajinal muayeneyle alakası yok. Çünkü orayı açmak için bişeyler yerleştiriyorlar sonra çubuk sokup iç kısmı siliyorlar acıtmıyor ama sürekli farklı işlem oluyor stresliydi. Mecbursan çok hassas değilsen bence yaptır çünkü birazda olsa tıkanıklık varsa ilaç orayı açıyor ve tutma ihtimali artıyor. Hsgden sonra ilk 3 ay deneyin diyorlar.
 
10-15 dk sürdü. Benim doktorum vajinal muayenede rahatsın onuda yaparsın dedi. Ama bence vajinal muayeneyle alakası yok. Çünkü orayı açmak için bişeyler yerleştiriyorlar sonra çubuk sokup iç kısmı siliyorlar acıtmıyor ama sürekli farklı işlem oluyor stresliydi. Mecbursan çok hassas değilsen bence yaptır çünkü birazda olsa tıkanıklık varsa ilaç orayı açıyor ve tutma ihtimali artıyor. Hsgden sonra ilk 3 ay deneyin diyorlar.
İnşallah olur diyelim . Mecburen çekeceğim anestezi almak isterim herhalde bende canlı dayanamayabilirim. Çok teşekkür ederim bekleyen herkes inşallah mucize olur da gebelik olur hemen şu pcos belasından da kurtulmak dileğiyle
 
Pcosla alakalı çok bilgim yok ama umarım sen de bu süreci kısa sürede atlatırsın. Anestezi konusunda da kendini nasıl rahat hissedeceksen öyle yapman en iyisi. Umarım her şey gönlüne göre olur, bekleyen herkesin kucağı en kısa zamanda dolar 🤍
 
Back
X