Selamlar hanımlar desteğe ihtiyacım var. 1 yıl olacak korunmuyorum ama gebelik olmadı.Doktora gittim pcos dedi amh 6 dedi özel doktordu sürecimi hep uzattı tüp bebek dşye diretti ama regl oluyodum.Hep alttan muayene ediyodu rahim filmi özelde çekmemi istedi ama pahalıydı çekmedim. Soğan kürü denedim doğal çözümler ne varsa yaptım ama bu defa reglim gecikti bir baktım kistim olmuş. Yumurta büyümüş biraz ama çatlamamış dedi.Doktor değiştirdim şimdi regli iken gel dedi ama bu ay da kistin var reglin gecikebilir dedi gerçekten olmadım regl iken kan verecektim hormon.Prolaktinim de yüksek çıktı en son ilaç aldım. Aynı durumu yaşayan var mı . Glifor kullanıyorum bir de acnugaston diye ilaç ama gebelik olmuyor tüp bebek istemiyorum çok maliyetli. Yaşım 29 olacak ne yapmam lazım çok yoruldum
çatlatma iğnesi vs de demediler henüz