• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

PCOS SEBEPLİ TÜP BEBEK SÜRECİM

Icsı döllemeyi garanti almak için direkt spermi yumurtaya enjekte ediyorlar. İvf de bir kaba yumurtayla spermleri koyuyorlar kendileri dölleniyor. Benim de 18 hepsine ıcsı yapıldı. Şuan sağlıklı 3 embriyom var yarın 5.gün dondurulacak
Ayy inşallah iyi haberler alırsın transferde de 🙏🏼🍀 bu aslında iyi bişeymiş ben böyle olduğunu bilmiyodum. Hepsi icsi olarak yapılıyor diye biliyordum
 
Haha aşkoo haklısınn😀🙈 ama tam da 40-50 yumurta kesin toplayacağız dediği için bukadar panikliyim. Kaçtane olduğunu gördüğünü söylemedi Ultrasonda ,ama 3 günde 15-16-17 mm oldu 225 gonal f ve pervgoveris 150 verildi. E bide yarın vurulcam düşün yani o daha gelişcek ,kesin 23-24 mm kadar olurlar. Normalde nekadar korkak olursam olayım bi okadar da cesaretliyimdir mesela diz kapağımdan ameliyat oldum sıfır ağrı (içine konulan sunta hariç) asla ağrım olmadı 8 hafta yattım. Ama bu çok başka bişey ya anlıyosun bence beni❤️🥹 bide ben biliyordum yumurtalarımın bukadar kuduracağını yetmiyomuş gibi inositol de verdi çıldırsınlar diye🤣 e sende şimdi bu çok sayı diyince bak şimdi daha da vesvese edicem haa 😢
Anlıyorum tabi ki kuzum sadece stres yapma diye dedim🩷🌸🥰 23-24 mm olmaması lazım ideal boyut 17-22 mm, hatta benim doktorum 19 u bile geçirmedi kalitesi bozulur diye.
 
Ayy inşallah iyi haberler alırsın transferde de 🙏🏼🍀 bu aslında iyi bişeymiş ben böyle olduğunu bilmiyodum. Hepsi icsi olarak yapılıyor diye biliyordum
Özelde çoğu yer ıcsı yapıyor devlette nasıl bilmiyorum, inşallah hepimiz güzel haberler alalım 🌸🙏🏻🤲🏻🩷🌷
 
Anlıyorum tabi ki kuzum sadece stres yapma diye dedim🩷🌸🥰 23-24 mm olmaması lazım ideal boyut 17-22 mm, hatta benim doktorum 19 u bile geçirmedi kalitesi bozulur diye.
Cuma belli olucak işte canım inşallah herşeyi güzellikle atlatırım🙏🏼❤️🍀 dua et bana🥹
 
Embriyo kalitelerim görseldeki gibi. 3AB transfer edilir 2 ay sora, diğer ikisini ayrı tüplerde donduracaklar
 

Eklentiler

  • IMG_0679.webp
    IMG_0679.webp
    5,3 KB · Görüntüleme: 46
Dün (opunun 6.günü) öğleden sonra reglim başlıyor gibi oldu kahverengi geldi ilk, o arada antibiyotik de mantar yaptı yine kronik 3 yıldır uğraştığım, ocak ayından beri geçmiş olan mantarım akıntım tekrar başladı, borik asit fitile başladım. Akşam daha kırmızımsı çok çok az bi kan geldi. Sabah neredeyse bişey kalmadı gibi anlamadım daha tam başlayamadı galiba.
 
11 haziran transfer tarihim🥹
 
23 mayısa kadar drosetil doğum kontrol hapı kullanacagım hormonları dengelemek adına. Sonrasında coraspin ,
Decavit Pronatal, estrofem, transferden 5 gün önce bunlara ek progestan fitil ve ampul
 
Benimde tek tüpüm kapalı
Hiç baktırdınız mı polip miyom kist varmı diye onlarda çok etkiliyor
Şehir hastanesi bunları görmediği için 4-5 ayım çöp oldu şimdi üniversite hastanesine gidiyorum orası hemen gördü ve Histeroskopi önerdi
Merhaba,hangi doktora gittiniz
 
Normalde 11 hazirana planlanmıştı transferim fakat sanırım iptal ettireceğim, yani ne zamana olur bilmediğim bir zamana erteleyeceğim. Çünkü psikolojik olarak hazır ve iyi hissetmiyorum. Lise yıllarımdan beri iŞ hayatında aktif çalıştım, geçen sene nisan ayında şehir değişikliği sebebiyle işten çıkarıldım ve tam 1 yıldır ilk defa bu kadar uzun süredir işsizim, bu süreçte tabi ki iş aradım fakat bulamadım, hem işsiz hem arkadaşsız kalmak zorladı açıkçası, önce iş bulup(nasıl olacaksa artık) düzeni oturtup psikolojimi düzeltip sonra transfer olacağım sanırım. Karmakarışığım açıkçası.
 
Normalde 11 hazirana planlanmıştı transferim fakat sanırım iptal ettireceğim, yani ne zamana olur bilmediğim bir zamana erteleyeceğim. Çünkü psikolojik olarak hazır ve iyi hissetmiyorum. Lise yıllarımdan beri iŞ hayatında aktif çalıştım, geçen sene nisan ayında şehir değişikliği sebebiyle işten çıkarıldım ve tam 1 yıldır ilk defa bu kadar uzun süredir işsizim, bu süreçte tabi ki iş aradım fakat bulamadım, hem işsiz hem arkadaşsız kalmak zorladı açıkçası, önce iş bulup(nasıl olacaksa artık) düzeni oturtup psikolojimi düzeltip sonra transfer olacağım sanırım. Karmakarışığım açıkçası.
Bnde sizin gibi pkosum geçen sene haziranda dondurdum hiç bir zaman kendimi hazır hissetmiyordum transfer için bu ay bi deneyim dedim ama 15 günlük hazırlık boşuna gitti transfer iptal edildi yumurta gelişimi olmadığı için bunun daha çözdürmesi var transferi var süreç çok sıkıntılı şimdiden korktum 😨 1 sene daha transfer düşünmeyecek gibiyim
 
Bnde sizin gibi pkosum geçen sene haziranda dondurdum hiç bir zaman kendimi hazır hissetmiyordum transfer için bu ay bi deneyim dedim ama 15 günlük hazırlık boşuna gitti transfer iptal edildi yumurta gelişimi olmadığı için bunun daha çözdürmesi var transferi var süreç çok sıkıntılı şimdiden korktum 😨 1 sene daha transfer düşünmeyecek gibiyim
Kendinizi ne zaman hazır hissederseniz o zaman yaptırın psikoloji çok önemli
 
Back
X