Ruh-u Revan

"Senin yan gelip yatman hiç adil değil" diyen de yengesinin önüne hazır yemek koyduğu Umutsuz ha.

Aaaa ama o gelin. Gelin=hizmetçi.
Erkek adam ütü yapmaz.

Bu denklemde anlamadığım tek şey gelini hunharca kullanan bir insanın gelin olmak için kendini paralaması.
Kafa yapın belli, zihniyetin belli. E yaşayacağın hayat da belli.
Ben gelinin evinde kabile gibi yaşamayı, her gün orada yemek yemeyi, uyku vaktine kadar oturmayı normal görsem asla evlenmezdim. Çünkü mantık böyle bişi.
 
sana oyle geliyor belkide
ayakta uyutuluyorsun ne malum belkide boznuzu taktı kocan sana coktan
Terbiyesizleşmeye başladın artık.

Bütün konuyu baştan okuyup eski mesajlara tek tek cevap yazmak nedir ya, hasta mısın sen?
 
Yani bütün mal abiye verilecek. Bu nasıl bi kafa ya. Adamın anası kardeşi onunla yaşasın mal ona kalsın bazen keşke erkek mi olsaydım diyorum.
Abi bence çoktan halletti mal mülk mevzusunu bunların haberi yok.
 
Kimseden göremediği ilgiyi burdan görme cabası valla üzücü hasta
Bi de beğenildiği için konularına yazıldığını sanıyor ya hastayım o tavrına. Çevresindeki adamlar da buna bizim gibi davranıyor bu akıllı ilgileniyorlar sanıyor muhtemelen
 
`