Size art niyet var mı??

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

hardpolly

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2011
490
155
Merhaba kızlar, belki size saçma gelecek ama ben dün erkek arkadaşımla yaşadığım bir olayı çok kafama taktım. Biraz uzun olacak umarım sıkılmazsınız. Yapı olarak zaten kıskancım ama kendimi törpülemeye çalışıyorum. 7 aylık bir ilişkim var, birlikte yaşıyoruz. İkimiz de 31 yaşındayız. Zaten normalde üst katımda oturuyor. Önce artı yönlerini yazayım. Çok ilgilidir hala bir saatte bir yazar,herşeyi haber verir. Sorunlarımla hep alakadar olur. İnsanların yanında da hep aşkım hayatım der güzel davranır. Çok korumacıdır. Bir de ben tabiri caizse mıç mıç ilişki severim :) O da öyledir öper sarılır güzel konuşur. İş dışında genel olarak hep benledir. Kötü yönlerine gelince çok agresif, çabuk sinirlenir. Ama çok çabuk sakinleşir. Tabii kısa da sürse sinirli anlarında kalbim kırılır. Kıskançlık ve şüpheciliğe asla gelemez. Bazı çocukluk travmaları var bu yüzden kısıtlanmaktan nefret eder. Genel olarak zor bir insandır. Kendisi fitness hocası o yüzden dikkat çeken bir vücudu var. Yeri geliyor çok güzel öğrencileri oluyor. Ben de aynı salona gidiyorum. İlk zamanlar çok sorun yaşadık ama artık ben bazı şeyleri aştım. Ona güvenim oluştu. 7 ayda hiçbir şeyini yakalamadım ama tabii kimseye de yüzde yüz güvenmem. Burda bile neler okuyoruz. Beni ailesi dahil tüm çevresine soktu. Memleketine götürdü, tatillere götürdü. Bunlarda sıkıntı yok ama salondakiler bizim ilişkimizi bilmiyor. Öğrenilirse işinden olur çünkü üyeyle beraber olmak yasak. Biraz daha zaman geçsin patronları karşıma alıp konuşcam dedi ama eminimki ben ısrar etmesem söylemez. Haliyle onlar görmesin diye instagramda fotoğraflarımızı paylaşmıyor. Sadece onları gizlemesi de yetmez 7 bin takipçisi var. Ben dedim ki illa beni koymana gerek yok el ele bişey koy yüzüm görünmeden sevgilin olduğu belli olsun diyorum. Bi tamam koycam diyo bi bana saçma geliyor zaten tüm çevrem biliyo diyo anlamadım yani. Bi buna takıldım. Bu yüzden ben de artık fotoğrafımızı paylaşmıyorum. Bir de onun saçlarına PRP yaptırmak için haftada bir gittiği bir estetik merkezi var. Sahibi arkadaşı. Hatta tatile sahibi, ordan bir doktor ve iki kızla beraber gitmiştik. Yani ordakilerin çoğu da sevgili olduğumuzu biliyor. Oradaki kızları ben hep kıskanıyorum normalde. Hem çok güzeller hem çok samimi davranıyorlar herkese işleri gereği. Erkek arkadaşım benden önce de oraya gittiği için ordan bazı kızlar da instgramında ekli buna da takıyorum da neyse :) Varislerim için bir kere beni buraya götürdü. Ben kızların samimiyetini kıskandım kavga ettik. Bidaha senle buraya gelmiycem sen tek gel dedi. Bir kere kendim geldim. Neyse dün yine beraber gittik. Hatta giderken bile beni yine pişman edeceğini biliyorum ama neyse dedi. Erkek arkadaşım onun iki arkadaşı ve ben gittik. İçeri girdiğimizde ben bilerek koluna girdim. Bu hiç ne elimi tuttu ne sarıldı. Çok sinir oldum. Sonra yanına oturttu sadece. Sizce yaptığı ayıp değil mi? Benim kıskandığımı biliyor içimi rahatlatmak için oraya benimle elele girmesi gerekmez miydi? Neyse sonra beni işleme aldılar bu da yanımda. Bir kız girdi içeri. Erkek arkadaşım saç ekim ameliyatı olmuş benden önce. Bu kız da ameliyatta görevliymiş. Bayağa samimi konuşuyor erkek arkadaşımla. Ben varım diye tabii benimki pek cevap veremedi ama ben yokken nasıllar kimbilir. Ben bu kızın yanında bilerek aşkım dedim buna. Neyse genel olarak toparlayayım eve gelince tabii kıyamet koptu. Ben saydırdım bayağa benim gururumu kırdın dedim. Neymiş ben bilerek yaptığım için ego yaptığım için ondan elimi tutmamış aşkım dememiş. Bi dünya da kızdı bana. Kıskançlıklarımdan bıkmış. Kapıdan girmeden elini tutmamışım içeri girince kızları görünce hemen elini tutmaya çalışmışım fesatlıkmış bu falan. Zaten herkes biliyor kime neyi ispat etmeye çalışıyorsun, ben neden senin egonu tatmin etmek zorundayım falan dedi. O benim sağlığım için uğraşıyormuş orda ben nelerle uğraşıyormuşum falan. Daha önce kıskandığım bir kızı kafede görmüştük onun önünde öpmüştü beni mutlu olayım diye. Ben de onu hatırlattım o kız güzel değildi diye mi yaptın bunlar güzel tabii o zaman mı bu hareketlerim saçma geldi sana dedim. Doğru dürüst cevap yok bağırma çağırma. Sizce kim haklı? Ben ayrılmayı bile düşünüyorum. O an elimi koluna attığımda onun eli öyle sıkı sıkı cebindeydi ya o kadar zoruma gitti ki. Bilmiyorum çocukluk mu yapıyorum? Sizin fikirlerinize göre hareket etmeye çalışıcam. Akşam küs yattık sabah hiçbişey olmamış gibi aşkımlara başladı yine ben de bozmadım normal devam ettim ama içim içimi yiyor. Ne yapmalıyım sizce?
GÜNCELLEME: Bu konuyu açarken linç yiyeceğimi biliyordum aslında kendi kendimin başını yaktım :) Arkadaşlar eleştirilerinizde haklısınız ama benim de böyle olmamım bazı sebepleri var. Geçmişte çok kötü travmalar yaşadım. Eski erkek arkadaşım tarafından hem aldatıldım hem dayak yedim. Elinden zor kurtuldum hatta şimdiki erkek arkadaşım sayesinde kurtuldum. Yani psikolojim çok normal değil ben de düzelmeye çalıyorum. Lütfen kırıcı yorumlar yapmayın.
GÜNCELLEME: Burdaki yorumlardan sonra ne kadar çocukça davrandığımı anladım. Kırmadan eleştiri yapanlara teşekkür ederim. Ben konuyu kapatmama rağmen erkek arkadaşım haftaya seni tekrar götürcem elele gircez dedi. Senin davranışına kızdığım için o şekilde davrandım yoksa seni kimseden saklama gibi bir düşüncem yok hiçbişey de senden kıymetli değil dedi.
 
Son düzenleme:

-nemesis-

Half evil
Pro Üye
28 Mart 2017
13.992
45.620
Merhaba kızlar, belki size saçma gelecek ama ben dün erkek arkadaşımla yaşadığım bir olayı çok kafama taktım. Biraz uzun olacak umarım sıkılmazsınız. Yapı olarak zaten kıskancım ama kendimi törpülemeye çalışıyorum. 7 aylık bir ilişkim var, birlikte yaşıyoruz. İkimiz de 31 yaşındayız. Zaten normalde üst katımda oturuyor. Önce artı yönlerini yazayım. Çok ilgilidir hala bir saatte bir yazar,herşeyi haber verir. Sorunlarımla hep alakadar olur. İnsanların yanında da hep aşkım hayatım der güzel davranır. Çok korumacıdır. Bir de ben tabiri caizse mıç mıç ilişki severim :) O da öyledir öper sarılır güzel konuşur. İş dışında genel olarak hep benledir. Kötü yönlerine gelince çok agresif, çabuk sinirlenir. Ama çok çabuk sakinleşir. Tabii kısa da sürse sinirli anlarında kalbim kırılır. Kıskançlık ve şüpheciliğe asla gelemez. Bazı çocukluk travmaları var bu yüzden kısıtlanmaktan nefret eder. Genel olarak zor bir insandır. Kendisi fitness hocası o yüzden dikkat çeken bir vücudu var. Yeri geliyor çok güzel öğrencileri oluyor. Ben de aynı salona gidiyorum. İlk zamanlar çok sorun yaşadık ama artık ben bazı şeyleri aştım. Ona güvenim oluştu. 7 ayda hiçbir şeyini yakalamadım ama tabii kimseye de yüzde yüz güvenmem. Burda bile neler okuyoruz. Beni ailesi dahil tüm çevresine soktu. Memleketine götürdü, tatillere götürdü. Bunlarda sıkıntı yok ama salondakiler bizim ilişkimizi bilmiyor. Öğrenilirse işinden olur çünkü üyeyle beraber olmak yasak. Biraz daha zaman geçsin patronları karşıma alıp konuşcam dedi ama eminimki ben ısrar etmesem söylemez. Haliyle onlar görmesin diye instagramda fotoğraflarımızı paylaşmıyor. Sadece onları gizlemesi de yetmez 7 bin takipçisi var. Ben dedim ki illa beni koymana gerek yok el ele bişey koy yüzüm görünmeden sevgilin olduğu belli olsun diyorum. Bi tamam koycam diyo bi bana saçma geliyor zaten tüm çevrem biliyo diyo anlamadım yani. Bi buna takıldım. Bu yüzden ben de artık fotoğrafımızı paylaşmıyorum. Bir de onun saçlarına PRP yaptırmak için haftada bir gittiği bir estetik merkezi var. Sahibi arkadaşı. Hatta tatile sahibi, ordan bir doktor ve iki kızla beraber gitmiştik. Yani ordakilerin çoğu da sevgili olduğumuzu biliyor. Oradaki kızları ben hep kıskanıyorum normalde. Hem çok güzeller hem çok samimi davranıyorlar herkese işleri gereği. Erkek arkadaşım benden önce de oraya gittiği için ordan bazı kızlar da instgramında ekli buna da takıyorum da neyse :) Varislerim için bir kere beni buraya götürdü. Ben kızların samimiyetini kıskandım kavga ettik. Bidaha senle buraya gelmiycem sen tek gel dedi. Bir kere kendim geldim. Neyse dün yine beraber gittik. Hatta giderken bile beni yine pişman edeceğini biliyorum ama neyse dedi. Erkek arkadaşım onun iki arkadaşı ve ben gittik. İçeri girdiğimizde ben bilerek koluna girdim. Bu hiç ne elimi tuttu ne sarıldı. Çok sinir oldum. Sonra yanına oturttu sadece. Sizce yaptığı ayıp değil mi? Benim kıskandığımı biliyor içimi rahatlatmak için oraya benimle elele girmesi gerekmez miydi? Neyse sonra beni işleme aldılar bu da yanımda. Bir kız girdi içeri. Erkek arkadaşım saç ekim ameliyatı olmuş benden önce. Bu kız da ameliyatta görevliymiş. Bayağa samimi konuşuyor erkek arkadaşımla. Ben varım diye tabii benimki pek cevap veremedi ama ben yokken nasıllar kimbilir. Ben bu kızın yanında bilerek aşkım dedim buna. Neyse genel olarak toparlayayım eve gelince tabii kıyamet koptu. Ben saydırdım bayağa benim gururumu kırdın dedim. Neymiş ben bilerek yaptığım için ego yaptığım için ondan elimi tutmamış aşkım dememiş. Bi dünya da kızdı bana. Kıskançlıklarımdan bıkmış. Kapıdan girmeden elini tutmamışım içeri girince kızları görünce hemen elini tutmaya çalışmışım fesatlıkmış bu falan. Zaten herkes biliyor kime neyi ispat etmeye çalışıyorsun, ben neden senin egonu tatmin etmek zorundayım falan dedi. O benim sağlığım için uğraşıyormuş orda ben nelerle uğraşıyormuşum falan. Daha önce kıskandığım bir kızı kafede görmüştük onun önünde öpmüştü beni mutlu olayım diye. Ben de onu hatırlattım o kız güzel değildi diye mi yaptın bunlar güzel tabii o zaman mı bu hareketlerim saçma geldi sana dedim. Doğru dürüst cevap yok bağırma çağırma. Sizce kim haklı? Ben ayrılmayı bile düşünüyorum. O an elimi koluna attığımda onun eli öyle sıkı sıkı cebindeydi ya o kadar zoruma gitti ki. Bilmiyorum çocukluk mu yapıyorum? Sizin fikirlerinize göre hareket etmeye çalışıcam. Akşam küs yattık sabah hiçbişey olmamış gibi aşkımlara başladı yine ben de bozmadım normal devam ettim ama içim içimi yiyor. Ne yapmalıyım sizce?
Ya sanirsin cok uluslu bir sirketin ceou adam sende yonetim kurulu baskani, iliski gizliyorsunuz isinizden olmamak icin. Ayril spor salonundan baska yere uye ol. Saklayacak biseyiniz kalmaz. Hayret bisey.
 

petrapuella

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2016
6.443
30.252
Adam çok bile sabretmiş ya. Böyle şeyleri çok varoş buluyorum ben. Nasıl samimi davranıyor olabilirler ya hadi davransınlar noluyo siz aşkım deyip koluna girince 😂

İş yeri olayı saçmalık yalnız. Gayet spor hocasıyla sevgili olup evlenen arkadaşım var benim hiç öğrenciyle sevgili olunmaz diye bi şey duymadım lisede miyiz ne öğrencisi. O bahane, net. Sizin ilişki yürümez.
 

hardpolly

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2011
490
155
Ya sanirsin cok uluslu bir sirketin ceou adam sende yonetim kurulu baskani, iliski gizliyorsunuz isinizden olmamak icin. Ayril spor salonundan baska yere uye ol. Saklayacak biseyiniz kalmaz. Hayret bisey.
Başka hocaların bazı olayları oldu o yüzden böyle durumları sıkı tutuyorlar. Ben de başka salona gitmek istemiyorum beni o çalıştırıyor çünkü.
 

Vuslata dair

evli ve 3 cocuklu
Kayıtlı Üye
15 Mart 2011
4.673
9.506
Bir de affınıza magruren 31 yaş bu tarz şeyler için bilmiyorum

Yani duygusal gelişimini tamamlayamamak bence bu

Adam benim sevgilim

İstersem ondan bir saat sonra giderim hani yapışık el ele değil de yani

Kime neyi ispat edeceğim ki

Yanimdaysa benimdir
Değerimi biliyorsa benimdir

Diğer türlü Allah selamet versin derim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3066 gün geçti.

rapunzelmatmazel

Üye
Kayıtlı Üye
28 Haziran 2020
406
843
Ben de spor salonundan ayrıl demek için geldim. Ama sanırım kontrolcü yapın yüzünden ayrılmak istemiyorsun.
Ben pek güvenmedim sevgiline… gözümde şunlar canlanıyor mesela ailesiyle sık sık kızlar tanıştırıp “aha bulmuş yine birini bizim çapkın” mı dedirtiyor?
Güzellik merkezine de aynı şekilde farklı farklı kızları götürüp müşteri bağladığı için diğerleriyle arası hep iyi mi oluyor, kendine de indirim ve çevre mi yaptırıyor?
 

hardpolly

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Aralık 2011
490
155
Erkek arkadaşınızın yerinde olmak istemezdim. Güvenin birazcık kendinize güvenin. Erkek arkadaşınızın etrafındaki tüm kadınları nasıl bir konuma sokuyorsunuz. Fitness hocası bir kere ben bu kadar kıskanç olsam bu meslekten birini tercih etmezdim.
Yanlış anlaşılmasın kadınlara hiç bir laf etmedim. Onlar zaten işi gereği herkese güler yüzlü. Ben kendi erkek arkadaşımın davranışlarından rahatsız oldum.
 

Calcifer

'‘insan insanın sığınağıdır’
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
24 Ekim 2014
34.989
181.944
Başka spor salonuna gidin diyeceğim de eminim ki adamı oradaki akbabalara yedirmek istemezsiniz.


s-6b31da780deb3c5f3e1ac85260ee562a61791e4c.gif
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.