Sözdeki takılar

ema1

Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr
Pro Üye
10 Ağustos 2009
24.969
16.597
Adetler gene bizim istediğimiz gibi oluyor ama bişey söylendiğinde ilk bi sorun çıkışor sonra bizim istediğimiz oluyor.
Sizede soruyum sözü erkek tarafı yapmazmı
Kınayı hangi taraf yapar? erkek tarafı kınayı kız tarafı yapar diyo mesela
Kınayı kız tarafı yapar
 

daydaymama

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2021
809
2.152
Kızlar söz kesimim olcak nişan yapmıcaz o yüzden erkek tarafı takı töreni olsun dedi
Takılarda erkek tarafı misafirledi erkeğe kız tarafı kızamı takar yoksa sadece gelinemi takılır
Bizim sadece söz olduğu için sözde kız tarafı takı takmaz diye sorun yaşıyoruz
Sözde erkek tarafı kıza takı takar hatta tepsi gezdirilir herkes oraya para atar
E sizin söz dediğiniz nişan işte kendiniz diyorsunuz. Neticede nişan yapmayacaksınız nişan gibi söz yapacaksınız. Nişanda ne yapıyorsanız onu yapın kaldı ki söz bence saçma direkt nişan yapın 🤷🏼‍♀️ kına, söz, nişan kıza aittir.
 

succulentaski

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2020
6.114
12.218
32
Sizinki söz değil bayağı nişan o halde. Neden bu kadar komplikeleştiryorsunuz ya. Kim ne takıyor nereye takıyor neden mevzu oluyor çok ilginç.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 135 gün geçti.

succulentaski

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2020
6.114
12.218
32
Sözü kız tarafı yapar diyorlar. Sözü erkek yapar ama normalde. Bizde şaşırıyoruz. Bende adetleri öyle değil kendileri uyduruyorlar diye düşünüyorum. Ya mesela bişey alınacak oluyor bizmi yapcaz diye şaşırıyorlar
Geçen sohbet arasında kv konuşuyorduk kına gecesi olursa masrafı kız tarafı karşılar diyor gerçekten öylemi bizim bildiğimiz kınayı erkek tarafı yapar

Sözü nişanı kız yapar kınayı kız yapar. Kaldıki sizin nişan olmayacağı için bir daha buna nişan diyebilirsiniz.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 135 gün geçti.

Susuz

Guru
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Aralık 2008
893
1.084
Oldu olacak,sözü de erjek tarafının evinde yapın,zahmet olmasın size
 

Runam

Üye
Kayıtlı Üye
17 Aralık 2020
141
119
29
Yazınızdan anladığım kadarıyla sadece söz yapıp nişan yapmayacaksınız.
Nişan yapmayacaksanız sizin tarafınıza nişan ayrıca olmayacak ve takı törenli yapacağız diye bilgi verebilirsiniz.
Ayrıca evet söz ve nişanda takılan kıza aittir algısı var ama bu iş tamamen sizde biter.
Ben söz nişan bir yaptım. Normalde sözde bizde de takı olmaz nişanda takı olur. Söz nişan birlikte olacagı için kısa bir takı töreni de oldu.
Takıların çoğu bana takıldı ama o zman nişanlım kendisine takılanları da çıkartıp benimkilerin yanına koydu. Hatta kendisi hiç sormadı bile nişan takılarını napacagız diye. Ben konusunu açtım. Nişan kız tarafına derler ama ben öyle olsun istemiyorum bunlar ikimizin takıları dedim. O da sen bilirsin demişti ama yine fikir beyan etmemişti. Bende nişandaki takıyla altın yapıp kenara koymuştum ve suan düğün takısı gibi kenarda ikimizin yani. Sizde bu şekilde bir yol izleyebilirsiniz.