şu saç modelinin adı ne allah aşkınaaa

biricik_06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Nisan 2009
1.574
16
biricik hiç bilmeyen birine değil sivaslı birisine sivasın göbeğinde olan bir mekanın adını veriyorum pek de sarı cızmeli değil yani:)

yahu ilk mesajını okudum öyle tarif etmişin ki hatta edememişin anlamadım.neyse sonunda bulmuşlar.ama yani resime bakılırsa tarifi valla sarı çizmeli memmed ağadan zor vallahi :))) valla bu KK hatunlarından bişey kaçmaz.
 

pi.ra.ye

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
36
0
yahu ilk mesajını okudum öyle tarif etmişin ki hatta edememişin anlamadım.neyse sonunda bulmuşlar.ama yani resime bakılırsa tarifi valla sarı çizmeli memmed ağadan zor vallahi :))) valla bu KK hatunlarından bişey kaçmaz.

hımmm sen sac seklini tarıfımı soryorsun haklısın vallahi o da kolerada cıktı...haklısın tarif bile edemedim ama kaçmadı buluverildi hemen:)))
 

pi.ra.ye

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
36
0
bu arada biricik resme bakarak bi tarif de sen yazsan tarif ederken zorlanmasam kuafore anlatırken?
 

pi.ra.ye

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
36
0
http://www.kadinlarkulubu.com/sac-s...ilisini-merak-ettiginiz-sac-modelleri-19.html bu saç şeklini hakkındaki öneriyi bilmek isteyenler bakabilirler buradan :

"dediğini çok iyi anladım canım:))tek yapman gereken şu..banyodan çıkıyosun saçın hafif nemli saçını tutamlara ayırıp parmağanla döndürüyosun ama topuz gibi fln değil..saçını kendi etrafında döndürüyosun yani..sonra kendi halinde kurumaya bırakıyosun..işte bu kadar tatlım saçının her yerine bunu yapıyosun ama doladığın tutamın aynı kat üzerinde olmasına dikkat et mutka..sonucu yazarsan çok sevinirim "
 

Aidanu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Nisan 2007
199
0
kızlar biraz alakasız olacak ama bende şu modelin ismini merak ediyorum. resimdeki gibi kısadan uzuna doğru gidecek bu modelin ismi var mı yada kuaföre nasıl tarif edeyim :uhm:

383574549_small.jpg
 
M

__Mine__

Ziyaretçi
Ahh ben de bayılıyorum bu modele sırf arkadaşım yüzünden. Onun da saçları aynen böyle. Yıkadıktan sonra doluyor parmağına sonra bi daha hiç bozulmuyor. Sürekli saçlarıyla oynayıp dururum hatta :) Ama tık yok valla yine aynı yine aynı :KK70: Gel de delirme kaydirigubbakcemile3 Ama saçları çok kıvırcık.. Onun için çok kolay oluyor.. Benimkiler dalgalı ama maalesef olmuyor, kıvırcık olması gerekli.
 

queen_45

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2009
48
0
27
kızlar bende yapıyorum bu modeli ayrıca saçlarımda kıvırcık değil düz bende okulda bi kızda görmüştüm ve gidip nasıl yaptığını sormuştum =) saçlarınız biraz nemliyken elinize azcık jöle alın ve saçını elinizle o şekilde döndürün sonra düzleştiriciyle üstünden geçio aynısı oluo vallaha tavsiye ederim sorularınız olursada cevaplarım
 

Poison

tarçınlı kek =)
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2008
635
8
36
kızlar biraz alakasız olacak ama bende şu modelin ismini merak ediyorum. resimdeki gibi kısadan uzuna doğru gidecek bu modelin ismi var mı yada kuaföre nasıl tarif edeyim :uhm:

383574549_small.jpg

ben de çok severim bu modeli... çok denedim kuaförlere anlatmayı ama bazen yapabildiler bazen yapamadılar.. şöyle tarif ediyorum,

arkaya kat istemiyorum, sadece önde kahkülden itibaren ya da yanak hizasından itibaren aşağı doğru yumuşak katlar istiyorum diyebilirsin.. umarım başarılı olur a.s.
 

Aidanu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Nisan 2007
199
0
ben de çok severim bu modeli... çok denedim kuaförlere anlatmayı ama bazen yapabildiler bazen yapamadılar.. şöyle tarif ediyorum,

arkaya kat istemiyorum, sadece önde kahkülden itibaren ya da yanak hizasından itibaren aşağı doğru yumuşak katlar istiyorum diyebilirsin.. umarım başarılı olur a.s.

çok teşekkürler :1hug: bakalım böyle anlatmayı deneyeyim inşallah anlar kuaför de a.s.
 

sakin bayan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2009
4.084
11
yahu ilk mesajını okudum öyle tarif etmişin ki hatta edememişin anlamadım.neyse sonunda bulmuşlar.ama yani resime bakılırsa tarifi valla sarı çizmeli memmed ağadan zor vallahi :))) valla bu KK hatunlarından bişey kaçmaz.
bizden kaçmaz :eek: şakkıdı sositososito
hımmm sen sac seklini tarıfımı soryorsun haklısın vallahi o da kolerada cıktı...haklısın tarif bile edemedim ama kaçmadı buluverildi hemen:)))

sagopa-kolera hayranı olduğum için buldum hemen atladım konuya kaydirigubbakcemile3
 

Doro

Tantrumm!
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2009
9.926
3
ben de arka sokaklardaki kızın saçına bayıldığım için hemen bildim modeli ama yapamıyorum:)
 

pi.ra.ye

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
36
0
ya herkes sacı kendi etrafında döndür sonra duzleştirici ile uzerinden gec diyor ama sanırım ben yanlış uyguluyorum,karman corman bişey oldu:S