• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sürekli şikayette bulunan alt komşu

Yanlış anlamayın,siz de öylesiniz anlamında söylemiyorum ama ben 15 senedir aynı sitede aynı evdeyim,üst katımda 3 yetişkin kız ve anneleri oturuyordu,size anlatamam nasıl bir gürültü yaptıklarını. Mesela yatak odamın üstünde muhtemelen sürgülü bir dolapları vardı,gecenin bir yarısı o sürgülü dolabı defalarca açıp kapatıyordu. Gıcırdamasına yataktan zıplıyorum,1 kez de değil defalarca.
Sandalyeleri asla kaldırmazlar mesela,cart curt yerde sürükleyerek çekerler tepemde nasıl bir ses siz düşünün artık. Bu insanların terlikleri bile problemliydi,ayak seslerini bile duyardım,topuklu ayakkabı gibi tak tak tak ve sürekli tepemde. Gündüz anneleri evdeydi o da gürültülu iş yapıyordu sürekli koltukları falan ceker,ama gündüz idare ediliyor ama akşam kızlar gelince şenlik başlıyordu. Yazın balkonda hahaha hihihi gece yarılarına kadar. Sandalyeleri çekiyorlar yine asla gece insanlar uyuyor falan demeden. Bina yalıtımı kötü demeyin,taşınıp gittiler şu an asla ses gelmiyor bana üst katımdan. Topuklu ayakkabı ile gezip sandalye koltuk çekmiyorlar zira olur olmaz zamanlarda.
Gece sessizlikte gürültü insanı rahatsız ediyor. Benim 2 çocuğum ve köpegim var evimde ama 9 a kadar hareket olur evde ki top falan oynamaya izin vermem zaten,9 dan sonra makine bile çalıştırmam,kimseyi rahatsız etmemek için. Sesten de rahatsız oluyorum yani yalan yok. Ben 2 çocuk,1 köpekle dikkat edebiliyorsam üst katimdaki eşşek kadar kızlar da dikkat edebilirler diye düşünüyorum.
Sizin komşunuz konusuna birşey diyemem ama farkında olmadan gürültü yapıyor olabilirsiniz. Gece sessizlikte ses yapan bir terlik bile rahatsız edebilir alt kattaki komşunuzu. Yada sert kapatılan bir kapı,dolap kapağı vs. Çocuk olması şart değil,kocaman insanlar bazen çocuktan fazla gürültü çıkarıyor, yaşadım biliyorum.
 
Yanlış anlamayın,siz de öylesiniz anlamında söylemiyorum ama ben 15 senedir aynı sitede aynı evdeyim,üst katımda 3 yetişkin kız ve anneleri oturuyordu,size anlatamam nasıl bir gürültü yaptıklarını. Mesela yatak odamın üstünde muhtemelen sürgülü bir dolapları vardı,gecenin bir yarısı o sürgülü dolabı defalarca açıp kapatıyordu. Gıcırdamasına yataktan zıplıyorum,1 kez de değil defalarca.
Sandalyeleri asla kaldırmazlar mesela,cart curt yerde sürükleyerek çekerler tepemde nasıl bir ses siz düşünün artık. Bu insanların terlikleri bile problemliydi,ayak seslerini bile duyardım,topuklu ayakkabı gibi tak tak tak ve sürekli tepemde. Gündüz anneleri evdeydi o da gürültülu iş yapıyordu sürekli koltukları falan ceker,ama gündüz idare ediliyor ama akşam kızlar gelince şenlik başlıyordu. Yazın balkonda hahaha hihihi gece yarılarına kadar. Sandalyeleri çekiyorlar yine asla gece insanlar uyuyor falan demeden. Bina yalıtımı kötü demeyin,taşınıp gittiler şu an asla ses gelmiyor bana üst katımdan. Topuklu ayakkabı ile gezip sandalye koltuk çekmiyorlar zira olur olmaz zamanlarda.
Gece sessizlikte gürültü insanı rahatsız ediyor. Benim 2 çocuğum ve köpegim var evimde ama 9 a kadar hareket olur evde ki top falan oynamaya izin vermem zaten,9 dan sonra makine bile çalıştırmam,kimseyi rahatsız etmemek için. Sesten de rahatsız oluyorum yani yalan yok. Ben 2 çocuk,1 köpekle dikkat edebiliyorsam üst katimdaki eşşek kadar kızlar da dikkat edebilirler diye düşünüyorum.
Sizin komşunuz konusuna birşey diyemem ama farkında olmadan gürültü yapıyor olabilirsiniz. Gece sessizlikte ses yapan bir terlik bile rahatsız edebilir alt kattaki komşunuzu. Yada sert kapatılan bir kapı,dolap kapağı vs. Çocuk olması şart değil,kocaman insanlar bazen çocuktan fazla gürültü çıkarıyor, yaşadım biliyorum.
Sizi de anlıyorum. Bizim yazlık üst komşumuz böyle. Teyzenin üç beş eşyası var ama sürekli bir şeyler çekiyor. Masa, koltuk anlamıyorum :)) gacır gucur sesler :)
Ama bizim yaşadığımız tamamen alt komşunun takıntısından kaynaklanıyor. Sürekliliği olan bir şeyden bahsetmiyorum. Elinizden bir şey yere düşünce alttan vurmak bana garip geliyor. Ki bu evden çok daha eski yalıtımsız yerlerde oturduk. Annem babam yaşlı. Biz işten pilimiz bitmiş şekilde geliyoruz. Ufak çocuk misafir gelse eve uyarıyorum parmak uçlarında yürüyor çocuklar. Ben şikayet edeceğim tehdidinden ötürü konuyu açmak istedim. Nasıl oluyor bu işler diye. Yoksa takıntılı bir adamın sorunu için kendi evimde hayalet gibi gezemem. Yaşantımızı biliyorum çünkü. Dün gece mesela güm güm diye balkon kapısını vura vura kapattı bunu ara sıra yapıyorlar. Ben evde tektim yatıyordum. Ses yok. Neden yapıyorlar bunu bilmiyorum. Ne yapayım ben de kapısına mı ineyim :)) Gürültülü üst komşular kadar takıntılı alt komşular da var yani işin özü. Umarım insanlar saygı görmek istedikleri kadar saygı göstermeyi de öğrenirler.
 
Merhaba, bulunduğumuz evde annem, babam ve kardeşimle yaşıyorum. Evin en küçüğü 30 yaşında. Annem rahatsız sürekli istirahat halinde olan bir kadın. Babamın da yaşı var emekli. Evde çocuk yok, evcil hayvanımız yok. Kardeşim ve ben çalıştığımız için sabah çıkıp akşam eve geliyoruz. Buraya geleli 2 sene oldu. Taşındığımız günden 10 gün sonra başlayan ve bugüne kadar aralıklı devam eden bir alt komşu sorunumuz var. Adam bizim kendisini uykudan uyandıracak kadar gürültü yaptığımızı iddia ediyor. Güm güm diye bir yerlere vuruyormuşuz. Evde halter çalışan, zıplayıp spor yapan biri mi varmış? Şaşırdık. Babam önce bizim böyle bir ses yapmadığımızı, kendisi ve eşinin evde olduğunu, çocuklarının yetişkin olup çalıştığını vs. her şeyi söyledi adam ikna olmadı gitti babam da eğer ses duyarsanız beni o an arayın bakalım dedi. Pencere açık falan mı kalıyor o mu çarptı acaba diye iyi niyet gösterdi. Ve bir gün adam babamı aradı işte şu an o ses geliyor diye. Biz o esnada salonda oturuyorduk. Herkes koltukta çay içip TV izliyorduk. Aynı şekilde başka bir gün aradığında ailece dışardaydık. Kıştı. Camlar da kapalıydı. Ben de babama artık bir set çekmesini, adamla yumuşak konuşmamasını, sesi bizim yapmadığımızı söyleyip muhatap olmamasını istedim.
Çünkü iddia ettiği kadar şiddetli bir gürültü olsa bunu biz de duyarız neden inkar edelim? Biz de rahatsız oluruz. Bu adamın ya psikolojik sıkıntıları var ya da başka yerden ses duyuyor bizim daireden geldiğini iddia ediyor. Başka açıklama bulamıyorum.

Ve bu adam artık en ufak ses de elinde oklava ile bekliyor galiba alttan yukarı vuruyor. Elimden telefonu düşürdüm anında vurdu. Yoldan gelmiştik valizi koyarken tekerlek yamulmuş birden valiz düştü anında vurdu. Böyle bir insan.

Yöneticiye bizi şikayet etmişti. Adam geldi babamla konuştu. Konuyu anlamak için biz de olan neyse anlattık. Şimdi bize dava açacakmış ve apartmandakilerden de şahit olmasını istemiş. Apartmanda kendisinden başka bu sesleri duyduğunu söyleyen yok. Daha önce de yöneticiye şikayette bulundum siz şahitsiniz diye onların şahitliğini isteyecekmiş. Komşulardan biri babamı aradı bunu söyledi. Bir araya gelip konuşalım dedi tekrar.

Ben bu adamın normal olduğunu düşünmüyorum ama durduk yerde de evde insanın huzurunu kaçırıyor. Yapmadığımız şey üzerinden iftiraya uğruyoruz resmen. Annem ve babam üzüldü. Onlar üzüldüğü için ben delirdim. Sinirle adama çıkışmamak için zor tuttum kendimi.

Çok uzattım ama durumu iyice izah edeyim istedim. Bu şekilde sorun yaşayıp çözen var mı? Eğer dava yoluna giderse bizimle uğraşırsa ben de onunla uğraşacağım. Biz aleni iftiraya uğruyoruz şu an. Benim ne yapmam gerekir? Böyle durumlarda süreç nasıl işler bilgisi olan, yaşayan var mı?
Bizim üst katımızda medeniyet yoksunu inanılmaz gürültücü bir aile oturuyor. Eşim avukat. Biz bir şey yapamıyorsak size hiçbir şey yapamaz yasal anlamda adam o konuda rahat olun. Ama haberlerde takıntılı komşuların şiddet haberlerini görüyoruz, o yönden dikkat etmelisiniz
 
Bunu ben de düşündüm ama adam salondan da vuruyor, yatak odasında da vuruyor. Mutfaktan da :D Yine de aklımdaydı bu teşekkür ederim.
O vururkem sizde vurun😅
Bizimde böyle dertli bir alt komşu vardı
Elimizden yere bişey düşse kapıya geliyordu.
Öncelikle ılımlı davrandık ikici kapıya gelişinde elimden kumanda düşmüştü kendisine bu seslerin olağan olduğunu tık sesinde evime gelemeyeceğini anlattım. (Durup bizi dinlese anca duyar hiç mi evde elektrikli eşyası yok)
Sonra oklava ile vurdu bende gürültü öyle olmaz böyle olur diye hafif cinnet karışımı hoplamalı zıplamalı duvarlara vurmalı bir olay cıkardım sonrasında bir daha ne kapıya geldi ne duvara vurdu.
Bunlar olurken 20li yaşlardaydım simdi olsa yaparmıyım bilemedim😅
 
Ya zaten ses de çıkar yani topluca 100 kişi apartmanda yaşamayı kabul ettiğimizde sessizce uyku tulumlarimiza çekilme şartını kabul etmedik. Yaşamak icin ev tutuyoruz. Günlük yasamin icinde de her türlü gürültü var.
Adamın dava edecek kadar söylediği ses başkaları tarafından da duyuluyor olmali.
The wall filmine benzettim sizin olayi, guney kore yapımı.
valla belli bir saatten sonra aynen de dediğinizi kabul etmiş olmalıyız. Yoksa herkes amazon gibi hebele hübele yaşasın. Toplum kuralları diye bir şey vardır. Türkiyede gece oturması, gecelere kadar misafir olayı var anladık. Ancak bununda bir üst limiti olmalı elbet. Eski üst komşum gece yatıyordum ayakta sabah namazıyla kalkıyorum ayakta. Ben böyle bir anlaşma yapmadım kimseyle valla😂😂
 
Dava açsa da kanıtlamak zorunda siz neden telaşa düşüyorsunuz?
Ben mesela alt katın ayak seslerini dahi duyuyorum
Hep üst kattan ses beklenir ama bana da ilginç geliyor
Yani o bunak yönünü şaşırmış olabilir
Bırakın uğraşsın dursun
 
Merhaba, bulunduğumuz evde annem, babam ve kardeşimle yaşıyorum. Evin en küçüğü 30 yaşında. Annem rahatsız sürekli istirahat halinde olan bir kadın. Babamın da yaşı var emekli. Evde çocuk yok, evcil hayvanımız yok. Kardeşim ve ben çalıştığımız için sabah çıkıp akşam eve geliyoruz. Buraya geleli 2 sene oldu. Taşındığımız günden 10 gün sonra başlayan ve bugüne kadar aralıklı devam eden bir alt komşu sorunumuz var. Adam bizim kendisini uykudan uyandıracak kadar gürültü yaptığımızı iddia ediyor. Güm güm diye bir yerlere vuruyormuşuz. Evde halter çalışan, zıplayıp spor yapan biri mi varmış? Şaşırdık. Babam önce bizim böyle bir ses yapmadığımızı, kendisi ve eşinin evde olduğunu, çocuklarının yetişkin olup çalıştığını vs. her şeyi söyledi adam ikna olmadı gitti babam da eğer ses duyarsanız beni o an arayın bakalım dedi. Pencere açık falan mı kalıyor o mu çarptı acaba diye iyi niyet gösterdi. Ve bir gün adam babamı aradı işte şu an o ses geliyor diye. Biz o esnada salonda oturuyorduk. Herkes koltukta çay içip TV izliyorduk. Aynı şekilde başka bir gün aradığında ailece dışardaydık. Kıştı. Camlar da kapalıydı. Ben de babama artık bir set çekmesini, adamla yumuşak konuşmamasını, sesi bizim yapmadığımızı söyleyip muhatap olmamasını istedim.
Çünkü iddia ettiği kadar şiddetli bir gürültü olsa bunu biz de duyarız neden inkar edelim? Biz de rahatsız oluruz. Bu adamın ya psikolojik sıkıntıları var ya da başka yerden ses duyuyor bizim daireden geldiğini iddia ediyor. Başka açıklama bulamıyorum.

Ve bu adam artık en ufak ses de elinde oklava ile bekliyor galiba alttan yukarı vuruyor. Elimden telefonu düşürdüm anında vurdu. Yoldan gelmiştik valizi koyarken tekerlek yamulmuş birden valiz düştü anında vurdu. Böyle bir insan.

Yöneticiye bizi şikayet etmişti. Adam geldi babamla konuştu. Konuyu anlamak için biz de olan neyse anlattık. Şimdi bize dava açacakmış ve apartmandakilerden de şahit olmasını istemiş. Apartmanda kendisinden başka bu sesleri duyduğunu söyleyen yok. Daha önce de yöneticiye şikayette bulundum siz şahitsiniz diye onların şahitliğini isteyecekmiş. Komşulardan biri babamı aradı bunu söyledi. Bir araya gelip konuşalım dedi tekrar.

Ben bu adamın normal olduğunu düşünmüyorum ama durduk yerde de evde insanın huzurunu kaçırıyor. Yapmadığımız şey üzerinden iftiraya uğruyoruz resmen. Annem ve babam üzüldü. Onlar üzüldüğü için ben delirdim. Sinirle adama çıkışmamak için zor tuttum kendimi.

Çok uzattım ama durumu iyice izah edeyim istedim. Bu şekilde sorun yaşayıp çözen var mı? Eğer dava yoluna giderse bizimle uğraşırsa ben de onunla uğraşacağım. Biz aleni iftiraya uğruyoruz şu an. Benim ne yapmam gerekir? Böyle durumlarda süreç nasıl işler bilgisi olan, yaşayan var mı?
Soruya baya olmuş ama şöyle cevap vereyim biz de eşimle iki kişiyiz eşim de ben de çalışırken annemler bize bir kere geldi ve sadece 1 gün kalabildiler çünkü alt komşu olacak manyak her annemle babam geldiğinde ki çok nadir geliyorlar alttan yukarı vuruyordu sadece eşimle ikimiz olduğumuz halde o yukarı çıkmasın diye süpürge yapcam mesela onu bile ertelemek zorunda kalıyodum ve öğleden sonra iki üç gibi temizlik yapabiliyordum bigün annemler yine geldi ve annemler geleli daha 1 saat olmuşken kızı olacak densiz kapının önüne gelip tadilat mı yapıyosunuz bu ses ne ya diye bana çıkıştı tamam daha dikkatli oluruz diyip kapatmak istediğimde daha da yüzsüzleşerek çıkıştı en sonunda patladım. Kızım senin kafanda sıkıntı mı var kapıyı güm güm güm vuruyosun muhattap olmamak için açmıyorum. Yine alacaklı gibi vurmaya devam ediyorsun açıyorum ben senden kaç yaş büyüğüm benimle ağzını yaya yaya konuşuyosun sorunlu musun sen evde sadece eşimle ben varız ailem kırk yılın başı bi geliyolar onda da bir gün kalıyolar sen ne yaşıyosun dedim annesi çıktı yukarı annesine de çıkıştım kapıyı hızlıca kapattım arkasından da küfür ettim bağırarak annem zor sakinleştirdi sonra ne vurmaları kaldı ne şikayetleri
 
Maalesef toplumumuzda mevcut böyle manyak tipler. Benim alt komşumda aynı. Evde olmadığımız gün bile ses için aradığını biliyorum. İyiki de aradı da site yöneticisi durumu anlamış oldu. Biz hiç birebir muhattap olmadık yönetici üzerinden gönderiyordu ama her gün telefon sesiyle uyanıyorduk neredeyse yönetici aradığı için. Böyle durumlarda karşı tarafı beklemeden haksız yere rahatsiz edildiğinize dair siz şikayette bulunun bakın nasıl susuyorlar. Ben şimdi sabah 6 da da makina çalıştırsam gece 3 te de gıkı çıkmıyor önceden yapmadığım halde yapıyor diyen kadının. Hiç doğru bulmuyorum kaosu ama bazı insanlar korkudan anlıyor huzursuzluk ile beslenip çekiliyor köşesine.
Nasıl korkuttunuz ki
 
bizim ev aile binası. 4 katlı, alt iki kat amcamın, üst iki kat bizim. amcam bir yaz sürekli gece üst kattan çok ses geldiğini söylüyordu. ama biz 3 ay boyunca evde kalmıyorduk o dönem 😂 ev boştu yani 🫥 aklıma geldi kfkfk üç harfliler mi falan diye bayağı aile toplantoları falan yapıldı 😂
 
bizim ev aile binası. 4 katlı, alt iki kat amcamın, üst iki kat bizim. amcam bir yaz sürekli gece üst kattan çok ses geldiğini söylüyordu. ama biz 3 ay boyunca evde kalmıyorduk o dönem 😂 ev boştu yani 🫥 aklıma geldi kfkfk üç harfliler mi falan diye bayağı aile toplantoları falan yapıldı 😂
Aile toplantısı 🤣 uc harflilerse napacaklar ki🤣🤣🤣
 
Merhaba, bulunduğumuz evde annem, babam ve kardeşimle yaşıyorum. Evin en küçüğü 30 yaşında. Annem rahatsız sürekli istirahat halinde olan bir kadın. Babamın da yaşı var emekli. Evde çocuk yok, evcil hayvanımız yok. Kardeşim ve ben çalıştığımız için sabah çıkıp akşam eve geliyoruz. Buraya geleli 2 sene oldu. Taşındığımız günden 10 gün sonra başlayan ve bugüne kadar aralıklı devam eden bir alt komşu sorunumuz var. Adam bizim kendisini uykudan uyandıracak kadar gürültü yaptığımızı iddia ediyor. Güm güm diye bir yerlere vuruyormuşuz. Evde halter çalışan, zıplayıp spor yapan biri mi varmış? Şaşırdık. Babam önce bizim böyle bir ses yapmadığımızı, kendisi ve eşinin evde olduğunu, çocuklarının yetişkin olup çalıştığını vs. her şeyi söyledi adam ikna olmadı gitti babam da eğer ses duyarsanız beni o an arayın bakalım dedi. Pencere açık falan mı kalıyor o mu çarptı acaba diye iyi niyet gösterdi. Ve bir gün adam babamı aradı işte şu an o ses geliyor diye. Biz o esnada salonda oturuyorduk. Herkes koltukta çay içip TV izliyorduk. Aynı şekilde başka bir gün aradığında ailece dışardaydık. Kıştı. Camlar da kapalıydı. Ben de babama artık bir set çekmesini, adamla yumuşak konuşmamasını, sesi bizim yapmadığımızı söyleyip muhatap olmamasını istedim.
Çünkü iddia ettiği kadar şiddetli bir gürültü olsa bunu biz de duyarız neden inkar edelim? Biz de rahatsız oluruz. Bu adamın ya psikolojik sıkıntıları var ya da başka yerden ses duyuyor bizim daireden geldiğini iddia ediyor. Başka açıklama bulamıyorum.

Ve bu adam artık en ufak ses de elinde oklava ile bekliyor galiba alttan yukarı vuruyor. Elimden telefonu düşürdüm anında vurdu. Yoldan gelmiştik valizi koyarken tekerlek yamulmuş birden valiz düştü anında vurdu. Böyle bir insan.

Yöneticiye bizi şikayet etmişti. Adam geldi babamla konuştu. Konuyu anlamak için biz de olan neyse anlattık. Şimdi bize dava açacakmış ve apartmandakilerden de şahit olmasını istemiş. Apartmanda kendisinden başka bu sesleri duyduğunu söyleyen yok. Daha önce de yöneticiye şikayette bulundum siz şahitsiniz diye onların şahitliğini isteyecekmiş. Komşulardan biri babamı aradı bunu söyledi. Bir araya gelip konuşalım dedi tekrar.

Ben bu adamın normal olduğunu düşünmüyorum ama durduk yerde de evde insanın huzurunu kaçırıyor. Yapmadığımız şey üzerinden iftiraya uğruyoruz resmen. Annem ve babam üzüldü. Onlar üzüldüğü için ben delirdim. Sinirle adama çıkışmamak için zor tuttum kendimi.

Çok uzattım ama durumu iyice izah edeyim istedim. Bu şekilde sorun yaşayıp çözen var mı? Eğer dava yoluna giderse bizimle uğraşırsa ben de onunla uğraşacağım. Biz aleni iftiraya uğruyoruz şu an. Benim ne yapmam gerekir? Böyle durumlarda süreç nasıl işler bilgisi olan, yaşayan var mı?


Bir ara oturduğum yerde de alttaki dengesizler sürekli vurup duruyordu hiç ses olmamasına rağmen. Günde bir çok sefer vuruyorlardı . Aynı sizin gibi acaba bizden gidiyor da rahatsız mı ediyorum şüphesine bile düşürecek derecede idi . Ama tam taşınacağım zaman aklıma şu gelmişti . Hiç ses yapmamama rağmen sürekli sopayla vurup beni asıl onlar rahatsız ediyor . Madem öyle gerçekten ses çıkarayım diye düşünüp onlar vurdukları an çok güçlü şekilde odada yorulana kadar zıpladım . Bir kaç sefer böyle olunca vurmayı bıraktılar . En büyük pişmanlıklarımdandır daha önce bu yöntemin aklıma gelmemesi .
 
Merhaba, bulunduğumuz evde annem, babam ve kardeşimle yaşıyorum. Evin en küçüğü 30 yaşında. Annem rahatsız sürekli istirahat halinde olan bir kadın. Babamın da yaşı var emekli. Evde çocuk yok, evcil hayvanımız yok. Kardeşim ve ben çalıştığımız için sabah çıkıp akşam eve geliyoruz. Buraya geleli 2 sene oldu. Taşındığımız günden 10 gün sonra başlayan ve bugüne kadar aralıklı devam eden bir alt komşu sorunumuz var. Adam bizim kendisini uykudan uyandıracak kadar gürültü yaptığımızı iddia ediyor. Güm güm diye bir yerlere vuruyormuşuz. Evde halter çalışan, zıplayıp spor yapan biri mi varmış? Şaşırdık. Babam önce bizim böyle bir ses yapmadığımızı, kendisi ve eşinin evde olduğunu, çocuklarının yetişkin olup çalıştığını vs. her şeyi söyledi adam ikna olmadı gitti babam da eğer ses duyarsanız beni o an arayın bakalım dedi. Pencere açık falan mı kalıyor o mu çarptı acaba diye iyi niyet gösterdi. Ve bir gün adam babamı aradı işte şu an o ses geliyor diye. Biz o esnada salonda oturuyorduk. Herkes koltukta çay içip TV izliyorduk. Aynı şekilde başka bir gün aradığında ailece dışardaydık. Kıştı. Camlar da kapalıydı. Ben de babama artık bir set çekmesini, adamla yumuşak konuşmamasını, sesi bizim yapmadığımızı söyleyip muhatap olmamasını istedim.
Çünkü iddia ettiği kadar şiddetli bir gürültü olsa bunu biz de duyarız neden inkar edelim? Biz de rahatsız oluruz. Bu adamın ya psikolojik sıkıntıları var ya da başka yerden ses duyuyor bizim daireden geldiğini iddia ediyor. Başka açıklama bulamıyorum.

Ve bu adam artık en ufak ses de elinde oklava ile bekliyor galiba alttan yukarı vuruyor. Elimden telefonu düşürdüm anında vurdu. Yoldan gelmiştik valizi koyarken tekerlek yamulmuş birden valiz düştü anında vurdu. Böyle bir insan.

Yöneticiye bizi şikayet etmişti. Adam geldi babamla konuştu. Konuyu anlamak için biz de olan neyse anlattık. Şimdi bize dava açacakmış ve apartmandakilerden de şahit olmasını istemiş. Apartmanda kendisinden başka bu sesleri duyduğunu söyleyen yok. Daha önce de yöneticiye şikayette bulundum siz şahitsiniz diye onların şahitliğini isteyecekmiş. Komşulardan biri babamı aradı bunu söyledi. Bir araya gelip konuşalım dedi tekrar.

Ben bu adamın normal olduğunu düşünmüyorum ama durduk yerde de evde insanın huzurunu kaçırıyor. Yapmadığımız şey üzerinden iftiraya uğruyoruz resmen. Annem ve babam üzüldü. Onlar üzüldüğü için ben delirdim. Sinirle adama çıkışmamak için zor tuttum kendimi.

Çok uzattım ama durumu iyice izah edeyim istedim. Bu şekilde sorun yaşayıp çözen var mı? Eğer dava yoluna giderse bizimle uğraşırsa ben de onunla uğraşacağım. Biz aleni iftiraya uğruyoruz şu an. Benim ne yapmam gerekir? Böyle durumlarda süreç nasıl işler bilgisi olan, yaşayan var mı?
Yahuu çıt sesine tahammulu olmayan insan dağda yaşasın artik. Apartmanda elbette komşu evin sesi duyulacak uzun saatlerce sürmediği sürece bu seslere katlanilacak bazıları ruh hastası. Bence siz evi bi tadilat yaptırın gorsun o zaman gürültüyü
 
Back
X